• 16.974 nieuwsartikelen
  • 181.450 films
  • 12.517 series
  • 34.636 seizoenen
  • 654.131 acteurs
  • 200.200 gebruikers
  • 9.448.976 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2557 stemmen

Eventueel Shooter?

EW101

• 1256 berichten
  • 2284 stemmen

Ik heb een tijd geleden een film op TV gezien en ik denk dat ik vergeten ben een stem erop uit te brengen.(waarschijnlijk Canvas , want de reclame ontbrak)

In het begin zie je een kamer (waarschijnlijk in de hemel of op een andere planeet) vol met kleine kale kinderen bijgestaan door een vent met een grote goudkleurige baard.

Daarna gaat de film dacht ik naar een strand waar een soort kleurenspel gehouden wordt.

Nu begint de film pas echt met een meisje die me een beetje liet denken aan Damien uit de Omen. Het meisje groeit gewoon op met o.a. kinderfeestjes waarbij ze een echt geweer als cadeau krijgt. (!) Natuurlijk door het spelen met het geweer gaat er wat mis.

Iedereen in rep en roer natuurlijk.

Daarnaast raakt een vent verongelukt omdat een kraai in zijn oog zat te prikken.

Daarbij is er ook scene op een ijsbaan waarbij het meisje twee jongens aanvalt.

Langzaam aan begint men te denken dat het meisje bezeten is. (met een kleiduivenaanval als hoogte- of dieptepunt)

Gonzo8000

• 486 berichten
  • 10 stemmen

supremejoeri schreef:

ik zoek een film !!!!

ik heb het hele tijd lopen zoeken maar ik geef het op !!!

de film gaat zo :

een agent is geintereseerd in een bende straatracers (beetje gumball achtig)

hij gaat dus undercover ... bij die bende zit een zotte zwarte smart rijden 2 dames met een bmw e46 m3 !!! zo worden geflits allemaal en gaan die fotos halen uiteraard om te zien wie gewonnen is (die blonde dames toonden hun borsten toen ze geflitst waren !!)

er komt ook een porsche in voor van die undercover agent !!! (een duitse politie wagen )

die smart gaat ook sushi leveren en maakt gekke parkeermaneuvre

dit zijn allemaal maar vage beelden die ik zie en het is lang geleden dat ik deze film gezien heb !!!!

ik dacht eerst dat de film polizei heette maar dus duidelijk niet !!

is een Duitse film A2 Racer

kappeuter (crew films)

• 74730 berichten
  • 5988 stemmen

Via Google zoeken op overeenkomende afbeeldingen:

Herbie Rides Again (1974)

jaapie007

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek eigenlijk 2 films:

1. Volgens mij komt ie uit engeland.

Gaat over een jong stel in de auto die ruzie krijgen.

Er staat een mobiele telefoon in centraal, volgens mij gaat 1 van de 2 vreemd. Ze krijgen ruzie in de auto, en stoppen vervolgens bij een pomp/motel. Vrouw wordt ontvoerd en hij gaat achter een vrachtwagen aan waar zij inzit. (hij zag eerder in de film een schim van een andere vrouw achterin die vrachtwagen)...

Volgens mij eindigde de film op een vuilnisbelt van de ontvoerder (ben ik in de war of klopt dit?)

Film 2 gaat over tieners waarin mobiele telefoon ook centraal staat. De tieners worden ontvoerd in een of andere bus op een maisveld dacht ik.. vage omschrijving maar misschien kunnen jullie hier iets mee..

Bij voorbaat dank

jarno1975 (moderator series)

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

1 is Hush (2008) en 2 lijkt mij ook Jeepers Creepers II (2003) te zijn.

Gonzo8000 schreef:

(quote)

is een Duitse film A2 Racer

man jij bent DE HELD !!!!!! serieus ik zocht hier een hele week naar en jij komt met het antwoord heel erg bedankt !!

