• 15.950 nieuwsartikelen
  • 178.904 films
  • 12.262 series
  • 34.063 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.387.019 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Volgens imdb is er maar een match van die 2 acteurs in een film:

Playing by Heart

Lilyroos

• 177 berichten
  • 191 stemmen

Ja, dat is het, Thanx Kappeuter.

Diams

• 17 berichten
  • 34 stemmen

Eey,

Ik heb een goed jaar geleden een film op televisie gezien over een meisje (tiener) dat heel hard gepest word door een ander meisje dat stikjaloers was op haar (denk ik) en uiteindelijk heeft ze haar vermoordt.

er was op het einde ook een begravenis

(nogal vaag ik weet het maar dit is alles wat ik me herinner)

kan iemand me aan de titel helpen aub

alvast bedankt hé

BlueSword

• 1725 berichten
  • 0 stemmen

ik zoek ook een film alleen weet er bijna niks meer van.

het was iets met een onzichtbare wezen ofzo, soort alien (konden er ook meerdere zijn), en een groepje mensen waar op gejaagd werd.

volgens mij met een blonde vrouw ook, en een jongetje, dat jongetje werd uiteindelijk vermoord, en speelde zich ergens af binnen en buiten in een soort jungle, ik heb het niet over predator ofzo. er werden ook vallen gezet.

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2245 stemmen

Hoi Diams,

Misschien bedoel je Tamara of Carrie?

Al gaat het in die 2 films meer om 1 meisje dat gepest wordt door een groep en die al moordend wraak neemt...

Diams

• 17 berichten
  • 34 stemmen

teneerste bedankt voor je bericht maar dit is de film niet Lordsnoopy

het is een echte drama film

de pester heeft haar vermoord op haar kamer en haar moeder heeft het dode lichaam gevonden

ik herriner me ook een scene op een parking waar ze haar pesten

de moeder heeft ook moeten getuigen in de rechtbank en de pester is uiteindelijk veroordeeld en opgesloten (kan ook gebaseerd zijn op waargebeurde feiten...)

brymj

• 758 berichten
  • 829 stemmen

Metalfist schreef:

Welke zender was ie?

Veronica.

brymj

• 758 berichten
  • 829 stemmen

vlugge japie schreef:

@ brymj

Ik denk deze:

The Curse of the Komodo

Weet het niet zeker... Ik heb hem namelijk niet afgekeken want ik vond het een waardeloos stuk jatwerk.

ja, die is het inderdaad, bedankt

waardeloos is het ongetwijfeld ja

=michael=

• 629 berichten
  • 429 stemmen

Zeker hoog gemiddelde!!!

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Ik heb daarstraks in frs een film zien staan van de Shaw Brothers en ik wou de film hier opzoeken maar nu ben ik wel niet zeker van de titel, het was iets in de trend van the heroic ones...

Iemand?

Chainsaw

• 8845 berichten
  • 3576 stemmen

Dat is Shi san tai bao (1970), maar het kan wel kloppen dat je die niet op Moviemeter hebt gevonden, want hij staat er nog niet op.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Bedankt Chainsaw, ik zal is probere of ik hem kan toevoegen

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek een film waarin een stel jongeren bij Merlin Monroe willen komen. Ik weet alleen nog dat ze een of ander smoesje ophingen dat het hun moeder was ofzo. Ik weet er niet echt veel meer van.

espe

• 6 berichten
  • 3 stemmen

Vraagje aan de kenners:
Ik zoek de titel van een film over een vader die met zijn dochter in een ander huis is gaan wonen. Het dochtertje krijgt een denkbeeldig vriendje. Dit vriendje claimt haar steeds meer en er vallen zelfs slachtoffers. De fantastische clou is uiteindelijk dat de vader het denkbeeldige vriendje blijkt te zijn. Hele sterke en verassende film maar hoe was de titel ook al weer?? Ik baal ervan als ik zoiets heb!

daviddoelen

• 663 berichten
  • 6612 stemmen

@Espe: Hide and Seek.

espe

• 6 berichten
  • 3 stemmen

Hartelijk dank egoistico, dat was hem!

