- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
=michael=
-
- 629 berichten
- 429 stemmen
hier werden ''britse'' geheimagenten ingezet dit werden gedropt in tjechie als ik het goed heb
als ik het me ook goed herinner dan gooien ze een handgranaat in de auto van de generaal. de beschermingstroepen waren op dat moment iets verder achter gebleven hadden oponthouding
en nadat die gedood is duiken ze onder in een kerk. 1 van de groep verzetters verraad de rest van de groep. de duitsers vallen de kerk binnen en de ongedoken verzetters doden een aantal duitsers. ze begeven zich naar de kelder van de kerk en doden nog een aantal duitsers die de kelder proberen te bestormen. op een gegeven moment laten ze de kelder vol lopen en plegen ze zelfmoord.
misschien weet iemand het nu wel met deze omschrijving maar ik wil wel even duidelijkmaken dat ik er niet helemaal zeker van ben of de omschrijving 100% klopt het is namelijk al jaar of 10 geleden dat ik hem heb gezien
bedankt in iedergeval!
Iemand nog een idee?
Alwin_
-
- 104 berichten
- 522 stemmen
een hele onduidelijke omschrijving, maar ik hoop dat iemand een idee heeft.
Ik kan me er niet meer veel van herinneren, maar weet dat het een Duitse film was die een paar jaar terug op Nederland 3 werd uitgezonden. Het ging daarin toen over een jongen of een meisje die samen in een bioscoop zaten, en het eindigde met een trein.
Iemand???
Rancid
-
- 600 berichten
- 869 stemmen
Hallo,
hoe heet die film ook al weer over een Brits gezin met een streng gelovige moslim vader, die op een duur een beetje gaat flippen als zijn kinderen (en vrouw) steeds minder in zijn geloof gaan zien? Het was een grappige drama-komedie en ik wil ´m nog wel eens helemaal zien.
Thanx!
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Kan iemand mij de titel geven van die film over een huisvrouw, wiens geheugen gewist is en ontdekt dat ze vroeger een tophuurmoordenaar was?
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
toch niet die film met geena davis en samuel l jackson?
Witch-king
-
- 230 berichten
- 411 stemmen
Kan iemand mij de titel geven van die film over een huisvrouw, wiens geheugen gewist is en ontdekt dat ze vroeger een tophuurmoordenaar was?
Long kiss goodnight.
basketballerke
-
- 4727 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek nog een film, een animatiefilm in dit geval, met in de hoofdrol een hond, die half wolf is. Het begin vindt zich plaats in een stadje met veel zieke kinderen, er moet een medicijn dus gehaald worden, dus gaat de half hond half wolf op pad. Nog een scene die k me herinner is op ijs met een beer en dan zakt die h hond h wolf erdoorheen.
Nog een scene is in een sneeuwstorm waar dan de hond zijn poot steekt in een wolfafdruk.
Dat zijn de dingen die ik me ervan kan herinneren, kent iem. 'm misschien?
matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5760 stemmen
De film was eind 2001 op televisie te zien en ging over een een of andere natuurramp (windhoos of tornado ben ik niet zo zeker van).
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
De film was eind 2001 op televisie te zien en ging over een een of andere natuurramp (windhoos of tornado ben ik niet zo zeker van).
Zo zijn er tientallen hoor... 
matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5760 stemmen
Zo zijn er tientallen hoor... 
Ja, daarom. Ik had Twister ook al eerder gezien op MM, maar ik weet niet of het deze is. Het was in ieder geval in een of andere rampenfilmmaand.
flipsel
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
wie kan me helpen?
Ik ben op zoek naar het stukje mondharmonica dat in Free Willy wordt gedaan door jessie. Nou weet ik dat er een heel lang stuk van 12 minuten is waar het ook even in voor komt. Maar ik vraag me af of er ook een stuk is van alleen dat mondharmonica stuk en of dat ook een echt bestaand stuk is. Kben er echt al heel lang naar op zoek.
Thnx
Rancid
-
- 600 berichten
- 869 stemmen
Hallo,
hoe heet die film ook al weer over een Brits gezin met een streng gelovige moslim vader, die op een duur een beetje gaat flippen als zijn kinderen (en vrouw) steeds minder in zijn geloof gaan zien? Het was een grappige drama-komedie en ik wil ´m nog wel eens helemaal zien. Het had trouwens wel wat weg van (het geniale) Shameless.
Thanx!
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Komt me bekend voor, volgens mij speelt Om Puri er in (effe op imdb zoeken).
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
Ik zoek een animatiefilm die vrij oud is. Heb hem een jaar geleden een keer snachts gezien.
Weet er niet zoveel meer over, alleen dat er een man en vrouw waren die voortdurend ruzie hadden. Het was ook allemaal best grof kwa schelden en geweld. Even later was er ook een scene met die man op een dak met andere mannen en dat hij er af viel of zo....
Weet er niet veel meer van en had hem ook niet helemaal af gezien. Iemand een idee?
Iemand?
Speelde dacht ik af in London of een andere engelse plaats.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Weet iemand nog de titel van de film, waarin een Viatnamees meisje verkracht wordt en later met haar moeder als slaaf werken moet. Ze wordt ook nog een keer met haar moeder gestraft door aan een paal vastgebonden te worden en daarbij belaagd te worden door mieren of schorpioenen. Ze is later een hoertje en komt hierbij met een Amerikaanse soldaat in contact.
basketballerke
-
- 4727 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek nog een film met een krokodil in de hoofdrol die een Groot meer in Amerika of Canada teistert, naast dat meer is een boerderij, waar van de mensen die krokodil een koe op een gegeven moment voeren. vooral de laatste scene weet ik nog, dan voert de vrouw van de boerderij van die hele kleine kroko's.
Iemand?
by_the_way
-
- 3792 berichten
- 504 stemmen
Crocodile lijkt erg op je verhaaltje meen ik me te herinneren
basketballerke
-
- 4727 berichten
- 0 stemmen
Het is in ieder geval geen crocodile
basketballerke
-
- 4727 berichten
- 0 stemmen
Hij is inderdaad slecht maar het dwaalde even rond in mn hoofd.
Rancid
-
- 600 berichten
- 869 stemmen
Komt me bekend voor, volgens mij speelt Om Puri er in (effe op imdb zoeken).
Yep, dat issem, East is East, bedankt he!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.