• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.924 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.237 gebruikers
  • 9.387.346 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

jonensyl

• 1 berichten
  • 0 stemmen

In DVD en VHS > Titels > weet iemand de titel van deze film?:

hoi hoi,

ik ben namens mijn schoonmoeder op zoek naar een oude film waarvan zij de titel niet meer weet. het gaat over een moordenaar die zichzelf veraad door zijn astma dan hoor je hem zwaar hijgen. de dader sterft op het einde op of bij een voetbalstadion(waarschijnlijk). zijn slachtoffers waren blonde jonge vrouwen. ze gelooft ook dat het een zwart-wit film is. de film is minimaal 24 jaar oud maar kan ook ouder zijn. kan iemand zich mischien deze film herinneren en hoe hij heet? dan kan ik voor haar de film proberen te vinden. alvast bedankt

Aylatje

• 53 berichten
  • 210 stemmen

In De Site > Algemeen > Help Mij!!!:

Kan iemand mij helpen, ik zoek een titel van een film maar ik weet hem niet!!

ik weet ong. waar de film over gaat

er is oorlog een autoombom word gelost, en de mensen gaan in een bunker, ze blijven lang in de bunker om te overleven, af en toe kijken ze naar buiten.

om te kijken of ze weer naar buiten kunnen gaan in verband met de radio actieve stralingen.

ze zien steeds misvormde mensen. bomen die dood zijn. een alles is kaal en zwart.

dus besluiten ze nog beneden te blijven.

totdat ze uitzoomen en dat er dan een grote koepel zichtbaar is.

waar in hun eigenlijk gevangen zitten. terwijl buiten de koepel het leven gewoon doorgaat.

en het is best een oude film

dit is de enige wat ik erover weet. kan iemand mij aub helpen

alvast bedankt

Mr Confused

• 1715 berichten
  • 6596 stemmen

Aylatje schreef:

er is oorlog een autoombom word gelost, en de mensen gaan in een bunker, ze blijven lang in de bunker om te overleven, af en toe kijken ze naar buiten.

om te kijken of ze weer naar buiten kunnen gaan in verband met de radio actieve stralingen.

ze zien steeds misvormde mensen. bomen die dood zijn. een alles is kaal en zwart.

dus besluiten ze nog beneden te blijven.

totdat ze uitzoomen en dat er dan een grote koepel zichtbaar is.

waar in hun eigenlijk gevangen zitten. terwijl buiten de koepel het leven gewoon doorgaat.

alvast bedankt

Deze misschien? klik hier

Aylatje

• 53 berichten
  • 210 stemmen

Mr Confused schreef:

(quote)

Deze misschien? klik hier

Nee die is het niet, het was een engelse film, en er was niks met ruimtewezens ofzo... maar toch bedankt voor de moeite

Binnetie

• 32 berichten
  • 41 stemmen

In Film > Algemeen > Trailer gezien maar er werd niet vermeld werlke film:

Vorige week zat ik in de bioscoop (de sneak met Mr. Brooks) en daar werd een trailer gedraaid voordat de film begon (logisch).

In de trailer werd alleen niet de naam van de film genoemd, alleen stond er op het einde: 2008

De trailer speelt zich af in New York en je hoord een heel erg hard explosieve en je ziet vervolgens allemaal brokstukken vliegen door de lucht. Een groepje mensen staat op een dak van een wolkenkrabber en deze wordt gebombadeerd met die brokstukken. Ook op de straten zie je explosies. De indruk lijkt me dat er een monster tevoorschijn komt, maar daar laten ze in de trailer natuurlijk niks van zien. Het geheel is erg "live" gefilmt. Het heeft iets weg van Godzilla of War of the Worlds.

Iemand deze trailer gezien en die weet hoe de film heet?

Iemand deze trailer ook gezien

jellle

• 10 berichten
  • 1 stemmen

In Film > Algemeen > Titel request:

Hallo allen,

Ik ben al een tijdje op zoek naar de titel van een film die ik als kind vaak heb gezien.

De herinneringen zijn erg vaag, maar mssn kent iemand de film.

- Het is een sci-fi/familiefilm uit de 80's.

- Er is een scene waar er een persoon een reus met stierenkop doodt door met steentjes te slingeren.

- Er komen dwergen in voor

- En het "laatst" getoond op canvas hebbe'k gehoord.

Erg veel info is het niet, maar je weet nooit

Alvast bedankt,

Jelle

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7974 stemmen

@Binnetie

Heb em ook gezien, geweldig intrigerende trailer!

Binnetie

• 32 berichten
  • 41 stemmen

Oh super. Ik vond het een erg spannende trailer. Hoe komen jullie achter dit soort dingen? Ik had al even gezocht maar kon er niks over vinden...

