• 15.950 nieuwsartikelen
  • 178.904 films
  • 12.262 series
  • 34.063 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.387.019 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

vlugge japie

• 17 berichten
  • 1660 stemmen

Jaaaaa bedankt geronimo, dat is hem!

Helemaal vergeten dat Demi Moore erin speelt anders was het wel wat makkelijker geweest.

Nu de eerste nog..!

vlugge japie

• 17 berichten
  • 1660 stemmen

Gevonden! De eerste is "Cast a Deadly Spell"

vlugge japie

• 17 berichten
  • 1660 stemmen

Hoi MissM

De film die je zoekt is Dying to Live. Hij is alleen nog niet toegevoegd op deze site.

Hier kun je hem wel vinden:

http://www.imdb.com/title/t...

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Bedank Tsjidde, calendar girls was hem!

MissM

• 2 berichten
  • 0 stemmen

vlugge japie schreef:

Hoi MissM

De film die je zoekt is Dying to Live. Hij is alleen nog niet toegevoegd op deze site.

Hier kun je hem wel vinden:

http://www.imdb.com/title/t...

Hey vlugge japie

Dank je wel!! dat je dat weet zeg! zo bekend is die film niet ofwel?

Ik ga kijken of ik hem ergens kan vinden en kopen vond hem echt ontroerend.

de actrice met de langev wimpers is Linda Cardellini zie ik haha maar ik wist niet dat shannon elizabeth er ook in meespeelde! die ken ik wel van scary movie enzo haha

Maar linda weet ik zo niet waar die nog meer in speelt.

Groetjes Marcia

thekid

• 80 berichten
  • 49 stemmen

hey

ik zoek een titel.

stukje uit de film gaat zo;

twee studenten zijn uitgenodigt in een villa voor een feest weekend ofzoiets.

daar aangekomen is die eigenaar dood .om dit te camoufleren houden ze die doden heel het weekend vast alsof hij levend is .

en doen ze samen hem laten bewegen . omdat anderen niet mogen weten dat hij dood is.

een scene die ik me nog wel heriner is dat ze gaan waterskien. en di edode laten waterskien

newG

• 956 berichten
  • 2347 stemmen

thekid schreef:

hey

ik zoek een titel.

stukje uit de film gaat zo;

twee studenten zijn uitgenodigt in een villa voor een feest weekend ofzoiets.

daar aangekomen is die eigenaar dood .om dit te camoufleren houden ze die doden heel het weekend vast alsof hij levend is .

en doen ze samen hem laten bewegen . omdat anderen niet mogen weten dat hij dood is.

een scene die ik me nog wel heriner is dat ze gaan waterskien. en di edode laten waterskien

weekend at bernie's

http://www.moviemeter.nl/film/1849

thekid

• 80 berichten
  • 49 stemmen

merci newg dat is hem

wizkristof

• 38 berichten
  • 67 stemmen

yo,

ik ben op zoek naar een serie. het was wel anime geloof ik. het werd vroeger op kanaal2 uitgezeonden en als kind vond ik die serie heel erg goed . het gaat over een strijd tussen bepaalde werelden waarbij zwaar soort voertuigen.(het zijn soort van transformers waar ze in kruipen en in de ruimte vechten...) ook was er een soort prinses die vrij belangrijk was.(dit meisje was nog niet heel oud.-

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

thekid schreef:

Haha, ik verslikte me prompt toen ik eraan terugdacht

davez

• 90 berichten
  • 0 stemmen

Hallo ik zoek dus een filmtitel. Ik zoek al jaren zonder succes. Ik weet niet welke acteurs er deelnamen of wat eigenlijk het verhaal was. Het is namelijk een film die ik als klein kind voor het eerst en laatst zag. Dus ik beschrijf enkele scenes die ik me nog min of meer kan inbeelden.

Het gaat in de film over een soort survival, een hoop mannen doen mee aan een tocht waarbij ze opgejaagd worden door slechterikken. Op een gegeven moment komen ze ( of 1 maar?) aan in een freaky dorp, bij de eerste stap binnen het dorp valt er een stalen hek dicht en zit hij opgesloten. Daar wonen een soort van gedrogeerde trage mensen die de beste man willen doden, dat ressulteert in een grote vechtscene (1 tegen een massa volk). Na wat gevechten (ondermeer een scene waarop de man zoals een turner op een bok rondzwaait en daarbij de omstaanders neermaaid met zijn voeten) kan hij uiteindelijk op een muur klimmen en zo via het dak vluchten.

