- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Mochizuki Rokuro
-
- 18945 berichten
- 16694 stemmen
Rappresaglia (1973) ?(de synopsis hier op de site lijkt misschien niet maar dat is de eerste film die bij mij opkomt). Met Richard Burton (en Marcello Mastroianni).
edit: ik zie nu dat je een zwart/wit film zoekt misschien zag je 'm op een zwart/wit TV 
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
@t handelaar: als je even een uurtje hebt? dan heb je hier een volledige overzicht van alle gemaakte 2e wereldoorlog films.
Wellicht kan je daar d.m.v een "still" of "poster" bij de desbetreffende titel en regisseur, erachter komen welke je nou echt zoekt.
kevinjasmijn1980
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In Filmdragers en apparatuur > Algemeen > zoek een film (televisiefilm):
heb ooit een film gezien ,ging over een vrouw die woonde in een nogal riant huis met persoonlijk trainer, die vrouw had een of andere ziekte? Zij ruimde in het geheim kindermoorderaars/pedo's op? Het einde was op een boerderij? de politie agent die het onderzoek deed ,liet haar gaan zoiets?? tis lang geleden dat ik deze film gezien heb,wil hem graag nog eens kijken. Wie kan mij helpen,en weet welke movie ik bedoel? haha.
Alvast bedank mensen
dennis s.
-
- 10 berichten
- 70 stemmen
Hoi ik zoek een film, waarvan ik de titel niet weet
Het gaat over een zwerver met een baard, deze komt bij een gezin terrecht en mag o.a.. in de tuin werken en andere klusjes doen, maar hij heeft andere bedoelingen en wil het gezin afpakken van de man des huizes en schuwt daarbij geen geweld.
Het is thriller, iemand de naam van deze film?
Artful Dodger
-
- 13 berichten
- 0 stemmen
Hallo, ik zoek een film die geloof ik gemaakt is aan het eind van de jaren negentig.
Het gaat over een zwart meisje dat in Mississippi woont in een groot huis, ik denk
in de jaren dertig of veertig van de vorige eeuw. De film gaat over buitenzintuiglijke
waarnemingen en er staat me ook nog iets bij van een oude vrouw die in het
moeras woont. Verder weet ik helaas niets meer.
Iemand een idee?
fairlane
-
- 3 berichten
- 38 stemmen
Hoi Atrful Dodger, bedoel jij mogelijk "BELOVED" uit 1998 met o.a. Oprah Winfrey ???????
groetjes,
Fairlane
supremejoeri
-
- 7 berichten
- 0 stemmen
ik zoek een film !!!!
ik heb het hele tijd lopen zoeken maar ik geef het op !!!
de film gaat zo :
een agent is geintereseerd in een bende straatracers (beetje gumball achtig)
hij gaat dus undercover ... bij die bende zit een zotte zwarte smart rijden 2 dames met een bmw e46 m3 !!! zo worden geflits allemaal en gaan die fotos halen uiteraard om te zien wie gewonnen is (die blonde dames toonden hun borsten toen ze geflitst waren !!)
er komt ook een porsche in voor van die undercover agent !!! (een duitse politie wagen )
die smart gaat ook sushi leveren en maakt gekke parkeermaneuvre
dit zijn allemaal maar vage beelden die ik zie en het is lang geleden dat ik deze film gezien heb !!!!
ik dacht eerst dat de film polizei heette maar dus duidelijk niet !! 
BGreen
-
- 11 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek de titel van een film en die gaat over 2 broers en die ene broer wil dat die andere broer gaat daten met vrouwen maar dat wil hij eigenlijk niet.
verder weet ik nog dat die broer die moet gaan daten alles op video vastlegt. En dat ze tijdens hun dates naar een nachtclub gaan en als ze ergens voor moeten weg rennen ze een kerk ingaan en dan net doen alsof ze priester zijn maar omdat er een trouwerij is moeten ze ook nog echt die trouwerij voorgaan.
Artful Dodger
-
- 13 berichten
- 0 stemmen
Hoi Atrful Dodger, bedoel jij mogelijk "BELOVED" uit 1998 met o.a. Oprah Winfrey ???????
groetjes,
Fairlane
Zojuist even de trailer van Beloved bekeken, maar deze film is het helaas niet. De film
die ik bedoel ging niet zozeer over de slavernij, meer speelt zich ongeveer af in de jaren
dertig van de 20e eeuw.
Lijkt me overigens wel een prachtige film, Beloved bedoel ik, ga 'm toch maar eens
huren bij de videotheek.
Bedankt.
fairlane
-
- 3 berichten
- 38 stemmen
Hoi,
Ik ben op zoek naar de titel van onderstaande film:
Een jonge vrouw gaat op zoek naar haar vermiste broer (die vermoedelijk bij een foute vriend verblijft)
Vroeger was de vrouw verliefd op die foute vriend en zie je flashbacks dat zij en haar broer met de vriend in een oude auto meerijden.
