- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
klinkt wel als mulholland of ik heb het helemaal mis. Heb je hem gezien?
thekid
-
- 80 berichten
- 49 stemmen
hey zoek een titel
heb ook een stukje pevieuw van gezien . ging over een jongentje dat een band wou beginnen . was eigenlijk het zelfde als kurt cobain zijn leven maar toch ging het niet over kurt.
iemand mss
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Timeline?
geen timeline. geen paul walker en geen films uit 2000 en later
ergens begin 90 denk ik, 4 of 5 jaar geleden op sbs6 of veronica
Bubblez
-
- 2064 berichten
- 2511 stemmen
hey zoek een titel
heb ook een stukje pevieuw van gezien . ging over een jongentje dat een band wou beginnen . was eigenlijk het zelfde als kurt cobain zijn leven maar toch ging het niet over kurt.
iemand mss
Misschien zoek je Last Days?
syd31
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Als kind heb ik een science fiction film gezien over aliens die achter een heuvel geland waren. Een kind zag dat gebeuren. Vanaf dan worden mensen gepakt door de aliens. Die stoppen een soort krammetje in hun nek waardoor ze boos worden. Als er iemand gevangen wordt dan hoor je gezang en zakt die persoon weg door de grond. Wie kan me helpen?
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Invaders from mars, jaren 50
=michael=
-
- 629 berichten
- 429 stemmen
Ik heb tijden geleden een film gezien over een man die altijd precies op tijd komt.
door omstandigheden kan hij een keertje niet op de afgesproken tijd komen en doet hierdoor halsbrekende toeren.
hij gaat bijvoorbeeld liften en komt op een gegeven moment bij iemand in een porche.
Deze 2 personen stoppen onderweg op een parkeerplaats en wisselen dan van kleding. de sleutels van de porche worden dan ook verwisselt en de lifter gaat er vandoor met de porche en komt precies op tijd binnen op de vergadering.
daar wordt hij even later opgepakt door de polite. als ik het me goed herinner lift er ook nog een meisje of een vrouw mee in die porche.
Iemand een idee welke film ik bedoel?
bedankt!!!
citybird
-
- 4964 berichten
- 4139 stemmen
Ik heb tijden geleden een film gezien over een man die altijd precies op tijd komt.
door omstandigheden kan hij een keertje niet op de afgesproken tijd komen en doet hierdoor halsbrekende toeren.
hij gaat bijvoorbeeld liften en komt op een gegeven moment bij iemand in een porche.
Deze 2 personen stoppen onderweg op een parkeerplaats en wisselen dan van kleding. de sleutels van de porche worden dan ook verwisselt en de lifter gaat er vandoor met de porche en komt precies op tijd binnen op de vergadering.
daar wordt hij even later opgepakt door de polite. als ik het me goed herinner lift er ook nog een meisje of een vrouw mee in die porche.
Iemand een idee welke film ik bedoel?
bedankt!!!
Arbil
-
- 208 berichten
- 771 stemmen
he ik zoek een film die ik lang gelede op tv heb gezien. het gaat over een klein amerikaans dorpje.. op een dag is er een hele zware storm.. (sneeuwstorm) dan worde de inwoners opgeslote door een soort van alien/mens achtig met meestal een capuchon op... voor de rest herinner ik me niet echt veel. de inwoners proberen ook te ontsnappen enzo..
stinissen (crew films & series)
-
- 23485 berichten
- 76998 stemmen
Storm of the Century" (1999) (mini) TV
Torrez
-
- 43 berichten
- 154 stemmen
ik zoek ook een film die ik 2 jaar geleden ongeveer heb gezien!
was een horror met een soort van cannibalen ( nee geen cannibal holocaust ) , ze moesten telkens vluchten voor ze , ze waren met z'n 4en volgens mij , ze reden in een oude pick-up , en toen ze moesten vluchten voor de cannibalen zaten ze in een boomhut en werd er een steen gegooid ofzo ..
hoop dat iemand hem noG weet! 
