- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
j_u_u_l
-
- 207 berichten
- 1632 stemmen
Okee, ik zoek het volgende. Het spijt me als ik heel vaag ga blijven, maar misschien kan iemand er iets mee.
Het gaat om twee verschillende films. Ze zijn vrij recent (ik gok uit 2008-2009) en beiden drama's. Ik heb van beiden films alleen een trailer of poster gezien dus ik kan niet het hele plot vertellen. Beiden amerikaanse films en ook beiden drama's
film1: deze film gaat over een jongeman die volgens mij een vrouw vindt of al mee samen is die veel ouder is dan hij. Er spelen bekende acteurs in. Er was nog iets bijzonders aan het verhaal maar weet niet meer wat. En nee het is geen grappige film dat iemand met de moeder van zijn vriendin gaat ofzo... Een zeer vaag herinnerende poster of trailer zegt me dat de man en vrouw op de cover stonden, de jongeman zittend op een rand en zij staand.
film2: ook zeer bekende acteurs in de hoofdrol, het gaat om een nauwe band tussen een oude man en een jongere vrouw (ook weer niet heel jong). Er was iets met een piano... Schijnt ook een heel mooi drama te zijn. De mannelijke hoofdrol is echt een bekende gast, maar weet dus echt niet meer wie wat of waar 
Sorry voor alle wazigheid maar hopelijk heeft iemand wat suggesties. Thx!
En zie hier de trailer met de piano...
Hadden jullie toch moeten weten 
YouTube - Elegy- Trailer- Opens August 8th
Dus film nummer 2 was Elegy
Miekjaah
-
- 5 berichten
- 0 stemmen
@jarno1975, het is niet Stepmom, deze film had ik al eerder gevonden en leek er wel op voor een stukje, maar hier zat nog een soort van happy end aan. In de film die ik zoek overlijdt de moeder en ging het veel meer over haar ziekte.
narva77 (crew films)
-
- 12770 berichten
- 6559 stemmen
In Film > Overige films > Filmtitel gezocht:
Hoi allemaal,
Ondertussen zo'n 8 (?) jaar geleden mocht ik 's avonds voor het eerst een hele film afkijken met mijn moeder. Dit was een drama film en al deze jaren is deze zo in mijn hoofd blijven hangen dat ik hem graag nog een keer wil zien. Het probleem is alleen: ik kan de film nergens vinden!
Klinkt een klein beetje als My Life Without Me (2003), maar sommige details die jij benoemde kloppen niet helemaal met deze film. Andere details echter wel.
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Phoebe318
-
- 207 berichten
- 318 stemmen
Dat is hem!! Super, bedankt! (en de anderen ook die een poging deden
)
amphon1969
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
hallo ik zoekt een horrortitel van de jaren 1970 of 80 over een huis of molen die bewoond wordt door een verminkt meisje en die de reizers vermoord op zolder op het laatste komt ze oog in oog te staan met haar tweelingszuster weet iemand hoe die film noemt
Bubblez
-
- 2080 berichten
- 2556 stemmen
hallo ik zoekt een horrortitel van de jaren 1970 of 80 over een huis of molen die bewoond wordt door een verminkt meisje en die de reizers vermoord op zolder op het laatste komt ze oog in oog te staan met haar tweelingszuster weet iemand hoe die film noemt
Ik weet bijna zeker dat je The Shuttered Room uit 1967 zoekt...
Blackshooter
-
- 1 berichten
- 1 stemmen
Nee die was het helaas niet. Nog andere suggesties?
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Geen idee. Het originele bericht heb je blijkbaar verwijderd...niet echt handig natuurlijk.
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Het ging over twee dubbelgangers door elkaar werden gehaald door de betrokkenen. De een had een keurig leven met zijn vrouw terwijl de andere in allerlei criminele praktijken was beland. Op het einde vochten ze met elkaar in een fontein waarbij de politie hen omsingeld had.
Bubblez
-
- 2080 berichten
- 2556 stemmen
Het ging over twee dubbelgangers door elkaar werden gehaald door de betrokkenen. De een had een keurig leven met zijn vrouw terwijl de andere in allerlei criminele praktijken was beland. Op het einde vochten ze met elkaar in een fontein waarbij de politie hen omsingeld had.
