Bishôjo Senshi Sêrâ Mûn Super S: Sêrâ 9 Senshi Shûketsu! Burakku Dorîmu Hôru No Kiseki (1995)

Alternatieve titels: Bishoujo Senshi Sailor Moon Super S: The Fabulous 9 Get Together! Miracle in the Black Dream Hole! | Sailor Moon Super S the Movie: Black Dream Hole

Japan
Animatie

geregisseerd door Hiroki Shibata
met de stemmen van Kotono Mitsuishi, Kae Araki en Michie Tomizawa

Wanneer Chibi-Usa wordt ontvoerd door Madame Vadiane, gaan de Inner Sailor Scouts - samen met Peruru, Chibi-Usa's nieuwe vriend - op zoek naar haar. Ze worden echter verslagen door de handlangers van Vadiane en schakelen de hulp in van de Outer Sailor Scouts Neptune, Uranus en Pluto. Samen ontdekken ze dat de sleutel tot de redding van Chibi-Usa in het Black Dram gat ligt..