menu

Film / Algemeen / Filmposters (algemeen topic)

zoeken in:
tovenaar
Ik vind er toch wel een paar hele sterke tussen zitten!

Big Lebowski in Little China
geniaal !
en ook leuk : O Brother Where Art My Car

errug leuke site

rzasa schreef:

Kijk eens op www.funquest.nl[/url], misschien staan je posters daar wel tussen.

coole site!
edit: wel veel duits

super site!!!

precies wat ik zocht! ben nu heel erg blij!!! jeeeeh! :):):)

wajo !! te gek gelijk 2 posters besteld van The Godfather ^_^. een poster van The boondock saints zoek ik eigenlijk ook nog

Zoek je filmposters? >> www.FunQuest.nl[/url]

bij Films > Algemeen > FilmPosters:

(De eerste pagina's doorzocht, vond ik niets over Posters)

Aangezien ik nét 7 posterkaders heb gekocht en maar niet kan beslissen welke filmposters ik ga kopen, leek het me niet slecht hier eens even rond te neuzen.

- Welke filmposters heb je ophangen en welke filmposters vind je het mooiste van al?

kappeuter (crew)
Tip voor de volgende keer: zoeken in forum.
Er bestond dus al een dergelijk topic.

Ik heb er eentje van onze plaatselijke bioscoopuitbater cadeau gekregen in 1983. Dit is sindsdien de enige die bij mij omhoog hangt...

(afbeelding)

Dit vindt ik ook een mooie klassieke...

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://imagecache2.allposters.com/images/16/THEKID2.JPG

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

speedy23 schreef:

Ik heb er eentje van onze plaatselijke bioscoopuitbater cadeau gekregen in 1983. Dit is sindsdien de enige die bij mij omhoog hangt...
(afbeelding)

Die heb ik uit Amerika laten komen....

Inderdaad! Heel mooi zelfs, maar persoonlijk heb ik een soort afkeer van Chaplin.

Het is niet alleen om Chaplin hoor, maar ook op de manier waarop hij 'geschilderd' is...

Esteban, gebruik je de volgende keer even de juiste url-tags, zodat de layout niet verpest wordt? zie de FAQ.

Die van Kill bill en Lost in Translation vind ik persoonlijk de minste Esteban,maar ja jij moet er tegen aan kijken..:P

Ik heb de oplossing gevonden, ik kan nog een 8ste hangen en zodoende doe ik alleen die van Kill Bill met die vlammen weg, omdat die van een andere site moet komen. Voila si

donnie B.
Wie weet er een goede site voor filmposters?? ! die niet alleen maar posters heeft van nieuwe films of de standaardfilms, maar die ECHT veel heeft. Ben nl opzoek naar een aantal posters maar heb ze tot nu toe nog niet kunnen vinden..

Ik weet niet of je Closeup.de al kent, maar daar hebben ze erg veel filmposters te koop ...

In Film > Algemeen > Filmposters kopen in Utrecht?:

Ik vroeg me af of jullie weten waar ik in Utrecht filmposters kan kopen?? Ik ben vanavond toch in Utrecht en wil daar even op zoek gaan naar de poster van "Eternal Sunshine of the Spotless Mind".

Uiteraard ga ik even bij de Expo kijken maar ben bang dat ze daar die poster niet hebben.

kappeuter (crew)
De film draait nog steeds in het Louis Hartlooper Complex in Utrecht. Wie weet, kun je daar een exemplaar bemachtigen.
http://www.louishartloopercomplex.nl

Bedankt voor de tip kap! Ik heb ze even een mailtje gestuurd en zal ze later op de dag nog even proberen te bellen.

Meer tips zijn uiteraard welkom aangezien ik bijna wanhopig wordt in de zoektocht naar deze poster!

Er zijn twee winkeltjes in Utrecht waar ze best een ruim aanbod aan filmposters hebben. Waar dat precies is weet ik niet meer, maar in het ene winkeltje verkopen ze ook veel comics en in de andere ook moviegadgets zoals poppen en weet ik het allemaal.

Shit.. Louis Hartlooper Complex verkocht die dingen niet (gingen terug naar de distributeur) en Expo had hem uiteraard oook niet.

De reactie van Da Jando lees ik net pas... weet iemand toevallig de namen van die winkeltjes?

achter de dom, in de korte jan? straat

www.moviemaze.de

Is wel Duits. Maar.... posters van 116 x 158 voor € 9,99
Daar komen dan nog € 5,50 verzendkosten bij. Per order.
Niet duur dacht ik zo.

Heb ze afgelopen donderdag ontvangen.
De posters zijn prima. Ze worden in ribbelkarton gerolt. Dat plakken ze dicht, zodat het niet ontrolt.
Daarna stoppen ze het in een doos. Zat de catalogus bij. Wat net zoeits als de LARGE is (http://www.largepopmerchandise.nl).
Verder nog U-magazine, en een of ander magazine over voornamelijk draaitafels. Daar heb je weinig aan, en het is ook nog in het Duits.
Maar de posters zijn goed, goedkoop, en er wordt zorgvulig mee omgegaan.
Zeker een aanrader!!
Ik ga er denk ik nog wel iets bestellen. En als je besteld doe je er verstandig aan eerst goed te kijken wat je wil, en dan 1 grote order plaatsen. Kost wel in een keer veel, maar op lange termijn goedkoper.
Maar dat spreekt voor zich, ook hier in Nederland.

Even een willekeurig topic genomen...

Ik vraag me af waarom ze op veel filmposters/covers de namen op de verkeerde hoofden zetten. Vaak gaat het om de alfabetische volgorde, maar dit vind ik een rare:

Goodfellas DVD:

http://images-eu.amazon.com/images/P/B00004CXX8.02.LZZZZZZZ.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Goodfellas SE:

http://images-eu.amazon.com/images/P/B0002W12K8.02.LZZZZZZZ.jpg

Waarom staat bij de ene wél de juiste namen boven de akteurs, maar bij de andere niet? Er is bij de tweede afbeelding ook geen sprake van alfabetische volgorde.

Grote acteurs hebben vaak een billing-beding in hun contract. Dat dus contractueel vaststaat op welke plaats op de titels en poster(s) hun naam staat. In dit geval staat steeds Robert de Niro als eerste gecrediteerd, hij heeft de zgn 'first billing' (in het eerste geval bovenaan, boven de andere twee en in het tweede geval op de dezelfde regel, maar als eerste). In het 'billing block' (het blok met credits onderaan een filmposter) zul je ook zien dat er staat: ROBERT DE NIRO RAY LIOTTA JOE PESCI.
Hoe dat precies wordt ingevuld is een kwestie van vormgeving. In het geval van die SE-DVD is er een aangepast ontwerp gemaakt met een andere invulling van dezelfde contractuele verplichtingen. Alfabetische volgorde komt volgens mij zelden voor.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:58 uur

geplaatst: vandaag om 06:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.