- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Nananne
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Hallo!
Ik zoek ook een filmtitel en puur en alleen gebaseerd op de voorkant: op de voorkant van de film staat een vrouw met een soort zwarte cape/kleed/lange jas aan & verder is ze helemaal naakt. Deze cape is heel mooi om haar heen gedrapeerd, zodat je eigenlijk niets ziet. Ik ben de titel alleen gewoon compleet vergeten. Hoop dat jullie me kunnen helpen!
Alvast bedankt, Anne.
volrath
-
- 38 berichten
- 4207 stemmen
Steve555 ik denk dat het deze is: http://www.moviemeter.nl/film/28854, was ook vorige week nog op tv. Inderdaad een bijeenkomst met onthullingen en een kerstboom, die evrvolgens omgezaagd wordt door een dronkelap van dat feest. Verder nog memorabel moment is dat ook een dronkelap van dat feest achter een kat aanzit met een kettingzaag, en even later schiet hij die kat nog dood met een geweer.
P8rb
-
- 10773 berichten
- 1828 stemmen
Hallo!
Ik zoek ook een filmtitel en puur en alleen gebaseerd op de voorkant: op de voorkant van de film staat een vrouw met een soort zwarte cape/kleed/lange jas aan & verder is ze helemaal naakt. Deze cape is heel mooi om haar heen gedrapeerd, zodat je eigenlijk niets ziet. Ik ben de titel alleen gewoon compleet vergeten. Hoop dat jullie me kunnen helpen!
Alvast bedankt, Anne.
Showgirls misschien?
vlugge japie
-
- 17 berichten
- 1660 stemmen
Steffi x Damien
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Hallo,
Ik heb een tijdje geleden een film gezien die ik graag opnieuw zou zien maar ik zou echt niet meer weten hoe hij heet..
Hij gaat zo:
Er is een verlamd jongetje die slim is maar dus niet kan lopen en die wordt goed bevriend met een jongen die goed kan lopen maar die niet goed is bij zijn hoofd. (Ik denk dat hij mentaal gehandicapt is) Ze doen alles samen. De jongen die goed te been is neemt het verlamd jongentje in zijn nek en zo vormen ze 1. en op het einde sterft het verlamd jongentje.
Hopelijk kan iemand mij die naam zeggen van de film.
Groetjes, Steffi
Steffi x Damien
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Neen, dat is hem niet.
Toch bedankt.
Steffi x Damien
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Ja, dat is hem.
Bedankt!!
Groetjes, Steffi
Humphrey
-
- 370 berichten
- 314 stemmen
Ongelooflijk! dat is 'm! Hartelijk bedankt!!
Nu kan ik even zoeken waar ie te verkrijgen is.
ML Webdesign
-
- 177 berichten
- 103 stemmen
Ik zoek films zoals godsend
dus over klonen van mensen (geen docu's echte films dus)
suggesties?
P8rb
-
- 10773 berichten
- 1828 stemmen
A.I.: Artificial Intelligence
The Sixth Day
ML Webdesign
-
- 177 berichten
- 103 stemmen
Bedoel je the sixth sense?
kan de sixth day niet vinden.
citybird
-
- 4964 berichten
- 4139 stemmen
newG
-
- 956 berichten
- 2347 stemmen
Ik zoek films zoals godsend
dus over klonen van mensen (geen docu's echte films dus)
suggesties?
repli-kate
multyplicity
Alien Ressurection
Imposter
The Island
Jurassic Park (ok niet van mensen but you get the idea...)
Resident evil (maar ben niet zeker)
The stepford wives
The 6th day
Austin Powers
Aan deze denk ik als 1ste
EDIT: ongelooflijk wat een beetje research zoal kan doen
http://www.moviemeter.nl/film/2371 The Boys from Brazil
Anna to the Infinite Power http://us.imdb.com/title/tt0085169/
Blade runner
http://www.moviemeter.nl/film/20844 Human Duplicators
Island of Dr. Moreau, The
it came from outer space
Judge dredd
the fifth element
star trek nemisis
deze site kan misschien nog helpen...
http://www.biotechnology.gov.au/assets/documents/bainternet/cloning_to_the_movies20060815090308.pdf
FixX
-
- 622 berichten
- 456 stemmen
ik zoek een film en ik weet niet zeker of de film over bendes gaat
wat ik nog wel weet is dat 2 voetbalteams aan het voetballen zijn en dat een jongen de bal langs het doel schiet de bosjes in
als hij erheen loopt staat daar een bende en plots is daar een hevige vechtpartij
wie weet welke film het is
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Ik zoek een film. Volgens mij Zweeds of Deens, en ging over een familiebijeenkomst met kerst of een verjaardag, in ieder geval met sneeuw, die uitloopt in bonje en onthullingen. Soort van Festen.