Haar broer gebruikt dan drugs in het huis van die vriend (wiens ouders er nooit zijn)
Als de vrouw de foute vriend gevonden heeft ziet ze dat hij in een heel donker en vies huis woont en die oude auto van vroeger daar in de garage staat
Zij slaapt op een kamertje met dode ratten, hij drinkt alleen maar melk (loopt bij de AA)
In de garage gebeuren allemaal vreemde dingen (alsof zij dood moet), zo gaan bijv. de auto's zomaar opeens starten etc.
Op het einde van de film gaan zij naar het ouderlijk huis van de vriend en blijkt haar broer nog te leven.....
Wie kan mij helpen aan de titel van deze film????????????????????
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Ik zoek de titel van een film en die gaat over 2 broers en die ene broer wil dat die andere broer gaat daten met vrouwen maar dat wil hij eigenlijk niet.
verder weet ik nog dat die broer die moet gaan daten alles op video vastlegt. En dat ze tijdens hun dates naar een nachtclub gaan en als ze ergens voor moeten weg rennen ze een kerk ingaan en dan net doen alsof ze priester zijn maar omdat er een trouwerij is moeten ze ook nog echt die trouwerij voorgaan.
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
ik zoek een film !!!!
ik heb het hele tijd lopen zoeken maar ik geef het op !!!
de film gaat zo :
een agent is geintereseerd in een bende straatracers (beetje gumball achtig)
hij gaat dus undercover ... bij die bende zit een zotte zwarte smart rijden 2 dames met een bmw e46 m3 !!! zo worden geflits allemaal en gaan die fotos halen uiteraard om te zien wie gewonnen is (die blonde dames toonden hun borsten toen ze geflitst waren !!)
er komt ook een porsche in voor van die undercover agent !!! (een duitse politie wagen )
die smart gaat ook sushi leveren en maakt gekke parkeermaneuvre
dit zijn allemaal maar vage beelden die ik zie en het is lang geleden dat ik deze film gezien heb !!!!
ik dacht eerst dat de film polizei heette maar dus duidelijk niet !!
mikey
-
- 29017 berichten
- 5170 stemmen
Hallo, ik zoek een film die geloof ik gemaakt is aan het eind van de jaren negentig.
Het gaat over een zwart meisje dat in Mississippi woont in een groot huis, ik denk
in de jaren dertig of veertig van de vorige eeuw. De film gaat over buitenzintuiglijke
waarnemingen en er staat me ook nog iets bij van een oude vrouw die in het
moeras woont. Verder weet ik helaas niets meer.
Iemand een idee?
niet de skeleton key?
supremejoeri
-
- 7 berichten
- 0 stemmen
neen geen resultaat maar mss helpt dit meer !!
de blonde dames reden met deze auto ! BMW M3 E46 in Phoenix Yellow - 4 - MadWhips, modified & exotic car spotting
de porsche waar ik het over had van de politie ziet er zo uit ! Google Afbeeldingen resultaat voor http://autopixx.de/bilder/12592/polizei-porsche.jpg
de smart ongeveer zo dacht ik ! http://www.autointell.com/News-2002/March-2002/March-2002-1/March-06-02-p8.htm
alvast bedankt !
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Ik heb mij echt een breuk gezocht voor je, maar ik kom toch echt niet verder dan Gumball 3000: The Movie (2003) (waar hij wellicht in voor komt?) gezien de trailer.
Tevens is deze vraag een paar jaar geleden ook in het Engels gesteld op het internet, ook tevergeefs...
Sorry ik kan je niet verder helpen 
Artful Dodger
-
- 13 berichten
- 0 stemmen
niet de skeleton key?
Nee, het was een drama, geen horror. Eerder een televisiefilm dan een bioscoop-
film. Een soort mengelmoes van The Color Purple, The Princess And The Frog en
The Gift.
Toch nog bedankt!
jarno1975 (moderator series)
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
@supremejoeri: Je zegt dat je de film lang geleden gezien hebt. Is dat 5 jaar geleden of 25 jaar geleden? De foto's van die auto's zijn namelijk allemaal vrij nieuwe modellen.
Was het een Amerikaanse/Engelse film, Duitse of Aziatische?
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Nee, het was een drama, geen horror. Eerder een televisiefilm dan een bioscoop-
film. Een soort mengelmoes van The Color Purple, The Princess And The Frog en
The Gift.
Artful Dodger
-
- 13 berichten
- 0 stemmen
Ja, het is Eve's Bayou. Hoe heb ik nou in vredesnaam Samuel L. Jackson kunnen
vergeten!?
