• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.931 acteurs
  • 199.231 gebruikers
  • 9.386.902 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Clueless Dork

• 682 berichten
  • 1046 stemmen

Juist. Weet je de titel?

nietdatdus

• 222 berichten
  • 843 stemmen

Ik zoek de titel van een film die gaat over een meisje dat op haar 18e, na haar schoolbal, word opgesloten in een achterkamer door haar moeder. Wanneer ze eenjaar of 35 is wordt ze bevrijd en probeert een vrouw haar weer te helpen om zelfstandig te kunnen leven.

Kent iemand de titel?

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Clueless Dork schreef:

Juist. Weet je de titel?

Ik ben wezen zoeken. Maar ik kom er niet achter. In mijn herinering was het ook een europese film, zweeds misschien. Maar het is al lang geleden dat ik hem zag. Ik vraag het aan imdb.

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Kan het deze zijn?

http://imdb.com/title/tt0113666/

Ja Little Criminals een candese film

http://en.wikipedia.org/wiki/Little_Criminals_(film)

Uitgezonden door de NPS in 1997 vond ik ergens. En staat niet op de site.

brymj

• 758 berichten
  • 829 stemmen

Ik zoekweer eens een film..

gaat over een stel jongeren die in de buurt van een meer kamperen, waar een griezelige krokodil huist. één voor één worden ze opgegeten. uiteindelijk overleven er drie jongeren.

Ik kan me nog wel iets herinneren van een meisje met een hondje, en dat wanneer ze door die krokodil wordt opgegeten, een straal bloed vlak naast het hondje terechtkomt.

Ik dacht eerst Alligator, maar dat is hem geloof ik niet, want ik zag hem geloof ik geen woonwijk uitmoorden..

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

brymj schreef:

Ik zoekweer eens een film..

gaat over een stel jongeren die in de buurt van een meer kamperen, waar een griezelige krokodil huist. één voor één worden ze opgegeten. uiteindelijk overleven er drie jongeren.

Ik kan me nog wel iets herinneren van een meisje met een hondje, en dat wanneer ze door die krokodil wordt opgegeten, een straal bloed vlak naast het hondje terechtkomt.

Ik dacht eerst Alligator, maar dat is hem geloof ik niet, want ik zag hem geloof ik geen woonwijk uitmoorden..

Crocodile

brymj

• 758 berichten
  • 829 stemmen

Ja, dat is hem, thanks

Clueless Dork

• 682 berichten
  • 1046 stemmen

mikey schreef:

Kan het deze zijn?

http://imdb.com/title/tt0113666/

Ja Little Criminals een candese film

http://en.wikipedia.org/wiki/Little_Criminals_(film)

Uitgezonden door de NPS in 1997 vond ik ergens. En staat niet op de site.

Thanks dat is hem dus. Grappig. Ik begon aan de film te denken nadat ik Ginger Snaps 2 een paar keer had gezien. Blijkt dat de hoofdrolspeler van Little Criminals een rolletje heeft in Ginger Snaps 2.

AnneG

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Hoii

Ik heb laatst een film gezien in de stad maar nu ben ik de titel jammer genoeg vergeten.

Het gaat over een familie (blanken) die naar Afrika trekt, volgens mij naar Kenia. Eenmaal daar worden de kinderen van de man gegijzeld.

Het gaat over neushoorns en dat er veel mensen zijn die de dieren slachten om hun hoorns.

Sorry voor de beperkte informatie want nu ben ik zelfs aan het twijfelen of ik niet twee films verwar maar volgens mij niet.

Hopelijk kan ik iemand mij helpen.

Ik dacht ook dat in de titel iets stond met "Run" of "Running".

In ieder geval bestond de titel uit twee woorden.

Groetjes!

Anne

Observator

• 18281 berichten
  • 3579 stemmen

Running Wild (1992)

Running Wild (1998)?

Beide over blanken in Afrika.

JohnStacks

• 299 berichten
  • 0 stemmen

In DVD en VHS > Titels > Een Yakuza Film:

Laatst op MTV zag ik een yakuza film eigenlijk al best lang geleden ken iemand me zeggen hoe die film heet het lijkt erop dat ik ook Takeshi Kitano (het lijkt op hem niets is zeker)erin zag bij zon scene (helemaal blond was hij) dat hlangs een garage liep en dat er ruzie word gezocht met hem hij draaide door en sloeg ze moes met een honkbalknuppel

Iemand die de titel weet?

