• 16.391 nieuwsartikelen
  • 180.156 films
  • 12.396 series
  • 34.335 seizoenen
  • 651.598 acteurs
  • 199.692 gebruikers
  • 9.420.349 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

kArIzMa_TuRk

• 3642 berichten
  • 0 stemmen

lordsnoopy schreef:

(quote)

Dat stenen breken komt voor in Sidekicks, maar ik weet niet zeker of het de juiste is.

bedankt 'lordsnoopy' dat je probeerde om mij te helpen maar dat is hem helaas niet.. bedankt

kArIzMa_TuRk

• 3642 berichten
  • 0 stemmen

Het waren grote/oude mensen (leeftijd 30 ofzo) die stenen ging breken.. hoop dat ik binnenkort weet hoe het heet..

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Monty schreef:

De film die ik zoek begint met een krakkemikkig vliegtuigje dat neergestort is in een woestijn. De tijd waarin de films zich afspeelt is denk ik begin van de vorige eeuw.

Een paar mensen van de bemanning gaan naar een stadje om hulp te halen. Halverwege moeten ze een vrouw, die volgens mij ernstig gewond was, achterlaten in een grot. De man (ook lover in wording meen ik) belooft snel terug te komen, maar wordt op zijn toch naar de stad gehinderd en komt te laat. De vrouw had wel iets van een brief achtergelaten. Of iets van een boek, dat in de hele film meermalen terugkomt...

Iemand idee?

The English Patient

metaledje

• 740 berichten
  • 859 stemmen

ik zoek weer een film van vroeger wat mij te binne is geschoten, waar ik nie veel van kan herrineren, ik was jong en ik vond het sfeertje echt te gruwelijk toen die tijd,dus ik zou hem graag weer eens terug zien, het enige wat ik weet is dat het over wormen gaan en een weg zakkend huis met een gezin erin, please help me

ps: geen tremors, het zijn kleine wormen, mega veel

The Lexx

• 426 berichten
  • 3485 stemmen

metaledje schreef:

ik zoek weer een film van vroeger wat mij te binne is geschoten, waar ik nie veel van kan herrineren, ik was jong en ik vond het sfeertje echt te gruwelijk toen die tijd,dus ik zou hem graag weer eens terug zien, het enige wat ik weet is dat het over wormen gaan en een weg zakkend huis met een gezin erin, please help me

ps: geen tremors, het zijn kleine wormen, mega veel

Squirm

http://www.moviemeter.nl/film/3682

kArIzMa_TuRk

• 3642 berichten
  • 0 stemmen

ik zoek nog een film waar aliens op mensen gingen aanvallen enzo.. een alien had een kauwgom in z'n mond ging die vet raar kauwen.. er was een bokser hij ging die aliens inelkaarslaan.. en een tiener had volgens mij een plan van dat als hij heel hard een muziek aanzet dat die aliens dood zouden gaan enzo.. iemand?

blabla

• 2070 berichten
  • 5257 stemmen

Mars Attacks ?

kArIzMa_TuRk

• 3642 berichten
  • 0 stemmen

ja dat is hem bedankt he

metaledje

• 740 berichten
  • 859 stemmen

ik zou het niet weten The Lexx, maar ik ga hem wel op dvd proberen te krijgen, want ik moet het echt zeker weten, heel erg bedankt

Monty

• 8 berichten
  • 1227 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

The English Patient

Thanks! Dat is um!

Ik heb de (RCV, Asian Fanatics) dvd van The Bad One: The Legend en ben op zoek naar de originele titel. Internet biedt geen soelaas, ook niet als ik op makers, acteurs etcetera zoek. Het betreft hier een film van CineTel Films. Regie (volgens hoes): Masato Sasaki. Gebaseerd op een manga van Hisao Maki, althans hoes. Het lijkt erop dat Takashi Miike er dit jaar een remake van gemaakt heeft met Waru (gebaseerd op Hisao Maki's Waru: saishû-shô), maar dat is slechts een vermoeden, dat verder nergens bevestiging krijgt. Wie weet hoe de film heet?

kArIzMa_TuRk

• 3642 berichten
  • 0 stemmen

er was een man met een grote neus hij ging een verlovings ring doorslikken.. (dacht ik) en ging hij het later uitpoepen enzo..

Wie weet hoe die film heet?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Bad Lieutenant schreef:

Het betreft hier een film van CineTel Films. Regie (volgens hoes): Masato Sasaki.

Tot nader order heeft deze Sasaki er slechts twee geregisseerd, namelijk Deserted Hospital (1999) en Donor (1996).

Bron:imdb

basketballerke

• 4727 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek een film die gaat over twee mannen op een boot, eentje die is expres meegegaan, zonder dat de schipper het weet. (shipper is behoorlijk dik)Op een gegeven moment stranden ze op een eiland. waar een inheems volk leeft Met een leidende vrouw die als enige Engels spreekt. Dan gaan ze op zoek naar geld op het eiland dat bij een vietamees/japanner is verborgen die nog steeds denkt dat de oorlog aan de gang is. Eerst blijkt dat geld nep te zijn. Maar dat geld is dan toch echt en wordt door het leger? opgehaald, en hebben ze dus niks.

rodeni

• 71 berichten
  • 54 stemmen

rodeni schreef:

Het is al lang geleden dat ik deze film (flarden eerder) gezien heb. Ik was nog te jong voor deze film en heb m toendertijd stiekem gedeeltelijk gekeken. Toen toch wel indruk op me gemaakt. Ik ben benieuwd hoe ik er nu tegenaan kijk.

