- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Dh PING
-
- 304 berichten
- 0 stemmen
@ Dh PING: Second Best (1994) voor de 2e misschien?
Yep, thanks dat is de 2de ja.
Nu eerste nog 
Dh PING
-
- 304 berichten
- 0 stemmen
Volgens mij is dat On Our Own
Merci dat is em, geloof ik
lalalalover
-
- 18 berichten
- 0 stemmen
- aan de late kant maar!
@ mikey
Wow! In een keer goed :'D
Super bedankt, 'Caterina va in citta' it was hehe!
romeo135
-
- 15 berichten
- 0 stemmen
Hallo, hoe heet de Franstalige film waarin een man sexverslaafde is en vrouwen opzocht via zoekertjes in de krant?
Zo’n 10-15 jaar geleden zag ik op TV een Franstalige film waarin een man constant vrouwen opzocht voor sex tegen betaling; weet iemand hoe deze film noemt?
Het gaat hierbij over een oudere man trouwens, het film was een thriller vooral naar het einde toe...
Dank bij voorbaat
/Quote
Weet dan echt niemand deze film? 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
@romeo135: ik heb er laatst een tijdje naar zitten zoeken maar kon helaas niets vinden. Heb je misschien nog wat extra info?
ESIS
-
- 11 berichten
- 82 stemmen
Hallo, hoe heet de Franstalige film waarin een man sexverslaafde is en vrouwen opzocht via zoekertjes in de krant?
Zo’n 10-15 jaar geleden zag ik op TV een Franstalige film waarin een man constant vrouwen opzocht voor sex tegen betaling; weet iemand hoe deze film noemt?
Het gaat hierbij over een oudere man trouwens, het film was een thriller vooral naar het einde toe...
Dank bij voorbaat
/Quote
Weet dan echt niemand deze film?
Het is een gok: The Man Who Loved Women uit 1977
anouck1991
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
In Filmdragers en apparatuur > Titels > Ik zoek een film, over indianen?:
Ik heb ooit een film gezien, volgens mij een oudere film. er waren 3 blanke, 2 mannen en 1 vrouw, naar een on-ondekte stam gegaan. volgens mij indianen. ze misdroegen zich zo erg dat de indianen de 3 blanken uiteindelijk hebben opgehangen. alles was gefilmd, en in het land waar de blanken vandaan kwamen bekeken andere wat gefilmd was en wilde zelf naar de stam, en toen bleek dat de stam helemaal niet wreed is. ik herrinner me nog stukjes dat een indiaanse vrouw aan t bevallen was, en dat andere indiaanse vrouwen om haar heen het babytje levend begraafde en de vrouw dood sloegen met een steen
awmoeder
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Ik ben op zoek naar een film met een zwarte acteur in de hoofdrol. Hij wordt verliefd op een aantrekkelijke zwarte dame, maar hij is al getrouwd. Uiteindelijk geraakt hij dan toch op het punt dat hij met zijn flirt in de slaapkamer geraakt. Bij het uitkleden van zijn stropdas, blijft deze rond zijn hoofd steken, hij kijkt in de spiegel en ziet zichzelf met die stropdas rond zijn hoofd. Dit beeld doet hem denken aan een moment met zijn kind waardoor hij zich bedenkt en bij zijn flirt wegrent.
ik ben eigenlijk op zoek naar het liedje dat op het moment gespeeld wordt dat hij weg rent, maar als iemand de titel van deze film kent, dan zou mij dat al enorm helpen.
Alvast bedankt!
Yann Samsa
-
- 52 berichten
- 0 stemmen
Dag lieve mensjes,
Ik zoek de naam van een Italiaanse (denk ik toch) serie, bestaande uit één seizoen. Enkele inhoudelijke gebeurtenissen:
De serie begint met een gelukkig gezinnetje, tot de jongste zoon zich in de auto te pletter rijdt. Verder is er de vader die vreemdgaat, de moeder die wat gek wordt na de dood van haar zoon en daarom naar een tehuis wordt gebracht, een zoon die architectuur studeert en af en toe eens neukt met de vrouw van zijn professor (moet kunnen), en nog een andere zoon die een vluchtelinge herbergt in het nu onbewoonde ouderlijke huis en verder ook een mannelijke partner heeft die kanker blijkt te hebben.
Zo, wie antwoordt krijgt thee en zandkoekjes.
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Dag lieve mensjes,
Ik zoek de naam van een Italiaanse (denk ik toch) serie, bestaande uit één seizoen. Enkele inhoudelijke gebeurtenissen:
De serie begint met een gelukkig gezinnetje, tot de jongste zoon zich in de auto te pletter rijdt. Verder is er de vader die vreemdgaat, de moeder die wat gek wordt na de dood van haar zoon en daarom naar een tehuis wordt gebracht, een zoon die architectuur studeert en af en toe eens neukt met de vrouw van zijn professor (moet kunnen), en nog een andere zoon die een vluchtelinge herbergt in het nu onbewoonde ouderlijke huis en verder ook een mannelijke partner heeft die kanker blijkt te hebben.
