• 16.333 nieuwsartikelen
  • 179.961 films
  • 12.388 series
  • 34.317 seizoenen
  • 651.343 acteurs
  • 199.649 gebruikers
  • 9.416.638 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Timtim

• 98 berichten
  • 299 stemmen

Oké, ik heb even hulp nodig.

Ik zoek een de titel van een film waar een aantal mannen wakker worden in een warenhuis. Ze komen derachter dat ze opgesloten zitten en dat ze allemaal geheugenverlies hebben, dan blijkt dat een paar man crimineel zouden zijn. Ik heb het einde nooit kunnen zien en het was wel een interessante film maar ik ben de titel vergeten... dus weet een van jullie het?

Dk2008

• 11172 berichten
  • 788 stemmen

Baggerman schreef:

(quote)

Zou het wat van Peter Greenaway kunnen zijn?

The draughtman's contract of iets anders van Peter Greenaway is het niet. Jammer he, was het maar wel zo. Maar geeft niet misschien kom ik hem zelf nog wel tegen. Ook jammer dat steeds dezelfde films op tv komen. Bedankt voor de hulp.

dyasten

• 22 berichten
  • 1 stemmen

Hello, ik heb een paar maanden geleden een film op tv gezien maar weet echter niet meer hoe hij heet.

het is een triller/horror

Het ging als volgt: er was een fragment met een rollercoaster en een meisje die eigenlijk kon voorspellen wat er ging gebeuren. Dus dat meisje zag in haar visioen dat de camera van een persoon op de rails terecht zal komen en heel de rollercoaster zal crashen. een ander fragment was met 2 meisjes onder de zonnebank en plots werden ze helemaal geëlektroniseerd.

blijkbaar bestaat er ook een vervolg of een vooraf van met een vravhtwagen of vliegtuig.

hartelijk dank, Dyasten

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 8048 stemmen

Dat is Final Destination 3

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

J8R

• 42 berichten
  • 52 stemmen

Hallo,

Ik hoop dat ik hier goed zit.. Ik zag vandaag een trailer op Youtube en daar staat bij dat het om de trailer van The Uninvited gaat.. maar dat klopt niet..

Zou iemand mij kunnen vertellen welke film dit is?

YouTube - The Uninvited - Trailer

Alvast hartelijk dank!!!

dyasten

• 22 berichten
  • 1 stemmen

ROOSKY schreef:

Hartelijk dank ROOSKY!!

Grtzz Dyasten

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

J8R schreef:

Hallo,

Ik hoop dat ik hier goed zit.. Ik zag vandaag een trailer op Youtube en daar staat bij dat het om de trailer van The Uninvited gaat.. maar dat klopt niet..

Alvast hartelijk dank!!!

Misschien The Last House on the Left?

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Marguerite Moreau actrice?

dyasten

• 22 berichten
  • 1 stemmen

Hallo, ik vraag me af of de Final Destination triollogy iets te maken geeft met:

Final Destination, The (2009)

Alvast Bedankt, grtzz: Dyasten

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Als je de berichten leest dan blijkt dat het het 4e deel is.

Dk2008

• 11172 berichten
  • 788 stemmen

Nee die is het ook niet maar toch bedankt.

Als je bijvoorbeeld Versailles neemt, naast Louis XIV, had je nog heel veel andere mensen op het paleis wonen, hoge heren en dames maar ook bedienden en daartussen ook nog van alles. En die woonden dan ook nog rondom het paleis. Zo ongeveer zit de film ook in elkaar.

J8R

• 42 berichten
  • 52 stemmen

Metalfist schreef:

(quote)

Misschien The Last House on the Left?

Bedankt voor je reactie, maar volgens mij is die het niet..

Ziet er wel gaaf uit overigens, dus in ieder geval een idee om die eens te gaan kijken binnenkort

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

J8R schreef:

Hallo,

Alvast hartelijk dank!!!

Het is een andere film genaamd The Uninvited, die niet op MovieMeter staat, wel op imdb, met idd de actrice Marguerite Moreau in de hoofdrol zoals Erwinner al aangaf.

