- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Esp
-
- 115 berichten
- 647 stemmen
Als er geen zwarte in voorkomt zou het best 3:10 to Yuma kunnen zijn..? Gaat vooral tussen twee personen, kampvuur, en op het einde 'goed'.
Nee dat was 'm niet, ik heb 3:10 to Yuma gezien, maar in de film die ik bedoel was er echt oorlog, toch bedankt. 
Ik denk dat je Glory bedoelt.
Denzel en Matthew (blank en zwart) zijn elkaar bijna het hele film spuugzat, tot op een moment.
Dat zou best kunnen, ik zou 'm maar nog eens moeten kijken als ik 'm ergens vind, bedankt. 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2553 stemmen
Dat kampvuur stukje zal vast deze zijn, kom je vast sneller achter dan het te kopen. Tevens een sterk en emotionele scène.
coinchantal
-
- 29 berichten
- 83 stemmen
Ik ben opzoek naar een film uit de jaren 80. Is een comedy dat een huisvrouw met een dochter die bij de scouting zit gaat proberen om te winnen met haar groep kinderen. Iemand enig idee?
coinchantal
-
- 29 berichten
- 83 stemmen
Ja die was het! Dank je!
motormuis35
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Hallo,
Ik ben op zoek naar een oorlogsfilm of mini serie met het volgende plot:
een duitse militair die werkt in een gevangenkamp voor joden laat plastische chirurgie uitvoeren aan zichzelf waardoor hij het uiterlijk van een jood krijgt. op deze manier kan hij veilig vluchten met de joden naar Isreal, eigenlijk wilde hij naar Zwitserland maar hij kreeg geen visum. later komt zijn zoon via via erachter dat zijn vader een oorlogsmisdadiger was en hij begint hem te haten.
Verder weet ik er niet zoveel van, wie o wie kan mij helpen?
Esp
-
- 115 berichten
- 647 stemmen
Dat kampvuur stukje zal vast deze zijn, kom je vast sneller achter dan het te kopen. Tevens een sterk en emotionele scène.
Ja, nu weet ik zeker dat het Glory is, bedankt. 
Esp
-
- 115 berichten
- 647 stemmen
Ik zoek nog een film.
Het was een Nederlandse parodie op Hans en Grietje. Verder weet ik er niks van.
Ik had een keer een klein voor stukje op tv gezien, en ben wel benieuwd naar de cast etc.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hallo,
Ik ben op zoek naar een oorlogsfilm of mini serie met het volgende plot:
een duitse militair die werkt in een gevangenkamp voor joden laat plastische chirurgie uitvoeren aan zichzelf waardoor hij het uiterlijk van een jood krijgt. op deze manier kan hij veilig vluchten met de joden naar Isreal, eigenlijk wilde hij naar Zwitserland maar hij kreeg geen visum. later komt zijn zoon via via erachter dat zijn vader een oorlogsmisdadiger was en hij begint hem te haten.
Verder weet ik er niet zoveel van, wie o wie kan mij helpen?
Pursuit (1989)
Alternatieve titel: Twist of Fate
Bubblez
-
- 2070 berichten
- 2536 stemmen
Ik zoek nog een film.
Het was een Nederlandse parodie op Hans en Grietje. Verder weet ik er niks van.
Ik had een keer een klein voor stukje op tv gezien, en ben wel benieuwd naar de cast etc.
motormuis35
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Pursuit (1989)
Alternatieve titel: Twist of Fate
dat is hem, Bedankt!!!
svoetbal
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Hallo,
Ik zoek nou al een tijdje een film waarvan ik niet super veel meer weet maar ik wil hem gewoon nog een xtje zien!
De film begint met 2 bendes die het tegen elkaar opnemen (messen,houten knuppels) en het begint dat je 1 van de bendes in een schuur zich klaarmaken voor de strijd. De Bendelijder vraagt op het einde aan een best wel goeie killer (man met knuppel) óf die aan zijn zijde staat met de strijd en hij deed het alleen als die veel geld kreeg per lijk. Na de strijd is hun beide leider gedood door de andere en die bende leider die had een zoontje die het zag gebeuren en die groeit ook op in de film!
Welke held kan mij helpen?