Equinox (1992)
Miekjaah
-
- 5 berichten
- 0 stemmen
@narva77, deze film ga ik zeker een keer kijken, maar is helaas niet de film die ik zoek. Bedankt voor de moeite!
mayhemblik
-
- 1390 berichten
- 731 stemmen
Hallo, ik ben op zoek naar de naam van een vrij recente film geregiseerd door een poolse filmmaker volgens mij.
De film gaat over een terreurverdachte die weet te ontsnappen en de meest extreme kou en ellende moet trotseren met zijn vijanden op de hielen.
Ik dacht dat de hoofdrol door of Jim Caviezel of door Adrian Brody werd gespeeld maar onder hun naam vind ik niet de film.
Wat ik ook nog weet is dat hij geen tekst heeft (de hoofdrol speler).
Weet iemand welke ik bedoel??
jarno1975 (moderator series)
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Ik denk dat je Vincent Gallo bedoeld in de film Essential Killing (2010)
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1432 stemmen
Ik zoek de titel van de film die in deze video vanaf minuut 2:57 tot 3:08 wordt afgespeeld.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1432 stemmen
Betwijfel of het Blood Beach is, maar lijkt me in ieder geval een leuke film. Toegevoegd aan m'n too-see lijst. Thanks.
Heeft iemand anders nog een idee welke film het kan zijn?
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Het is Don't Go in the House. Stond overigens netjes vermeld bij de comments bij je geplaatste youtube-filmpje.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1432 stemmen
Het is Don't Go in the House. Stond overigens netjes vermeld bij de comments bij je geplaatste youtube-filmpje.
Ohja, dom dat ik dat niet heb gezien zeg.... In ieder geval bedankt voor het melden.
dannygiertje
-
- 12 berichten
- 0 stemmen
In Film > Algemeen > Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp):
ik zoek een film titel in die film gaat een jongen naar een spel show en wint de hoofdprijs maar enkele dagen later moet ie bij de politie komen en moet ie vertellen hoe die dat allenmaal wist want hij komt uit afrika of kameroen ofzo
Knisper
-
- 13052 berichten
- 1283 stemmen
Berichten verplaatst naar Overigen > Televisie > Castle
Niittaaa
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
ik zoek de titel van een film over een huis die een soort van leeft. Het huis werd gebouwd voor een vrouw als blijk van liefde. Al haar tijd stak ze in het onderhoud van het huis. Zodra ze kinderen kreeg werd het huis 'jaloers' en besluit wraak te nemen door zich te richten op de kinderen. Een van de kinderen was lichamelijk gehandicapt. Hij had een apart armpje. Er is iets met een roos. Dat komt terug in een glas in lood raam. Ben er al een tijdje naar op zoek. Hopelijk weet iemand welke film dit is. Alvast bedankt
070energie
-
- 2 berichten
- 52 stemmen
Ik zoek de titel van een film die zich in de toekomst afspeelt, waar mensen een robot kunnen kopen die er precies hetzelfde als zij uitzien. Deze wordt dan bestuurd door de eigenaar. In het begin van de film wordt er een robot doodgeschoten door een andere.
Alvast bedankt
the marsh
-
- 109 berichten
- 1500 stemmen
ik zoek de titel van een film over een huis die een soort van leeft. Het huis werd gebouwd voor een vrouw als blijk van liefde. Al haar tijd stak ze in het onderhoud van het huis. Zodra ze kinderen kreeg werd het huis 'jaloers' en besluit wraak te nemen door zich te richten op de kinderen. Een van de kinderen was lichamelijk gehandicapt. Hij had een apart armpje. Er is iets met een roos. Dat komt terug in een glas in lood raam. Ben er al een tijdje naar op zoek. Hopelijk weet iemand welke film dit is. Alvast bedankt
The diary of Ellen Rimbauer en de film Rose Red gaat ook over dit huis.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek de titel van een film die zich in de toekomst afspeelt, waar mensen een robot kunnen kopen die er precies hetzelfde als zij uitzien. Deze wordt dan bestuurd door de eigenaar. In het begin van de film wordt er een robot doodgeschoten door een andere.
Alvast bedankt
jarno1975 (moderator series)
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Je was me net voor.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.