- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
FixX
-
- 622 berichten
- 456 stemmen
ik zoek een skinhead film rond de tijd van romper stomper
wat ik nog van de hoes weet is dat je een man ziet staan met een knuppel ik dacht ook dat iemand in die bende moest infiltreren
Mr Confused
-
- 1715 berichten
- 6596 stemmen
wat ik nog van de hoes weet is dat je een man ziet staan met een knuppel ik dacht ook dat iemand in die bende moest infiltreren
FixX
-
- 622 berichten
- 456 stemmen
I.D. heb ik al en dat is een hooligan film
pariah is hem ook niet
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
FixX
-
- 622 berichten
- 456 stemmen
nee volgens mij is het the infiltrator
alvast bedankt
Glorious Me
-
- 118 berichten
- 1303 stemmen
Ik zoek een film die een keer uitgezonden is al 'waargebeurd verhaal' op RTL4. (waarom ik er naar keek, geen idee...)
In de film wordt een vrouw bespied en afgeluisterd door haar buurman. Hij heeft hiervoor allemaal apperatuur in haar huis geïnstalleerd, terwijl hij daar een van zijn vele buurvriendelijke huishoudelijke klusjes deed.
Zij kwam er op een gegeven moment achter (door middel van iets van een 'bad hairday') en vond later in zijn huis het bewijs.
De man maakt zijn excuses, maar zij gaat dit via een rechtzaak bevechten, waarin ze opkomt voor de privacy van mensen.
Het was zeker geen goede film, maar ik kan er niet tegen dat ik hem nog niet op deze site heb kunnen vinden. Dus weet iemand hier misschien de titel van? 
Bubblez
-
- 2064 berichten
- 2511 stemmen
Ik zoek een film die een keer uitgezonden is al 'waargebeurd verhaal' op RTL4. (waarom ik er naar keek, geen idee...)
In de film wordt een vrouw bespied en afgeluisterd door haar buurman. Hij heeft hiervoor allemaal apperatuur in haar huis geïnstalleerd, terwijl hij daar een van zijn vele buurvriendelijke huishoudelijke klusjes deed.
Zij kwam er op een gegeven moment achter (door middel van iets van een 'bad hairday') en vond later in zijn huis het bewijs.
De man maakt zijn excuses, maar zij gaat dit via een rechtzaak bevechten, waarin ze opkomt voor de privacy van mensen.
Het was zeker geen goede film, maar ik kan er niet tegen dat ik hem nog niet op deze site heb kunnen vinden. Dus weet iemand hier misschien de titel van? 
Hider in the House?
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik zag laatst een film over een stuwardes die droomde om na haar curus naar Parijs te gaan en uiteindelijk kwam ze ergens in de USA terecht bij een low budget maatschapij .. Die ene ''onuitstaanbaare'' ''komiek'' speelde er ook in...
Iemand ?
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
View from the Top (2003) ???????????????????????
Glorious Me
-
- 118 berichten
- 1303 stemmen
Nee, dat is 'm denk ik niet.
noppus
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Ik denk wel dat de goede is, Mike Meyers is dan die komiek.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
View from the Top (2003) ???????????????????????
Thanks Mikeyy !
*Nientjah*
-
- 1441 berichten
- 369 stemmen
Hallo beste mensen 
Het is niet zo belangrijk hoor (ik vraag me alleen af wat de titel ook alweer was), maar ik zoek een film over twee rijke zakenmannen die een weddenschap houden: de een daagt de ander uit om voor een bepaalde tijd als zwerver in een grote stad te wonen. Wat er tegenover stond ben ik vergeten, maar het verhaal ging dus een beetje over hoe hij als zwerver leefde en hij mensen vertelde dat hij eigenlijk miljonair was maar dat iedereen dacht dat hij gek was. Hij vond ook nog een vrouw (ook een zwerver) en toen de tijd van de weddenschap was afgelopen wilde hij samen met haar in zijn grote villa gaan wonen. Probleem was dat de uitdager van de weddenschap zijn hele fortijn had overgenomen. Oja de film was Amerikaans en het moest geloof ik een comedy voorstellen.
Iemand? 
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Nee die bedoelt hij niet denk ik.
Ik ken de film, maar ik kan even niet op de titel komen.
De deal is dat de rijke zakenman een stuk grond wil hebben om er een winkelcentrum op te bouwen. Als hij kan bewijzen dat hij als zwerver zou kunnen leven in dat gebied, dan zou hij dat stuk grond mogen kopen.
De deal wordt gemaakt omdat de eigenaar van de grond beweerd dat de rijke zakenman niet weet hoe het leven op dat stuk grond is.
Als de weddenschap is verlopen dan merkt de zakenman dat zijn fortuin is ingepikt en dat iedereen in de hogere kringen hem voor gek verklaart en dat hij geen vrienden / steun heeft.
kos
-
- 46708 berichten
- 8865 stemmen
Klinkt anders wel heel erg als Trading Places...
-edit- en dat klinkt meer als Life Stinks
*Nientjah*
-
- 1441 berichten
- 369 stemmen
Nee die bedoelt hij niet denk ik.
Ik ken de film, maar ik kan even niet op de titel komen.
