• 16.433 nieuwsartikelen
  • 180.220 films
  • 12.398 series
  • 34.342 seizoenen
  • 651.713 acteurs
  • 199.728 gebruikers
  • 9.421.871 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

flip1

• 23 berichten
  • 424 stemmen

Bubblez schreef:

(quote)

Tuurlijk! Je hebt gelijk. Je zoekt Stand By Me!

Top bedankt!

flip1

• 23 berichten
  • 424 stemmen

Natuurlijk! bedankt

TubeHead

• 27 berichten
  • 11 stemmen

Hallo !

Ik zoek twee film titels uit de jaren 80/90

Film 1

Wat ik me nog kan herinneren van deze film is dat er een groep mensen zijn met futeristische wapens. Die tegen robots moeten vechten.

Op geven momment schiet iemand een robot half op tilt en opeens gooit de robot een luikje open waar een CD in zit. Die persoon die hem op tilt schoot loopt er naar toe en stopt vrolijk zn Muziek CD erin, zodat robot raar begint te doen en ontploft geloof ik.

Film 2

Ergens in de woestijn zit een gevangenis in de grond en moeten gevangen een bolletje inslikken die vast blijf handen in de maag die explosief is.

Volgens mij speelde hier wel een vrij bekende acteur in.

Weet er niet veel meer van..... vroeger ooit gezien op TV

newG

• 956 berichten
  • 2357 stemmen

TubeHead schreef:

Film 2

Ergens in de woestijn zit een gevangenis in de grond en moeten gevangen een bolletje inslikken die vast blijf handen in de maag die explosief is.

Volgens mij speelde hier wel een vrij bekende acteur in.

normaal is dat Fortress (1993)

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek een film wat gaat over een jongen die in een disco gaat werken, een beruchte discotheek in die tijd. Hij beland daar en word een echt feestbeestje enzo, met de bijbehorende dingen als drugs, seks enz. Tijdje geleden al dat ik hem heb gezien.. Iemand??

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

volgens mij deze

54 (1998)

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

combi schreef:

volgens mij deze

54 (1998)

Combi man, je blijft een topper.

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2247 stemmen

TubeHead schreef:

Film 1

Wat ik me nog kan herinneren van deze film is dat er een groep mensen zijn met futeristische wapens. Die tegen robots moeten vechten.

Op geven momment schiet iemand een robot half op tilt en opeens gooit de robot een luikje open waar een CD in zit. Die persoon die hem op tilt schoot loopt er naar toe en stopt vrolijk zn Muziek CD erin, zodat robot raar begint te doen en ontploft geloof ik.

Hmm, die scene met een muziek-CD en een robot komt voor in het begin van Tomb Raider maar ik denk niet dat je die bedoelt...

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

dat leek me me nou ook, kwam er alleen niet op.

TubeHead

• 27 berichten
  • 11 stemmen

newG schreef:

normaal is dat Fortress (1993)

oohhhh dat is hem !!! bedankt !!!

Over die andere film

Tis geen Tomb Raider. Deze film is een stukkie ouder dan deze

newG

• 956 berichten
  • 2357 stemmen

TubeHead schreef:

Hallo !

Ik zoek twee film titels uit de jaren 80/90

Film 1

Ik ben vrij zeker dat ik al eens iets soortsgelijk gelezen heb ik 1 of andere review van een film op het net, de scene zelf dus nog niet gezien... maar de film ben ik zeker al eens ergens tegengekomen...

Kga voorlopig gokken op deze film en nog wat verder zoeken naar andere mogelijke films...

YouTube - Omega Doom Rutger Hauer

Omega Doom (1996)

TubeHead

• 27 berichten
  • 11 stemmen

Nee is hem ook niet..... kan ook helaas niet meer beschrijvingen geven... Heel lang geleden...

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

TubeHead schreef:

Nee is hem ook niet..... kan ook helaas niet meer beschrijvingen geven... Heel lang geleden...

je zou nog runaway kunnen proberen maar ik betwijfel het.

het ergste is dat ik dat stukje met die cd vaag kan herinneren maar ook niet meer kan plaatsen!

newG

• 956 berichten
  • 2357 stemmen

combi, join the club van gefrustreerde mensen

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

newG schreef:

(quote)

Ik ben vrij zeker dat ik al eens iets soortsgelijk gelezen heb ik 1 of andere review van een film op het net, de scene zelf dus nog niet gezien...

