- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
doodah
-
- 1538 berichten
- 1236 stemmen
Ik heb ook een verzoekje over een filmtitel:
Een jong zwart meisje wordt brutaal verkracht door twee blanken.
Voor deze feiten moeten ze voor de rechtbank verschijnen.
Maar omdat de vader van het meisje weet dat de blanke rechter de twee mannen zoiezo zal vrijspreken, wacht hij hen op voor de rechtbank om hen neer te schieten. Hiervoor wordt hij dus berecht, en een blanke advocaat neemt de onmogelijke job op zich om hem vrij te pleitten voor de blankengezinde rechter en jury.
Iemand enig idee?
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
gnius
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
Het is een romantische komedie (als ik het goed heb) alleen kan ik hem niet vinden via de zoekopdrachten.
ja klopt romantische komedie en dat probleem had ik ook met die zoekopdrachten.
Wellicht Made in Heaven?
hey Mug,
jammer maar ook deze is het niet helaas, wel hetzelfde verhaal ongeveer alleen mag zij dan naar de hemel en moet hij terug en dan springt ie op de tram ofzo die haar dan wegbrengt en dan mag ie toch mee
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
^^ Inderdaad Ravenous. Dank u allen voor de hulp. 
Geen weerwolven, wel kannibalen.
DeCol
-
- 7009 berichten
- 3027 stemmen

Ooh haha. Omdat Shinobi het over weerwolven had dacht ik dat het een andere was.
doodah
-
- 1538 berichten
- 1236 stemmen
Ja dat is hem
Merci hè
Dardan
-
- 51 berichten
- 255 stemmen
Kan iemand me helpen met deze film aub.? 
Het is een tijdje geleden dat ik hem (deels) zag, dit kan ik me nog herinneren:
Een vrij jonge man van zo'n 20 komt in contact met een rijkere groep mensen, uiteindelijk verblijft hij op hun landhuis. Daar wordt hij verliefd/start een affaire met de vrouw van de eigenaar, de eigenaar zit in een rolstoel, uiteindelijk blijft het allemaal een grap te zijn uit verveling, hebben ze hem wat om de tuin geleid e.d.
- Dit stuk kan ik me het best herinneren: het einde:
Hij is dan baas van een bedrijf, of staat hoog. Hij belt naar een van zijn lagere mensen, een Aziaat, hij vraagt hem een nummer op te zoeken en dat liefst snel te doen, die Aziaat heeft het en zegt het op, waarop hij dan zegt: "Te traag, je bent ontslagen" - "Maar please, niet doen, ik heb thuis een vrouw met kind op weg" - "Het is maar een grapje hoor, relax".
Iemand?
Alvast bedankt.
newG
-
- 956 berichten
- 2348 stemmen
Kan iemand me helpen met deze film aub.? 
Het is een tijdje geleden dat ik hem (deels) zag, dit kan ik me nog herinneren:
Een vrij jonge man van zo'n 20 komt in contact met een rijkere groep mensen, uiteindelijk verblijft hij op hun landhuis. Daar wordt hij verliefd/start een affaire met de vrouw van de eigenaar, de eigenaar zit in een rolstoel, uiteindelijk blijft het allemaal een grap te zijn uit verveling, hebben ze hem wat om de tuin geleid e.d.
- Dit stuk kan ik me het best herinneren: het einde:
Hij is dan baas van een bedrijf, of staat hoog. Hij belt naar een van zijn lagere mensen, een Aziaat, hij vraagt hem een nummer op te zoeken en dat liefst snel te doen, die Aziaat heeft het en zegt het op, waarop hij dan zegt: "Te traag, je bent ontslagen" - "Maar please, niet doen, ik heb thuis een vrouw met kind op weg" - "Het is maar een grapje hoor, relax".
Iemand?
Alvast bedankt.
The Distinguished Gentleman???
gnius
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
Goedendag film liefhebbers
ik ben opzoek naar een film die ik toen ik klein was op tv heb gezien dus en jaren 80 film denk ik
Gaat over iemand die doodgaat en dan in een tussenstation terrecht komt waar hij wordt beoordeelt over zijn leven over de keuzes die hij heeft gemaakt of hij naar de hemel mag of wordt terug gestuurd naar de aarde voor een nieuw leven, ook wordt hij hier verliefd op een vrouw die wel naar de hemel mag.
Enig idee iemand hoe deze film heet?
Alvast bedankt.
Iemand die me nog met mijn film kan helpen?
Bubblez
-
- 2065 berichten
- 2512 stemmen
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Kleine stukjes die ik mij kan herinneren en misschien wat triggeren bij anderen (voor de zekerheid maar in spoilers):
- iedereen is gekleed in witte toga's
- hij heeft donker krullend haar en zij langer blond haar
- hij moet voor een raad verschijnen die beslissen of hij naar de hemel mag gaan of terug naar de aarde moet gaan en weer opnieuw proberen. Hierbij laten ze elke keer stukjes uit zijn verleden zien, o.a. een barbecue dat verkeerd is gegaan.
- het einde is dat beiden naar de aarde terug mogen, waarna het lot zal beslissen of ze uiteindelijk samenkomen.
- laatste shot (geloof ik) is dat een meisje en een jongen (beiden rond de 7) aan de kade van een rivier aan het spelen zijn.
Verder weet ik het ook niet, hoewel ik nieuwsgierig ben naar de titel van de film.