Wat ik me er nog van herinner is: Een tweetal mannen

laten zich in met drugspraktijken. Ze moeten het over de grens van ? vervoeren en worden gesnapt wat eindigt met de doodstraf: 1 van hen of beiden (wat erg, weet ik niet meer: ik was negen jaar ofzo) word(t)(en) opgehangen wat duidelijk in beeld gebracht wordt. Een bepaalde scene is me bijgebleven: 1 van de hoofdpersonen maakt deel uit van een gezin, hij is de vader. Zijn gezinsleden halen een grapje uit: Zijn onderbroek wordt in de koelkast geplaatst. Hij wordt hier furieus over en vertrekt waarna de mannen samenkomen en de reis met het handeltje begint. Bij de douane: zeer gespannen uitdrukking en veel transpiratie, waardoor ze zich verdacht opstellen zodat ze worden aangehouden (zo ongeveer dan).

Ik hoop dat jullie me met deze summiere info. toch kunnen helpen en excuses dat ik er niet meer van kan maken.

Alvast bedankt.

Kan iemand mij misschien al iets vertellen?

Bij voorbaat dank.

Lucchese

• 10 berichten
  • 14 stemmen

Ik zoek een film waar ik dacht Eddy Murphy samen met nog een zwarte acteur (in de films volgens mij zn broer) in een soort van gevangenis zitten, meer een werkkamp. In deze films worden veel flash backs gebruikt. ik kan me de film wel vaag voor de geest halen maar ik weet niet zeker of het Eddy was die er in mee speelde.

BVD,

Erik

V

• 8369 berichten
  • 3374 stemmen

=michael=

• 629 berichten
  • 429 stemmen

In Film > Genres en landen > Oorlogsfilms:

Ik heb heel wat jaren geleden een oorlogsfilm gezien maar ik weet niet meer welke titel het is. heb wel een korte beschijving wie kan me helpen? bedankt

Een groep verzetsmensen moeten een hoge duitse generaal doden. en nadat die gedood is duiken ze onder in een kerk. 1 van de groep verzetters verraad de rest van de groep. de duitsers vallen de kerk binnen en de ongedoken verzetters doden een aantal duitsers. op een gegeven moment plegen ze zelfmoord omdat ze anders zouden verzuipen.

dvdreal

• 4 berichten
  • 14 stemmen

Ik zoek een film uit 2005/2006 waarin een paar studenten van school gaan en xrated films gaan produceren.

Hij is een aantal maanden geleden in de videotheek gekomen volgens mij

het is niet X-rated(2000).

iemand een idee?

CinemAvanti.nl

• 282 berichten
  • 97 stemmen

dvdreal schreef:

Ik zoek een film uit 2005/2006 waarin een paar studenten van school gaan en xrated films gaan produceren.

Hij is een aantal maanden geleden in de videotheek gekomen volgens mij

het is niet X-rated(2000).

iemand een idee?

AV?

http://www.moviemeter.nl/film/34000

basketballerke

• 4727 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek ook nog een andere, gaat over een zwarte gevangene die gevangen zit. Op het eind geeft de advocaat nog zijn laatste zeg, hij vertelt dan een verhaal over een zwart meisje, wat dan wordt mishandeld, er worden bierblikjes op haar gegooid, mishandeld. En dan moet je je voorstellen dat ze blank is. Uiteindelijk wordt de gevangene daardoor vrijgelaten.

by_the_way

• 3792 berichten
  • 504 stemmen

The key code Book??

us_raider

• 2034 berichten
  • 0 stemmen

Ik zou net aan 'The Glow' beginnen toen de plotomschrijving me aan een andere film herinnerde. Ik weet dat er vrij veel gelijksoortige films zijn, maar ik probeer het toch even.

Het gaat over een jong stel dat op zoek gaat naar een goedkoop appartement. Ze vinden er 1, en het lijkt op het eerste gezicht een droomhuis. Het huis is echter van de beroerdste kwaliteit en daarnaast werkt de oude huisbazin(of buurvrouw) ook op hun zenuwen. Volgens mij besluiten ze om haar te vermoorden in deze komedie.

Weet iemand de titel hiervan?

Hi-Tek

• 666 berichten
  • 0 stemmen

@ basketballer

Dat moet Time To Kill zijn.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

@ us_raider: Duplex

us_raider

• 2034 berichten
  • 0 stemmen

Dat is 'm, bedankt.

=michael=

• 629 berichten
  • 429 stemmen

=michael= schreef:

In Film > Genres en landen > Oorlogsfilms:

Ik heb heel wat jaren geleden een oorlogsfilm gezien maar ik weet niet meer welke titel het is. heb wel een korte beschijving wie kan me helpen? bedankt

Een groep verzetsmensen moeten een hoge duitse generaal doden. en nadat die gedood is duiken ze onder in een kerk. 1 van de groep verzetters verraad de rest van de groep. de duitsers vallen de kerk binnen en de ongedoken verzetters doden een aantal duitsers. op een gegeven moment plegen ze zelfmoord omdat ze anders zouden verzuipen of worden doodgeschoten.

iemand een idee?

bedankt

basketballerke

• 4727 berichten
  • 0 stemmen

Hi-Tek schreef:

@ basketballer

Dat moet Time To Kill zijn.

Dat is hem inderdaad, bedankt.

dvdreal

• 4 berichten
  • 14 stemmen

CinemAvanti.nl schreef:

(quote)

AV?

http://www.moviemeter.nl/film/34000

THX maar nee, de film komt uit de US

nog andere suggesties?

Hi-Tek

• 666 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek de volgende film: het verhaal gaat over een zakenman die cigarette gaat kopen bij een klein lokaal winkeltje. Vervolgens wordt diezelfde winkel overvallen en deze zakenman door zijn hoofd geschoten. Hij overleeft het, maar hij lijd nu aan geheugenverlies en weet niet eens meer waar hij woont. Langzaam moet hij herstellen met behulp van een (zwarte?) psychiater.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.