• 16.333 nieuwsartikelen
  • 179.953 films
  • 12.386 series
  • 34.314 seizoenen
  • 651.306 acteurs
  • 199.644 gebruikers
  • 9.416.275 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

joeri_filmfreak

• 143 berichten
  • 0 stemmen

Bubblez schreef:

(quote)

Triangle (2009)

. Jup dat is hem dank je wel

In Film > Algemeen > oorlog/gestapo film dringend gezocht!:

Ik zit al een tijdje met een film in mijn hoofd maar kom er maar niet op! Ik weet dat het rond de 2e WO afspeeld. Het gaat over een man die een zoon heeft en die man die achter een soort complot komt. Hij heeft een foto in zijn hand met allemaal duitse hoogwaardigheidsbekleders gestapo e.d.die allemaal voor een soort kasteel staan. Die worden 1 voor 1 geliquideerd. Aan het einde is hij verraden door zijn zoontje en staat hij in een telefooncel..

Hoop echt dat iemand me kan helpen! Het is allemaal beetje vaag maar hopelijk denkt iemand JA dat is hem. Hoor het graag

Ik zit al een tijdje met een film in mijn hoofd maar kom er maar niet op! Ik weet dat het rond de 2e WO afspeeld. Het gaat over een man die een zoon heeft en die man die achter een soort complot komt. Hij heeft een foto in zijn hand met allemaal duitse hoogwaardigheidsbekleders gestapo e.d.die allemaal voor een soort kasteel staan. Die worden 1 voor 1 geliquideerd. Aan het einde is hij verraden door zijn zoontje en staat hij in een telefooncel..

Hoop echt dat iemand me kan helpen! Het is allemaal beetje vaag maar hopelijk denkt iemand JA dat is hem. Hoor het graag

MoFeDu

• 2946 berichten
  • 0 stemmen

Dan moet je wel even het berichtje verwijderen van je zelfgemaakte topic

Héle wilde gok: La vita e bella Weet dat over een vader en zijn zoontje gaat.

AnthonyG.

• 356 berichten
  • 348 stemmen

Ik zoek de filmtitel van een film over de vietnam oorlog.

Over de verhaallijn zelf weet ik niet veel meer, maar de film is opgenomen als een documentaire waar een groep soldaten wordt gevolgd.

citybird

• 4964 berichten
  • 4144 stemmen

AnthonyG. schreef:

Ik zoek de filmtitel van een film over de vietnam oorlog.

Over de verhaallijn zelf weet ik niet veel meer, maar de film is opgenomen als een documentaire waar een groep soldaten wordt gevolgd.

deze misschien 84C MoPic?

AnthonyG.

• 356 berichten
  • 348 stemmen

citybird schreef:

(quote)

deze misschien 84C MoPic?

Zou wel goed kunnen, thx!

SSeagal

• 1866 berichten
  • 659 stemmen

John Lee Hooker schreef:

(quote)

Starship Troopers?

Nee die zeker niet, die was met insecten, soort aliens.

Freakshow79

• 65 berichten
  • 311 stemmen

Ik zoek een actiefilm uit de jaren eind 70 begin 80, ik weet het niet helemaal zeker.

Ik weet dat het over 1 vent gaat die iedereen kapotschiet, heel overdreven allemaal.

Wat me toch het meest bijbleef van deze film was dat die vent bijna bij elke actie riep:

" It can be done"

Meer weet ik eigenlijks niet want het is al lang geleden. Hij was in ieder geval zo slecht

dat ik hem nog wel eens wil zien.

Glaceon

• 39 berichten
  • 14 stemmen

Beste mensen,

ik zoek een film(titel),

De film gaat over een vrouw, die net een kind heeft gekregen, als ze in bad zit(volgens mij) wordt het kindje ontvoerd. Jaren later geeft de vrouw les op een school. In een van haar klassen zit haar zoon, zonder dat ze het weet of hem herkent.

Weet iemand over welke film ik het heb?

SSeagal

• 1866 berichten
  • 659 stemmen

Dames en heren zoek nog een andere film, over een familie die in een camper zit ofzo en vast komen te zitten in de camper in een sneeuwstorm, survival film dus, iemand een idee?

MoFeDu

• 2946 berichten
  • 0 stemmen

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

MoFeDu schreef:

Dan moet je wel even het berichtje verwijderen van je zelfgemaakte topic

Héle wilde gok: La vita e bella Weet dat over een vader en zijn zoontje gaat.

Daar wordt niemand verraden!

Misschien Guns of Navarone?

En Where Eagles Dare zou het ook nog kunnen zijn.

MoFeDu

• 2946 berichten
  • 0 stemmen

Was ook een héle wilde gok Heb de film trouwens zelf nog niet eens gezien.

rensie32

• 4359 berichten
  • 1777 stemmen

Ik was op zoek naar een oorlogsfilm. Ik herinner me nog 1 scene: Omdat een paar mensen uit het kamp hadden geprobeerd te ontsnappen (weet niet of het gelukt was), moesten daar mensen voor boeten. Er werden een aantal mensen aangewezen, die op hun beurt iemand uit het kamp moesten aanwijzen om met hen de dood in te gaan.

Volgens mij een best bekende film, kom alleen niet op de naam.

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8299 stemmen

Glaceon schreef:

De film gaat over een vrouw, die net een kind heeft gekregen, als ze in bad zit(volgens mij) wordt het kindje ontvoerd. Jaren later geeft de vrouw les op een school. In een van haar klassen zit haar zoon, zonder dat ze het weet of hem herkent.

Weet iemand over welke film ik het heb?

