• 15.950 nieuwsartikelen
  • 178.904 films
  • 12.262 series
  • 34.063 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.387.019 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Bubblez

• 2064 berichten
  • 2511 stemmen

daffy schreef:

Hoi!

Een paar jaar geleden heb ik eens een horrorfilm gezien met een vrouwelijke reporter die achterna gezeten werd door een vent met 1 oor en toen in een andere dimensie terecht kwam. Ze kon niet meer terug naar de realiteit, er waren ook spiegels ofzo.

Komt dit iemand bekend voor? Ik zou 'm namelijk nog wel een keer willen zien, maar da's lastig als je de titel niet meer weet...

Thanx!

Ik denk dat je Dream Demon bedoelt! (http://www.moviemeter.nl/film/7623)

daffy

• 7 berichten
  • 0 stemmen

Ik weet niet... het lijkt er wel op, kwam daar ook een vent met 1 oor in voor?

Iig thanx!

ll_Sparrow

• 108 berichten
  • 450 stemmen

Hallo!

Ik ben opzoek naar een tekenfilm.

Het verhaal gaat over een prinses waarvan haar familie wordt verjaagd (ofzoiets), zij is de enige die het overleefd. Later wordt er een prijs ofzo gegeven voor degene die haar vind. Maar zij kan zich niet meer herinneren wie ze is en wie ze was. Ik dacht zelf dat de film fantasia heet...!

NKyou

• 3081 berichten
  • 747 stemmen

ll_Sparrow schreef:

Hallo!

Ik ben opzoek naar een tekenfilm.

Het verhaal gaat over een prinses waarvan haar familie wordt verjaagd (ofzoiets), zij is de enige die het overleefd. Later wordt er een prijs ofzo gegeven voor degene die haar vind. Maar zij kan zich niet meer herinneren wie ze is en wie ze was. Ik dacht zelf dat de film fantasia heet...!

Anastasia (1997)

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

zo'n groepje kinderen (denk ik) gaan tijdens halloween naar een huis maar zo'n oude man óf vrouw is een gestoorde en die wil ze vermoorden ofzo

titel?

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

lowhusky schreef:

zo'n groepje kinderen (denk ik) gaan tijdens halloween naar een huis maar zo'n oude man óf vrouw is een gestoorde en die wil ze vermoorden ofzo

titel?

hans en grietje

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

is het geen film waar korte verhalen verteld worden deze

http://www.moviemeter.nl/fi...

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

nee!! zo'n dinges, een tv-film, op rtl 4 dacht ik

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

lowhusky schreef:

nee!! zo'n dinges, een tv-film, op rtl 4 dacht ik

weet je een jaartal ik heb veel gezocht maar kan nog niks vinden

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

jaren 90 denk ik

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

kan niks vinden heb zoveel geprobeerd

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

sorry heb mijn best gedaan

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

606 schreef:

sorry heb mijn best gedaan

geeft niks

Laat maar ik zoek nog een film die ik in groep 5 had gezien [denk ik]

zo'n oude familiefilm die op een documentaire lijkt over een familie met veel kinderen [denk ik]

ze vieren feestdagen samen enz. Ik herinner me een schaatsscène. een meisje of jongen verdronk bijna ofzo en werd gered. volgens mij was het tijdens pasen maar weet niet zeker

leach

• 37 berichten
  • 23 stemmen

Toen ik klein was keken mijn ouders naar echt alles en blijkbaar lieten ze mij ook alles meezien want heb veel traumatische dagen gehad door filmpjes die ik meepikte, zoals "de lift"

dus af en toe ontvang ik een glimp in my memory en het kan zelf zijn dat het geen horror is

1) 2 gasten zitten s'avonds in een auto, ze proberen elkaar wat schrik aan te jagen en de ene probeert de andere te overtreffen, tot een zich omdraait en opeens in een monster veranderd (gezicht toch)....

2) een dame rijd uit haar parkeerplaats tegen een fietser, het is een kleine jongen, de vrouw bekommert zich wat over de jongen en brengt hem naar huis, thuis aangekomen is het vrij leeg, alleen op de tweede verdieping een oude vrouw die TV aant kijken is....na een tijdje zie je de jongedame in de tv achterna gezeten worden door tekenfilm bomen

3) hier herinner ik mij niet veel van, kdenk een britse film over een jongeman die in een ziekenhuis ligt waar ze blijkbaar proeven doen op die mensen.....deze jongeman ziet iemand ijlen in zijn bed en trekt het laken weg en ziet een man met een varkenslichaam

voila, iemand die een van deze 3 korte stukjes herkent? ze zijn zeker ouder of van begin '90.....

errr

• 542 berichten
  • 1018 stemmen

ik zoek een high school film die ik lang geleden op tv heb gezien 2 keer zelfs. het verhaal begint op de laatste school dag en eindigt de volgende dag geloof ik, je volgt zeg maar een aantel gastjes die feest vieren omdat hun vakantie is begonnen. en verder zit er ook nog een groepje oudere jongesen die achter hun aan zitten omdat ze ze willen slaan met van die crickit bat's.

titel?

thanks alvast voor de moeite!