Een andere scene is dat de mannen voor een loodrechtse rots komen te staan met een touw naar boven, die beklimmen ze maar ze worden ondertussen beschoten met pijl en boog, uiteindelijk steken ze de touwen in brand waardoor ze nog harder moeten klimmen om boven te geraken. Daarna hetzelfde scenario maar dan horizontaal van punt A naar punt B klimmen.

Ik herrinner me een vrouw die niet kon spreken doordat men haar tong had uitgetrokken.

Ik zou de film onderbrengen bij actie/avontuur, vooral handgevechten met martial arts invloeden.

kernwoorden:

avontuur/actie, martial arts, vermoedelijk film van jaren 80

Hopelijk heeft iemand een idee hehe

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

wizkristof schreef:

yo,

ik ben op zoek naar een serie. het was wel anime geloof ik. het werd vroeger op kanaal2 uitgezeonden en als kind vond ik die serie heel erg goed . het gaat over een strijd tussen bepaalde werelden waarbij zwaar soort voertuigen.(het zijn soort van transformers waar ze in kruipen en in de ruimte vechten...) ook was er een soort prinses die vrij belangrijk was.(dit meisje was nog niet heel oud.-

ooeeh, dat herinner ik me!! vond het ook heel leuk, weet alleen de naam niet sorry

newG

• 956 berichten
  • 2347 stemmen

wizkristof schreef:

yo,

gundam wings?

wizkristof

• 38 berichten
  • 67 stemmen

jaaaaaaaaaa ))

thanx

chevano

• 12 berichten
  • 0 stemmen

davez schreef:

Hallo ik zoek dus een filmtitel. Ik zoek al jaren zonder succes. Ik weet niet welke acteurs er deelnamen of wat eigenlijk het verhaal was. Het is namelijk een film die ik als klein kind voor het eerst en laatst zag. Dus ik beschrijf enkele scenes die ik me nog min of meer kan inbeelden.

Het gaat in de film over een soort survival, een hoop mannen doen mee aan een tocht waarbij ze opgejaagd worden door slechterikken. Op een gegeven moment komen ze ( of 1 maar?) aan in een freaky dorp, bij de eerste stap binnen het dorp valt er een stalen hek dicht en zit hij opgesloten. Daar wonen een soort van gedrogeerde trage mensen die de beste man willen doden, dat ressulteert in een grote vechtscene (1 tegen een massa volk). Na wat gevechten (ondermeer een scene waarop de man zoals een turner op een bok rondzwaait en daarbij de omstaanders neermaaid met zijn voeten) kan hij uiteindelijk op een muur klimmen en zo via het dak vluchten.

Een andere scene is dat de mannen voor een loodrechtse rots komen te staan met een touw naar boven, die beklimmen ze maar ze worden ondertussen beschoten met pijl en boog, uiteindelijk steken ze de touwen in brand waardoor ze nog harder moeten klimmen om boven te geraken. Daarna hetzelfde scenario maar dan horizontaal van punt A naar punt B klimmen.

Ik herrinner me een vrouw die niet kon spreken doordat men haar tong had uitgetrokken.

Ik zou de film onderbrengen bij actie/avontuur, vooral handgevechten met martial arts invloeden.

kernwoorden:

avontuur/actie, martial arts, vermoedelijk film van jaren 80

Hopelijk heeft iemand een idee hehe

Kan me iets vaag herrineren van een video met een turner op de voorkant , weet niet of je er iets aan hebt of iemand anders het nu wel weet.

Zoek zelf een film over een jongen die een t shirt vind met een tijger erop en als ie gaat rennen dan gloeit die tijger op en rent hij supersnel.

