• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.924 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.048 acteurs
  • 199.238 gebruikers
  • 9.387.398 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

Home Alone 5

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Nee, dat is hem niet...

Oké, ik zoek er twee.

1: Silvester Stallone, als vrachtwagenchauffeur. Hij richt een bond op, en raakt meer en meer in de ban van de macht.

2: Wazige aanwijzigingen, ik weet eigenlijk niet meer goed waar de film over gaat. Er is een soort verkiezing nadat er een nieuwkomer is komen opdagen (speelt af omstreeks 1890 - 1910). En één moment staat me nog bij.

Als er gestemd moet worden vraagt vader hoe hij op wie stemt, de meeste mensen kunnen namelijk niet lezen. Dus tellen ze de letters. 5 letters voor de bad guy die wordt aangeraden door zijn zoon. En 6 letters (volgens mij Dorste, of Worste?) voor de goodguy.

Iemand enig idee met deze aanwijzigingen? Of moet ik dieper graven?

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Thijs Vermeulen schreef:

Oké, ik zoek er twee.

1: Silvester Stallone, als vrachtwagenchauffeur. Hij richt een bond op, en raakt meer en meer in de ban van de macht.

2: Wazige aanwijzigingen, ik weet eigenlijk niet meer goed waar de film over gaat. Er is een soort verkiezing nadat er een nieuwkomer is komen opdagen (speelt af omstreeks 1890 - 1910). En één moment staat me nog bij.

Als er gestemd moet worden vraagt vader hoe hij op wie stemt, de meeste mensen kunnen namelijk niet lezen. Dus tellen ze de letters. 5 letters voor de bad guy die wordt aangeraden door zijn zoon. En 6 letters (volgens mij Dorste, of Worste?) voor de goodguy.

Ik denk dat je deze bedoelt.

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Thijs Vermeulen schreef:

Daens

Wonderbaarlijk!

Anders had ik nog een hint:

2: Een meisje wordt door Deans doodgevroren gevonden. En loopt een café in om het te zeggen tegen de ouders.

"Ik moet u even spreken over uw dochter"

"Ja, ze is zwanger, dat weten we"

"Oh, dan zijn er nu 2 doden"

Hartstikke bedankt jongens!

Darcey

• 7 berichten
  • 0 stemmen

Oké, hier een korte omschrijving van de film die ik al een tijdje zoek maar steeds geen resultaat gevonden.

Ik zoek namelijk een film die al best oud is...

Deze film gaat over 2 jonge jongens rond de 10 jaar ofso die weglopen van huis en natuurlijk gezocht wordt door de politie en hun ouders.., verder weet ik zo niet meer waar die film over ging. Deze film is jaren geleden op tv geweest en op een laat tijdstip.

Weet iemand misschien welke film ik bedoel al zal dat beslist niet mee vallen met zo'n korte omschrijving..

Je kan mij ook vragen stellen op dit forum misschien dat er dan meer in me op komt..

Bedankt alvast

Met Vriendelijke Groet,

Darcey

Taal? Land? Wat doen ze zoal?

joyce.b

• 712 berichten
  • 0 stemmen

Is dat heel misschien de film waarbij de ene jongen `past` op zn jongere broertje.

Er is ook sprake van een jeugdbende uit de buurt ,maar eigenlijk leest de ouste liever boeken,maar hij wil toch ook bij die bende horen.

Hij moet stelen van die bende,en zo krijgt ie last met de politie,de ouders,de buurt.

Uiteindelijk redt de oudste iemand uit een brandend huis,en is hij toch de held,en wordt alles vergeven en vergeten,en krijgt hij een nieuwe kans enzo?

Want als dat zo is,dan heb ik de film die jij en ik zoeken wat aangevuld met details,als dat niet zo is,dan is dit de film die ik zoek.

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

Dat is The Outsiders denk ik.

Darcey

• 7 berichten
  • 0 stemmen

Nee joyce.b,

Dat is niet de film die ik zoek...

Dit gaat echt over 2 jongetjes broertjes van elkaar dieweg gelopen zijn van huis of in ieder geval met zijn 2en op pad zijn... En daar draaid de film om.. Ik weet dat het een korte omschrijving is maar dat komt omdat het al zo lang geleden is dat ik de film niet meer zo goed kan herhinneren. En ik denk ook steeds dat een van die jongens in de film Sam werdt genoemd... en daar zet ik steeds de naam Max langs.. al weet ik niet waarom

kruimeltje?

Darcey

• 7 berichten
  • 0 stemmen

Thijs Vermeulen...

Kruimeltje is die al zo oud dan?

