• 15.962 nieuwsartikelen
  • 178.938 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.050 acteurs
  • 199.239 gebruikers
  • 9.387.546 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

*Lina*

• 3 berichten
  • 3 stemmen

Ik heb ik denk een half haar geleden een film gezien, volgens mij was die snachts, maar ik weet de titel niet meer, wel nog een beetje hoe die gaat.

Volgens mij was eer een soort jongensschool en die hele school wordt dan gegijzeld door een paar mannen ofzo. En wat ik me dan nog kan herinneren is een stukje dat een groepje jongens een plan heeft bedacht. In de pauze..ongeveer 15 minuten ofzo gaat een van de jongens ontsnappen en dan rent ie door bos en modder naar mensen die hun proberen te bevrijden en geeft hun informatie enzo. Dan moet ie weer heeel snel terug rennen. Ondertussen moet iedereen weer naar binnen en word er nageteld of iedereen er is. Dan komt die jongen weer door een geheime ingang ofzo binnen en doet z'n kleren uit en doet een handdoek om..zodat het lijtk dat hij uit de douche komt..en gaat naar de hal waar iedereen is ofzo. Maar dan krijgt ie wel slagen op z'n rug ofzo...verder weet ik echt niks meer

Maar hoe heet deze film...als iemand er oooooit van gehoord heeft!

SuperSideSwipe

• 4464 berichten
  • 2890 stemmen

Komt me vrij bekend voor, maar wat de titel is zou ik ook niet meer weten.

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Hmm met Louis Grosset jr. in de hoofdrol van schoolhoofd (die kale donkere en extreem coole kerel). Althans zoiets kan ik me herinneren.

Leno

• 5921 berichten
  • 4412 stemmen

Mikey bedoeld waarschijnlijk The Principal (vanavond op tv), maar dat is 'm niet want het verhaal is, behalve het schoolgebeuren, anders.

citybird

• 4964 berichten
  • 4139 stemmen

@ *Lina*: Toy Soldiers

*Lina*

• 3 berichten
  • 3 stemmen

jep dankjee

Alastor

• 2634 berichten
  • 3018 stemmen

Ik zoek een duitse film, met een scene waarin een meisje van een jaar of 16 'out' gaat op de loveparade in berlijn en vervolgens misbruikt wordt..

Titel ligt op de punt van m'n tong, maar ik kan er ff niet opkomen.. Iemand?

plaats ff een foto van je tong

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Owja die bedoelde ik

J.S.

• 11754 berichten
  • 3060 stemmen

De film die ik zoek gaat over hekserij ergens in een klein dorpje rond de 17-18 eeuw ofzo.

1 scene herriner ik me nog heel goed, De dorpbewoners zitten in de kerk en op een gegeven moment springen de kinderen recht en beginnen te roepen dat ze die en die met de duivel zagen.

Kan iemand mij helpen?

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

The Crucible??

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Het moet The Crucible zijn.

J.S.

• 11754 berichten
  • 3060 stemmen

Bedankt mikey en speedy23 !

Achilles

• 1049 berichten
  • 218 stemmen

Ik kan me nog weinig herinneren van deze film..maar op een gegeven moment probeert een persoon iets te stellen (diamant ofzo) over een zwart-witte geblokte vloer en hij probeert niet ontdekt te worden door zichzelf te hijsen in een zwart-wit geblokt pak.

Anybody?

Sannz

• 30 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek een film, volgens mij een franse film. Het gaat over een paar mannen die op gebouwen klimmen enzo. En dan is er zo'n jongetje die wil het nadoen, maar dan flikkert ie uit de boom en moet ie een nieuwe nier ofzo. Die mannen voelen zich dan schuldig en gaan inbraken plegen om die nier te betalen.

Iemand?

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25170 stemmen

Sannz schreef:

Ik zoek een film, volgens mij een franse film. Het gaat over een paar mannen die op gebouwen klimmen enzo. En dan is er zo'n jongetje die wil het nadoen, maar dan flikkert ie uit de boom en moet ie een nieuwe nier ofzo. Die mannen voelen zich dan schuldig en gaan inbraken plegen om die nier te betalen.

Iemand?

Yamakasi

Esteban

• 3606 berichten
  • 1826 stemmen

Ik zoek een 'oude' langspeeltekenfilm. Het gaat over een varken en een spin wiens web aan die stal hangt. Na een lange zoektocht nog steeds niet gevonden.

(al lijkt het dat Charlotte's Web die binnenkort uitkomt een film gebaseerd op deze animatie is.)

thierry

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Hoi,

Ik ben op zoek naar de titel van een komedie die gaat over een misdadiger die kan kiezen tussen de doodstraf en meegaan mt een ontdekkingsreiziger door Amerika.

