• 16.333 nieuwsartikelen
  • 179.950 films
  • 12.385 series
  • 34.313 seizoenen
  • 651.306 acteurs
  • 199.644 gebruikers
  • 9.416.181 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2552 stemmen

Ik kan hooguit een aantal lijsten opzoeken, want ik kan niet zoeken met de info. wat je van die film weet.

Lijst 1

Lijst 2

Lijst 3

Misschien dat een juiste titel je aanspreekt. Goed luck

basjuh89

• 2 berichten
  • 0 stemmen

wimnoot schreef:

Ja dat is Kevin and Perry go large! Heb ik bij mijn laatste contest nog gebruikt!

Dank je! Dit is 'm inderdaad.

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

Elineloves schreef:

Ik zoek een film.. kreeg net een paar 'vlagen' in mijn hoofd te zien maar ze zijn niet echt concreet.

Gaat volgens mij over een of ander wazig stel, die zelf geen kinderen kunnen krijgen en ze daarom gestolen hebben ofzo, en ook hun hele huis speels hebben ingericht.. ik zie iets van een kinderkamer vol speelgoed/speelapparatuur.. en de kinderen worden volgens mij ook nog eens mishandeld. De andere partij is volgens mij dan een moeder die haar kind kwijt is geraakt.

Kan er niet meer van maken.

running scared?

Een typische vlagenfilm namelijk.

Ch3wb4cc4h

• 116 berichten
  • 0 stemmen

Die is al genoemd.

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

Ow?

Nou het wel de film die ze zoekt

Brix

• 19722 berichten
  • 5148 stemmen

De laatste tijd krijg ik de indruk dat dit topic een subtopic heeft gekregen, 'Zelfverzonnen plots'

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

NEe hoor die scene bestaat echt.. het is een wazige film en die scene over dat vermiste jongetje in een klein subplotje hieruit. Het gaat over een vrouw die haar buurjongetje zoekt en uitkomt bij een eng stel in een Nickelodeon achtig huis. Waar 2 apathische kinderen in bed liggen... en op den duur realiseert ze zich dat er geen foto's van die kinderen in huis hangen.. het enge stel heeft dus geen emotionele band met ze.. vervolgen vind ze onbehoorlijk videomateriaal en haar buurjongen bedwelmd in een kast.

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3634 stemmen

mikey schreef:

Ow?

Nou het wel de film die ze zoekt

Klopt, ik kreeg ook al een user in mijn privé met het youtube filmpje. Het was toch Running Scared. Inderdaad zoals jij zei een echte 'vlagen' film want de rest van het verhaal herinner ik me niet meer, terwijl ik hem nog niet zo lang geleden gezien heb.

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3634 stemmen

Brix schreef:

De laatste tijd krijg ik de indruk dat dit topic een subtopic heeft gekregen, 'Zelfverzonnen plots'

Nee hoor, ik had het niet verzonnen.

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

Ik weet ook niet meer war hij over ging. Iets met maffia.

Brix

• 19722 berichten
  • 5148 stemmen

Elineloves schreef:

(quote)

Nee hoor, ik had het niet verzonnen.

(embed)

Haha, was helemaal niet als reactie op jouw bericht bedoeld.

Excuus als dat zo overkwam.

Er duiken de laatste tijd wel vaker 'nieuwe' MM users op, met 'plotbeschrijvingen' van films die ze zoeken.

Van een aantal daarvan weet ik zeker dat ze verzonnen zijn., en van andere zo goed als..

carden

• 1 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Genres en landen > vliegtuigfilm gezocht!:

beste mensen ik ben al 4 jaar op zoek naar een film... de film gaat over een paar mannen die op een gegeven moment de x1 gaan uittesten en de geluidsbarriere doorbreken en in het verloop van de film gaan ze de ruimte in en 1 persoon die gaat met een f104 starfighter het hoogterecord verbreken... als iemand dit bekend in de oren klinkt laat het me aub weten ik wil deze film egt zo graag zien!!!

vriendelijke groeten dhr damman

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Chr.s

• 3671 berichten
  • 1703 stemmen

Dat zal deze zijn?

The right Stuff uit 1983

Right Stuff, The (1983)

Frenk81

• 2 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Algemeen > Welke filmfan kan mij helpen?:

Hoi, mijn naam is Frenk en ik ben nieuw hier. De reden dat ik een account heb aangemaakt is omdat ik dacht dat hier wel wat mensen zouden rondzwerven die mij kunnen helpen aan een film titel.

Ik ben dus al maanden op zoek naar een al wat oudere film. Ik zou zweren dat het een John Grisham boek verfilming was, maar tot op heden heb ik nog geen succes.