Iemand?
Deze dan misschien???
Cabin Fever Is een Dogme film. De eerste Noorse. Heeft kort in NL gedraaid en op verschillende filmfestivals.
dray
-
- 192 berichten
- 786 stemmen
Ik heb al een tijd een verhaal in mijn hoofd en ik weet niet of ik het in een film heb gezien of dat het een aflevering van een serie is. Of misschien een boek (maar dan ga ik wel naar boekmeter.nl).
Het verhaal is dat van een vrouw wiens broer óf vermist óf gekidnapt is. Haar man zet zig eerst in, maar blijkt de kidnapper te zijn. Zijn zwager is hoogbegaafd en hierdoor weet deze hoe security codes (die om een vaste tijd veranderen) bij diverse banken werken. De man blijkt ook een ex-werknemer bij een bank te zijn...
Ik hoop dat iemand mij een antwoord kan geven.
Lilyroos
-
- 177 berichten
- 191 stemmen
Is het niet "what lies beneath" met Michelle Pfeiffer?
Lilyroos
-
- 177 berichten
- 191 stemmen
Ik heb ooit eens een film gezien, Spaans of Italiaans, ik weet niet meer. Ik vond hem verschrikkelijk ziekelijk. Ik was een jaar of 13 en die blijft mij nu nog achtervolgen.
Die was gewoon op tv te zien. Van wat ik mij herinner = er waren allemaal naakt vrouwen en mannen in een soort gevangenis. Ze zaten in vaten met water of andere vloeistof. Het hoofd van de gevangenis was een vrouw. Ze vertelde dat ze een muis/rat in iemand haar vagina ging naaien met naald en draad.
Op het binnenplein werd een man zijn tong afgesneden terwijl zij en haar gevolg toekeken. Het was een artistieke film, naar mijn mening. Ik ben gewoon benieuwd naar de titel en over wat het eigenlijk ging want dat verstond ik toen niet. Kan iemand mij verlossen van het onbekende? Ik loop er al jaren mee rond.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Howel volgens mij het meeste van je beschrijving niet klopt bestaat er natuurlijk een beroemde Italiaanse film over martelingen. Als satire: Salò van Pasolini.
Voor de rest lijkt het me niet iets om je (vrijwillig) in te verdiepen.
Lilyroos
-
- 177 berichten
- 191 stemmen
Ik herinner me alleen flarden van deze film, ik weet niet of ze kloppen.
Ik ga me er ook niet in verdiepen.
Ik was gewoon eens benieuwd. 
Ik heb hem nu hier eens opgezocht Salò of 120 Days of Sodom.
Heel veel reacties en ik weet nu wel zeker dat het deze film is.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Zeker niet iets voor 13jarigen. Ik kon er ook niks mee, maar de film houdt de gemoederen nog steeds bezig!
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Jaja, Narva zoekt ook weer eens een film.
Ik heb ooit op de middelbare school bij het vak Frans een film gezien, die ik al een hele tijd zoek.
Hij gaat over een oude dame, een ex-hoerenmadame, die de zorg op zich neemt van een jong meisje dat op straat leeft, of van meerdere meisjes, dat weet ik niet meer. Oja, het is een Franse film.
Weet iemand misschien welke film dat is?
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Ik zoek een Italiaanse film en in de titel was iets met Luna. Het gaat over en vrouw die een zoon heeft en in de film zie je vaak de zoon als klein mannetje. De zoon groeit op en vrijt bekan met zijn vriendinnetje maar dat gebeurt dan toch niet en je zit naar het einde toe zijn echte vader...
Misschien een beetje wazig maar zou iemand kunnen helpen?
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
"La Voce della Luna" van Fellini?
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Jaja, Narva zoekt ook weer eens een film.
Ik heb ooit op de middelbare school bij het vak Frans een film gezien, die ik al een hele tijd zoek.
Hij gaat over een oude dame, een ex-hoerenmadame, die de zorg op zich neemt van een jong meisje dat op straat leeft, of van meerdere meisjes, dat weet ik niet meer. Oja, het is een Franse film.
Weet iemand misschien welke film dat is?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.