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

jellle schreef:

Hallo allen,

Ik ben al een tijdje op zoek naar de titel van een film die ik als kind vaak heb gezien.

- Er is een scene waar er een persoon een reus met stierenkop doodt door met steentjes te slingeren.

Alvast bedankt,

Jelle

Time Bandits

erikoff

• 6 berichten
  • 20 stemmen

Hallo allemaal,

Ik zoek de titel van een film. De film is volgens mij al redelijk oud. Ik zal ff kort vertellen hoe de film gaat:

De film begint met een honkbalwedstrijd voor een kampioenschap. Er moet een jongen als laatste slaan. Slaat hij een homerun; dan is hij de held. Hij krijgt echter drie slag en is de 'loser'. Hij baalt hier enorm van. Jaren later (als hij volwassen is en gtrouwd is) komt hij in een café en krijgt hij de kans om zijn leven te zien (ja een beetje vaag) als hij die laatste bal wél had geraakt en een homerun had geslagen. Hij komt een heel andere vrouw tegen en leeft een heel ander leven. Uiteindelijk blijkt hij in zijn huidige leven veel gelukkiger te zijn.

Heeft iemand enig idee wat de titel van deze film is??

Alvast bedankt!!!

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

erikoff schreef:

Hallo allemaal,

Ik zoek de titel van een film. De film is volgens mij al redelijk oud. Ik zal ff kort vertellen hoe de film gaat:

De film begint met een honkbalwedstrijd voor een kampioenschap. Er moet een jongen als laatste slaan. Slaat hij een homerun; dan is hij de held. Hij krijgt echter drie slag en is de 'loser'. Hij baalt hier enorm van. Jaren later (als hij volwassen is en gtrouwd is) komt hij in een café en krijgt hij de kans om zijn leven te zien (ja een beetje vaag) als hij die laatste bal wél had geraakt en een homerun had geslagen. Hij komt een heel andere vrouw tegen en leeft een heel ander leven. Uiteindelijk blijkt hij in zijn huidige leven veel gelukkiger te zijn.

Heeft iemand enig idee wat de titel van deze film is??

Alvast bedankt!!!

mr. destiny

jellle

• 10 berichten
  • 1 stemmen

Nee, die is het niet, maar toch bedankt

Lilyroos

• 177 berichten
  • 191 stemmen

jellle schreef:

Hallo allen,

Alvast bedankt,

Jelle

Is het niet Willow ?

jellle

• 10 berichten
  • 1 stemmen

Lilyroos schreef:

Is het niet Willow ?

IK denk het niet, maar ik zal die eens bekijken. Ziet er nog tof uit

Bedankt

newG

• 956 berichten
  • 2347 stemmen

jellle schreef:

Hallo allen,

Alvast bedankt,

Jelle

Ik weet niet of het deze film is, (aangezien ik hem zelf maar pas online besteld heb) maar de film Legend heeft denk ik een reus met een stierenkop en is een sci-fi 80s film. van die dwergen weet ik het (nog) niet.

Het is voorlopig een gokje http://www.moviemeter.nl/film/2249

erikoff

• 6 berichten
  • 20 stemmen

gideonvdb schreef:

(quote)
mr. destiny

Mr. Destiny: dat is hem ja!! Fantastisch!!

Bedankt!!!

Aylatje

• 53 berichten
  • 210 stemmen

er is oorlog (volgens mij 2de wereldoorlog) en de mensen gaan in hun bunker (kelder hoe zoiets ook heet) en daar blijven ze dan zoveel jaar, de hoofd personen dan, en op het einde na zoveel jaar. gaan ze de uitzoomen en zie je dat de mensen een koepel hebben gebouwd om een plek en dat daarbuiten de koepel de leven nog gewoon doorgaat. en de mensen in die koepen zitten dan in de midden en hun zitten nog steeds in hun bunker. en die koepel ik dan heel erg groot en hebben ze gemaakt om dat als herrinering te hebben van wat er is gebeurt enzo

alvast bedankt

heeeelppp weet niemand het???

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

Hoi Jelle,

newG schreef:

Ik weet niet of het deze film is, (aangezien ik hem zelf maar pas online besteld heb) maar de film Legend heeft denk ik een reus met een stierenkop en is een sci-fi 80s film. van die dwergen weet ik het (nog) niet.

Het is voorlopig een gokje http://www.moviemeter.nl/film/2249

Dat was ook het eerste dat in mij opkwam. Was die rood die Stierenkop. Legend was ook onlangs op TV geloof ik....

megy

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben op zoek naar de volgende film: het betreft straatmuzikanten in Amerika. De film ging over een talentvolle jongeman met viool die voor de akoestiek in de ondergrondse metro muziek maakt, daar ontmoet hij een eenzame jazz muzikant met saxafoon. welke zijn mentor wordt. Verder doet hij auditie bij een conservatorium.

