- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
narva77 (crew films)
-
- 12742 berichten
- 6545 stemmen
Ik zag toenet Dying Breed, waar een smalle tunnel in voorkwam. Dat deed me denken aan een andere film, met ook zo'n tunnel (stukje door een berg, kunt er alleen in lopen).
Ik dacht dat die wereld aan de andere kant er anders uit zag. En er is iets met een huisje van een meneer. Die woont daar en op een gegeven moment komen ze hem eruit halen maar hij wil niet weg en maakt dan nog een bom ofzo.
Ik heb er al op gestemd volgens mij, maar heeft iemand 'n clue hoe die heet?
Of misschien toch wel "Unabomber: The True Story"?
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Neverwas inderdaad, dankjewel. Even de trailer opgezocht. 
narva77 (crew films)
-
- 12742 berichten
- 6545 stemmen
Maar je had er nog niet op gestemd zag ik.
Graag gedaan! 
Missbandidas
-
- 36 berichten
- 68 stemmen
Ik heb vroeger eens een keer een film gezien over 3 vrouwen (volgens mij 3 zussen) , die heel erg van elkaar verschilden. De een was beetje mannelijk, de andere was gek op mannen en er was nog een jongere bij. Die jongste word uiteindelijk onthoofd.
Deze film was volgens mij wel ouder, en het speelt zich volgens heel erg vroeger af
Als iemand weet welke ik bedoel, zou die mij dan de filmtitel kunnen sturen via privé bericht?
Bedankt!
narva77 (crew films)
-
- 12742 berichten
- 6545 stemmen
Kan je misschien iets specifieker zijn?
Héél vroeger? Is dat bv. in de Middeleeuwen, of in de 17e of 18e eeuw? Of tijdens WO1 of WO2? Hoe zagen die mensen eruit? Met hele uitbundige kleding of iets dergelijks?
Vaak kan je aan de hand van de kleding en bv. taalgebruik al opmaken in welke tijd een film zich afspeelt namelijk...
muziek1602
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
ik ben op zoek naar een film dat gaat over joden
ik weet de titel niet maar in het kort gaat het hier over:
Een echtpaar met een baby moeten naar een concetratiekamp toe
toen ze eenmaal bij de trein waren hebben ze het kind op het peron gelaten en zijn met de trein naar het concertratiekamp gegaan
die man is daar overleden en de vrouw is weer terug gekomen
een maal op het peron is zij opzoek naar haar baby
maar die is gevonden door een gezin
zij bleef maar naar haar kind zoeken tot dat ze zo gek werd en naar een gesticht moest
het personeel van het gesticht hoorde dat haar zoon die al groot is, balet ging dansen op de notenkraker of was het de zwanenmeer ik weet het niet meer
zij hebben toen die vrouw meegenomen naar de voorstelling en zeiden dat dat haar zoon is die daar aan het dansen is
weet iemand de titel van deze 2 delige joodse film
Stephan
-
- 7898 berichten
- 1391 stemmen
Ja.. ik heb er ook één, maar het is een Franse korte film. Heb ik ooit op Canal+ gezien, een jaar of 10 geleden.
Het was een auditie. Een regisseur zit achter een tafeltje en werkt een wachtkamer vol actrices af. De laatste komt wat verlegen binnen en de regisseur heeft er al niet meer zo'n zin in.
Dan vertelt ze dat ze haar teksten niet goed heeft kunnen leren (oid) en dan pakt ze haar tas die naast haar op de grond staat. Ze haalt er allerlei grut uit en vertelt bij elk een ontroerend verhaal.
De regisseur is best onder de indruk van haar als persoon, maar als actrice kan hij nog niet oordelen.
Het meisje loopt weg en de regisseur denkt nog wat na.
Dan ziet hij haar tas nog op de grond staan en wil haar naroepen, als net haar voorgangster binnenkomt en zich verontschuldigd dat ze haar tas heeft laten staan.
Het blijkt dat het meisje heeft het allemaal ter plekke heeft geïmproviseerd.
narva77 (crew films)
-
- 12742 berichten
- 6545 stemmen
Ja.. ik heb er ook één, maar het is een Franse korte film. Heb ik ooit op Canal+ gezien, een jaar of 10 geleden.

Xeeby
-
- 21 berichten
- 31 stemmen
@ Stephan, dat komt me wel erg bekend voor! Maar ik weet het niet.
Ik zoek nog ook n film...
Het zal wel horror/hriller zijn, met n moordenaar en n slachtofer, n man.
Die moordenaar zit achter die man aan maar ik weet niet precies dat zich afspeelt maar hij kon ergens achter schuilen ofzo, en de moordenaar had een mes, en wou m proberen te raken en hij raakte zijn oog, maar die oog verschoof. Hij had dus n glazen oog bleek later dus. Maar ik kan me maar niet bedenken waar die scene van is.
Weet iemand het toevallig?
narva77 (crew films)
-
- 12742 berichten
- 6545 stemmen
Ge-wel-dig!
Wat? Het feit dat ik het antwoord wist, of de film zelf? 
JobMoving
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Hallo mensen,
Ik ben opzoek naar een film met de volgende scene:
In een badkamer staat een meisje of een jongen en er komen bijen uit zijn/haar mond
en ogen.
