• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.924 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.237 gebruikers
  • 9.387.346 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2398 stemmen

The One Ring schreef:

(quote)

De Speurneuzen heet die film in het Nederlands. Geen idee wat de originele Engelse titel is, maar hij moet zo wel te vinden zijn.

Deze film zal het wel zijn dan.

peter80

• 4 berichten
  • 2 stemmen

Ben op zoek naar een film met (hoogstwaarschijnlijk) danny de vito in de hoofdrol.

De film zelf gaat over een rijke man die door een weddenschap voor een bepaalde periode moet leven als een zwerver.

Meer weet ik jammer genoeg niet meer.

Hopelijk kan iemand me helpen, want in de videotheken in de buurt staarde men me gewoon aan nadat ik de film beschreven had.

Bedankt

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

Werwolf

• 4604 berichten
  • 1197 stemmen

Geen Danny de Vito, maar Mel Brooks

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

peter80 schreef:

Ben op zoek naar een film met (hoogstwaarschijnlijk) danny de vito in de hoofdrol.

De film zelf gaat over een rijke man die door een weddenschap voor een bepaalde periode moet leven als een zwerver.

Hopelijk kan iemand me helpen, want in de videotheken in de buurt staarde men me gewoon aan nadat ik de film beschreven had.

Bedankt

gaat dit niet over Trading Places (1983) met Dan Aykroyd en Eddie Murphy? Zelfde verhaaltje in principe....

Werwolf

• 4604 berichten
  • 1197 stemmen

Nee ik denk het niet. Bij trading places worden de plaatsen omgewisseld (dus arme eddie murphy wordt rich guy en omgekeerd). De weddenschap is hier ook door andere hoge heren uitgevoerd. En bij Life Stinks is het echt een rijke man die als zwerver moet leven als weddenschap.

Maar je hebt gelijk, de verhalen lijken veel op elkaar...

SpyCow

• 68 berichten
  • 73 stemmen

Goodfella_90 schreef:

Och, ik weet zeker dat ik die film ooit eens gezien heb, maar ik kan niet op de titel komen Was dat niet met een vent die iemand neerstak om te testen of hij een androide of een mens was?

JAAAH!!!

En die andere citeerde steeds shakespeare en zulks...

SpyCow

• 68 berichten
  • 73 stemmen

IcU schreef:

Met atoomwapens vuren ze af tegen stuk of 300 robotjongetjes met daarbijhorende teddybeer.

Mischien A.I. 2?

hmmz, jullie search kan AI 2 niet vinden.

SpyCow

• 68 berichten
  • 73 stemmen

SuperSideSwipe schreef:

[quote="SpyCow :

Met atoomwapens vuren ze af tegen stuk of 300 robotjongetjes met daarbijhorende teddybeer, die allemaal dezelfde uitzien.

enz.

-----------------------------------------

Dat is: Screamers, een van mijn favo Sci-Fi's

oh, sjeezis ik zie 'm nu pas!

ENORM BEDANKT, he!

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25169 stemmen

peter80 schreef:

Bedankt

Weet je zeker dat het niet Life Stinks is ?

Anders nog een long shot, maar misschien The Super met Joe Pesci in de hoofdrol ?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Aan de beschrijving te zien ben ik voor 100% zeker dat het Life Stinks aka Life Sucks is.

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

Ik weet niet zeker of het een droom of een film was, maar er zit zo'n beeld in mijn hoofd van een fantasyfilm waarbij ik 1 scene (of droomfragment) altijd onthouden heb: een jongetje of meisje die diep onder de oceaan of grond zat en door zo gelijk witte wol of vlas kroop en dan weer op de bodem uit kwam... Dat is het enige dat ik nog weet...

Ben benieuwd of iemand me zou kunnen helpen. Alvast bedankt.

peter80

• 4 berichten
  • 2 stemmen

Bedankt! Inderdaad geen De Vito, maar wel resultaat na moeilijke zoektocht!

*Chrissie*

• 415 berichten
  • 0 stemmen

Ooit heb ik op school een film gezien over een jongentje die erg ziek is. Hij moet een nieuwe iets??? hebben (orgaan). En zijn vader zit bij de politie en die zoekt dan iemand op met hetzelfde dna en dan kan het jongetje dan gered worden. Die man is een gevangene en als hij in het ziekenhuis is ontsnapt hij. maar aan het einde komt alles weer goed.

Weet iemand mischien hoe deze film heet??? Ik heb zelf echt geen flauw idee meer.

Art

• 13507 berichten
  • 3660 stemmen

Dat moet wel Desperate Measures zijn.

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Ik zoek 2 film tiltels. Die films heb ik al een paar keer gezien, maar de titels zijn niet blijven hangen.

Het zijn allebei een beetje kinderfilm's. Ik denk voor 6 jaar en ouder.