Film is denk ik uit de 70er jaren of begin 80

Oeps heb m al het is sammy's super t shirt

davez

• 90 berichten
  • 0 stemmen

chevano, nu je het zegt ik denk dat je de hoes beschreven hebt! Meer heb ik er idd niet aan, alle beetjes helpen.

chevano

• 12 berichten
  • 0 stemmen

http://www.imdb.com/title/tt0089243/

Dat is iig die ik bedoelde, was even zoeken.

Maar wel leuk om te doen want het blijft malen in je kop:)

davez

• 90 berichten
  • 0 stemmen

haha dat is hem Chevano! Bedankt Gymkata, ik had het moeten weten want die naam spookte door mijn hoofd alleen vond ik nooit iets want ik schreef het als Jim Kata....

Ascari

• 57 berichten
  • 0 stemmen

er was laatst een film op tv las ik vanaf mijn vakantieadres in de AD die een beetje uit het zelfde genre komt als de sixth sense, hij was bij de release een beetje vergeten, maar de betreffende film was beter, intrigerender en spannender.. weet iemand welke film ik bedoel?

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Ascari

• 57 berichten
  • 0 stemmen

het klopt! fijn, hartelijk bedankt

Steve555

• 58 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek een film. Volgens mij Zweeds of Deens, en ging over een familiebijeenkomst met kerst of een verjaardag, in ieder geval met sneeuw, die uitloopt in bonje en onthullingen. Soort van Festen.

Iemand?

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Beschrijving lijkt op het Nederlandse Familie.

Steve555

• 58 berichten
  • 0 stemmen

kappeuter schreef:

Beschrijving lijkt op het Nederlandse Familie.

Nee, het is inderdaad wel een betere beschrijving dan Festen, zo'n film is het dus wel. Maar hij is echt scandinavisch.

maxcomthrilla

• 15579 berichten
  • 2849 stemmen

Steve555 schreef:

Ik zoek een film. Volgens mij Zweeds of Deens, en ging over een familiebijeenkomst met kerst of een verjaardag, in ieder geval met sneeuw, die uitloopt in bonje en onthullingen. Soort van Festen.

Iemand?

http://www.moviemeter.nl/film/4442, Deze misschien.

Steve555

• 58 berichten
  • 0 stemmen

maxcomthrilla schreef:

(quote)

http://www.moviemeter.nl/film/4442, Deze misschien.

Nee, is em ook niet. Het enige dat ik er nog van weet is dat ie zich in de moderne tijd afspeelt tot 1988 terug ofzo.

En dat er een stukje in zit waarin de buren met een kerstboom komen aanlopen. Het zal wel een tv-film zijn geweest.

Nou ja, i.i.g. bedankt voor jullie hulp.

Pistons

• 588 berichten
  • 5663 stemmen

Ik zoek een Franse film, over een man die in een appartement gaat wonen, op bezoek gaat bij z'n buurman, en dan ontdekt dat zijn vrouw een pop is. Zag deze een tijd terug op Canal+ en wil em eens herzien.

Alvast bedankt!

Scaelo

• 38 berichten
  • 47 stemmen

Iki zoek de volgende film:

Het gaat erover dat een vriend van een 'junk' doodgaat, en dat die vriend dan de as van zijn vriend rookt. Daardoor krijgt ie een soort geest die hem helpt met het slagen voor zijn exames

Het is een komische film dus...

Alvast bedankt!

salvatore

• 1937 berichten
  • 3246 stemmen

How High

Humphrey

• 370 berichten
  • 314 stemmen

Gelet op deze topic , herinner ik me een sf film uit de vijftiger jaren met een gelijkaardig scenario (nou ja ...).

Een astronaut wordt de ruimte ingeschoten, komt in een kosmische storm terecht en keert terug naar de aarde.

Door de storm ging zijn bloed koken (?!) en werd zijn lichaam geheel bedekt met een messcherp fijn gesteente, met de nodige misvormingen erbij natuurlijk.

Jullie raden het al: eens op aarde heeft dit "creatuur" enkel bloed nodig en zorgt voor de nodige paniek. Bloedtransfusiecentra worden op mysterieuze wijze overvallen en uiteraard zijn levende wezens - vooral mensen - niet meer veilig.

Bloederige horror tenslotte.

Maar welke titel had deze produktie en is die ooit uitgebracht op dvd?

Alvast bedankt voor een reactie.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.