Gekijô-ban - Bishôjo Senshi Sêrâ Mûn S (1994)

Alternatieve titel: Sailor Moon S the Movie: Hearts in Ice

Japan
Animatie

geregisseerd door Hiroki Shibata
met de stemmen van Kotono Mitsuishi, Aya Hisakawa en Michie Tomizawa

Wanneer een ongezien zware sneeuwstorm het dorp teistert, gaan de Sailor Scouts op zoek naar de reden achter dit plotselinge weersverschijnsel. Ze ontdekken al snel dat de schuldige Kaguya is, die het plan heeft opgevat om de volledige aarde te laten bevriezen. Het is aan de Inner Sailor Scouts om samen met de Outers de strijd aan te gaan met Kaguya.