- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
xbestx
-
- 21 berichten
- 56 stemmen
ik heb eens een film gezien en de hoofdrol speler leek erg op eddie murphy het ging over een meteoriet die op aarde insloeg en die hoofdrol speler werd geraakt door afspattende steenjes en die steentje werden geabsorbeerd door het lichaam van de hoofdrol speler en toen kreeg hij speciale krachten hij geneesde heel snel enzo en kon met iets schieten dacht ik maar dit is het enige wat ik mijn herriner want ik heb die film gezien toen ik 11 of 12 was ik zou graag willen weten hoe deze film heet en dat ik hem weer kan zien
alvast bedankt
Mr. Eddy
-
- 219 berichten
- 771 stemmen
Eind jaren '90 heb ik in een filmhuis een Duitse film gezien waarbij 2 gezinnen 2 vakantiehuisjes betrekken. Vervolgens worden ze door rijkeluiszoontjes op een vriendelijke manier benaderd maar uiteindelijk worden ze door hen gegijzeld, geterroriseerd en eindigt het in een moordpartij... nur für spass!
Ik kan er al jaren niet op komen en gezien de successen die hierboven geboekt zijn hoop ik ook op een verlossend antwoord. Alvast bedankt!
Mr. Eddy
-
- 219 berichten
- 771 stemmen
Ongelooflijk, diep respect! Thnx!! Tegelijkertijd vraag ik me af of ik dit had moeten weten. Is deze film een groot succes geweest?
Direct weer wat beelden opgehaald via Imdb, blijkt er nota bene een remake aan te komen met Naomi Watts en Tim Roth!!!!!
Ik dacht toch echt dat er een 2e gezin bij betrokken was. Zouden die niet een dagje later zich bij het 1e gezin voegen in een ander huisje? Hmm, toch maar eens op zoek in de videotheek.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Ongelooflijk, diep respect! Thnx!! Tegelijkertijd vraag ik me af of ik dit had moeten weten. Is deze film een groot succes geweest?
Mr. Eddy
-
- 219 berichten
- 771 stemmen
In dat geval schaam ik me nu een klein beetje...
mooviemeter
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Heb ooit een film gezien(1998-1999) Het verhaal gaat over de "oorlog" tussen de baas van de criminelenwereld en een politieagent. De film eindigt dat de politieagent de baas van de criminelenbende uiteindelijk neer(dood,weet niet zeker)schiet. Weten jullie misschien over welke film ik het heb?? Ik zou graag de titel willen weten van deze film.
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
die is veel te nieuw
meneer zegt dat ie 11 of 12 was
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3298 stemmen
Heb ooit een film gezien(1998-1999) Het verhaal gaat over de "oorlog" tussen de baas van de criminelenwereld en een politieagent. De film eindigt dat de politieagent de baas van de criminelenbende uiteindelijk neer(dood,weet niet zeker)schiet. Weten jullie misschien over welke film ik het heb?? Ik zou graag de titel willen weten van deze film.
Je zou bijna zeggen dat het Heat is.
mooviemeter
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Juist dat is m' het is de film Heat uit 1995. Gek dat ik DIE acteurs niet onthouden had, maar was toendertijd een jaar of 10, dus kende ze niet. Bedankt!
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2381 stemmen
ik heb eens een film gezien en de hoofdrol speler leek erg op eddie murphy het ging over een meteoriet die op aarde insloeg en die hoofdrol speler werd geraakt door afspattende steenjes en die steentje werden geabsorbeerd door het lichaam van de hoofdrol speler en toen kreeg hij speciale krachten hij geneesde heel snel enzo en kon met iets schieten dacht ik maar dit is het enige wat ik mijn herriner want ik heb die film gezien toen ik 11 of 12 was ik zou graag willen weten hoe deze film heet en dat ik hem weer kan zien
alvast bedankt
xbestx
-
- 21 berichten
- 56 stemmen
Bedankt
:D eindelijk naar lange zoektocht
D
MIsStenVelde
-
- 57 berichten
- 23 stemmen
ik ben nog steeds op zoek naar een film waarbij een man geesten kan zien, en met ze kan praten, voor de rest ziet niemand die geesten, het is geen overdreven film ofzo.
