• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.967 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.386.916 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

leach

• 37 berichten
  • 23 stemmen

mikey schreef:

(quote)
Dit lijkt op de Twillight Zone the movie!

ik zal er is achter zoeken, tnx

Ozarklynch

• 1317 berichten
  • 581 stemmen

Clueless Dork schreef:

Ben op zoek naar een film die zich afspeeld in de jaren 60. Het gaat over een moordend duo. Eentje is een clown die de hele tijd loopt te zingen en op zijn gitaar loopt te spelen terwijl zijn partner om hem heen danst. Zijn partner moet volgens mij een soort van weerwolf voorstellen alleen hij had vier armen en een groene staart. Ik weet niet meer precies hoe de film verloopt maar ik kan me herinneren dat er een scene is waar ze op een high school prom optreden en op die manier alle leerlingen en leraren gek proberen te krijgen. Uiteindelijk lukt dat dus en veranderd iedereen in een bloedlustige moordenaar. Is nu ongeveer 11 jaar geleden dat ik de film heb gezien. De film had een open einde want het meisje dat prom queen was geworden werd meegenomen door de clown en weerwolf zodat ze voortaan een drietal zouden vormen. Erg vaag allemaal.

Ik gok op Perdita Durango .

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

Ozarklynch schreef:

(quote)

Ik gok op Perdita Durango .

die is uit 1997

salvatore

• 1937 berichten
  • 3246 stemmen

606 schreef:

(quote)

die is uit 1997

Kan het zich nog wel in de jaren 60 afspelen..

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

salvatore schreef:

(quote)

Kan het zich nog wel in de jaren 60 afspelen..

staat er niet bij vermeld dus daar kan ik niks op zeggen

stefanuitd

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Hallo,

een tijd terug heb ik een keer een film gezien, waarvan ik de naam niet meer weet. Hopelijk kunnen jullie me helpen want hij was écht heel spannend.

Het gaat over een gestoord persoon die het lichaam van Jezus beetje bij beetje samenbrengt. Eerst een arm van persoon 1. dan een andere arm van persoon 2, daarna been van persoon 3.. beetje bij beetje wordt Jezus bij elkaar gebracht.

Komt iemand dit bekend voor? Weten jullie een titel? Het zou helemaal geweldig zijn in ieder geval.

Bij voorbaat dank.

errr

• 542 berichten
  • 1018 stemmen

stefanuitd schreef:

Hallo,

een tijd terug heb ik een keer een film gezien, waarvan ik de naam niet meer weet. Hopelijk kunnen jullie me helpen want hij was écht heel spannend.

Het gaat over een gestoord persoon die het lichaam van Jezus beetje bij beetje samenbrengt. Eerst een arm van persoon 1. dan een andere arm van persoon 2, daarna been van persoon 3.. beetje bij beetje wordt Jezus bij elkaar gebracht.

Komt iemand dit bekend voor? Weten jullie een titel? Het zou helemaal geweldig zijn in ieder geval.

Bij voorbaat dank.

Resurrection

Toevallig heb ik deze film

stefanuitd

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Haha heel erg bedankt

PaulieWalnuts

• 1239 berichten
  • 815 stemmen

Hoe heet die film ook alweer waarin ze naar het binnenste van de aarde moeten omdat het magnetisch veld verandert ofzo?

Clueless Dork

• 682 berichten
  • 1046 stemmen

The Core.

Jelle993

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Heej,

Ik laatst een film gezien en ik wil graag weten hoe die heet.

Het gaat over een man, die een moordenaar achterna reist.

Omdat die zijn vrouw heeft dood gereden. En hij vermoord op de

snelweg nog meer mensen. De moordenaar is een gehandicapte gast in een rolstoel.

Hij reist hem achterna in een Barracuda (volgens mij).

Die moordenaar heeft een auto die op hem lijkt, auto heeft 1 voorlamp en hij 1 oog.

Ik weet het echt niet meer hoe die film heet.

Hoop jullie wel

Alvast bedankt!

Pahars

• 46 berichten
  • 35 stemmen

Hoi,

ik ben op zoek naar een film die zich (o.a.) in een vliegtuig afspeelt.

Een man staat steeds op foto's bij grote wereldgebeurtenissen (ik meen o.a. bij de lancering van de zappelin). Iemand komt daarchter en gaat dit onderzoeken.

Iemand een idee? Het zijn i.i.g. niet Passenger 57 en The 4th Angel.

Bij voorbaat dank.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Oei, komt me heel bekend voor, maar ik kan er zo niet opkomen.

Pahars

• 46 berichten
  • 35 stemmen

Dat heb ik helaas ook. Bedankt voor de reactie alvast.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Pahars schreef:

Hoi,

Een man staat steeds op foto's bij grote wereldgebeurtenissen (ik meen o.a. bij de lancering van de zappelin). Iemand komt daarchter en gaat dit onderzoeken.

Bij voorbaat dank.

Ik heb ooit is een aflevering van Doctor Who gezien (de eerste van een nieuw reeks ofzoiets) en daar stond altijd een man op foto's bij wereldgebeurtenissen maar dit zul je wel niet bedoelen zeker?

Pahars

• 46 berichten
  • 35 stemmen

Nee, ik weet 99% zeker dat het een film is. Alleen is het al een hele tijd geleden dat ik hem heb gezien (hij was geloof ik ergens tussen 1999 en 2003 op Canal +) maar ook dit weet ik niet helemaal zeker. Ik heb alleen die scene in het vliegtuig nog helder voor de gesst omdat hij/ze er op dat moment achter komen dat die ene man dus op nog veel meer foto's staat.