Torrez
-
- 43 berichten
- 154 stemmen
xtreme360
-
- 2 berichten
- 3 stemmen
Ben ook al heel lang op zoek naar de titel van een film, heb hem ooit jaren geleden gezien maar kan er echt niet meer opkomen. Ook de hoofdrolspelers weet ik niet meer. Wat ik nog wel weet zijn twee scenes.... De eerste scene die ik nog weet is dat de hoofdrolspeler op een verlaten kerkhof met een paintbal gun moet leren schieten op personen die achter de grafstenen vandaan komen. In het begin mist hij alles maar later in zijn training raakt hij iedereen.... Hij leert hier nog veel meer dingen maar dit is wat ik me kan herrinneren. (volgens mij was het ook een besneeuwd landschap en verbleef hij in een soort oud gebouw.)
En als ik me niet vergis (of ik haal twee films door elkaar) wordt hij getraind om iemand te gaan vervangen (een soort van drugsbaron) hij moet hiermee alles en iedereen overtuigen ook de vrouw van die drugsbaron waarmee hij op een gegeven moment sex heeft in een soort van schuur.
=michael=
-
- 629 berichten
- 429 stemmen
Dat is hem Thanks!!!
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Ben ook al heel lang op zoek naar de titel van een film, heb hem ooit jaren geleden gezien maar kan er echt niet meer opkomen. Ook de hoofdrolspelers weet ik niet meer. Wat ik nog wel weet zijn twee scenes.... De eerste scene die ik nog weet is dat de hoofdrolspeler op een verlaten kerkhof met een paintbal gun moet leren schieten op personen die achter de grafstenen vandaan komen. In het begin mist hij alles maar later in zijn training raakt hij iedereen.... Hij leert hier nog veel meer dingen maar dit is wat ik me kan herrinneren. (volgens mij was het ook een besneeuwd landschap en verbleef hij in een soort oud gebouw.)
En als ik me niet vergis (of ik haal twee films door elkaar) wordt hij getraind om iemand te gaan vervangen (een soort van drugsbaron) hij moet hiermee alles en iedereen overtuigen ook de vrouw van die drugsbaron waarmee hij op een gegeven moment sex heeft in een soort van schuur.
xtreme360
-
- 2 berichten
- 3 stemmen
Inderdaad dat is hem....Anatolia BEDANKT!!!!!!!
MissM
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Hey!
Ik hoop dat jullie iets met mijn omschrijving kunnen want het zal wel vaag zijn
maar ik wil het toch proberen!
Een lange tijd geleden, ik denk wel meer dan 4 jaar, zette ik de tv aan en was er een film aan de gang over een stelletje waarvan het meisje een ongeluk kreeg in het zwembad.
Ik dacht dat ze van een duikplank ofzo wilde springen en haar hoofd stootte...
De jongen, haar vriend probeerde haar te redden maar was onder invoed van iets (?) waardoor hij niet in staat was om haar te redden.
Hij kreeg van iedereen de schuld en voelde zich schuldig dat hij iets in had genomen en haar niet kon redden, maar het rare was dat hij dit zelf vreemd vond en er niks van wist (?)
Ik weet het zelf niet meer zo goed maar ik vond het zo'n mooie film. en ik hoop dat ik hem vind zodat ik hem nog kan kijken!
Later toen het meisje dood was, zag ze haar eigen begrafenis in de kerk, wilde tegen iedereen praten maar niemand hoorde haar of kon haar zien omdat ze dood was.
Ze ging haar vriend volgen en zag hoe slecht hij eraan toe was, maar ze kon niks doen omdat dood was en dus een soort geest was.
Op een gegeven moment zit hij op een bankje aan het strand en wil zij bij hem gaan zitten om hem te troosten maar dat lukt niet maar hij voelt haar aanwezigheid wel.
Volgens mij heeft het meisje die dood gaat in de film zwart haar, en steeds van die 'tuttige' kleding aan zoals een gebloemde jurk en een vestje erover heen.
Een vriendin van het meisje was aan het sporten toen ze het hoorde en dat is volgens mij wel een bekende actrice, wel in andere films gezien maar niet zo bekend als bv. Angelina Jolie anders zou ik de naam wel weten.
Die actrice was in de film redelijk jong, bruin haar, grote bruine ogen, een rond gezicht en hele lange wimpers, dat weet ik nog want ik was er jaloers op 
De jongen was volgens mij blond/lichtbruin en had een wild kapsel.