J8R

• 42 berichten
  • 52 stemmen

Mug schreef:

(quote)

Het is een andere film genaamd The Uninvited, die niet op MovieMeter staat, wel op imdb, met idd de actrice Marguerite Moreau in de hoofdrol zoals Erwinner al aangaf.

Ooohh, oke.. Wat raar.. Maargoed, zal dan eens op zoek gaan naar deze 'Uninvited'.. hoe dan ook bedankt voor je hulp!!

fieko

• 409 berichten
  • 1688 stemmen

Timtim schreef:

Oké, ik heb even hulp nodig.

Ik zoek een de titel van een film waar een aantal mannen wakker worden in een warenhuis. Ze komen derachter dat ze opgesloten zitten en dat ze allemaal geheugenverlies hebben, dan blijkt dat een paar man crimineel zouden zijn. Ik heb het einde nooit kunnen zien en het was wel een interessante film maar ik ben de titel vergeten... dus weet een van jullie het?

Unknown is het volgens mij.

hier is de link:

http://moviemeter.nl/film/38605

Timtim

• 98 berichten
  • 299 stemmen

fieko schreef:

(quote)

Unknown is het volgens mij.

hier is de link:

http://moviemeter.nl/film/38605

ja, die zocht ik. Thank you very much

Dk2008

• 11172 berichten
  • 788 stemmen

Dk2008 schreef:

In de jaren '80 op de Duitse RTL gezien. Film uit de jaren '50, denk ik, over een vrouw, type Cleopatra, maar heel kwaadaardig. Scene die ik me kan herinneren. Mensen zijn in een mijn aan het werk, als de boel dreigt in te storten en een van haar volgelingen zegt dat de mensen er toch echt uit moeten, reageert ze koelbloedig, dat ze moeten doorwerken, met gevolg dat de werkers bedolven worden. Vreemde film, weet er niet veel meer van, loopt alleen slecht af met de vrouw.

Dit was een bericht van 27 september 2008. Die Italianen heb zoveel van dit soort films gemaakt, waarvan ik ook de nodige heb gezien. Helemaal 100% weet ik het nog niet maar waarschijnlijk dus deze Afrodite, Dea dell'Amore (1958).

Dk2008

• 11172 berichten
  • 788 stemmen

Dick2008 schreef:

(quote)

Nee die is het ook niet maar toch bedankt.

Als je bijvoorbeeld Versailles neemt, naast Louis XIV, had je nog heel veel andere mensen op het paleis wonen, hoge heren en dames maar ook bedienden en daartussen ook nog van alles. En die woonden dan ook nog rondom het paleis. Zo ongeveer zit de film ook in elkaar.

Dit zal wel een erotische film op een van de commerciele zenders zijn geweest, beetje erotiek, beetje landschap meer gebeurt er meestal niet.

Stephan

• 7899 berichten
  • 1391 stemmen

Ik zeg: Joe D'Amato...

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

ROOSKY schreef:

Sja, kan het nog simpeler.

Horrorizer

• 68 berichten
  • 0 stemmen

Heeft iemand enig idee, of de volgende titels op DVD in Nederland te koop zijn (het liefst bij een FRS of bol.com waar ik zowat alles koop):

Movern gallar

Rosie (alt. titel Ik heb een duivel in mijn hoofd)

Horrorizer

• 68 berichten
  • 0 stemmen

Nog even dit,

ik zag een tijdje geleden een film op tv, het was een soort drama met horror-elementen.

ik geloof dat het een Spaanse film was.

omschrijving:

een paar jochies gaan op het platteland altijd op hun fiets richting een afgelegen huis/hut of zoiets, op een moment ontdekken ze een put. 1 van de kinderen gaat erin en ontdekt dat er een jongetje is vastgeketend. hierdoor komt hij in de problemen met zijn vader, een zakenman, en geeft het jochie wat te eten. mooie beelden van het landschap in deze film. wie o wie weet de titel? alvast bedankt!