in het begin wil hij niets met die geesten te maken hebben, maar op het laatst helpt hij ze.
kan iemand mij helpen??? wil die film ontzettend graag weer zien...
zal jullllie enormMMM dankbaar zijn .....
film_kaza
-
- 3140 berichten
- 0 stemmen
ik ben nog steeds op zoek naar een film waarbij een man geesten kan zien, en met ze kan praten, voor de rest ziet niemand die geesten, het is geen overdreven film ofzo.
in het begin wil hij niets met die geesten te maken hebben, maar op het laatst helpt hij ze.
kan iemand mij helpen??? wil die film ontzettend graag weer zien...
zal jullllie enormMMM dankbaar zijn .....
The Sixth Sense?
MIsStenVelde
-
- 57 berichten
- 23 stemmen
nee heel lief dat jullie allemaal mee denken, maar ghost is het niet ook een leuke film trouwens en the sixth sense, dat gaat over een jongentje die geeesten ziet, die wat ik bedoel gaat over een man.
haunted mansion ziet hij een paar geesten in een huis, die film dat ik bedoel ziet hij overal en nergens geesten, en hij is de enige die het kan zien .
hopelijk krijg ik hem nog, dankjullie wel alvast voor de moeite
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Thirteen Ghosts misschien. Hier kan je de geesten alleen zien met een speciale bril
mooviemeter
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Misschien is het The Frighteners (1996) met michael J fox
st9
-
- 7 berichten
- 234 stemmen
Goede morgen,
Ik ben op zoek naar een (Amerikaanse) film die ik een aantal jaren geleden heb gezien, maar waarvan ik de titel niet meer weet.
Het gaat over een man en een vrouw die gaan met de feestdagen (volgens mij kerst) naar familie. Ze komen op een afgelegen weg in een sneeuwstorm terecht, en komen hierin vast te zitten. Uiteindelijk redden ze het, maar zijn hun voeten bevroren. De film is gebaseerd op een waargebeurd verhaal, en is minimaal 10 jaar oud.
Heeft iemand een idee welke film dit kan zijn?
Bij voorbaat dank.
MIsStenVelde
-
- 57 berichten
- 23 stemmen
Misschien is het The Frighteners (1996) met michael J fox
neej is hem ook niet 
er worden zoals ik weet geen mensen in vermoord, wel kan ik mij iets herinneren dat die man ( hoofdrolspeler ) op het kerkhof staat tijdens een begrafenis, hij ziet dan de geest van de overledene.
maar gaat niet over moorden zoals ik mij kan herinneren.
Silvio Dante
-
- 2943 berichten
- 2153 stemmen
A Beautiful Mind misschien? (niet dat die echt over geesten gaat maar kom)
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Precies moelijke film die van MIsStenVelde. Heb echt totaal geen idee welke film het zou zijn
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Berichten verplaatst naar Overigen > Algemeen > Ik zoek... hulp bij huiswerk
nummervlinder
-
- 1463 berichten
- 365 stemmen
Ik was nog niet echt bezig met het opzoeken van films enzo. toen ik deze zag, het kan zijn dat het een bekende film is, maar ik zou niet weten welke dan:
Een onpopulaire jongen verkoopt zijn ziel aan een 'afgezant' van de duivel en wordt hier door populair, maar het meisje dat hij wel ziet zitten valt eigenlijk op het soort jongens dat hij ervoor was. Op het einde blijkt trouwens dat zij ook haar ziel had verkocht, maar dat ze hun ziel toch terugkrijgen. En oh ja, je mocht ook tegen niemand zeggen dat je je ziel verkocht had, kan iemand mij hier mee helpen? Alvast bedankt
!
nummervlinder
-
- 1463 berichten
- 365 stemmen
Ik geloof van wel, ja. Bedankt Metalfist
!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.