• 16.333 nieuwsartikelen
  • 179.950 films
  • 12.385 series
  • 34.313 seizoenen
  • 651.306 acteurs
  • 199.644 gebruikers
  • 9.416.181 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

HEt kan ook Scanners zijn..

Maar dat was geen jong gozertje

Maar dat was telepathie en niet het pentagon

speedy007

• 110 berichten
  • 40 stemmen

Ik dacht toch echt dat het een muntje was:P Zo zie je dat je geheugen je nog wel eens in de steek laat;) Erg bedankt voor jullie hulp zovere(A)

narva77 (crew films)

• 12743 berichten
  • 6545 stemmen

stfuympos schreef:

WarGames (1983)

Was trouwens een lipje van een blikje.

Klassieker!

mutse_90

• 63 berichten
  • 1 stemmen

ik zoek nog iets overlaatst nog gezien

en jongen komt terug van een speciale school

als hij thuis komt ondekt hij dat ze ouders gescheiden

een zijn broer/of zus ik weet ni percies meer gruwelijk vermoord

e dader is op de vlucht

die jongen zijn misse hem te grazen nemen

iemand een idee

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Kun je even wat duidelijkheid in je codetaal creëren mutse?

die jongen zijn misse hem te grazen nemen???

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

De missie van de jongen is die dader te grazen nemen...

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

En dit: als hij thuis komt ondekt hij dat ze ouders gescheiden

een zijn broer/of zus ik weet ni percies meer gruwelijk vermoord ??

Ouders gescheiden als hij thuiskomt? Beetje raar allemaal.

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

Niet echt duidelijk inderdaad, lol.

De jongen komt thuis van een speciale school, zijn ouders blijken gescheiden te zijn en zijn broer of zus is vermoord.

Vreemd plot .

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Mag een ander gaan raden. Ga ik geen seconde aan verspillen dit keer.

mutse_90

• 63 berichten
  • 1 stemmen

jep dat is hem

SSeagal

• 1866 berichten
  • 659 stemmen

mikey schreef:

hardaware of anders dust devil??

ik ken die films overigens niet

Nee helaas, al is screamers wel diegene die er een beetje op lijkt. Maar ook hier weer een soort cyborgs, de film die ik zag was met lopende robots door de woestijn, ze waren ongeveer 2 meter hoog ofzo en droegen een soort van minigun geloof ik. Ze waren compleet van metaal, dus zonder menselijk uiterlijk aan de buitenkant. De film begint geloof ik met een man die met een fel licht wakker wordt en dan zijn soort camper verlaat die ergens in de woestijn staat, althans wat ik me vaag herinnner.

domuslucis

• 49 berichten
  • 169 stemmen

Wie kan mij helpen aan de titel van een italiaanse film die zich afspeelt in het begin van de vorige eeuw. De film gaat over een kinderloos echtpaar van middelbare leeftijd, dat in een villa aan zee woont. op een dag komt er een straatschoffie bij het echtpaar en tot hun grote verbazing blijkt het een wonderkind te zijn: het feilloos naspelen van pianostukken en het opnieuw bewijzen van de stelling van Pythagoras met een stok in het natte zand. Voordat ze het kind een opleiding/opvoeding kunnen geven komt de jongen om bij een dodelijk ongeval.

Jann93

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek de titel van deze film:

(afbeelding)

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

Jann93

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Nu nog deze twee en ik ben blij

(afbeelding)

(afbeelding)

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3930 stemmen

Gladiator en The Gift misschien?

MoFeDu

• 2946 berichten
  • 0 stemmen

Sleepy Hollow?

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

Die onderste zou Scream kunnen zijn. En die bovenste is volgens mij inderdaad Gladiator, zoals wimnoot al aangaf.

Bubblez

• 2070 berichten
  • 2536 stemmen

De eerste is zeker Gladiator. Kijk maar..

_Se7en_

• 2045 berichten
  • 1804 stemmen

Een fetisj voor onthoofdingen, Jann93?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Hij doet vast ergens mee aan een filmquiz waar wat mee te winnen is.