Gonzo8000

• 486 berichten
  • 10 stemmen

geen dank, heb 'm zelf al een paar keer gezien, geen hoogvlieger, gewoon lekker relaxed kassie kijken met een flinke pot bier

e1976

• 1 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Algemeen > ik zoek een film(titel):

Hallo,

Ik ben al langere tijd op zoek naar een bepaalde film. (kleurenfilm)

PLOT:

Film speelt zich af in de USA ongeveer in de jaren 1920-1960.

De film begint met een man die muzikant is in een rondreizend orkest, met de bus reizen zij door de usa.

Op een gegeven moment is hij het zat en stapt uit in een willekeurige kleine americaanse stad(dorp).

Hier begint hij te werken in een winkel en door de jaren heen worddt hij een gewaardeerd lid van dit dorp, waarbij hij oa de scouting op zich neemt.

Het is een rustige film en ik dacht dat james stewart(ben me hier niet zeker van) hier de hoofdrol in had maar toch kan ik deze film nergens vinden.

Wie kan mij helpen.

m.artijn_

• 23 berichten
  • 1 stemmen

Ben opzoek naar een bekende film! kan alleen ff niet meer op de naam komen,

ze beginnen in venetie een schilderij? te stelen, ze vluchten later via bootjes.

Op het laatst gaan ze met Mini's opnieuw stelen.

kappeuter (crew films)

• 74730 berichten
  • 5988 stemmen

Bij mini's denk ik meteen aan:

The Italian Job (1969) of de remake The Italian Job (2003)

m.artijn_

• 23 berichten
  • 1 stemmen

kappeuter schreef:

Bij mini's denk ik meteen aan:

The Italian Job (1969) of de remake The Italian Job (2003)

Danku! kon even niet meer op de naam komen!

tisdubaas

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Hallo,

Ik ben al tijden op zoek naar een film, en heb ook op deze site gezocht.

Het gaat over een jongen die gepest word en is ooit in nederland uitgezonden rond 2002 op RTL 4 of RTL 5 geloof ik.

ik weet eerlijk gezegt weinig meer van het hele verhaal, ik kan me herrineren dat de hoofdrol speler erg blond was (hoofdrolspeler was een jongen van pakweg 16 jaar) en het speelde zich af in Amerika/Canada neem an dat het ook uit 1 van die landen komt.

De film zelf komt denk ik uit de jaren 80/90.

Ik weet dat het niet heel veel informatie is maar hoop toch dat jullie me kunnen helpen!

romeo135

• 15 berichten
  • 0 stemmen

Dh PING schreef:

Héla,

het moet toch een relatief oude film zijn vanuit de jaren 1980-1990 waarin een oudere man (+/- 50 jaar) via zoekertjes in de kranten regelmatig vrouwen opzocht voor sex tegen betaling; weet iemand toevallig hoe deze film heet?

Naar het einde toe ging het over een vrouw die werd achtervolgd en opgezocht, het einde was vooral een thriller;

Ik ben al een hele tijd op zoek naar deze titel…

L’homme qui aimait les femmes" uit 1977 en ‘La femme d’à côté' is het niet

Hopelijk kan jij 'em vinden...

Ik doe een gokje:

Midnight Cowboy (1969) misschien? [/quote]

Neen dit is 'em ook niet

romeo135

• 15 berichten
  • 0 stemmen

Movie-Addicted schreef:

(quote)

Graag meer details of herinneringen?

Tot nu toe heeft niemand nog wat kunnen vinden, ik zal weer even voor je aan de gang gaan! (no problemo)

Hey, niks kunnen vinden?

morvan

• 265 berichten
  • 0 stemmen

Hallo,

ik zit net weer eens 2012 te kijken, maar mis wat scenes, dus ik haal waarschijnlijk weer eens een paar films door elkaar.

De scenes die ik bedoel is o.a ik dacht in india waar iemand een lezing geeft iedereen loopt weg, omdat ze hem niet geloven, er komt ook een persoon (proffesor) in voor met een tweed hoedje die de hoofdpersoon aanspreekt, ook een scene waar ijsklompen uit de lucht komen vallen in india of pakistan ofzo.

