- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Volgens imdb is er maar een match van die 2 acteurs in een film:
Diams
-
- 17 berichten
- 34 stemmen
Eey,
Ik heb een goed jaar geleden een film op televisie gezien over een meisje (tiener) dat heel hard gepest word door een ander meisje dat stikjaloers was op haar (denk ik) en uiteindelijk heeft ze haar vermoordt.
er was op het einde ook een begravenis
(nogal vaag ik weet het maar dit is alles wat ik me herinner)
kan iemand me aan de titel helpen aub
alvast bedankt hé 
BlueSword
-
- 1725 berichten
- 0 stemmen
ik zoek ook een film alleen weet er bijna niks meer van.
het was iets met een onzichtbare wezen ofzo, soort alien (konden er ook meerdere zijn), en een groepje mensen waar op gejaagd werd.
volgens mij met een blonde vrouw ook, en een jongetje, dat jongetje werd uiteindelijk vermoord, en speelde zich ergens af binnen en buiten in een soort jungle, ik heb het niet over predator ofzo. er werden ook vallen gezet.
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Hoi Diams,
Misschien bedoel je Tamara of Carrie?
Al gaat het in die 2 films meer om 1 meisje dat gepest wordt door een groep en die al moordend wraak neemt...
Diams
-
- 17 berichten
- 34 stemmen
teneerste bedankt voor je bericht maar dit is de film niet Lordsnoopy
het is een echte drama film
de pester heeft haar vermoord op haar kamer en haar moeder heeft het dode lichaam gevonden
ik herriner me ook een scene op een parking waar ze haar pesten
de moeder heeft ook moeten getuigen in de rechtbank en de pester is uiteindelijk veroordeeld en opgesloten (kan ook gebaseerd zijn op waargebeurde feiten...)
brymj
-
- 758 berichten
- 829 stemmen
Welke zender was ie?
Veronica.
brymj
-
- 758 berichten
- 829 stemmen
@ brymj
Ik denk deze:
Weet het niet zeker... Ik heb hem namelijk niet afgekeken want ik vond het een waardeloos stuk jatwerk.
ja, die is het inderdaad, bedankt 
waardeloos is het ongetwijfeld ja
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Ik heb daarstraks in frs een film zien staan van de Shaw Brothers en ik wou de film hier opzoeken maar nu ben ik wel niet zeker van de titel, het was iets in de trend van the heroic ones...
Iemand?
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
Dat is Shi san tai bao (1970), maar het kan wel kloppen dat je die niet op Moviemeter hebt gevonden, want hij staat er nog niet op.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Bedankt Chainsaw, ik zal is probere of ik hem kan toevoegen
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek een film waarin een stel jongeren bij Merlin Monroe willen komen. Ik weet alleen nog dat ze een of ander smoesje ophingen dat het hun moeder was ofzo. Ik weet er niet echt veel meer van.
espe
-
- 6 berichten
- 3 stemmen
Vraagje aan de kenners:
Ik zoek de titel van een film over een vader die met zijn dochter in een ander huis is gaan wonen. Het dochtertje krijgt een denkbeeldig vriendje. Dit vriendje claimt haar steeds meer en er vallen zelfs slachtoffers. De fantastische clou is uiteindelijk dat de vader het denkbeeldige vriendje blijkt te zijn. Hele sterke en verassende film maar hoe was de titel ook al weer?? Ik baal ervan als ik zoiets heb!
Mr Confused
-
- 1715 berichten
- 6596 stemmen
Ik zoek een film waarin een stel jongeren bij Merlin Monroe willen komen. Ik weet alleen nog dat ze een of ander smoesje ophingen dat het hun moeder was ofzo. Ik weet er niet echt veel meer van.
Calendar Girl?
fabarm
-
- 14 berichten
- 5 stemmen
Hallo, ik ben op zoek naar de naam van een film waar naar ik dacht ook julliet binoche aan meedeed. Het begin van de film speelt in de romeinse tijd en je ziet een gekruisigde man aan het kruis hangen kompleet bedekt met bijen. Later gaat de film naar de hedendaagse tijd.
Wie helpt ??
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Calendar Girl?
Dat zou hem eens goed kunnen zijn. Bedankt.
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek er nog een.
Over een blanke man die een soort doctor was ofzo in africa. Op de dvd hoes staan 3 koppen aan de zijkand en africa op de achtergrond. Een van die koppen is een neger met een beschilderd gezicht.
Silvio Dante
-
- 2943 berichten
- 2153 stemmen
als je de dvdhoes hebt gezien, weet je toch welke film het is? 
Loeksel
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
In Overigen > Algemeen > Help; Wie is dit en welke film ?:
Help! we zoekken de naam van deze film en vooral wie dat is van de volgende foto:

Het ligt waarschijnlijk zo voor de hand maar we kunnen er maar niet op komen 
Alvast bedankt !!!
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Sienna Guillory in Eragon [en voor dit soort vragen hebben we een speciaal topic overigens]
Loeksel
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Owww sorry ik had wel even gezocht naar zown topic.. maar kon hem niet zo snel vinden
maar mega bedankt !
geronimo
-
- 1955 berichten
- 0 stemmen
Hallo, ik ben op zoek naar de naam van een film waar naar ik dacht ook julliet binoche aan meedeed. Het begin van de film speelt in de romeinse tijd en je ziet een gekruisigde man aan het kruis hangen kompleet bedekt met bijen. Later gaat de film naar de hedendaagse tijd.
Wie helpt ??
Candyman?
v2000
-
- 132 berichten
- 206 stemmen
Echt niemand?
Misschien heb ik hem zelf gevonden, na grondig alle Franse films tussen 1974 en 1981 door te spitten:
http://www.moviemeter.nl/film/20667
Het is natuurlijk wel een film die lastig te krijgen is. Iemand ooit deze film gezien?
v2000
-
- 132 berichten
- 206 stemmen
Ter verduidelijking:
Ik ben op zoek naar een Franse film, waarschijnlijk uit de jaren 70. Nogal een rauwe misdaadfilm over prostitutiuees en pooiers. Er komt o.a. een scène in voor waarin een misdadiger wordt gedwongen om zijn eigen broer oraal te bevredigen.
Misschien heb ik hem zelf gevonden, na grondig alle Franse films tussen 1974 en 1981 door te spitten:
http://www.moviemeter.nl/film/20667
Het is natuurlijk wel een film die lastig te krijgen is. Iemand ooit deze film gezien?
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
als je de dvdhoes hebt gezien, weet je toch welke film het is? 
Ik ben de titel kwijt. Ik heb de dvd inmiddels verkocht en wil graag 1* aan die film geven.
Erick E.
-
- 8 berichten
- 211 stemmen
Ik zoek de titel van een western waarin de hoofdrolspeler zich in het laatste deel van de film terugtrekt in de bergen en daar een soort scherpschutter is waarna nog maar 1 kogel heeft. Aan het eind van de film gebruikt hij deze om met 1 schot 4 man neer te schieten die allemaal schuin achter elkaar staan..
Iemand een idee?
Groeten Erik
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.