menu

Film / Algemeen / Lange filmtitels

zoeken in:
combi
tsjidde schreef:
Deze blijf ik geniaal vinden.
ja dat is een leuke.

veron35
M

Even het topic door zitten bladeren, erg leuk .

Of ze al genoemd zijn, weet ik niet, maar ik vond:

Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl en Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring, ook hier wel bij passen.

Als je volkswagen kevers in de catogorie sportauto's vind passen wel ja.

Dit is absoluut de langste titel in de filmindustrie

Night of the Day of the Dawn of the Son of the Bride of the Return of the Revenge of the Terror of the Attack of the Evil, Mutant, Alien, Flesh Eating, Hellbound, Zombified Living Dead Part 2: In Shocking 2-D.

"Bruno: Delicious Journeys Through America for the Purpose of Making Heterosexual Males Visibly Uncomfortable in the Presence of a Gay Foreigner in a Mesh T-Shirt "

het mooie is dat dit geen opsomming is van doelloze woorden, maar gewoon een lange zin.
Komt dit jaar uit volgens mij

Meneer Bungel
Een nieuwe:

Vampiros Sexos (1988), zie alt. titel ( I Was a Teenage Zabbadoing and the Incredible Lusty Dust-Whip from Outer Space Conquers the Earth versus the 3 Psychedelic Stooges of Dr. Fun Helsing and Fighting against Surf-Vampires and Sex-Nazis and Have Troubles with This Endless Titillation Title )

dominion
Incredibly Strange Creatures Who Stopped Living and Became Mixed-Up Zombies!....

Hoe kwam je daar zo op?

kappeuter (crew)
Mochizuki Rokuro schreef:
Hoe kwam je daar zo op?

Updates...

Night of the Day of the Dawn of the Son of the Bride of the Return of the Terror (1991)

Volledige titel: Night of the Day of the Dawn of the Son of the Bride of the Return of the Revenge of the Terror of the Attack of the Evil, Mutant, Alien, Flesh Eating, Hellbound, Zombified Living Dead Part 2: In Shocking 2-D

Braziliaanse film: Jovens infelizes ou um homem que grita não é um urso que dança

Snynopsis: ''Destruction is in order if one wants to start anew.''

Engelse titel: Young and Miserable or A Man Screaming Is Not a Dancing Bear.

Hoe verzinnen ze het!

Gast
geplaatst: vandaag om 14:28 uur

geplaatst: vandaag om 14:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.