MoFeDu

• 2946 berichten
  • 0 stemmen

En ik maar denken dat het een still was, hoofd is er dus uitgephotoshopt

Dan is het inderdaad duidelijk gladiator.

Jann93

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Haha, ja, had er misschien bij moeten zeggen dat er normaal hoofden op zitten.

Het is inderdaad voor een quiz. (Met nog 9 van zulke lugubere plaatjes)

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

SSeagal schreef:

(quote)

Nee helaas, al is screamers wel diegene die er een beetje op lijkt. Maar ook hier weer een soort cyborgs, de film die ik zag was met lopende robots door de woestijn, ze waren ongeveer 2 meter hoog ofzo en droegen een soort van minigun geloof ik. Ze waren compleet van metaal, dus zonder menselijk uiterlijk aan de buitenkant. De film begint geloof ik met een man die met een fel licht wakker wordt en dan zijn soort camper verlaat die ergens in de woestijn staat, althans wat ik me vaag herinnner.

Starship Troopers?

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8299 stemmen

domuslucis schreef:

Wie kan mij helpen aan de titel van een italiaanse film die zich afspeelt in het begin van de vorige eeuw. De film gaat over een kinderloos echtpaar van middelbare leeftijd, dat in een villa aan zee woont. op een dag komt er een straatschoffie bij het echtpaar en tot hun grote verbazing blijkt het een wonderkind te zijn: het feilloos naspelen van pianostukken en het opnieuw bewijzen van de stelling van Pythagoras met een stok in het natte zand. Voordat ze het kind een opleiding/opvoeding kunnen geven komt de jongen om bij een dodelijk ongeval.

Ik heb me helemaal te pletter gezocht, maar ik kan de titel niet vinden. Komt me erg bekend voor en heb waarschijnlijk zelf ook deze film ooit eens gezien.

Lancher

• 169 berichten
  • 1964 stemmen

Lancher schreef:

(quote)

Nee, geen één van de delen!

Het is wel echt meer een kleine dorpje in de vorm van een high school achtig iets. In de voor stukjes zie je iemand uit de kerk toren springen, brandend kruis e.d.

Donkere film en terrein is volgens mij met hekken afgesloten.

Echt zo iets waar in de zomer gelovigen bij elkaar komen als god's kamp of iets dergelijks.

narva77 (crew films)

• 12743 berichten
  • 6545 stemmen

HelenaV schreef:

De tweede gaat over een tirannieke vader die zijn gezin terroriseert. Aan het einde zit hij de in de auto met zijn vrouw, de hele stad/hele dorp komt bij elkaar en iemand schiet hem dood. De hysterische vrouw wordt uit de auto gesleurd. De politie zoekt de moordenaar maar iedereen zegt dat hij het niet heeft gedaan en niet weet wie het is, maar de daad wel steunt. En de vrouw vertelt met een verwrongen gezicht dat er "niets dan liefde" was tussen haar en jaar man.

Zit zo'n soortgelijke scène niet in "Northern Lights"? Het lijkt er wel een klein beetje op, volgens mij...

Mexx88

• 9 berichten
  • 18 stemmen

In Film > Algemeen > Help!! Hoe heet die film?:

Ik heb ooit, ik denk in begin jaren 90 een film gezien die ging over een antiek bureau. Een vrouw in het heden vind daarin een brief en schrijft daar een antwoord op en legt deze brief in het antieke bureau. De mannelijke schrijver van de 1e brief vind deze brief in een ver verleden. Hij schrijft ook weer terug en zo ontstaat er een brief wisseling tussen man en vrouw, verleden en heden. Op het laatst komen ze bij elkaar. Ik vond dat een geweldige film maar weet echt geen titel meer. I zoek al jaren! Wie kan mij uit mijn lijden verlossen en mij het antwoord geven???

Groetjes Ingrid

Sasja

• 1338 berichten
  • 120 stemmen

The Lake House lijkt er heel veel op

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.