Mr Confused

• 1715 berichten
  • 6596 stemmen

veron35 schreef:

Ik zoek een film waarin een stel jongeren bij Merlin Monroe willen komen. Ik weet alleen nog dat ze een of ander smoesje ophingen dat het hun moeder was ofzo. Ik weet er niet echt veel meer van.

Calendar Girl?

fabarm

• 14 berichten
  • 5 stemmen

Hallo, ik ben op zoek naar de naam van een film waar naar ik dacht ook julliet binoche aan meedeed. Het begin van de film speelt in de romeinse tijd en je ziet een gekruisigde man aan het kruis hangen kompleet bedekt met bijen. Later gaat de film naar de hedendaagse tijd.

Wie helpt ??

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

Mr Confused schreef:

(quote)

Calendar Girl?

Dat zou hem eens goed kunnen zijn. Bedankt.

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek er nog een.

Over een blanke man die een soort doctor was ofzo in africa. Op de dvd hoes staan 3 koppen aan de zijkand en africa op de achtergrond. Een van die koppen is een neger met een beschilderd gezicht.

Silvio Dante

• 2943 berichten
  • 2153 stemmen

als je de dvdhoes hebt gezien, weet je toch welke film het is?

Loeksel

• 2 berichten
  • 0 stemmen

In Overigen > Algemeen > Help; Wie is dit en welke film ?:

Help! we zoekken de naam van deze film en vooral wie dat is van de volgende foto:

(afbeelding)

Het ligt waarschijnlijk zo voor de hand maar we kunnen er maar niet op komen

Alvast bedankt !!!

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Sienna Guillory in Eragon [en voor dit soort vragen hebben we een speciaal topic overigens]

Loeksel

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Owww sorry ik had wel even gezocht naar zown topic.. maar kon hem niet zo snel vinden

maar mega bedankt !

geronimo

• 1955 berichten
  • 0 stemmen

fabarm schreef:

Hallo, ik ben op zoek naar de naam van een film waar naar ik dacht ook julliet binoche aan meedeed. Het begin van de film speelt in de romeinse tijd en je ziet een gekruisigde man aan het kruis hangen kompleet bedekt met bijen. Later gaat de film naar de hedendaagse tijd.

Wie helpt ??

Candyman?

fabarm

• 14 berichten
  • 5 stemmen

helaas geronimo,

het is hem niet

v2000

• 132 berichten
  • 206 stemmen

v2000 schreef:

(quote)

Echt niemand?

Misschien heb ik hem zelf gevonden, na grondig alle Franse films tussen 1974 en 1981 door te spitten:

http://www.moviemeter.nl/film/20667

Het is natuurlijk wel een film die lastig te krijgen is. Iemand ooit deze film gezien?

v2000

• 132 berichten
  • 206 stemmen

Ter verduidelijking:

v2000 schreef:

Ik ben op zoek naar een Franse film, waarschijnlijk uit de jaren 70. Nogal een rauwe misdaadfilm over prostitutiuees en pooiers. Er komt o.a. een scène in voor waarin een misdadiger wordt gedwongen om zijn eigen broer oraal te bevredigen.

Misschien heb ik hem zelf gevonden, na grondig alle Franse films tussen 1974 en 1981 door te spitten:

http://www.moviemeter.nl/film/20667

Het is natuurlijk wel een film die lastig te krijgen is. Iemand ooit deze film gezien?

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

Silvio Dante schreef:

als je de dvdhoes hebt gezien, weet je toch welke film het is?

Ik ben de titel kwijt. Ik heb de dvd inmiddels verkocht en wil graag 1* aan die film geven.

Erick E.

• 8 berichten
  • 211 stemmen

Ik zoek de titel van een western waarin de hoofdrolspeler zich in het laatste deel van de film terugtrekt in de bergen en daar een soort scherpschutter is waarna nog maar 1 kogel heeft. Aan het eind van de film gebruikt hij deze om met 1 schot 4 man neer te schieten die allemaal schuin achter elkaar staan..

Iemand een idee?

Groeten Erik

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.