Is dit voldoende voor een titel??

thanks

morvan

• 265 berichten
  • 0 stemmen

zou hem best wel eens kunnen zijn, ga ik opzoeken en laat het je weten.

thanks

improve

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Hallo,

Ik ben op zoek naar een Franse film die gaat over een man die een nogal merkwaardige vriend heeft, in de film ontpopt die vriend zich langzamerhand tot een ware psychopaat.

De psychopaat denkt namelijk te weten wat het beste is voor zijn vriend en brengt hiervoor o.a. de ouders van zijn vriend om.

Ik denk dat de film uit eind jaren 90 begin 2000 komt.

Iemand een idee?

alvast bedankt.

doodah

• 1538 berichten
  • 1243 stemmen

Vooral voor de Belgen onder ons: gisteren zag ik op 2BE een rampenfilm, die zogezegd 'Category 8' heet. Maar ik kan hem hier nergens vinden en ook op IMDb leveren verschillende zoekopdrachten me niets op. De film begon rond 20u30, duurde lang en was belachelijk voorspelbaar/cliché en slecht. Iemand enig idee welke film dat was?

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

Ingemar

• 69 berichten
  • 2177 stemmen

Hi, ik zoek een filmtitel van een film die ik niet gezien heb, dus ik kan niet omschrijven waar 'ie over gaat.

Jarenlang kwam ik de dvd tegen, maar pas nu ik 'm niet meer zie ben ik benieuwd.

Het gaat om een Scandinavische film (volgens mij Noors), van na 2000. De hoes/filmposter is geloof ik blauw en een jonge vrouw met een gebreide muts (rood/wit?) kijkt om .. Of misschien kijkt ze helemaal niet om maar kijkt ze zonder haar nek te draaien de lens in, dat weet ik niet eens meer zeker.

Kan iemand me helpen?

A.L.I.E.N

• 779 berichten
  • 1067 stemmen

Ik zoek een spionage thriller van tussen begin jaren '60 en midden jaren '70 (pasop kan ook enkele jaren later zijn maar in elk geval voor 1980!). Het speelt zich af tijdens De Tweede Wereldoorlog maar het is geen oorlogsfilm (denk ik, nooit gezien). Het gaat over een Britse geheim agent (M.I.6.) die naar Duitsland gaat om iets te onderzoeken ofzo. Hij wordt daar verliefd op een in Duitsland wonende engelse vrouw maar dan verdwijnt hij weer, want hij is een spion. Van dat laatste ben ik niet zeker maar zoiets was het ongeveer. Kan iemand mij helpen??? Ik ben een fan van Spionagefilm en Thrillers! Iemand? Alvast bedankt

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

Iets anders dan hoe jij het omschrijft, maar het doet me aan deze denken: The Spy Who Came In from the Cold (1965)

pjotter34

• 2 berichten
  • 1 stemmen

In Film > Algemeen > zoek een titel film:

Hallo,

Ik zoek de titel van een film.

De film gaat over een man die in een hotel een portret van een vrouw ziet hangen. Op een gegeven moment kan hij terug naar de tijd van de vrouw en gaat alles helemaal goed. Tot het moment dat hij opeens in de voering van zijn jas geloof ik een munt vindt uit de tijd waar hij vandaan komt en laat hij de vrouw alleen. Hij en Zij sterven later in alle eenzaamheid.

Wie o wie weet welke film dit is. Zoek al een hele tijd naar deze film.

HELP

A.L.I.E.N

• 779 berichten
  • 1067 stemmen

Insignificance schreef:

Iets anders dan hoe jij het omschrijft, maar het doet me aan deze denken: The Spy Who Came In from the Cold (1965)

Neen! Het speelt zich echt af in WOII of op zen minst ten tijde van het Nazi-Regime!

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

A.L.I.E.N schreef:

Ik ben een fan van Spionagefilm en Thrillers! Iemand? Alvast bedankt

De titel die je zoekt weet ik niet, maar de volgende kan ik je aanraden: Tinker, Tailor, Soldier, Spy (1979)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.