Alvast bedankt!
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3930 stemmen
Dat is natuurlijk Gangs of New York, van Martin Scorsese!
FilmBreaker
-
- 22 berichten
- 4 stemmen
In Film > Algemeen > IK ZOEK EEN FILM!: HEB BESCHRIJVING:
Hallo, ik zoek een film, wel is op tv geweest enzo,
het gaat over een paar negers die een diamant aan het stelen zijn, het lukt ze om hem te stelen maar dan komt de politie, de neger met de diamant gaat een oud gebouw in en verstopt daar in een buis de diamant. Na zijn vrijlating wilt hij zijn diamant op gaan halen, maar het blijkt verbouwd te zijn en is nu een politie bureau, dan gaat hij undercover en komt hij in veel situaties terecht, uiteindelijk heeft hij veel goed werk gedaan en staat hij aan het einde met zijn diamant over de Mexicaanse grens.
Iemand een idee?
Eazy
-
- 569 berichten
- 298 stemmen
Blue Streak
edit mod: Door verplaatsing irrelevante geworden slotjesdiscussie verwijderd.
SnakeDoc
-
- 4687 berichten
- 2243 stemmen
Ik ben nog opzoek naar een film die ik jaren geleden is heb gezien op tv.
Ik kan me iets herinneren over een groep jagers die een persoon vrij laten in een bos en dan jacht op hem maken.
Daarbij had de persoon een soort schild om zijn nek hangen met een magnetische werking. Soms was er dan een soort schijf (met scherpe mes randen) die los gelaten werd waardoor de persoon werd onthoofd.
Eén iemand probeerd de jagers vervolgens slim af te zijn!
Pff, t is allemaal heel vaag, maar moet er geregeld aan denken en wil hem graag is even herzien!
Alvast bedankt,
mikey
-
- 29001 berichten
- 5148 stemmen
SnakeDoc
-
- 4687 berichten
- 2243 stemmen
Hmm kon hem best nog wel is zijn hoor. Misschien dat ik wat betreft die magneet 2 films door de war haal. Kan ook!
mikey
-
- 29001 berichten
- 5148 stemmen
Er is ook een Hauerfilm met halsbanden die ontploffen maar dat gaat over een gevangenis in de toekomst. 
Tip allmovie raadt altijd films aan met gelijke verhaallijnen.
(oh: surviving the game is ook met hauer... dat zorgt voor je verwarring
)
nicky-0180
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Hallo,
Ik zoek de titel van een film die gaat over een aantal jongeren die een videospel spelen wat uiteindelijk lijkt tot werkelijkheid. ze moeten via de game op plaatsen zien te komen en daar vervolgens een roos neer te leggen? Ik weet het niet meer precies maar als ik de naam hoor of zie, weet ik het weer!
Wie kan mij helpen??
Grtz
nicky-0180
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Stay Alive misschien ?
Jaa! Thnx! hele afdeling dacht mee maar we kwamen er maar niet uit ghehe!
stfuympos
-
- 13366 berichten
- 731 stemmen
Ik ben nog opzoek naar een film die ik jaren geleden is heb gezien op tv.
Ik kan me iets herinneren over een groep jagers die een persoon vrij laten in een bos en dan jacht op hem maken.
Daarbij had de persoon een soort schild om zijn nek hangen met een magnetische werking. Soms was er dan een soort schijf (met scherpe mes randen) die los gelaten werd waardoor de persoon werd onthoofd.
Eén iemand probeerd de jagers vervolgens slim af te zijn!
Pff, t is allemaal heel vaag, maar moet er geregeld aan denken en wil hem graag is even herzien!
Alvast bedankt,
fieko
-
- 409 berichten
- 1688 stemmen
Wild Wild West (1999) heeft volgens mij halsbanden waar een soort van circelzagen achteraan vliegen.. Haha maar verder weinig raakvlak.
SnakeDoc
-
- 4687 berichten
- 2243 stemmen
Ik denk dat ik op de één of andere vage manier de 2 door elkaar haal. Vraag me niet waarom 
Maar Surviving the Game (1994) moet denk ik de film geweest zijn die ik bedoelde!
Mijn dank voor jullie hulp 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.