- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Celine Dion
-
- 43 berichten
- 42 stemmen
Hoi allemaal 
Ik heb ook een vraag over een film die ik een heeele tijd geleden heb gezien en nu dus zoek, via de zoekresultaten kom ik er niet omdat ik gewoon te weinig informatie weet. Het enige dat ik me nog kan herinneren van de film die ik zoek is dit:
Er is buitenaards contact naar de aarde. Op het eind gaat een man in een soort raket ergens heen (maar of het nou de toekomst was of iets anders weet ik niet precies) en dan ontmoet hij zijn overleden vader. Het was in elk geval een heel zielig eind..
Ik denk dat het een Science fiction is maar ik weet het niet zeker. Kan iemand mij helpen? 
Tall
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
DANKJEWEL!!
nu kan ik rustig aan slapen zonder de hele tijd te piekeren hahaha
Tall
Bubblez
-
- 2070 berichten
- 2536 stemmen
Hoi allemaal 
Ik heb ook een vraag over een film die ik een heeele tijd geleden heb gezien en nu dus zoek, via de zoekresultaten kom ik er niet omdat ik gewoon te weinig informatie weet. Het enige dat ik me nog kan herinneren van de film die ik zoek is dit:
Er is buitenaards contact naar de aarde. Op het eind gaat een man in een soort raket ergens heen (maar of het nou de toekomst was of iets anders weet ik niet precies) en dan ontmoet hij zijn overleden vader. Het was in elk geval een heel zielig eind..
Ik denk dat het een Science fiction is maar ik weet het niet zeker. Kan iemand mij helpen?
Je beschrijving lijkt enorm op Contact, alleen gaat dat over een vrouw (Jodie Foster).
Celine Dion
-
- 43 berichten
- 42 stemmen
Oeehh, misschien was het die wel! Kon best zijn dat ik er naast zat met die 'man'. Ik dacht dat het een man was, maar het was ook zo'n tijd geleden. Toch eens naar op zoek gaan en dan zie ik wel of het 'm was!
Dank je wel!!!!!!
doodah
-
- 1538 berichten
- 1242 stemmen
'k heb ook nog eens een vraagje over een film. Ik denk dat het wel een gekende is, dus moeilijk zal het niet zijn.
Welke acteurs er in meespeelden kan ik niet herinneren, maar het verhaal ken ik nog helemaal:
Een zwart iemand wil duiker worden bij de marine. Het verhaal speelt zich af in de tijd van de rassenscheiding, dus hij krijgt niet meteen toelating om te beginnen met zijn opleiding.
Zijn legerbaas wil hem dan ook niet laten slagen en hij maakt het de zwarte zo moeilijk als maar kan. Toch houdt hij vol en men kan niet anders dan hem toch te doen slagen.
Maar bij zijn eerste "missie" wordt zijn voet er door een katrol afgeslagen. Gevolg: hij is geen duiker meer.
Hij krijgt een phrotese en begint te trainen om toch terug duiker te worden. Hoe het komt weet ik niet meer, maar zijn vroegere "sergeant" helpt hem hierbij.
Na veel afzien is hij dan klaar om te bewijzen dat hij met zijn phrotese nog steeds duiker kan zijn. Hiervoor moet hij een aantal passen kunnen zetten met zo'n zwaar duikerspak aan. Wat hem lukt.
Ik vertel het hier nu even droog, maar het was zeker een aangrijpend verhaal.
Alvast bedankt.
berrey0907
-
- 12 berichten
- 2 stemmen
ik zoek ook een film en hij gaat over chinese mannen die ieder apart een soort specialiteit heeft met de vecht kunst en daty gaan ze gebruiken bij voetballen ik weet het verhaal nog wel een beetje maar de titel kan ik maar niet opkomen..
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
ik zoek ook een film en hij gaat over chinese mannen die ieder apart een soort specialiteit heeft met de vecht kunst en daty gaan ze gebruiken bij voetballen ik weet het verhaal nog wel een beetje maar de titel kan ik maar niet opkomen..
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Had ik, net te laat. Grmpff!
Robuna
-
- 6 berichten
- 245 stemmen
Ik heb jullie hulp nog eens nodig.
Hollandse glorie.

ik zoek de naam van de serie's
foto 2-4-6-9 mis ik nog.

Baggerman
-
- 10842 berichten
- 8299 stemmen
2: Pommetje Horlepiep
4: Floris
6: ???
9: De Kleine Waarheid (het is Willeke Alberti)
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
5 = Medisch Centrum West
8= Zeg 'ns AA
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
1= ?
2= pommethe horlepiep?
3= Peppie & Kokkie
4= Floris
5= Medisch Centrum West (volgens mij)
7= Gooische Vrouwen (volgens mij...)
8= Zeg 'ns AAA
9 = De Kleine Waarheid?
starbright boy (moderator films)
-
- 22532 berichten
- 5176 stemmen
Dragjes lijstje klopt, 6 is inderdaad GTST en 1 is Q en Q, dan zijn we compleet.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Eigenlijk is dit gewoon valsspelen. Is toch geen kunst aan: anderen de antwoorden laten invullen en er zelf met de eer of prijs vandoor gaan... Lekker makkelijk.
