- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Marcoes87
-
- 5 berichten
- 330 stemmen
Ik zoek de titel van de film, een aantal personen doen er alles aan doen om hun favoriete hamburger te bemachtigen, van hamburgertent( naam die ik dus even vergeten ben)
Zat ook humor, zoals door rood lopen omdat er toch geen politie was, en natuurlijk kwam die toen gelijk om de hoek)
Veel meer weet ik er niet meer van,
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Ik zoek de titel van de film, een aantal personen doen er alles aan doen om hun favoriete hamburger te bemachtigen, van hamburgertent( naam die ik dus even vergeten ben)
Zat ook humor, zoals door rood lopen omdat er toch geen politie was, en natuurlijk kwam die toen gelijk om de hoek)
Veel meer weet ik er niet meer van,
danise
-
- 57 berichten
- 6 stemmen
Hallo allemaal,
Ik zoek 2 (oude)filmtitels die ik zo'n 18 jaar terug heb gezien toen ik klein was.Ik weet alleen maar een aantal flarden uit de films maar wil graag weten welke dat nou waren!
De eerste was een nederlands film dat ging over een robotje dat allerlei avonturen beleefde.Ik weet nog dat ik 'm heel zielig vond!En aan het einde was het liedje van Willeke Alberti,Samen zijn, te horen.
De tweede film was denk ik een soort horror want het heeft toen veel indruk gemaakt! De scene die ik nog weet is dat een mens in een grot lag met allerlei andere mensen erom heen.En dat er rare wezens in diegene zijn buik moest komen! haha Heel raar!
Ik ben heel benieuwd of iemand dit weet!
Gr Denise
danise
-
- 57 berichten
- 6 stemmen
Ik ben op zoek naar films, televisieprograma's en/of games waarin draagstoelen voorkomen, of waar mensen gedragen worden op een stoel door anderen.
Wie weet er eentje? Mijn lijstje is (nog) beperkt, o.a. Sex and the City, Matrimonio all'italiana, Het Rode korenveld, The Painted Veil.
Kortom.... aanvulling noodzakelijk. Ik zou er erg mee geholpen zijn.
Alvast bedankt voor het meedenken.
My big fat greek wedding!
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Deze Denise?
danise
-
- 57 berichten
- 6 stemmen
Hij komt me toch niet echt bekend voor,ik had een andere robot in mijn gedachte maar het kan niet anders dan deze zijn denk ik toch!
De lay-out is getekend,is de film ook getekend ? Want dan is het 'm niet!
Hannibal
-
- 9359 berichten
- 3284 stemmen
danise
-
- 57 berichten
- 6 stemmen
haha! Vet cool! hij is ook nog eens te verkrijgen op dvd!
newG
-
- 956 berichten
- 2347 stemmen
De tweede film was denk ik een soort horror want het heeft toen veel indruk gemaakt! De scene die ik nog weet is dat een mens in een grot lag met allerlei andere mensen erom heen.En dat er rare wezens in diegene zijn buik moest komen! haha Heel raar!
Ik ben heel benieuwd of iemand dit weet!
Gr Denise
alien?
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik zoek een film over een bankoverval, tijd geleden gezien (Werd volgens mij uitgezonden op mtv) over een jongen en een meisje van ongeveer 14jaar, die een wapen vinden en toen op het leuke idee kwamen een bank te overvallen, ik ben alleen de titel vergeten..
Weet iemand hem?
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Nimrod
-
- 32 berichten
- 96 stemmen
Ejj,
Ik kan me van vroeger herinneren dat ik zo'n soort griezelboek las, maar ik weet niet meer hoe de titel ervan was.
Want eentje is dus verfilmd.
Hij gaat over een of andere rare pop die overal opduikt bij zo'n huis enzo.
Wie kan me helpen
sensen
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
Hallo,
Ik zoek een dvd over een groep engelse jongeren die gevolgd worden tijdens een avond uitgaan. Het is echt een cult film met veer underground muziek en drugs gebruik. Maar ik kan niet meer op de titel komen.
Wie kan mij helpen.
Sasja
-
- 1338 berichten
- 120 stemmen
Ejj,
Ik kan me van vroeger herinneren dat ik zo'n soort griezelboek las, maar ik weet niet meer hoe de titel ervan was.
Want eentje is dus verfilmd.
Hij gaat over een of andere rare pop die overal opduikt bij zo'n huis enzo.
Wie kan me helpen
Dead Silence misschien?