De deal is dat de rijke zakenman een stuk grond wil hebben om er een winkelcentrum op te bouwen. Als hij kan bewijzen dat hij als zwerver zou kunnen leven in dat gebied, dan zou hij dat stuk grond mogen kopen.
De deal wordt gemaakt omdat de eigenaar van de grond beweerd dat de rijke zakenman niet weet hoe het leven op dat stuk grond is.
Als de weddenschap is verlopen dan merkt de zakenman dat zijn fortuin is ingepikt en dat iedereen in de hogere kringen hem voor gek verklaart en dat hij geen vrienden / steun heeft.
hij?
maar ja zo gaat het verhaal wel ja
*Nientjah*
-
- 1441 berichten
- 369 stemmen
Klinkt anders wel heel erg als Trading Places...
-edit- en dat klinkt meer als Life Stinks
Ja dat is hem!
thanks kos
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Oeps, sorry *Nientjah* 
Maar het is inderdaad Life Stinks. Ook namens mij bedankt kos, ik was vergeten dat ik de film had gezien 
Bart52
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
In Overigen > Algemeen > Ik zoek een film die ca.30 jaar geleden op TV was:
Ik ben net nieuw op dit forum.
- Site ziet er (technisch) zeer goed uit -
En ben op zoek naar een bepaalde film waarvan ik slechts een klein stukje op TV heb gezien.
Mag ik zo'n vraag hier stellen ?
Met vr.groet,
Bart52
=michael=
-
- 629 berichten
- 429 stemmen
Weet je niet meer te omschrijven over de tv serie?
Misschien weet iemand dan welke serie het is...
Bart52
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Het was beslist geen TV-serie denk ik, maar zomaar een (erotische) film.
Hij is uitgezonden in de jaren 1975-1985.
We keken niet zoveel TV en als hij aanstond zapte mijn vrouw nog wel eens van de ene naar de andere zender.
Ze heeft toen slechts een stukje van de bedoelde film gezien. Het was leuk vanwege het erotische karakter
Ik zou die film willen vinden. zien of ik er aan kan komen en hem (met haar) bekijken.
Het fragment dat ze gezien heeft is als volgt te beschrijven:
........
Het lijkt in de wildernis te spelen (jungle)
Een naakte vrouw ligt op een soort tafel
om de tafel heen dansen "inboorlingen"
(het is onbekend of de vrouw was vastgebonden of niet)
dan wordt er door iemand een ei gebroken en de inhoud daarvan over haar vagina uitgegoten (een soort vruchtbaarheidsritueel?)
In de kring om de tafel staat een belangrijk uitziend persoon (de hoofman?/medicijnman?
Deze man zou zijn penis in de vrouw steken, maar eerst duikt er een hond op die op de tafel springt en het ei van de vagina begint te likken.
Na de hond mag de hoofman zijn werk afmaken.
.........
Meer info is niet, omdat toen weer was overgeschakeld naar een andere zender. Dus geen info over titel, acteurs of wat dan ook.
Er zou wel een nederlandse ondertiteling zijn geweest.
stinissen (crew films & series)
-
- 23487 berichten
- 77002 stemmen
100%
Montagna del dio cannibale, La
stinissen (crew films & series)
-
- 23487 berichten
- 77002 stemmen
Aylatje
-
- 53 berichten
- 210 stemmen
In De Site > Algemeen > Help Mij!!!:
Kan iemand mij helpen, ik zoek een titel van een film maar ik weet hem niet!!
ik weet ong. waar de film over gaat
er is oorlog (volgens mij 2de wereldoorlog) en de mensen gaan in hun bunker (kelder hoe zoiets ook heet) en daar blijven ze dan zoveel jaar, de hoofd personen dan, en op het einde na zoveel jaar. gaan ze de uitzoomen en zie je dat de mensen een koepel hebben gebouwd om een plek en dat daarbuiten de koepel de leven nog gewoon doorgaat. en de mensen in die koepen zitten dan in de midden en hun zitten nog steeds in hun bunker. en die koepel ik dan heel erg groot en hebben ze gemaakt om dat als herrinering te hebben van wat er is gebeurt enzo
en het is best een oude film
dit is de enige wat ik erover weet. kan iemand mij aub helpen 
alvast bedankt
Bart52
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Beste Stinissen,
Bedankt voor je snelle reactie en de URL.
Helaas ken ik geen Italiaans, maar van daaruit zou ik wel verder kunnen.
Maar ben je wel zo zeker dat het die film was ?
Ik heb deze vraag nl. ook gesteld aan de eigenaar van de site www.1000missspenthours.com.
Die eigenaar was er ook zo goed als zeker van dat het de door jou aangegeven film was, TOTDAT de hond in beeld verscheen. Toen was hij er niet meer zo zeker van.
Hij raadde me aan in de richting van Joe D'Amato of Jesus Franco te gaan zoeken. Maar wegens de vele aliassen voor films betekent dat nog steeds zoeken naar een speld in een hooiberg.
Het bijzondere is dus die hond. En die kom je niet zomaar in reviews tegen, als er al uitgebreide reviews te vinden zijn.
Zodoende vermoed ik er nog niet uit te zijn. Of is er ergens een scripts van die film te vinden ?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.