Vriendelijk bedankt Meneer Bungel.
romeo135
-
- 15 berichten
- 0 stemmen
Zo’n 10 jaar geleden zag ik op TV een Franstalige film (moet toch een relatief oude film zijn vanuit de jaren 1980-1990) waarin een oudere man (+/- 50 jaar) via zoekertjes in de kranten regelmatig vrouwen opzocht voor sex tegen betaling; weet iemand toevallig hoe deze film heet?
Naar het einde toe ging het over een vrouw die werd achtervolgd en opgezocht, het einde was vooral een thriller;
Weet iemand toevallig over welke film dit gaat?
Ik ben al een hele tijd op zoek naar deze titel…
Dank bij voorbaat
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Hallo, hoe heet de Franstalige film waarin een man sexverslaafde is en vrouwen opzocht via zoekertjes in de krant?
Zo’n 10-15 jaar geleden zag ik op TV een Franstalige film waarin een man constant vrouwen opzocht voor sex tegen betaling; weet iemand hoe deze film noemt?
Het gaat hierbij over een oudere man trouwens, het film was een thriller vooral naar het einde toe...
Dank bij voorbaat
/Quote
Weet dan echt niemand deze film?
Graag meer details of herinneringen?
Tot nu toe heeft niemand nog wat kunnen vinden, ik zal weer even voor je aan de gang gaan!
(no problemo)
supremejoeri
-
- 7 berichten
- 0 stemmen
@supremejoeri: Je zegt dat je de film lang geleden gezien hebt. Is dat 5 jaar geleden of 25 jaar geleden? De foto's van die auto's zijn namelijk allemaal vrij nieuwe modellen.
Was het een Amerikaanse/Engelse film, Duitse of Aziatische?
ik dacht een engels gesproken en lang geleden is voor mij toch wel een 9 jaar geleden ofzo
Dh PING
-
- 304 berichten
- 0 stemmen
Jongens ik ben opzoek naar een (ik geloof) Franse film.
Een rijke zakenman wordt ontvoerd en de kidnappers vragen een groot bedrag geld. Zijn echtgenote meldt bij de politie dat hij ontvoerd is, maar ontdekt uiteindelijk dat hij gokverslaafd was. Ook z'n kinderen hebben een slechte relatie met hem.
Als het overdragen van het geld fout gaat, vertrouwt de ontvoerde zijn vrouw niet meer. Hij wordt dan vrijgelaten en ontvangt korte tijd daarna een envelop met 1 woord erop. Hij moet zijn geld aan de ontvoerders geven. Maar dan ontdekt hij dat hij schulden heeft en ook nog eens werkloos is geworden. Hij zal dit bedrag nooit kunnen betalen.
De film eindigt dat hij alles kwijt is: hij heeft alleen nog zijn hond.
Wie o wie kent deze film, weet de titel?
Dh PING
-
- 304 berichten
- 0 stemmen
Ja, dat is em geloof ik
romeo135
-
- 15 berichten
- 0 stemmen
Graag meer details of herinneringen?
Tot nu toe heeft niemand nog wat kunnen vinden, ik zal weer even voor je aan de gang gaan!
(no problemo)
Héla,
het moet toch een relatief oude film zijn vanuit de jaren 1980-1990 waarin een oudere man (+/- 50 jaar) via zoekertjes in de kranten regelmatig vrouwen opzocht voor sex tegen betaling; weet iemand toevallig hoe deze film heet?
Naar het einde toe ging het over een vrouw die werd achtervolgd en opgezocht, het einde was vooral een thriller;
L’homme qui aimait les femmes" uit 1977 en ‘La femme d’à côté' is het niet 
Hopelijk kan jij 'em vinden...
Dh PING
-
- 304 berichten
- 0 stemmen
Héla,
het moet toch een relatief oude film zijn vanuit de jaren 1980-1990 waarin een oudere man (+/- 50 jaar) via zoekertjes in de kranten regelmatig vrouwen opzocht voor sex tegen betaling; weet iemand toevallig hoe deze film heet?
L’homme qui aimait les femmes" uit 1977 en ‘La femme d’à côté' is het niet 
Hopelijk kan jij 'em vinden...
Ik doe een gokje:
Midnight Cowboy (1969) misschien?
Panta Rei
-
- 510 berichten
- 7 stemmen
Zoek ook weer een film en bied op voorhand alvast mijn excuses aan voor de vage omschrijving.
Het enige wat ik me nog herinner is dat een man ergens buiten zit met een geweer in zijn handen terwijl hij een soort visioen heeft van de moord op Kennedy.
Hij had als opdracht om iemand te vermoorden waar hij verder niks van wist.
En dat zou dan de echte moordenaar van Kennedy moeten zijn.
Ik weet geen titel, geen naam van een acteur of regisseur, slechts dit ene fragment is me bijgebleven.
Wie weet het?
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
Misschien zoiets als The Manchurian Candidate (1962)?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.