DeCol
-
- 7009 berichten
- 3027 stemmen
Ik zoek een animatiefilm. Jammer genoeg weet ik er echt heel weinig meer over. Het gaat over een jongetje en een kleiner meisje, broer en zus en of het meisje of allebei komen in een grot of boomstronk terecht. Het is een vrij onbekende film. Ziet er allemaal vrij somber en donker uit. Een of andere heks ofzo is de slechte. De film is niet oosters en niet van deze eeuw. Mijn beschrijving is natuurlijk klote maar misschien dat iemand me kan helpen. You never know 
kos
-
- 46710 berichten
- 8867 stemmen
Kleine stukjes die ik mij kan herinneren en misschien wat triggeren bij anderen (voor de zekerheid maar in spoilers):
- iedereen is gekleed in witte toga's
- hij heeft donker krullend haar en zij langer blond haar
- hij moet voor een raad verschijnen die beslissen of hij naar de hemel mag gaan of terug naar de aarde moet gaan en weer opnieuw proberen. Hierbij laten ze elke keer stukjes uit zijn verleden zien, o.a. een barbecue dat verkeerd is gegaan.
- het einde is dat beiden naar de aarde terug mogen, waarna het lot zal beslissen of ze uiteindelijk samenkomen.
- laatste shot (geloof ik) is dat een meisje en een jongen (beiden rond de 7) aan de kade van een rivier aan het spelen zijn.
Verder weet ik het ook niet, hoewel ik nieuwsgierig ben naar de titel van de film.
http://www.moviemeter.nl/film/9630
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Ik loop sinds vanmiddag te denken aan een Nederlands ingesproken versie van de Notenkraker, met de stem van Carol Herwijnen, die vermoedelijk als productie-jaar 2001 heeft. Maar de enige film die deze zoektocht opleverde, is een versie met Barbie in de hoofdrol. Moviemeter is niet echt compleet, maar ik vroeg me af of ik iets over het hoofd zie?
gnius
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
Je bent geweldig dat is hem idd
de rest ook bedankt voor jullie reacties 
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
.
Dardan
-
- 51 berichten
- 255 stemmen
The Distinguished Gentleman???
Iemand?
Bubblez
-
- 2065 berichten
- 2512 stemmen
Ik loop sinds vanmiddag te denken aan een Nederlands ingesproken versie van de Notenkraker, met de stem van Carol Herwijnen, die vermoedelijk als productie-jaar 2001 heeft. Maar de enige film die deze zoektocht opleverde, is een versie met Barbie in de hoofdrol. Moviemeter is niet echt compleet, maar ik vroeg me af of ik iets over het hoofd zie?
Weet je zeker dat het de stem van Carol van Herwijnen is? Er is namelijk écht niets over te vinden!
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Oh, dan heb ik me vergist, maar evengoed bedankt voor de moeite.
.
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Ik zoek een animatiefilm. Jammer genoeg weet ik er echt heel weinig meer over. Het gaat over een jongetje en een kleiner meisje, broer en zus en of het meisje of allebei komen in een grot of boomstronk terecht. Het is een vrij onbekende film. Ziet er allemaal vrij somber en donker uit. Een of andere heks ofzo is de slechte. De film is niet oosters en niet van deze eeuw. Mijn beschrijving is natuurlijk klote maar misschien dat iemand me kan helpen. You never know 
Doet me denken aan:
http://www.moviemeter.nl/film/22544 (Valhalla)
slimthug
-
- 12 berichten
- 15 stemmen
ik ben opzoek naar een film
het is een comdey gaat over voetbal .alle spelers hebben supper krachten ik denk dat hij van 2005/2006 moet zijn .
ik kan me nog herinderen dat ik lang geleden in de trailer zag dat ze een wedstrijd aan het spelen waren en dan ze extreeme krachten hadden dat ze hoog in lucht sprongen en dat ze extreem hard ze bal konde schieten .
alvast thx voor de hulp
Bubblez
-
- 2065 berichten
- 2512 stemmen
ik ben opzoek naar een film
het is een comdey gaat over voetbal .alle spelers hebben supper krachten ik denk dat hij van 2005/2006 moet zijn .
ik kan me nog herinderen dat ik lang geleden in de trailer zag dat ze een wedstrijd aan het spelen waren en dan ze extreeme krachten hadden dat ze hoog in lucht sprongen en dat ze extreem hard ze bal konde schieten .
alvast thx voor de hulp
Misschien Siu Lam Juk Kau ?
doodah
-
- 1538 berichten
- 1236 stemmen
Shaolin Soccer, daar dacht ik ook meteen aan.
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Ik zoek een filmtitel, ik heb hem al een tijdje geleden gezien in de Cartoon's in Antwerpen. (ik denk 2 jaar geleden ofzo kan ook langer zijn)
De film komt uit Mongolië en het ging over een bruiloft.
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Jep dat is hem, bedankt!
xsamantha
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
ik zoek een film waar een skelet met een cape voorkomt soort van Magere Hein die een groepje tieners vermoord. Een jongen is blind en maakt een spoor met iets om de caravan terug te vinden. In het midden van de film zit een meisje op de wc en dat skelet zit beneden en boord haar met een soort van elektrische boor beneden en vermoord haar maar ook die andere.
(Ik heb deze film vorig jaar gezien en weet de titel niet)
weet iemand hoe deze film heet, of me kan helpen met het zoeken van de titel dan hoor ik het graag!
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
ik zoek een film waar een skelet met een cape voorkomt soort van Magere Hein die een groepje tieners vermoord. Een jongen is blind en maakt een spoor met iets om de caravan terug te vinden. In het midden van de film zit een meisje op de wc en dat skelet zit beneden en boord haar met een soort van elektrische boor beneden en vermoord haar maar ook die andere.
(Ik heb deze film vorig jaar gezien en weet de titel niet)
weet iemand hoe deze film heet, of me kan helpen met het zoeken van de titel dan hoor ik het graag!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.