De 1ste film gaat over een groepje vrienden, ik denk rond een jaar of 10 11, die een telefoontje vinden. Dan wordt er steeds naar dat telefoontje gebelt. Er zitten nog een aantal stukjes in waardoor je de film misschien herkent:

Bij een zwembad probeert een jongen een meisje te versieren in het water, maar heeft niet in de gaten dat er snot uit zijn neus hangt.

De vader van de hoofdrolspeler moet volgens mij voor de rechter verschijnen. Dat zelfde jongetje wordt ook een keer achterna gezeten door een man met een bivakmuts.

2e film:

Dat gaat over twee beste vrienden. Als de ouders van een van die vrienden gaan scheiden, ontstaan er twee groepen. Een groep met ouders die nog getrouwd zijn, en een groep van kinderen met gescheiden ouders...

Waar je deze film misschien aan kan herkennen is dat zo'n klein kind denkt dat als je met een vrouw samen een donut eet, dat je dan seks met haar hebt...

Iemand een ideetje?

B.v.d

d.a.f.

• 189 berichten
  • 472 stemmen

In Overigen > Algemeen > naam van film???:

hallo,

omdat hier zo'n knappe koppen rondlopen, en zo'n filmgenieen;-) (noem ggen namen), had ik een vraag die ik al heel lang onbeantwoord heb.

Ik ken ongeveer het plot van de film, maar ben de titel al heeeel lang kwijt, ik wilde de film altijd al eens gaan kopen, maar zonder titel gaat dat niet.

PLOT:

Er zijn dieren/Monsters onder de grond die de mensen opvreten. Alleen op beton (dik) waren ze veilig. Er zijn meerdere delen uitgekomen, eentje speelde zich af in een tankstation ergens in amerika. de dieren hadden iets weg van supergrote wormen..

sorry, maar meer kan ik er niet over vertellen, omdat ik het niet meer weet.

Als je me kunt helpen zal ik je eeuwig dankbaar zijn;-)

ALVAST BEDANKT,

M.VR.GR.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Tremors?

en dit topic kan wel verplaatst worden naar

HELP IK ZOEK EEN FILMTITEL

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

omdat hier zo'n knappe koppen rondlopen

Ja ja kijk maar bij User pictures

en zo'n filmgenieen;-) (noem ggen namen)

Rujar is de naam

Je bedoelt de film Tremors

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

bezoek voortaan :

http://www.moviemeter.nl/forum/7/165/2520 met deze vraag.

Closed.

Oh dat kan ik niet

d.a.f.

• 189 berichten
  • 472 stemmen

hallo,

sorry, ik ben nieuw hier en nog niet echt thuis hier, het zal nooit meer gebeuren;-)

m.vr.gr.

btw, volgens mij klopt die tiel, bedankt!!! ere wie ere toekomt;-)

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

mikoz schreef:

bezoek voortaan :

http://www.moviemeter.nl/forum/7/165/2520 met deze vraag.

Closed.

Oh dat kan ik niet

miKoS

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Respekked schreef:

(quote)

miKoS

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

hehe lol!

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ze zijn hier weer leuk vandaag.

TORTUGA

• 56 berichten
  • 1526 stemmen

SpyCow schreef:

(quote)

oh, sjeezis ik zie 'm nu pas!

ENORM BEDANKT, he!

Ha, handig om ff het topic door te lezen

Ik was ook opzoek naar die film

K heb em lang geleden op TV gezien en wil em wel weer zien, dat kan nu dus (zodra ik em heb dan )

ferria

• 1 berichten
  • 44 stemmen

hallo ik ben nog redelijk nieuw en vind nog niet alle beschrijvingen van films.

Waar of hoe kun je de beschrijving vinden van walt disney films

Pieter Montana

• 6678 berichten
  • 2290 stemmen

ferria schreef:

hallo ik ben nog redelijk nieuw en vind nog niet alle beschrijvingen van films.

Waar of hoe kun je de beschrijving vinden van walt disney films

http://www.mda.dds.nl/index.htm

*Chrissie*

• 415 berichten
  • 0 stemmen

Art schreef:

Dat moet wel Desperate Measures zijn.

he ja dat is hem, bedankt

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Ik zoek echt heeel erg naar een film! Het is een kinderfilm, en ik heb hem al 2 keer gezien ofzo, maar ik weet de titel niet

Ik lag in iedergeval helemaal dubbel om deze film...

De film gaat over een groepje vrienden, ik denk rond een jaar of 10 11 12 of 13, die een telefoontje vinden. Dan wordt er steeds naar dat telefoontje gebelt. Er zitten nog een aantal stukjes in waardoor je de film misschien herkent:

Bij een zwembad probeert een jongen een meisje te versieren in het water, maar heeft niet in de gaten dat er snot uit zijn neus hangt.

De vader van de hoofdrolspeler moet volgens mij voor de rechter verschijnen. Dat zelfde jongetje wordt ook een keer achterna gezeten door een man met een bivakmuts.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.