Jammergenoeg kan ik geen films of series opnoemen waar zij in speelt.
Ik hoop dat jullie weten over welke film ik het heb want het is volgens mij nooit een bioscoopfilm geweest of echt een bekende film.
Ik vond het zo'n mooie en emotionele film en ik hoop hem nog te kunnen vinden.
Groetjes Marcia
vlugge japie
-
- 17 berichten
- 1660 stemmen
Kijk, een erg nuttig topic want ook ik ben nog op zoek naar een aantal titels. Stom dat ik hier niet eerder gekeken heb.
Ik zoek twee titels die ik jaren geleden gezien heb, ik weet niet of ik alles nog goed weet dus je mag een beetje fantasie gebruiken:
1. Een detective wordt ingehuurd om een boek te bemachtigen waar spreuken in staan om de duivel op te roepen. Volgens de opdrachtgever om de wereld te behoeden dat dit gebeurd maar uiteindelijk blijkt juist hij het te zijn die hem wil oproepen. Omdat er tijdens de ceremonie een maagd geofferd moet worden aan het monster, heeft hij zijn hele leven zn eigen dochter bij mannen vandaan gehouden om haar hiervoor te gebruiken. Op het eind wordt de wereld gered omdat de detective tijdens een rit in de kofferbak de dochter nog even snel een beurt geeft. Hierdoor wordt niet de dochter maar haar vader zelf door het monster opgegeten.
Ik weet het, lekker wazig...
Het is geen ninth gate volgens mij.
2. Een zwangere vrouw krijgt te horen dat haar baby de zoon van satan zal zijn. Dit kan nog door een aantal gebeurtenissen voorkomen worden. Oa door de executie van een onschuldige geestelijk gehandicapte jongen te voorkomen of zichzelf op te offeren oid. Veel meer weet ik er niet meer van.
Iemand een idee??
Bvd, vlugge japie
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
@ vlugge japie: Het begin lijkt op Ninth Gate met Johnny Depp. Maar het einde dat je beschrijft klopt niet met die film.
NKyou
-
- 3081 berichten
- 747 stemmen
Eerste lijkt op een mix van Ninth Gate en End of Days. Tweede lijkt (voorzover ik het nog weet) helemaal op End of Days. Is alweer lang geleden, dus ik kan er heel ver naast zitten... 
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Lang geleden is een film gezien waar ik geloof 3 vrienden waren en die waren alle3 verliefd op marilyn monroe en ze kampeerden op een nacht in een tentje en dan hadden ze allerlei foto's mee. Jaren later krijgt een van de drie een date met miss Monroe en de nacht erna sterft ze...
Het was denk ik niet met de echt Monroe want je zag nooit haar gezicht.
Iemand?
alvast bedankt!
tsjidde
-
- 2112 berichten
- 4040 stemmen
Lang geleden is een film gezien waar ik geloof 3 vrienden waren en die waren alle3 verliefd op marilyn monroe en ze kampeerden op een nacht in een tentje en dan hadden ze allerlei foto's mee. Jaren later krijgt een van de drie een date met miss Monroe en de nacht erna sterft ze...
Het was denk ik niet met de echt Monroe want je zag nooit haar gezicht.
Iemand?
alvast bedankt!
geronimo
-
- 1955 berichten
- 0 stemmen
Kijk, een erg nuttig topic want ook ik ben nog op zoek naar een aantal titels. Stom dat ik hier niet eerder gekeken heb.
Ik zoek twee titels die ik jaren geleden gezien heb, ik weet niet of ik alles nog goed weet dus je mag een beetje fantasie gebruiken:
2. Een zwangere vrouw krijgt te horen dat haar baby de zoon van satan zal zijn. Dit kan nog door een aantal gebeurtenissen voorkomen worden. Oa door de executie van een onschuldige geestelijk gehandicapte jongen te voorkomen of zichzelf op te offeren oid. Veel meer weet ik er niet meer van.
Iemand een idee??
Bvd, vlugge japie
Klinkt als The Seventh Sign (http://www.moviemeter.nl/film/722), alhoewel ik die film nog nooit helemaal heb gezien.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.