Bubblez
-
- 2070 berichten
- 2536 stemmen
Eigenlijk is dit gewoon valsspelen. Is toch geen kunst aan: anderen de antwoorden laten invullen en er zelf met de eer of prijs vandoor gaan... Lekker makkelijk.
Helemaal mee eens!
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Ik vind dat eigenlijk wel grappig. Ben benieuwd wat hij er mee winnen kan 
Robuna
-
- 6 berichten
- 245 stemmen
Bedankt iedereen voor jullie hulp.
dit was niet voor een of andere quiz. maar voor een cache te zoeken.
(zie link)
nogmaals bedankt.
juhroen89
-
- 7 berichten
- 0 stemmen
Hallo allemaal
Al dagen ben ik op zoek naar een film die zich afspeeld aan het begin en tijdens de oorlog in bosnie.
Het gaat over een gezin en vrienden die verplicht door het conflict wat zich daar afspeelde werd gescheiden. de vredige stad veranderd in oorlogs gebied.
(in de film wordt heel duidelijk getoont hoe de mensen eerst samenleven en de sfeer slaat heel duidelijk om naar angst, in de loop van de film)
Het verhaal is heel realistisch verfilmd.
De film is denk ik een jaar of 7/8 geleden op tv geweest. mischien komt iemand dit bekend voor.
srry voor een wat vage omschrijving:S
Grtz, Jeroen
Baggerman
-
- 10842 berichten
- 8299 stemmen
Hallo allemaal
Al dagen ben ik op zoek naar een film die zich afspeeld aan het begin en tijdens de oorlog in bosnie.
Het gaat over een gezin en vrienden die verplicht door het conflict wat zich daar afspeelde werd gescheiden. de vredige stad veranderd in oorlogs gebied.
(in de film wordt heel duidelijk getoont hoe de mensen eerst samenleven en de sfeer slaat heel duidelijk om naar angst, in de loop van de film)
Het verhaal is heel realistisch verfilmd.
De film is denk ik een jaar of 7/8 geleden op tv geweest. mischien komt iemand dit bekend voor.
srry voor een wat vage omschrijving:S
Grtz, Jeroen
Misschien Savršeni Krug ?
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Helemaal mee eens!
Bubblez
-
- 2070 berichten
- 2536 stemmen
Nou dat gaat wel erg ver. Maar ik vind gewoon inderdaad ook dat men prijsvragen e.d. gewoon zelf moet oplossen. Kijk als ik nou 1 van de 10 foto's niet wist, geen probleem, maar alle tien laten oplossen door anderen... Maar goed, het gaat niet om een prijsvraag, dus discussie gesloten wat mij betreft.
juhroen89
-
- 7 berichten
- 0 stemmen
volgens mij heb ik de film gevonden de titel is:
- Shot through the heart (1998)
via Savršeni Krug gevonden, bedankt Baggerman.
Grtz, Jeroen
medusa
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Hallo allemaal, ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Ik ben op zoek naar een film, een waargebeurd drama van RTL4. (Ja, ik ben GEK op waargebeurde drama's en NEE ik huil niet
)
Het is dus een waargebeurde woensdagavondfilm over een vrouw die een man ontmoet, en dat is zo een stoere vent die heel vaak vecht enzo en waar iedereen bang voor is in het dorp.
Hij heet iets van Billy Bob of Billy Ray, zoiets!
Ze trouwt met hem en dan gaat hij haar verschrikkelijk mishandelen. Jarenlang tergt hij haar en vernedert hij haar en bedreigt hij haar en de kinderen die ze samen krijgen.
Ze wonen in een trailer park.
Aan het eind van de film dreigt hij de buurvrouw te vermoorden en dan pakt zijn vrouw een geweer en schiet hem dood, in een auto.
Wie oh wie weet de titel van deze film???????????
Alvast bedankt!!!
J1981W
-
- 115 berichten
- 72 stemmen
Ook ik ben op zoek naar een film:
Ik heb hem jaren geleden gezien en kan me eigenlijk nog alleen het begin herinneren wat als volgt gaat:
Een vrouw is aan het zwemmen in een zwembad en wanneer zij eruit wil klimmen breken haar armen. Ze probeert het op een andere manier en breekt hierbij haar benen... behoorlijk creepy.
Het kan zijn dat het een serie was, ik weet echter bijna zeker dat het om een film ging. Iemand een idee??
mwoeb
-
- 125 berichten
- 0 stemmen
Aha, dit topic had ik nodig! Erg weinig weet ik over deze film maar de dingen die ik wel weet zijn: recente film (2007/2008?), Frans, over politieagent, grauwe sfeer (leek me), de poster was donker met die agent centraal geplaatst (denk ik).
Erg weinig informatie maar ik had er even geleden (zolang nog niet) over gelezen hier op MoMe, jammer genoeg is de titel mij ontglipt, hopelijk kan iemand me helpen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.