AnneG

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Dankjewel Observator!

Groetjes

DieGo

• 5808 berichten
  • 2367 stemmen

ML Webdesign de film die jij bedoelt is The Rock

ML Webdesign

• 177 berichten
  • 103 stemmen

Dat is m!

super bedankt!!!

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

ik zoek een titel..speelt zich af in de middeleeuwen...een stam vecht voor z'n leven omdat een groot groep ridders (?) ze aanvallen en ze winnnen.

de dorpelingen moeten naaast elkaar staan en er komt een vent langs met een mes. hij snijdt de mensen die hij niet moet dood (door de keel) en hij laat een mooie vrouw met bruin haar leven en die gaat dan ook bij die mensen wonen maar dat wil ze niet echt

Humphrey

• 370 berichten
  • 314 stemmen

Ik zoek een film (of is het een serie?) waarin o.a. een scène voorkomt waarbij Spaanse (of Portugese) veroveraars in de 16de-17de eeuw, ergens in Zuid- of Midden-Amerika een rivier afvaren op een vlot.

Alle personen lijken op dat moment er slecht aan toe t.g.v. honger en ziekte.

Ik dacht dat het een Duitse produktie is.

"Conquest Of Paradise" met Gérard Depardieu is het niet.

Alvast bedankt voor een reactie.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Humphrey

• 370 berichten
  • 314 stemmen

Da's een vluggerdje en nog correct ook!

Dank je wel!

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

You're welcome. .

newG

• 956 berichten
  • 2347 stemmen

lowhusky schreef:

ik zoek een titel..speelt zich af in de middeleeuwen...een stam vecht voor z'n leven omdat een groot groep ridders (?) ze aanvallen en ze winnnen.

de dorpelingen moeten naaast elkaar staan en er komt een vent langs met een mes. hij snijdt de mensen die hij niet moet dood (door de keel) en hij laat een mooie vrouw met bruin haar leven en die gaat dan ook bij die mensen wonen maar dat wil ze niet echt

Timeline?

Pure

• 770 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb ooit een Franstalige film gezien over twee kinderen wiens ouders zijn gescheiden. De moeder van de een krijgt vervolgens een relatie met de vader van de ander. De kinderen doen vervolgens alles aan om dit te voorkomen (in een scene die ik me kan herinneneren malen ze een aantal anticonceptiepillen fijn en mengen dit in de jus d'orange).

Is al heel wat jaren terug dat ik hem heb gezien, maar vond het toen een leuke film. De film was vrij luchtig van aard en er werd gebruik gemaakt van vrolijke levendige kleuren.

Alvast bedankt

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Ik heb ooit is een kortfilm gezien van Martin Scorcesse, dus de film zal waarschijnlijk niet op de site staan vermits hij veel te kort is. Het gaat over een man die voor de spiegel stond en hij was zich aant scheren maar hij sneed zichzelf dus begon het te bloeden ...

Iemand een ideetje?

errr

• 542 berichten
  • 1018 stemmen

@Metalfist

The Big Shave

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Ja, dat is hem, bedankt errr!

Als iemand het ook is wilt zien

http://nl.youtube.com/watch?v=83i8G6o0quc het is wel een beetje bloederig...

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

epic movie volgens mij

edit: meneer/mevrouw verwijdert bericht

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Vreemd.

bagno

• 4 berichten
  • 0 stemmen

ben op zoek zoek naar een film welke ik een halfjaartje geleden heb gezien. De film eindigt met een carcrash waarbij twee vrouwen zijn betrokken. Tijdens de film moet een vrouw van haar baas een pakketje ophalen bij een koerier, en vanaf dat moment gaat alles fout en volgt er een dramatisch einde.

Wie kan mij vertellen welke film dit mogelijk kan zijn?

bij voorbaat mijn dank!

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

mulholland drive volgens mij

bagno

• 4 berichten
  • 0 stemmen

het is helaas geen mulholland drive

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.