Gijsbertkarel
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Hallo, ik ben op zoek naar een actiefilm die ik ooit op tv had gezien. Ik weet niet meer welke acteurs erin spelen en de naam van de regisseur en alle andere mensen die aan de film hebben meegewerkt ben ik ook kwijt. Ik zal vertellen wat ik mij er ongeveer nog van kan herinneren, maar dan moet ik wel spoilers gebruiken: Een dikkige man heeft een hele hoop geld en er zitten veel mensen achteraan. Een stel criminelen en ook nog een corrupte politieagent (ik heb een beeld van Arnold Schwarzenegger in mijn hoofd als ik aan hem denk, maar volgens mij werd hij gespeeld door iemand anders) en uiteindelijk blijkt zelfs zijn vrouw op z'n geld uit te zijn, zij werkt namelijk mee met de corrupte agent. Ook is er een crimineel die in een wildklem stapt en eentje in een over de kop geslagen auto die, dankzij de agent, tot ontploffing wordt gebracht. Er speelt ook nog een zwarte acteur in mee waarvan ik me niet kan herinneren of hij nou ook bij het groepje criminelen hoort of dat hij, net als de agent, in z'n eentje op het geld uit is. Hoe dan ook, uiteindelijk schiet hij de dikkige man meermalen in z'n lichaam totdat hij verteld dat hij het geld ergens in New York, of een andere dergelijke stad, heeft verstopt. De zwarte man gaat ernaartoe maar het blijkt dat de dikke man tegen hem gelogen heeft, er is helemaal geen geld. Daarnaa zien we hoe de dikke man, die zwaar gewond is door de kogelschoten, een grote zak met geld uit zijn hondenhuisje haalt en hoe hij van dat geld profiteert als hij, op het eind, ergens op een eiland is.
Zhero
-
- 80 berichten
- 213 stemmen
Ik zoek al een tijdje een film die ik ooit eens heb gezien, maar ik weet er niet zoveel meer van.
Het speelt zich volgens mij af in columbia of zuid amerika ofzo in een soort Italiaans achtig dorpje. Het ging over een jongen en een meisje die verliefd op elkaar zijn. Die jongen heeft een paar vrienden en die vinden dat meisje ook leuk, maar zij vind zijn vrienden maar dom, maar die jongen vind ze wel interessant. Meisje zelf heeft blond haar en heet geloof ik Sophie ofzo. Enige wat ik me nog kan herinneren is een scene dat zij bij die jongen op schoot door de haven of iets fietsen en een scene dat ze naast elkaar op het gras liggen. En dat meisje woonde geloof ik bij haar moeder, en die werd op het einde geloof ik vermoord door de vrienden van die jongen.
Maarja lekker vaag, ik weet ook niet eens of alles klopt.
sensen
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
Trainspotting?
nee geen trainspotting hij gaat meer ocer de club/rave jeugd.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Hallo,
Ik zoek een dvd over een groep engelse jongeren die gevolgd worden tijdens een avond uitgaan. Het is echt een cult film met veer underground muziek en drugs gebruik. Maar ik kan niet meer op de titel komen.
Wie kan mij helpen.
Pete Tong? It's All Gone Pete Tong (2004)
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14456 stemmen
Klinkt eerder als Kevin & Perry Go Large!
sensen
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
nee ook niet,, 
Nimrod
-
- 32 berichten
- 96 stemmen
Hmmm het lijkt er wel op maar ik weet het niet zeker:(
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
nee geen trainspotting hij gaat meer ocer de club/rave jeugd.
Go misschien? Maar dat is geen Britse film...
kos
-
- 46708 berichten
- 8865 stemmen
Ik zoek al een tijdje een film die ik ooit eens heb gezien, maar ik weet er niet zoveel meer van.
Het speelt zich volgens mij af in columbia of zuid amerika ofzo in een soort Italiaans achtig dorpje. Het ging over een jongen en een meisje die verliefd op elkaar zijn. Die jongen heeft een paar vrienden en die vinden dat meisje ook leuk, maar zij vind zijn vrienden maar dom, maar die jongen vind ze wel interessant. Meisje zelf heeft blond haar en heet geloof ik Sophie ofzo. Enige wat ik me nog kan herinneren is een scene dat zij bij die jongen op schoot door de haven of iets fietsen en een scene dat ze naast elkaar op het gras liggen. En dat meisje woonde geloof ik bij haar moeder, en die werd op het einde geloof ik vermoord door de vrienden van die jongen.
Maarja lekker vaag, ik weet ook niet eens of alles klopt.
starbright boy (moderator films)
-
- 22422 berichten
- 5129 stemmen
Hallo,
Wie kan mij helpen.
Human Traffic denk ik.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.