- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
fled-fan
-
- 29 berichten
- 7 stemmen
Ik zoek een film over een meisje die 3 dates heeft met 3 jongens, meer weet ik eigenlijk niet meer
En op deze??
mvg
fled-fan
blue_eyes
-
- 6 berichten
- 16 stemmen
Ik hoop heel graag dat iemand mij kan helpen...
Ik heb een scene in me hoofd die volgens mij best bekend is...en van de hele film ken ik alleen die scene;
Een (aardig knappe) jonge met een lange jas aan die een soort serenade houd onder iemands raam...hij staat daar met een radio/cd-speler boven zijn hoofd...dat is alles wat ik eigenlijk weet...kan iemand mij helpen? (A)
blue_eyes
-
- 6 berichten
- 16 stemmen
Nog een TIP!
Ik weer niet of het een beetje helpt maar de jonge die ik bedoel lijkt een beetje op een jonge Arye Gross..
(of misschien is dat hem zelfs wel)
Leonie1
-
- 52 berichten
- 24 stemmen
Loss of Sexual Innocence misschien ? Heb hem afgelopen winter eens gehuurd maar helaas geen tijd gevonden om 'm te bekijken. De cover van de dvd correspondeert in ieder geval met je omschrijving.
Wauw, ik had niet verwacht dat mijn omschrijving duidelijk genoeg zou zijn 
Bedankt ook Alastor. Ik heb een vna die stukken zelfs nog gespeeld, maar ik kon echt niet meer op de titel of die van de film komen. Bedankt!
snakevega
-
- 106 berichten
- 92 stemmen
Ik heb ooit eens een film gezien op ketnet, die ging over postzegels en jongeren. De jongeren werden in de postzegel gezogen, en daar beleefden ze dan een avontuur.
Kent er iemand deze film?
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ook nog een verzoekje; een (tv?)-film die ik een paar jaar geleden gezien heb. Het gaat over een man die een fietser aanrijdt en vervolgens niet stopt met zijn auto. We volgen het verhaal uit de ogen van de hit-and-runner...
Iemand een idee?
Dom999
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Graag iemand die deze film kent: De Amerikaanse ambassade wordt beschoten ergens in het midden-oosten en een team van mariniers moet de ambassedeur dan evacuren, alleen gaat het helemaal fout en dan knallen ze alle burgers neer. IEMAND DIE WEET WELKE FILM DAT IS? PLEASE! 
Ik heb zelfs nog een stukje film gevonden op google ervan, dat stukje dat ze de amerikaanse vlag naar beneden halen. Iemand die het weet? Klik hier voor filmpje!
snakevega
-
- 106 berichten
- 92 stemmen
Ik ga
Ik heb ooit eens een film gezien op ketnet, die ging over postzegels en jongeren. De jongeren werden in de postzegel gezogen, en daar beleefden ze dan een avontuur.
snakevega
-
- 106 berichten
- 92 stemmen
ik ga nog eens proberen
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Misschien deze: http://www.moviemeter.nl/film/17154
dolfie
-
- 2 berichten
- 2 stemmen
ben al een poos op zoek naar een zwart/wit film van
freddy quinn hij speelt hier in een zeeman die ook het lied zingt van jungen komm bald wieder
wie kan mij hier meer over vertellen ? of heeft hem toevallig?
bier
-
- 60 berichten
- 35 stemmen
Hoi,
Ik had ergens een leuke film gezien maar ik weet de naam niet meer.
De film ging over drugs, de voorkant van de dvd was een hoofd die met een hele lange kromme nek ofzo.
Het is volgens mij niet echt een serieuze film.
hoop dat jullie kunnen helpen 
groeten
bier
-
- 60 berichten
- 35 stemmen
in een keer, bedankt 
lijkt me een vette film.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Ik kan weer eens niet op een filmtitel komen. Het is een horrorfilm, waarin een vrouw in een heel eng huis zit. Ze ontdekt dat er allemaal vreselijke dingen zijn gebeurt door een meisje dat daar vroeger woonde. Zo laat ze dit bijvoorbeeld zien door een boek dat beweegt als je er doorheen bladert. Op het eind blijft de vrouw in het huis, omdat ze er niet meer weg wil. Als iemand weet om welke titel het hier gaat, heel erg bedankt. 
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Ik kan weer eens niet op een filmtitel komen.
Rancid
-
- 600 berichten
- 872 stemmen
Hoe heet die (tiener of highscool?)komedie ook al weer waarin ze ´s nachts een koe om gaan duwen? Haha vond ik destijds een erg goeie grap.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Haha, volgens mij is dat Tommy Boy. 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Nee, die zijn het niet, maar toch bedankt.
Ik meen me, naast wat ik al vertelde, nog te herinneren, dat de bewoners in dat huis moesten woonden voor een soort van onderzoek. De vrouw (hoofdrol) had nog een vrouw op haar kamer die volgens mij een beetje lesbisch overkwam.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik meen me, naast wat ik al vertelde, nog te herinneren, dat de bewoners in dat huis moesten woonden voor een soort van onderzoek.
The Haunting dan misschien?
Rancid
-
- 600 berichten
- 872 stemmen
Hoe heet die (tiener of highscool?)komedie ook al weer waarin ze ´s nachts een (staand)slapende koe om gaan duwen? Haha vond ik destijds een erg goeie grap.
Bedankt Goodfella, maar Tommy Boy is het volgens mij niet. Ik dacht dat ´the Stiffmeister´ er oa in zat en dat het een wat bekendere film was. Wie weet welke film dat is?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Stiffmeister? Zal dan wel American Pie zijn...
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Nee, die zijn het niet, maar toch bedankt.
Ik meen me, naast wat ik al vertelde, nog te herinneren, dat de bewoners in dat huis moesten woonden voor een soort van onderzoek. De vrouw (hoofdrol) had nog een vrouw op haar kamer die volgens mij een beetje lesbisch overkwam.
Klinkt als The Haunting of The Legend of Hell House.
Rancid
-
- 600 berichten
- 872 stemmen
Stiffmeister? Zal dan wel American Pie zijn...
Nee volgens mij niet, dan zou ik het wel weten denk ik. Met de stiffmeister bedoel ik die acteur gewoon.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.