Zo, wie antwoordt krijgt thee en zandkoekjes.
Dit klinkt als een willekeurige aflevering van Goede Tijden Slechte Tijden 
Yann Samsa
-
- 52 berichten
- 0 stemmen
Met het verschil dat het geen belachelijke platte pulp is, echt wel een goeie serie.
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Deze misschien? Le Cose Che Restano (2010)
Probeer anders de zoekfunctie eens (zoeken op mini-series uit Italie)
Yann Samsa
-
- 52 berichten
- 0 stemmen
Correctomundo! Ha, en ik had er al op gestemd. Zeer vreemd. Domme ik. Hoe drink je jouw thee?
narva77 (crew films)
-
- 12770 berichten
- 6559 stemmen
Le Cose Che Restano ??
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Correctomundo! Ha, en ik had er al op gestemd. Zeer vreemd. Domme ik. Hoe drink je jouw thee?
Met een gebakje 
narva77 (crew films)
-
- 12770 berichten
- 6559 stemmen
Oeps, net te laat. Heb je nog een gebakje over?
romeo135
-
- 15 berichten
- 0 stemmen
Neen dit is 'em niet 
Het gaat over een man die via zoekertjes in de krant vrouwen opzocht om sex te hebben, naar het einde v/d film toe was het eerder een thriller geworden...
Het gaat over een man van vijftiger en niet al te groot;
Niemand die iets meer weet?
awmoeder
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Ik ben op zoek naar een film met een zwarte acteur in de hoofdrol. Hij wordt verliefd op een aantrekkelijke zwarte dame, maar hij is al getrouwd. Uiteindelijk geraakt hij dan toch op het punt dat hij met zijn flirt in de slaapkamer geraakt. Bij het uitkleden van zijn stropdas, blijft deze rond zijn hoofd steken, hij kijkt in de spiegel en ziet zichzelf met die stropdas rond zijn hoofd. Dit beeld doet hem denken aan een moment met zijn kind waardoor hij zich bedenkt en bij zijn flirt wegrent.
ik ben eigenlijk op zoek naar het liedje dat op het moment gespeeld wordt dat hij weg rent, maar als iemand de titel van deze film kent, dan zou mij dat al enorm helpen.
Alvast bedankt!
bump
awmoeder
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Alvast bedankt!
Never mind, ik heb de film zelf al gevonden. De film die ik zocht was 'I think I love my wife'
ibendb
-
- 5044 berichten
- 3248 stemmen
Ik zoek een film waarvan ik gisterennavond een fragment van zag. Wat ik zag was een groepje vrienden die overvallen worden. Éen van de overvallers is een vrouw en die neemt een andere vrouw mee naar de camper en vraagt om iets. De tiener antwoordt dat het in de kluis zit. Ze doen het open en er zit niks in. Ondertussen zit de rest van het groepje vastgebonden en roept een van de gangsters dat het bijna voedertijd is en dat de vloek bijna over is. Dan komt er een grote vogel uit de lucht en die wil ze opeten, maar ziet dan een ketting rond een vrouw haar hals en vliegt dan weer weg. Het zag er erg low-budget uit, maar het leek me een toffe film. Weet iemand de titel van deze film? Alvast bedankt!
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
@ibendb: Roadkill (2011)
mich123
-
- 5 berichten
- 1 stemmen
Ik zoek de naam van die film waarin een meisje met haar paard in de sneeuw verongelukt was... Haar vriendin was gestorven en haar paard was geblesseerd. Zij was "ok". Zij en haar moeder gingen om het paard te helpen dan op een ranch ergens logeren om het paard erbovenop te helpen. Uiteindelijk was het hun gelukt en was die moeder verliefd op die man van de ranch.. (en dan heb je ondertussen nog de vader die plots opduikt op het einde).
Kent iemand deze film?? Heb mij al suf gezocht!!!
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
@mich123: The Horse Whisperer (1998)
geezoes
-
- 240 berichten
- 470 stemmen
Okay. Ik zoek ook een filmtitel. Stond een paar maanden geleden nog op apple.com/trailers. Volgens mij is ie uitgebracht in oktober ofzo. Hij draaide op dat moment nergens bij ons in bioscopen.
Kort: Het ging over een man met een vrouw en een normale kantoorbaan. Iets in de reclame ofzo. Hij was zijn leven ook een beetje beu geloof ik. Er kwam een vrouw bij hem werken die de boel een beetje ging reorganiseren. Iemand met een gigantisch overenthousiaste aanpak. Die man begon gevoelens te krijgen voor die vrouw.
Ik kan me een korte pakkende titel herinneren. Iets als: CASH, MONEY, zoiets. Al kan ik daar ook zomaar naast mee zitten. Geen gigantische hollywood productie. Gewoon zo'n lekker niksaandehand filmpje.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.