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Toevallig heb ik de film net deze week gezien:

Dazed and Confused (1993)

errr

• 542 berichten
  • 1018 stemmen

kappeuter schreef:

Toevallig heb ik de film net deze week gezien:

Dazed and Confused (1993)

That's the one bedankt!

errr

• 542 berichten
  • 1018 stemmen

lowhusky schreef:

titel?

Ik geloof dat ik deze film heb gezien maar ik kan ook niet op de titel komen, maar misschien kan je ik je helpen om meer info te geven over de film zodat iemand anders misschien weet welke het is maar ja dan moet ik eerst weten of ik de zelfde bedoelt als jij.

ik geloof dat de moeder van 1 van die kinderen ontzichtbaar werd op een gegeven moment. is dan m?

Pahars

• 46 berichten
  • 35 stemmen

The Others misschien?

Merel_*

• 48 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek de titel van een film over een aantal Jamaicanen die mee doen aan het wereldkampioenschap bobsleeën.

Weet iemand waarover ik het heb?

errr

• 542 berichten
  • 1018 stemmen

Merel_* schreef:

Ik zoek de titel van een film over een aantal Jamaicanen die mee doen aan het wereldkampioenschap bobsleeën.

Weet iemand waarover ik het heb?

Cool Runnings (1993)

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

het is niet the others..ik weet niet veel van de film, het was low-budget

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

leach schreef:

1) 2 gasten zitten s'avonds in een auto, ze proberen elkaar wat schrik aan te jagen en de ene probeert de andere te overtreffen, tot een zich omdraait en opeens in een monster veranderd (gezicht toch).......

Dit lijkt op de Twillight Zone the movie!

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Ik zoek een film die ik lang geleden heb gezien. Het gaat over een aantal mensen op een schip (niet Ghost Ship) en daar gebeurt vanalles. Ik weet nog een paar stukken en een ervan is dat een man neerknielt en dan in een klein kastje wordt getrokken door allemaal elektrische draden en op het einde overleeft de vrouw het en ligt ze op een wrakstuk van het schip en dan ziet ze een van haar vriende van op het schip maar dan blijkt dat dat een robot is en dan schiet ze wakker en ligt ze ook op datzelfde wrakstuk maar was dat met haar vriend maar een droom. De vriend was ook volgens mij een zuiders type

Iemand?

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Death Ship?

Pahars

• 46 berichten
  • 35 stemmen

Ghost Lake?

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Hmmh Death Ship kan het best wel is zijn. Heb maar voor de zekerheid een berichtje gezet maar zeer hard bedankt Mikey en Pahars!

newG

• 956 berichten
  • 2347 stemmen

Metalfist schreef:

Ik zoek een film die ik lang geleden heb gezien. Het gaat over een aantal mensen op een schip (niet Ghost Ship) en daar gebeurt vanalles. Ik weet nog een paar stukken en een ervan is dat een man neerknielt en dan in een klein kastje wordt getrokken door allemaal elektrische draden en op het einde overleeft de vrouw het en ligt ze op een wrakstuk van het schip en dan ziet ze een van haar vriende van op het schip maar dan blijkt dat dat een robot is en dan schiet ze wakker en ligt ze ook op datzelfde wrakstuk maar was dat met haar vriend maar een droom. De vriend was ook volgens mij een zuiders type

Iemand?

Virus denk ik, met jamie lee curtis...

http://www.moviemeter.nl/film/1099

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Jep het is inderdaad Virus bedankt allemaal!

Clueless Dork

• 682 berichten
  • 1046 stemmen

Ben op zoek naar een film die zich afspeeld in de jaren 60. Het gaat over een moordend duo. Eentje is een clown die de hele tijd loopt te zingen en op zijn gitaar loopt te spelen terwijl zijn partner om hem heen danst. Zijn partner moet volgens mij een soort van weerwolf voorstellen alleen hij had vier armen en een groene staart. Ik weet niet meer precies hoe de film verloopt maar ik kan me herinneren dat er een scene is waar ze op een high school prom optreden en op die manier alle leerlingen en leraren gek proberen te krijgen. Uiteindelijk lukt dat dus en veranderd iedereen in een bloedlustige moordenaar. Is nu ongeveer 11 jaar geleden dat ik de film heb gezien. De film had een open einde want het meisje dat prom queen was geworden werd meegenomen door de clown en weerwolf zodat ze voortaan een drietal zouden vormen. Erg vaag allemaal.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.