Het is een redelijk nieuwe (in ieder geval nieuwer dan 2004) horror film, maar ben de naam kwijt!
Hoop dat jullie mij kunnen helpen
ferdilopje
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Hallo,
Ik zoek een film. Hier in het kort hoe die gaat:
2 mannen gaan een duur beeldje stelen. 1 van die mannen speelt een gehandicapte schoonmaker die elke dag met een meegenomen radiootje naar binnen gaat op z'n werk.
Hoop dat iemand het weet.
Fijn weekend!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hallo,
Ik zoek een film. Hier in het kort hoe die gaat:
2 mannen gaan een duur beeldje stelen. 1 van die mannen speelt een gehandicapte schoonmaker die elke dag met een meegenomen radiootje naar binnen gaat op z'n werk.
Hoop dat iemand het weet.
Fijn weekend!
The Score
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hallo mensen,
In een badkamer staat een meisje of een jongen en er komen bijen uit zijn/haar mond
en ogen.
Het is een redelijk nieuwe (in ieder geval nieuwer dan 2004) horror film, maar ben de naam kwijt!
Hoop dat jullie mij kunnen helpen
Swarmed (2005) ??
Stephan
-
- 7898 berichten
- 1391 stemmen
Wat? Het feit dat ik het antwoord wist, of de film zelf?
Beide... 
Hij staat trouwens in Italiaanse dub op Youtube (geen subs)
Bubblez
-
- 2070 berichten
- 2536 stemmen
Hallo mensen,
en ogen.
Case 39?
narva77 (crew films)
-
- 12742 berichten
- 6545 stemmen
Beide... 
Hij staat trouwens in Italiaanse dub op Youtube (geen subs)
Graag gedaan hoor.Heb hem zelf ook ooit gezien ja. Ik wil hem graag nog eens zien, maar in het Italiaans zonder (Engelse) ondertiteling....
Toch maar even opzoeken op Youtube!
mutse_90
-
- 63 berichten
- 1 stemmen
ik zoek nog iets overlaatst nog gezien
en jongen komt terug van een speciale school
als hij thuis komt ondekt hij dat ze ouders gescheiden
een zijn broer/of zus ik weet ni percies meer gruwelijk vermoord
e dader is op de vlucht
die jongen zijn misse hem te grazen nemen
iemand een idee
PepperMovies
-
- 12 berichten
- 0 stemmen
Ik heb wel nog vaag een herinnering van een film die hier nog een beetje op lijkt (misschien een andere, maar misschien dus ook wat toegevoegde info, de naam ben ik verder kwijt).
Dat gaat over een jongetje dat vrij erg autistisch is. In een of andere nummer puzzel ziet hij een (dus gecodeerde) telefoonnummer, welke hij belt. De puzzel blijkt gemaakt door misdadigers die iedereen die deze code kunnen coderen uit de weg willen ruimen.
Het jongetje hoort op gegeven moment deze misdadigers binnenkomen en vlucht (of is geheel niet aanwezig kan ook trouwens), zijn ouders worden vermoord.
Is dit dezelfde film?
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Dat gaat over een jongetje dat vrij erg autistisch is. In een of andere nummer puzzel ziet hij een (dus gecodeerde) telefoonnummer, welke hij belt. De puzzel blijkt gemaakt door misdadigers die iedereen die deze code kunnen coderen uit de weg willen ruimen.
The Sixth Sense?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
dominion heeft hem al goed.
SSeagal
-
- 1866 berichten
- 659 stemmen
YouTube - Millitant Love Baby - Call me Master (master blaster) (from Cyborg 3: The Recycler (1994))
op 1.07 zie ik een man gitaarbewegingen te maken in een woestijn (en er is kabel te zien dat naar alle waarschijnlijkheid een discman zou kunnen zijn...) Als er beelden zijn die je bekend voorkomen...
Thanx for je suggesties, helaas zijn dit ze allemaal niet. Wel foute films, haha!! Nee, het waren overduidelijk robot robots, dus zonder menselijk uiterlijk. Ik vond ze vrij creepy, maar ik was toen ook klein. Het stomme is dat ik me alleen die ene scene kan herinneren. Het was buiten in de woestijn op klaarlichte dag, dan die gast met zijn discman die de robot aanvalt en zijn heavy metal cd in de robot zijn 'buik' doet. Er zaten vrij veel robots in en er werd vrij vaak gevochten. Het was een soort groep survivors of huurlingen die op zoek waren naar iets, een soort lab als ik me niet vergis, een lab ergens ondergronds of bovengronds in de woestijn. Een oeroud verhaal van een kleine groep mensen tegen een overmacht aan robots. Mocht je nog wat vinden, let me know!!
mikey
-
- 29001 berichten
- 5148 stemmen
hardaware of anders dust devil??
ik ken die films overigens niet
speedy007
-
- 110 berichten
- 40 stemmen
Ik zoek een film waarin een jonge gozer het pentagon hacked en daarna op de vlucht slaat. Ik weet nog wel dat hij in een telefooncel gaat bellen en deze aanzet doormiddel van de hoorn kort te sluiten met een geldmuntje.
stfuympos
-
- 13366 berichten
- 731 stemmen
Was trouwens een lipje van een blikje. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.