• 16.974 nieuwsartikelen
  • 181.449 films
  • 12.517 series
  • 34.635 seizoenen
  • 654.131 acteurs
  • 200.201 gebruikers
  • 9.448.885 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

A.L.I.E.N

• 779 berichten
  • 1067 stemmen

Meneer Bungel schreef:

(quote)
De titel die je zoekt weet ik niet, maar de volgende kan ik je aanraden: Tinker, Tailor, Soldier, Spy (1979)
Toch bedankt maar het was Niet Tinker, Tailor, Soldier, Spy , noch "Spy who came in from the cold". Het speelde zich af tijdens WOII maar het was geen oorlogsfilm (dus geen veldslagen enz.., mischien af en toe een nazi of een hakenkruis vlag). Ik ben hem ooit tegen gekomen op Moviemeter lang geleden. Het was een donkerrode poster met witte rand rond. De spion of geheim agent had een zwart hoedje en een bril op en was kaal volgens mij (pin me hier NIET op vast!). Deze werd volgens de omschrijving naar Duitsland gestuurd (om een moord of spionage ofzo...) en leerde daar een Engelse vrouw kennen. Het was in ieder geval vlak voor of in het begin van WOII. Het speelde zich af ten tijde van de Nazi's. In ieder geval ze werden min of meer verliefd maar de spion moest daarna weg gaan, omdat hij elders nodig was ofzo. Ik geloof dat het een film was uit midden jaren '60 of midden jaren '70 (ik geloof na 1960 en voor 1980, '65 of '66 ofzo of '75). Of er gevechten in kwamen weet ik niet! Kan zijn maar pin me ook hier niet op vast. Als iemand het het weet. Iemand???

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

A.L.I.E.N schreef:

Toch bedankt maar het was Niet Tinker, Tailor, Soldier, Spy

Daar ging ik al van uit, maar omdat je van spionagefilms houdt, is TTSS (1979) niet te missen!

A.L.I.E.N

• 779 berichten
  • 1067 stemmen

Meneer Bungel schreef:

(quote)
Daar ging ik al van uit, maar omdat je van spionagefilms houdt, is TTSS (1979) niet te missen!

Dat is waar De versie uit '79 nooit gezien maar wel die van 2012 met Gary Oldman, fantastisch. Ben van plan om de oude mini-reeks eens te bekijken. Bedankt

Iemand die toevallig nog de titel van de film die ik zoek weet? Ik zou het graag weten. Dank bij voorbaat.

Spooki

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Hallo ik zoek een film die ik een keer op tv zag.

Het gaat over een groep criminele (steriode?) spierbundels die zichzelf verhuren als uitsmijter o.a en andere smerige klusjes (afpersing,intimidatie, afrekeningen.)

Het gaat dus over criminele bodybuilders.

Btw ik bedoel dus niet de nieuwe film 'pain and gain'

Iemand die enig idee heeft??

blue_blood

• 84 berichten
  • 941 stemmen

pjotter34 schreef:

In Film > Algemeen > zoek een titel film:

Hallo,

Ik zoek de titel van een film.

De film gaat over een man die in een hotel een portret van een vrouw ziet hangen. Op een gegeven moment kan hij terug naar de tijd van de vrouw en gaat alles helemaal goed. Tot het moment dat hij opeens in de voering van zijn jas geloof ik een munt vindt uit de tijd waar hij vandaan komt en laat hij de vrouw alleen. Hij en Zij sterven later in alle eenzaamheid.

Wie o wie weet welke film dit is. Zoek al een hele tijd naar deze film.

HELP

Was het een Aziatische film?

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8309 stemmen

A.L.I.E.N schreef:

Ik zoek een spionage thriller van tussen begin jaren '60 en midden jaren '70 (pasop kan ook enkele jaren later zijn maar in elk geval voor 1980!). Het speelt zich af tijdens De Tweede Wereldoorlog maar het is geen oorlogsfilm (denk ik, nooit gezien). Het gaat over een Britse geheim agent (M.I.6.) die naar Duitsland gaat om iets te onderzoeken ofzo. Hij wordt daar verliefd op een in Duitsland wonende engelse vrouw maar dan verdwijnt hij weer, want hij is een spion. Van dat laatste ben ik niet zeker maar zoiets was het ongeveer. Kan iemand mij helpen??? Ik ben een fan van Spionagefilm en Thrillers! Iemand? Alvast bedankt

The Odessa File?

A.L.I.E.N

• 779 berichten
  • 1067 stemmen

Baggerman schreef:

(quote)

The Odessa File?

Die komt aardig in de buurt, maar het was hem niet! Ziet er ook wel een interessante film uit, bedankt

Ik weet niet of het echt een thriller was, het ging in ieder geval over een geheim agent die in Duitsland ten tijde van de Nazi's een Engelse vrouw leert kennen en er verliefd op wordt, ze beginnen iets. Dat is het enige dat ik erover weet. In de reactie eronder zeiden enkele MM-leden dat het een "goeie oorlogsthriller" was. Zoals ik al zei, het was een donkerrode poster met ongeveer in het midden de titel (misschien omkadert, weet het niet zeker).

A.L.I.E.N

• 779 berichten
  • 1067 stemmen

Aan iedereen ik heb hem!!!

het "Eye of the Needle", blijkbaar uit 1981 (sorry dacht echt dat het vroeger was). Van Richard Marquand (regisseur van Star Wars: Return of the Jedi), met Donald Sutherland in de hoofdrol. Ik wist ineens terug hoe ik erop gekomen was, via Star Wars. Alvast bedankt aan iedereen om me te helpen

pjotter34

• 2 berichten
  • 1 stemmen

blue_blood schreef:

(quote)

Was het een Aziatische film?