Dat is: There Was a Little Boy. Met Cybill Shepherd.

Glaceon

• 39 berichten
  • 14 stemmen

Baggerman schreef:

(quote)

Dat is: There Was a Little Boy. Met Cybill Shepherd.

Ja, bedankt dat is hem:)

SSeagal

• 1866 berichten
  • 659 stemmen

Deze is het niet denk ik, het was echt een RV waarin ze eerst zaten, geen auto.

Creech

• 43 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben al heel lang op zoek naar een naam van een mafia of gangster film. 't enigste wat ik me kan herinneren is dat een mafialeider of zo op een grote brug stond en er was een ander klein groepje jamaicanen(?). Deze jamaicanen deden allemaal overdreven vriendelijk tegen die leider van dat mafiagroepje, en probeerde samen te werken met elkaar. Dan plotseling had die leider een honkbal knuppel en sloeg die man helemaal in puin. Nadat ie die man vermoord had zei ie iets racistisch, en dat ie niet met dat soort wilde samenwerken.

Ik kan me deze scene waarschijnlijk nog zo goed herinneren omdat ik 't zo grof vond. Maar alleen kan ik me de film titel niet herrineren. Voor een tijdje dacht ik dat 't Untouchables was, maar daar komt deze scene dan weer niet in voor.. ik ben al jaren op zoek naar wat nou mogelijk deze titel zou kunnen zijn..

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

volgens mij is dat Gone Baby Gone, maar ik kan het helemaal mis hebben...

Mexx88

• 9 berichten
  • 18 stemmen

het is inderdaad The Love Letter... Hoeraaaaaaa dankjulliewel!

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Is dat mysterie ook weer opgelost

dunkelman

• 2 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Algemeen > Zoek titel van film:

Film gaat over bankovervallers die zich schuilhouden in de woestijn, via een zeer grote hydraulische sluisdeur weten ze zich totaal ontvindbaar schuil te houden met vrachtwagens en al is een film van 15 -20 jaar oud en wil de titel weten ???

Geachte lezer,

Samen met een vriendin heb ik 5 jaar geleden een film gekeken, maar de titel helemaal vergeten. Weten jullie misschien hoe hij heet?

Beschrijving:

Er was iets met een tijd snachts, dan gebeurde er iets maar wat weet ik niet meer. Die mensen woonden net pas in dat huis ofzo hadden hem iig net gekocht. Hun dochtertje ging met een ander meisje wat een geest. Ze was heletijd praten en spelen enzoo. De vader had voor dat hun in dat huis kwamen wonen ook al een gezin vermoord in dat huis dan(dit weten we niet zeker meer). Er was ook iets in een of ander boothuisje daar hakte die vader met een bijl in een hond.

Ook was er een scene dat het dochtertje op het dak was (gelokt). Waarschijnlijk door die geest.

Alvast bedankt!

Brain-Shake

Jaaa! te gek bedankt!!!!

markzzzz

• 3 berichten
  • 5 stemmen

Beste filmexperts,

Een hele tijd geleden alweer (we spreken over zo'n 6 jaar terug gok ik) heb ik een film gezien die ik nooit meer ben vergeten (volgens mij op sbs6, nog met het oude logo en alles). De film heb ik toen nog opgezocht in de gids en ik dacht me te herinneren dat hij chaos heette, helaas heb ik op internet met deze titel geen succesvol resultaat gehad dus daarom wend ik mij tot jullie!

Als detail: ik denk dat de film is opgenomen begin 2000 of in de jaren 90.

Beschrijving:

De film begint als volgt: een winkel wordt overvallen door een redelijk knappe man, het gaat echter fout en de politie nadert snel. Hij gijzelt een knappe jonge vrouw en hij dwingt haar in de auto te stappen en hij vlucht voor de amerikaanse politie. Tijdens de rit over talloze snelwegen hebben ze verschillende conversaties, afgewisseld met wat actie (ingrepen van politie). Tijdens de rit begint de vrouw wat te voelen voor de overvaller en dit was ook licht sensueel volgens mij. Als de avond valt nadert ook de ontknoping ( het eindigt in ieder geval bij nacht) doordat de politie een blokkade opwerpt. De overvaller wordt tot stoppen gedwongen en de vrouw die bij hem in de auto zit wilt juist dat hij niet gepakt wordt. Wat er dan precies afspeelt weet ik niet zeker maar er was in ieder geval een (politie)helikopter bij. Een persoon stapt uit (haar vader?) en is dolsblij dat ze terecht is. De overvaller en zij willen echter niet gegrepen worden en het verhaal eindigt (voorzover ik mij herinner) dat de overvaller en zij de helikopter nemen/stelen en er vandoor gaan. Of dit echt gebeurd is in de film weet ik niet zeker maar er was wel een helikopter bij volgens mij. Kunnen jullie hier wat mee? Alvast bedankt!

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Chase, The (1994)

Crys

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Beste Filmkenners,

Ik ben op zoek naar de titel van een film die net is uitgekomen of nog uit moet komen.

Ik zag deze ~1 maand geleden bij de voorstukjes van andere films in de bioscoop maar kan me de titel niet meer herinneren.

De film is gebaseerd op een waargebeurd verhaal

Het gaat om een Russische (zou ook een andere oost europese land kunnen wezen) vrouw die door naar iemand te kijken een medische diagnose kan stellen. Ze doet de diagnose ook bij haar vriend en komt erachter dat die iets (ernstig) heeft, deze vrouw komt met iemand in contact die volgens hem haar vriend kan helpen om weer te genezen.

En dat is alle info die ik op dit moment weet hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

Alvast Bedankt

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.