Flieber

• 116 berichten
  • 829 stemmen

Misschien gaat het hier om de Italiaans/Spaanse film:

Io non ho pau.

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8299 stemmen

Flieber schreef:

Misschien gaat het hier om de Italiaans/Spaanse film:

Io non ho pau.

Inderdaad. Het is Io Non Ho Paura. Goede film trouwens.

Horrorizer

• 68 berichten
  • 0 stemmen

Inderdaad, dat is hem. mooie film ja. bedankt

Jod

• 4 berichten
  • 5 stemmen

Hallo,

Ik ben al enige tijd op zoek naar een film die ik jaren geleden heb gezien. Het is engelse humor, daar hou ik helemaal niet van, maar dit was wel een uitzondering. De film begint met het in beeld brengen van een man op een oud damesbrommertje, hij heeft zo'n potje op z'n hoofd en het ziet ziet er gelijk al maf uit. Die eerste scene duurt zo'n 5 minuten. Iets verder in de film gaat hij samen met een andere man naar een hotel en daar gebeuren de mafste dingen. Op een gegeven moment kotsen ze de hele boel onder (groene kots geloof ik). Verder weet ik weinig meer van die film, alleen dat hij nogal hilarisch was.

Volgens mij zat het woord 'hotel' in de titel, maar alle films die ik zoek op het net met hotel erin gaan niet over deze film.

Iemand?

TIA

Jod

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8299 stemmen

Jod schreef:

Hallo,

Ik ben al enige tijd op zoek naar een film die ik jaren geleden heb gezien. Het is engelse humor, daar hou ik helemaal niet van, maar dit was wel een uitzondering. De film begint met het in beeld brengen van een man op een oud damesbrommertje, hij heeft zo'n potje op z'n hoofd en het ziet ziet er gelijk al maf uit. Die eerste scene duurt zo'n 5 minuten. Iets verder in de film gaat hij samen met een andere man naar een hotel en daar gebeuren de mafste dingen. Op een gegeven moment kotsen ze de hele boel onder (groene kots geloof ik). Verder weet ik weinig meer van die film, alleen dat hij nogal hilarisch was.

Volgens mij zat het woord 'hotel' in de titel, maar alle films die ik zoek op het net met hotel erin gaan niet over deze film.

Iemand?

TIA

Jod

Misschien Guest House Paradiso?

Jod

• 4 berichten
  • 5 stemmen

Yip, dat is hem! Dus geen hotel in de titel.

Ik kan me nog herinneren dat het een B film was, maar wel met leuke momenten. Zo, deze ga ik dus nog een keer kijken met mijn vrouw, die houdt zo van kotsen:) (NOT).

Dank je Baggerman

Tall

• 2 berichten
  • 0 stemmen

In Filmdragers > Titels > Titel vergeten film:

Hallo!!

Ik heb zo'n dringende vraag.

Een paar weken geleden heb ik een film gepromoot zien worden op het programma Hollywood Buzz op TMF. De titel van de film ben ik alleen helemaal kwijt. heb een half uur op internet gezocht, maar helemaal niks kunnen vinden.

Het verhaal van de film ken ik daarentegen wel weer:

Het gaat over een paar meiden die meegaan op de boot met een paar jongens. Er ontstaan romances op de boot en een meisje krijgt seks met een van de jongens. De doen aan een soort wurgseks, maar het meisje overleeft dit niet.

Met z'n allen besluiten ze het meisje in zee te dumpen en het er nooit meer over te hebben.

De meiden kunnen het niet verdragen dat hun vriendin zomaar in zee is gedumpt, maar dat vinden de jongens niet leuk. Ze proberen de meisjes het zwijgen op te leggen door hun achterna te gaan.

Het hele vehaal speelt zich volgens mij op de boot af en de jongens houden de meisjes gevangen. Of de meiden ook worden vermoord weet ik niet..

Ik hoop dat jullie de titel van de film weten!!

Tall

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.