Deze ontdekker heeft een weeddenschap met een andere ontdekker met de inzet van ongeveer 5 milj. voor degene die als eerst aan de andere kant van amerika komt.

De man beleeft samen met zijn halve gare troepje wilden dolkomische avonturen.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25170 stemmen

thierry schreef:

Hoi,

Ik ben op zoek naar de titel van een komedie die gaat over een misdadiger die kan kiezen tussen de doodstraf en meegaan mt een ontdekkingsreiziger door Amerika.

Deze ontdekker heeft een weeddenschap met een andere ontdekker met de inzet van ongeveer 5 milj. voor degene die als eerst aan de andere kant van amerika komt.

De man beleeft samen met zijn halve gare troepje wilden dolkomische avonturen.

Ik ben er niet zeker van maar het zou zomaar deze kunnen zijn :

Almost Heroes

rekel23

• 9 berichten
  • 2 stemmen

Hoi, ik ben op zoek naar de titel van de volgende film.

Het is een film die over 2 zusters gaat. 1 is getrouwd en heeft een saai en rustig leven, leeft in Amerika.

De andere zuster leeft in alle glamour en heeft een man die rijk is maar in het criminele circuit leeft, leeft in Italie op een groot jacht.

Dan besluiten de zusters om elkaars leven voor een tijdje over te gaan nemen.

De zuter van het saaie leven bevalt het perfect en gaat naar feesten zoals in Venetie.

de ander is nu armer gekleed en mag zich met huishouden en het gezin ophouden wat voor haar niet echt een pretje is.

Dan willen ze op gegeven moment weer ruilen maar de zuster die nu even aan het feestleven ruikt vraagt nog even uitstel.

Het gevolg is dat er een aanslag op de boot is en dat er geen overlevenden zijn.

De zuster die nu het gezinsleven doet moet nu aan de man gaan vertellen dat eigenlijk zijn vrouw is gestorven op de boot en dat zij niet zijn vrouw is maar de zuster.

Dit brengt allerlei complicaties met zich mee en is een goed verhaal.

Als ik het goed zeg is dit zelfs een waar gebeurd verhaal.

Wie o wie kan mij helpen aan de titel.

Ik weet dat het eind jaren 80 of begin 90 op de televisie is geweest.

alvast bedankt voor de hulp.

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Een indiaase roadmovie uit 2002 over een mooie jonge vrouw uit de hogere tamilkaste die samen maar per ongeluk met een fotograaf een zware maar romantische reis begint????

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

1 van deze mikey

23rd March 1931: Shaheed (2002)

Company (2002)

Devdas (2002)

Kaante (2002)

Kannathil Muthamittal (2002)

Makdee (2002)

Alternatieve titel: The Web of the Witch

Mondo Meyer Upakhyan (2002)

Alternatieve titel: A Tale of a Naughty Girl

Mr. and Mrs. Iyer (2002)

Mujhse Dosti Karoge! (2002)

Alternatieve titel: Let's Be Friends!

Pitaah (2002)

Quicksand (2002)

Shakti: The Power (2002)

Fred Neil

• 251 berichten
  • 188 stemmen

Ik zoek de titel van een film die ik een aantal jaren terug heb gezien. Volgens mij een Italiaanse of Franse.

Over een man die verliefd wordt op een circusartieste (koord danseres) en zelf over een koord moet lopen om zijn liefde aan haar te bewijzen.

Ook zit er een scene in waarin hij met een vrouw in bed ligt en dan aan een touw trekt zodat de vrouw via een klep naar beneden valt.

(Klikt misschien een beetje vaag, ik hoop dat iemand het weet)

wooywood

• 7 berichten
  • 0 stemmen

Heyy,

Ben naar volgende film aan zoeken.

Het is volgens mij een disney productie,het enigste wat ik me kan herinneren is dat het zich afspeelt in Londen. Een soort van raket land er,en gans het verkeer zit in de knoei.

Het betreft wel geen tekenfilm te zijn,en is volgens mij gemaakt in de jaren 80

groetjes

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Mr. and Mrs. Iyer (2002)

Thanxx surion!!

J.S.

• 11754 berichten
  • 3060 stemmen

Ik zoek een film waarvan ik me nog maar weinig herinner, ik weet nog dat het een komedie was (90 of 00) en hij ging over een paar vrienden die ergens aan de bergen gingen skieën en daar vanalles meemaken.

J.S.

• 11754 berichten
  • 3060 stemmen

Ik denk het wel bedankt.

J.S.

• 11754 berichten
  • 3060 stemmen

Weer een probleem .

Ditmaal zoek ik een film over een koppel dat dolgraag een baby wil, maar het wil maar niet lukken, het is een Amerikaanse komedie denk ik van de jaren 90 of 00.

U-96

• 11875 berichten
  • 2084 stemmen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.