Weet iemand hoe deze film heet en waar die nog te verkrijgen is?

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2245 stemmen

Wat die reus in Legend betreft, hij heeft niet letterlijk een stierenkop, maar wel 2 enorme horens als je dat bedoelde:

(afbeelding)

Ik kon alleen niet zo snel een kleiner, duidelijk plaatje vinden.

CuteRobot

• 1 berichten
  • 1 stemmen

Hmmm, ikzoek dus ook een film.

About the movie;

Het gaat over 2 kinderen die buren van elkaar zyn. De vader heeft een overal gepleegd bij een drugshandel. Daar is geschoten met een politie-pistol, dat hij mee naar huis neemt. &verstopt het. De zoon &de buurjongen zien waar hij het verstopt. Uiteindelyk steelt het buurjongentje het pistol, zonder dat iemand het wist. Maar, het 'russische' jongentje, de buurjongen. Schiet daarmee zijn (stief)vader mee. Omdat hij altijd al werd mishandeld, en ook zijn moeder. Het jongentje slaat op de vlucht. De man van het pistol zoekt hem. Want hij moet het pistol terugvinden.

Scene's die je zou kunnen herkennen;

- Het russische jongentje komt terecht bij een 'hoer'.

- Uiteindelijk komt het russische jongetje bij een gezin, die kinderen misbruiken.

De laaste scene die ik zag, is dat het jongentje vlucht naar de wc, en dat hij in de spiegel/glaswerk iemand ziet met erg lange nagels...

Observator

• 18281 berichten
  • 3579 stemmen

CuteRobot schreef:

Hmmm, ikzoek dus ook een film.

Running Scared (2006)?

FixX

• 622 berichten
  • 456 stemmen

lordsnoopy waar heb jij dat beeldje vandaan

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2245 stemmen

Ik heb hem zelf niet, maar ik kwam het plaatje tegen via google.

Dit was de link

jellle

• 10 berichten
  • 1 stemmen

Hey gasten

Ik heb bijkomende informatie rond de film die ik zoek

Nieuw:

-Die persoon is een jongentje van 10-14 jaar

-In het begin van de film vallen ze zijn kamer binnen

-Er komt een tijdsmachine in voor

-Napoleon komt er ook effe in voor

-En ik dacht dat ze ook eens in een doolhof zaten waarvan ze de muren niet konden zien, maar dat kan ik er later bij hebben gefantaseerd

newG

• 956 berichten
  • 2347 stemmen

jellle schreef:

Hey gasten

Ik heb bijkomende informatie rond de film die ik zoek

Nieuw:

-Die persoon is een jongentje van 10-14 jaar

-In het begin van de film vallen ze zijn kamer binnen

-Er komt een tijdsmachine in voor

-Napoleon komt er ook effe in voor

-En ik dacht dat ze ook eens in een doolhof zaten waarvan ze de muren niet konden zien, maar dat kan ik er later bij hebben gefantaseerd

http://www.moviemeter.nl/film/1112

bevat dwergen,doolhof waarvan de doorgangen niet zichtbaar zijn,80s,stenen worden gegooit(maar denk niet naar een stierachtig ding),tijdsmachine zou dat zondloperke kunnen zijn :s

napoleon slaat heel mijn theorie stuk

Wouter

• 18720 berichten
  • 3085 stemmen

newG schreef:

(quote)

http://www.moviemeter.nl/film/1112

bevat dwergen,doolhof waarvan de doorgangen niet zichtbaar zijn,80s,stenen worden gegooit(maar denk niet naar een stierachtig ding),tijdsmachine zou dat zondloperke kunnen zijn :s

napoleon slaat heel mijn theorie stuk

Lijkt me deze: http://www.moviemeter.nl/film/1974

Quiditty

• 4 berichten
  • 0 stemmen

In De Site > Algemeen > Ik zoek:

Hoi,

ik zoek een film of serie die ik vroeger een keer heb gezien op tv.

het ging over een man die komt in een soort toekomstig uitvaart centrum.

Hij mag zijn kleur kiezen, zijn muziek etc. Dan neemt hij plaats op een stoel en uiteindelijk is het dan zijn tijd en gaat hij dood.

Van hem wordt een soort voer gemaakt.

Ik dacht dat het een aflevering van de Twilight Zone was...maar kan 'm tot nu toe echt nergens vinden. Iemans enig idee?

Alvast bedankt!

Rick

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.