Alvast bedankt wederom.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Pahars schreef:

Heeeel long shot: The Gathering?

Pahars

• 46 berichten
  • 35 stemmen

Ik kon op imdb geen Gathering vinden wat overeenkomt met "mijn" scene. Toch bedankt.

newG

• 956 berichten
  • 2347 stemmen

Pahars schreef:

Hoi,

Bij voorbaat dank.

http://www.moviemeter.nl/film/18156

sky captain and the world of tomorrow? Ik denk dat ik dezelfde film als jij heb gezien op canal +...

Deze is een zeer groot maybe gokje...

Pahars

• 46 berichten
  • 35 stemmen

nee sorry, ook deze is het niet. Volgens mij was het ook meer een thriller dan een sf. Toch bedankt.

nietdatdus

• 222 berichten
  • 843 stemmen

ik zoek een aantal waargebeude films die ik ooit eens op rtl4 heb gezien:

1. een meisje slaapt met een jongen en vervolgens blijkt ze zwanger te zijn. na de geboorte kan ze het niet meer aan en dropt ze de baby bij de vader. de jongen raakt gehecht aan de baby en het meisje heeft spijt dat ze het heeft afgestaan.
ze wil de baby weer terug.
uiteindelijk regelen ze het zo dat ze beiden de baby hebben

2. een meisje komt er op haar 16e achter dat ze onvruchtbaar is maar ze heeft nog wel eicellen.
haar moeder besluit dan dat zij ooit de draagmoeder voor haar dochter wil zijn.
10 jaar later als dat meisje getrouwd is, wil ze kinderen en ze nemen een eicel van haar en een zaadcel van de man en die planten ze in bij de moeder van het meisje.
die raakt zwanger en baart een tweeling van haar dochter en diens man.

3. een meisje verhuisd in een nieuwe stad en raakt daar bevriend met een populair meisje. ze krijgt een relatie met het vriendje van dat populaire meisje en uiteindelijk vermoorden zij het meisje bloederig in haar eigen huis.. heel sneu verhaal.

kent iemand hier de titels van?

Clueless Dork

• 682 berichten
  • 1046 stemmen

Zullen wel allemaal Danielle Steel verfilmingen zijn.

citybird

• 4964 berichten
  • 4139 stemmen

nietdatdus schreef:
ik zoek een aantal waargebeude films die ik ooit eens op rtl4 heb gezien:

1. een meisje slaapt met een jongen en vervolgens blijkt ze zwanger te zijn. na de geboorte kan ze het niet meer aan en dropt ze de baby bij de vader. de jongen raakt gehecht aan de baby en het meisje heeft spijt dat ze het heeft afgestaan.
ze wil de baby weer terug. uiteindelijk regelen ze het zo dat ze beiden de baby hebben

misschien Unwed Father (1997)

Bubblez

• 2064 berichten
  • 2511 stemmen

Pahars schreef:

Nee, ik weet 99% zeker dat het een film is. Alleen is het al een hele tijd geleden dat ik hem heb gezien (hij was geloof ik ergens tussen 1999 en 2003 op Canal +) maar ook dit weet ik niet helemaal zeker. Ik heb alleen die scene in het vliegtuig nog helder voor de gesst omdat hij/ze er op dat moment achter komen dat die ene man dus op nog veel meer foto's staat.

Alvast bedankt wederom.

Nou echt, ik heb dus precies hetzelfde; ik heb deze ook op Canal+ gezien en herinnerde me ook deze scène nog. Ik kan me ook herinneren dat 'de man op de foto's' ook op de Titanic is. Hij is betrokken bij elke grootse ramp uit de geschiedenis. Best een gaaf gegeven. Ik ga voor je op zoek!

Bubblez

• 2064 berichten
  • 2511 stemmen

Pahars schreef:

Hoi,

Bij voorbaat dank.

Ik heb m al!!! Het gaat om Thrillseekers-1999 (in USA bekend als The Time Shifters) met Casper van Dien.

Pahars

• 46 berichten
  • 35 stemmen

Jaaaaaaa!!!!!!! Dat is hem! Geweldig. Hartstikke bedankt voor het zoeken Bubblez!

nietdatdus

• 222 berichten
  • 843 stemmen

misschien Unwed Father (1997)[/quote]

jaa dat is m! bedankt!

Clueless Dork

• 682 berichten
  • 1046 stemmen

Ik zoek een film die ik het laatst gezien heb 7 jaar geleden. Het gaat over een jongen van ongeveer 12 jaar die in een nieuwe stad komt te wonen samen met zijn familie. Daar leert hij op school een vriend kenen die iets jonger is dan hijzelf. Samen met dat vriendje stelen ze alles wat los in vast zit en steken ergens een huis in de fik. Blijkt dat dat vriendje een pyromaan is en dat zijn vader een brandweerman was die is overleden tijdens zijn werk.

Paar scenes die me bijstaan is dat ze in een supermarkt geld uit de kassa's jatten en een motor jatten die ze later in een kanaal gooien. Ook een scene waarin ze beide worden gearresteerd en worden vastgebonden aan twee stoelen in een politie cel. Latere scenes is het hoofdpersonage bang geworden voor zijn eigen vriend en wanneer zijn vader hem naar school brengt en hij dat vriendje op school ziet staan vraagt hij aan zijn vader om weg te rijden. Op het einde zet die pyromaan zijn eigen huis in de fik terwijl hij zijn doo afwacht in zijn kamer.

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Was die jongen, die pyromaan, een tekenaar die nogal deprimerende onderwerpen had met blond, halflanf haar?. En sloot hij zich op op een soort van een kaal kamertje dat leek op een zoldertje waarin alle tekeningen waren opgehangen??

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.