Nee, ik heb hem net gevonden, het is Somewhere in time uit 1980

ik zoek alweer een film !

gaat over een zwarte man wiens dochter vermoord is dacht ik !

nu vroeger hadden de zwarten niks te zeggen en blanken werden voor zulke dingen minimum gestraft ! dan gaat die zwarte man naar het gerecht en vermoord de blanke man daar (schiet hem dood) en dan gaat het over een rechtzaak om die zwarte man vrij te krijgen en hij gaat bij een goede vriend die blank is ! op het einde word hij vrij gesproken dacht ik

ik denk dat dit goed is omschreven om de titel te vinden !!!

alvast bedankt

supremejoeri schreef:

ik zoek alweer een film !

gaat over een zwarte man wiens dochter vermoord is dacht ik !

nu vroeger hadden de zwarten niks te zeggen en blanken werden voor zulke dingen minimum gestraft ! dan gaat die zwarte man naar het gerecht en vermoord de blanke man daar (schiet hem dood) en dan gaat het over een rechtzaak om die zwarte man vrij te krijgen en hij gaat bij een goede vriend die blank is ! op het einde word hij vrij gesproken dacht ik

ik denk dat dit goed is omschreven om de titel te vinden !!!

alvast bedankt

sorry men komt net met het antwoord !!!

het is : A time to kill !!!

wieffelsss

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Hallo allemaal

ik zoek een titel van een film.

hij gaat over een jongen die in de problemen zit en een schuld heeft.. zijn vader gaat hem helpen door iemand op te lichten via een soort belegging via internet. dit gaat hij samen doen met een paar andere mensen.

wie kan mij helpen??

In Filmdragers en apparatuur > Algemeen > Help ik zoek een film:

Ik zoek een film.

Ik denk dat hij tussen het jaar 2000 en 2008 komt.

Het gaat over een groep helden met krachten die tegen een groep slechteriken die ook krachten hebben moeten vechten. Het opmerkelijke punt is dat ze een onderzeeër of boot hebben die heel lang en dun is soort van zwaardachtige schip

Alvast bedankt

mrwhite

• 1521 berichten
  • 3499 stemmen

Ik zoek een film waar paris hilton een halve monster speelt ze zou een bult op haar rug hebben en het zou een komedie moeten zijn. Meer weet ik niet! heeft er iemand een idee ?

Alvast bedankt.

mrwhite

• 1521 berichten
  • 3499 stemmen

Blijkbaar is dat Meet The Spartans.

Zinema (crew films)

• 10289 berichten
  • 7375 stemmen

Gespeeld door Nicole Parker inderdaad. Verschrikkelijke film.

mrwhite

• 1521 berichten
  • 3499 stemmen

Ja dat dacht ik wel daarom heb ik gisteren nog eens naar 300 gekeken.

whugos

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Hallo,

Heel lang geleden (misschien wel 20 jaar, ja, zo oud ben ik al) heb ik een film gehuurd die ik graag nog eens zou willen zien. Het ging over een twintiger die een som geld krijgt van een bedrijf (volgens mij van zijn overleden vader) met als voorwaarde dat ze dan "van hem af zijn". Ik dacht dat hij van het geld alle bloemen in een bloemenstal koopt. Op een gegeven moment overwint hij zijn luiheid en neemt hij wraak op de aandeelhouders / bestuurders van het bedrijf door via een ingenieus plan alle aandelen terug te kopen en de aandeelhouders / bestuurders te ruineren. De film eindigt met de laatste bestuurder die inmiddels heel oud is geworden en in een rolstoel zit aan beademingsapparatuur.

Nou, weinig informatie en een beetje vaag verhaal, maar ik hoop dat er bij iemand een belletje gaat rinkelen.

kos

• 46782 berichten
  • 8927 stemmen

Trading Places?

mjk87 (moderator films)

• 14782 berichten
  • 4636 stemmen

Ik zoek een animatiefilm. Wat ik nog weet is dat er een soort van zwarte rook/mist (het kwaad) was opgesloten achter een deur. Tegen de finale aan werd die deur geopend en ontsnapte dus dat kwaad. Meer kan ik er ook niet over kwijt. Alleen dat laatste beeld is altijd blijven hangen.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3422 stemmen

Heel misschien Pico en de Gouden Tempel, maar die 'rook' was dan wel een zwerm bijen.

YouTube - Pico En Het Geheim Van De Gouden Tempel deel 2

mjk87 (moderator films)

• 14782 berichten
  • 4636 stemmen

Nee, het was ook echt een rook/mist/smurrie-achtig iets. En gitzwart.

jarno1975 (moderator series)

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

mjk87 (moderator films)

• 14782 berichten
  • 4636 stemmen

Is 'm dank. En blijkbaar al met een stem van mij (A) Overheen gekeken dus.

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

Graag gedaan

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3422 stemmen

Oh die film heb ik ook nog gezien, maar dat weet ik dan niet meer

m.artijn_

• 23 berichten
  • 1 stemmen

Ik zoek een 'jeugdfilm'. Waar een basketballteam? speelt.

wanneer de mascotte veranderd gaan ze ineens winnen.

Maar niemand weet wie de mascotte is.

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

Dat is Hatching Pete (2009) denk ik.

m.artijn_

• 23 berichten
  • 1 stemmen

ja dankjewel!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.