Ik ook... Ik sluit niet uit in dit topic.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

SSeagal schreef:

Zag vroeger toen ik vrij jong was (jaar of 12) een robotfilm. Hij moet sowieso dus vrij oud zijn. Het speelde zich vooral af in een soort woestijn. Ik meende dat er 1 gast een robot uitschakelde door zijn discman met heavy metal in de robot te plaatsen, klinkt gek, maar dat is wat ik heb gezien en nog heel goed weet!! Wie helpt mij aan een titel ??

Hier werd als tip Robo Warriors gegeven...

newG

• 956 berichten
  • 2357 stemmen

mja, kheb die op dvd, en kan mij ni meteen iets herrineren in die trent van scene....

toedeledokie

• 1 berichten
  • 0 stemmen

In Filmdragers > Algemeen > Gezocht titel: vliegtuig crash in woestijn:

Ik zoek een film en in alle zoektfuncties op internet en op deze site ben hem nog niet tegen gekomen. Ik heb het begin van de film gezien in 2007/ 2008 op filmnet van de digitale televisie en kon hem niet afzien.

Het gaat over een vliegtuig dat crasht in de woestijn, er zijn een stuk of 20 overlevenden en die bouwen dan van het vliegtuigwrak iets om in te overleven.

Weet iemand over welke film ik het heb??

Chainsaw

• 8845 berichten
  • 3576 stemmen

toedeledokie schreef:

Het gaat over een vliegtuig dat crasht in de woestijn, er zijn een stuk of 20 overlevenden en die bouwen dan van het vliegtuigwrak iets om in te overleven. Weet iemand over welke film ik het heb??

Flight of the Phoenix

newG

• 956 berichten
  • 2357 stemmen

toedeledokie schreef:

In Filmdragers > Algemeen > Gezocht titel: vliegtuig crash in woestijn:

Ik zoek een film en in alle zoektfuncties op internet en op deze site ben hem nog niet tegen gekomen. Ik heb het begin van de film gezien in 2007/ 2008 op filmnet van de digitale televisie en kon hem niet afzien.

Het gaat over een vliegtuig dat crasht in de woestijn, er zijn een stuk of 20 overlevenden en die bouwen dan van het vliegtuigwrak iets om in te overleven.

Weet iemand over welke film ik het heb??

of

Flight of the Phoenix, The (1965)

TubeHead

• 27 berichten
  • 11 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Hier werd als tip Robo Warriors gegeven...

die omschrijving klopt als een bus met de scene die ik bedoel !!

Robo Warriors is het niet... lijkt trouwens op Battletech/Mechwarrior als ik de trailer bekijk op youtube ?

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

laatste poging,

Time Guardian, The (1987)

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

TubeHead schreef:

die omschrijving klopt als een bus met de scene die ik bedoel !!

Robo Warriors is het niet... lijkt trouwens op Battletech/Mechwarrior als ik de trailer bekijk op youtube ?

Misschien heeft SSeagal de titel inmiddels op een andere manier te pakken gekregen? Stuur hem eens een PM'etje zou'k zeggen...

TubeHead

• 27 berichten
  • 11 stemmen

Top idee eigenlijk !

Ga ik meteen doen.

Bedankt voor de hulp Mensen !

Jenailik

• 12 berichten
  • 7 stemmen

Een tijdje geleden heb ik op tv een soort thriler gezien. Het was over een groot huis en daar kwamen volgens mij 9 mensen in (aantal kan afwijken) om iets van een miljoen te winnen. Eentje kon het echter maar winnen en de rest moest de rest afmaken om te winnen

Het einde ging:
dat de winnares door de deuren mocht gaan en toen precies hetzelfde moest meemaken met 8 nieuwe mensen

Alvast bedankt!

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

My little Eye?

luckyluuk

• 18 berichten
  • 282 stemmen

Deze bedoel je zeker?:

House of 9

Jenailik

• 12 berichten
  • 7 stemmen

luckyluuk bedankt! Die was het

erwku

• 529 berichten
  • 2496 stemmen

Weet iemand misschien een film met chuck norris, die tegen zombies, of aliens iets vecht, Chuck was hier nog heel jong volgens mij.

meer dan 15 jaar geleden voor het laatst gezien, maar kan niet op de titel komen en kon het nergens vinden.

Apster

• 1461 berichten
  • 6920 stemmen

Ik heb een tijdje terug een film gezien in het vliegtuig, volgens mij Zuid-Koreaans. Gaat over jongen die door een brand in zijn school verstandelijk gehandicapt wordt. Hij gaat voor zijn zusje zorgen, door in een broodjeskraam te werken, omdat zijn moeder is overleden. Ook raakt hij bevriend met een oude klasgenote die piano speelde. Ik kan dus niet meer achterhalen wat de titel hiervan was. Wie kan mij helpen?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.