Nee het was geen nederlandse film het was een engels (en nee geen engelse versie van kruimeltje)

Je moet denken aan 1999 maar toen werdt hij uitgezonden op tv dus de film zal nog ouder zijn.

Hannibal

• 9359 berichten
  • 3284 stemmen

Is het geen film over Tom Sawyer en Huck Finn?

Darcey

• 7 berichten
  • 0 stemmen

Hannibal

Nee dat is het ook niet.

Best vervelend als je de film niet meer kan vinden.

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

stand by me?

Darcey

• 7 berichten
  • 0 stemmen

mikey schreef:

stand by me?

Nee deze is het ook niet.

Gaat geloof ik alleen maar om die 2 jochies en hoe langer ik er over na denk oh debieler het verhaal in me gedachten word.

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Ik hou wel van debiele verhalen hoor.

Darcey

• 7 berichten
  • 0 stemmen

mikey schreef:

Ik hou wel van debiele verhalen hoor.

Tjah ik ook wel maarja als je een verhaal in je kop hebt en dan ga je er over nadenken en dan maak je er een heel ander verhaal van.

Ik denk steeds aan de namen Sam & Max (en ook zelfs Simon & Max komt in me op...

Dus echt veel weet ik niet meer..

Je wist er anders wel weer een jaartal uit te persen (1997-1998) En een taal (Engels).

Anyway, ik zoek er ook nog eentje.

Zwarte man wordt gevraagt mee te gaan jagen. Hij stemt toe, maar komt erachter dat hij de trofee moet worden.

Achtervolgingen door de bossen met inventief gemoord van de prooi.

Volgens mij speelt Hauer er in mee.

Leno

• 5921 berichten
  • 4412 stemmen

Als je dat weet dan kun je het toch zo opzoeken?

Het is iig Surviving The Game. http://www.moviemeter.nl/film/1345

stan

• 4649 berichten
  • 1288 stemmen

Ik zoek de naam van een tekenfilm het gaat over een groep vrienden waaronder een kikker, die kikker is heel eigenwijs en denkt alleen maar aan zichzelf en uiteindelijk beland hij ook in de gevangenis voor iets wat hij niet gedaan heb

hopelijk genoeg info

Fred Neil

• 251 berichten
  • 188 stemmen

Dat is "Wind in the willows". Welke versie je bedoelt weet ik niet want er zijn wel 10 versie's van ofzo.

Ik heb zelf ongeveer 4 verchillende gezien waaronder eentje van Disney, en een film waarin de dieren worden nagespeeld door mensen.

Fred Neil

• 251 berichten
  • 188 stemmen

Ik zoek de titel van een film die ik een aantal jaren terug heb gezien. Volgens mij een Italiaanse.

Over een man die verliefd wordt op een circusartieste (koord danseres) en zelf over een koord moet lopen om zijn liefde aan haar te bewijzen.

Ook zit er een scene in waarin hij met een vrouw in bed ligt en dan aan een koord trekt zodat de vrouw via een klep naar beneden valt.

(Klikt misschien een beetje vaag, ik hoop dat iemand het weet)

J.S.

• 11754 berichten
  • 3060 stemmen

Ik zoek een film die oveerkomt met deze korte beschrijving : Een man ging in een huis wonen waar een oude vrouw zich had opgehangen.

Het is een Horror/Thriller denk ik.

U-96

• 11875 berichten
  • 2084 stemmen

Die zoek ik ook. Heftige film. Ik weet zeker dat ik erop gestemd heb. Dat is toch ook dat ze in Vietnam zitten en dat een maat van hem gevangen wordt genomen en wekenlang wordt gemarteld?

J.S.

• 11754 berichten
  • 3060 stemmen

is het dan toch deze ? http://www.moviemeter.nl/film/3606

Ik herriner me voor de rest dat die oude vrouw zich ergens boven had opgehangen en dat een krantenjongen ofzo het lijk ontdekte.

Klopt dit U-96 ?

U-96

• 11875 berichten
  • 2084 stemmen

Zonder twijfel. Begint ook met een jongeman die in een huis komt waar een oud vrouwtje zichzelf heeft opgehangen.

Als het ook overeenkomt met hetgene wat jij zoekt?

J.S.

• 11754 berichten
  • 3060 stemmen

Jep .

U-96

• 11875 berichten
  • 2084 stemmen

Ik herriner me voor de rest dat die oude vrouw zich ergens boven had opgehangen en dat een krantenjongen ofzo het lijk ontdekte.

Klopt dit U-96 ?

Sorry, ik las dit stukje tekst net pas. Maar het klopt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.