Wat mij nog goed bijstaat is de openingsscene van de film:

Er staat een auto aan de rand van een meer en er word iemand vermoord, maar nu komt hetgeen waaraan iemand hem misschien wel zou herkennen.

Aan de overkant van het meer tussen het riet staat iets of iemand die geluid en beeldmateriaal aan het opnemen is van vogels. Per toeval neemt hij/zij/het hele schouwspel aan de overkant op.

En dan begint de film..

Het is echt zo'n film die past in het rijtje van The Firm, Courage under fire, The pelicanbrief etc.

Iemand hier die zoiets heeft van verrek! Die scene ken ik en komt uit ...

Iemand??

nicolaas kaas

• 4 berichten
  • 134 stemmen

Hallo beste filmexperts,

Ik dacht dat ik deze vraag ooit al eens gesteld had, maar kan er niets over vinden. Dus alsnog.

Ik ben op zoek naar een flim.

Zwart-wit

Het verhaal speelt zich gedurende de amerikaanse burgeroorlog. Een jongen is aan het spelen, maar hij wordt meegenomen door soldaten van het zuidelijke leger. De film eindigd met een scene waarbij deze jongen thuis komt. Gewond en op krukken de kerk van zijn ouders binnen loopt.

hopelijk weet iemand welke film dit is

yeyo

• 6360 berichten
  • 4645 stemmen

misschien The Red Badge of Courage?

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

carden schreef:

beste mensen ik ben al 4 jaar op zoek naar een film... de film gaat over een paar mannen die op een gegeven moment de x1 gaan uittesten en de geluidsbarriere doorbreken en in het verloop van de film gaan ze de ruimte in en 1 persoon die gaat met een f104 starfighter het hoogterecord verbreken... als iemand dit bekend in de oren klinkt laat het me aub weten ik wil deze film egt zo graag zien!!! vriendelijke groeten dhr damman

Niet de Bell X-1 met Chuck Yaeger? Maar dit toestel hing onder een B-29 bommenwerper. Dit is ook verfilmd. (The Right Stuff.) In deze clip zie je ook een F-104.

Charown

• 2 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Algemeen > Ik zoek een filmtitel:

Ik heb overal geprobeerd de titel te vinden, op google, hier op moviemeter etc.

De plot gaat ongeveer als volgt:

Een groep mensen gaat tijdens thanksgiving naar familie toe.. De bestuurder denkt dat hij een snellere route neemt en neemt dus een andere route over een weg met aan beide kanten bomen.. Maar het blijft dus dat de weg nooit ophoudt en ze altijd op dezelfde weg blijven rijden.. En wanneer ze stoppen gaat er van alles fout..

Is waarschijnlijk niet het best omschreven plot, maar dit is alles wat ik me nog herinner , kan iemand me uit mijn lijden verlossen? Alvast bedankt ;D

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Dead End (2003) en hier is een topic voor

Charown

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Jij bent geniaal, dankjewel!

bigdaddy2603

• 25 berichten
  • 248 stemmen

ik wil graag voor mijn dvd colectie van die dvd schotjes die je in de winkels ziet om ze op alfabet te zetten ik was benieuwd of er iemand is die weet waar je die kan krijgen of iemand die ze kan regelen in de winkels kan ik ze nergens vinden en bij de dvd winkels kan ik ze ook niet kopen aan gezien ik 1600 dvd's heb is het wel makkelijk alles op alfabetische volgorde ik ben benieuwd alvast bedankt

bigdaddy2603

• 25 berichten
  • 248 stemmen

dank je wel

mikey schreef:

(quote)
HEt moet in ieder geval een film zijn geweest die iets heeft met Vertigo van Hitchcock.. wel een filmtip voor je, als je van antiek houdt natuurlijk.

Ik heb body double gezien, kwam me bekend voor, maar het is toch niet de film die ik zoek. De elementen die opnoemde komen wel enigzins overeen.

En nu een film van geheel andere orde.

Laurel & Hardy verkopen muizevallen in een Zwitsers dorpje echter ze belanden in een restaurant daar waar ze moeten werken voor hun geld. Een mooie scene van Laurel op een buitenplaats met een st.bernard hond om deze te verlijden zijn drankbuildel af te staan.

HOE HEET DIE FIILM...............?

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Dat is Swiss Miss

kos

• 46751 berichten
  • 8898 stemmen

Wil verder niet lullig doen of zo, maar in zo'n geval zou ik even de films van Laurel en Hardy hier nalopen en dan zie je opeens staan 'Stanley en Oliver zijn verkopers van muizenvallen. Ze verhuizen naar Zwitserland'.... voila!

Maar dat zal wel weer aan mij liggen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Heel veel zoekers kennen google kennelijk ook niet. Al tig films meteen gevonden met een plot.

Beetje luiheid idd.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.