• 16.333 nieuwsartikelen
  • 179.926 films
  • 12.384 series
  • 34.312 seizoenen
  • 651.303 acteurs
  • 199.642 gebruikers
  • 9.415.962 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Q Jones

• 3527 berichten
  • 2894 stemmen

Het heeft wel iets weg van Die Hard 4 en de Core

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

of Sneakers

BjornV

• 21 berichten
  • 87 stemmen

Ramon K schreef:

of Sneakers

Sneakers is het niet, ben nu de trailers van die andere films aan het bekijken.

BjornV

• 21 berichten
  • 87 stemmen

Q Jones schreef:

Het heeft wel iets weg van Die Hard 4 en de Core

Die Hard 4 is te recent... De Core, close but no cigar... Ff goed terugdenken,

Het appartement van deze hacker was vrij groot, en open.... Met een mooi uitzicht over de stad, zodat ze de dingen die gebeurden goed konden zien... Het ergste is: Ik kan me het onderwerp van die film niet meer zo goed herinneren...

Het is iets van een groep hackers die proberen iets te doen, of een kwaadaardige computer (virus?) die probeert de boel onder controle te houden.

Ik meen dat de film ook vernoemd is naar die groep/programma/virus... Maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen...

BjornV

• 21 berichten
  • 87 stemmen

Helaas... Het ging maar om 1 Hacker in een appartement met de "good guys"...

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3930 stemmen

Ga nou gewoon Hackers kijken, da's veel makkelijker!

BjornV

• 21 berichten
  • 87 stemmen

wimnoot schreef:

Ga nou gewoon Hackers kijken, da's veel makkelijker!

Die film kan ik achterstevoren dromen, hahahaha... Heb ook een tip voor je als je van die films houd: Pirates of Silicon Valley

Maar goed, ik zoek nog steeds... Ik meen me te herinneren (de details komen langzaam terug) dat het een race was tegen de klok... er zou iets gebeuren als de klok afliep meen ik... Qua plot had het wel iets weg van wargames, waarbij ook een jonge "hacker" het opneemt tegen een supercomputer...

Sasja

• 1338 berichten
  • 120 stemmen

ik dacht ook meteen aan hackers

en anders misschien Wargames

BjornV

• 21 berichten
  • 87 stemmen

Sasja schreef:

ik dacht ook meteen aan hackers

en anders misschien Wargames

Wargames (oude & nieuwe) heb ik in mijn bezit (daarom vergeleek ik ze ook), en die is het zeker niet... Hackers, zie hierboven...

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3930 stemmen

Het doet me ook een klein beetje aan Eagle Eye (2008) denken.

BjornV

• 21 berichten
  • 87 stemmen

wimnoot schreef:

Het doet me ook een klein beetje aan Eagle Eye (2008) denken.

Ja, maar die is te recent... Ik praat echt over jaren 90 of begin van deze eeuw... Misschien was het wel een fil uit de jaren 80, ik heb 'm toen eens op TV gezien, en ik vond 'm toen best goed, maar ik kan nergens iets vinden...

Ik zit te denken aan acteurs, maar het is allemaal zo vaag, het is echt die ene scene (die overigens terugkomt, want die hacker speelt een centrale rol in het verhaal) die het 'm doet, dat ze bij die hacker binnenvallen, en dat die hacker in allerijl met een magneet langs zijn PC gaat... Die scene in The Core heeft er inderdaad iets van weg, maar die is het niet... Deze knaap had alleen iets van een magneet, voor zover ik me kan herinneren.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Misschien gaat hier een belletje rinkelen bij 1 van de films?

BjornV

• 21 berichten
  • 87 stemmen

Ik heb een lead...

Ik vermoed dat DIT 'm is... Maar eerst de videotheek bellen of hier nog aan te komen is...

Ik kan iig geen trailers vinden, maar het begint er verdacht veel op te lijken... Als ik meer weet, zal ik het zekers melden, want ik weet dat het een goede actiethriller was/is...

meileschot

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Bij Musíme Si Pomáhat (2000):

de(italiaanse) film gaat over een man die zich voordoet als een film scout die het liefst jonge meisjes scout zogenaamd voor de film studio`s in Rome.

hij laat iedereen auditie doen voor een camera waar geen film in zit.

als er op een dag een meisje auditie komt doen worden ze verliefd op elkaar en begint een aangrijpend liefdes drama, dat voor het meisje eindigd in het gekke huis.

de man wordt ontmaskerd en opgepakt en in elkaar geslagen door de politie.

al met al een hele melodramatische film, die zich afspeelt op het siciliaanse platteland

kan iemand mij helpen aan de naam van de regiseur of de film?

BjornV

• 21 berichten
  • 87 stemmen

meileschot schreef:

Bij Musíme Si Pomáhat (2000):

de(italiaanse) film gaat over een man die zich voordoet als een film scout die het liefst jonge meisjes scout zogenaamd voor de film studio`s in Rome.

hij laat iedereen auditie doen voor een camera waar geen film in zit.

als er op een dag een meisje auditie komt doen worden ze verliefd op elkaar en begint een aangrijpend liefdes drama, dat voor het meisje eindigd in het gekke huis.

de man wordt ontmaskerd en opgepakt en in elkaar geslagen door de politie.

al met al een hele melodramatische film, die zich afspeelt op het siciliaanse platteland

kan iemand mij helpen aan de naam van de regiseur of de film?

geregisseerd door Jan Hřebejk

BjornV

• 21 berichten
  • 87 stemmen

Colossus: The Forbin Project, Gezien, en helaas, dat is 'm dus ook niet...

Folkie

• 5 berichten
  • 1 stemmen

Joho iedereen! Welke film begint met die hilarische scene waarin een man een kop koffie wil kopen bij een (geloof ik) hindoestaan. Ik zaldie film in mijn verzameling hebben maar ik weet niet meer waar ik moet zoeken.

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3930 stemmen

Niet te veel weggeven! Folkie!

Folkie

• 5 berichten
  • 1 stemmen

Ok, ik zal iets duidelijker zijn. Er komt een groep mensen binnen bij een 24/7. Het zijn n paar criminelen. Eentje wil n kop koffie kopen maar dan zonder melk, zonder suiker maar koffie zonder melk staat niet op de prijslijst dus hij kan dat niet krijgen. Idem dito met de suiker.

Het was een geweldig begin van de film. Tarantino? Anybody?

EmilyPlays

• 54 berichten
  • 500 stemmen

Hackerfilm kan Swordfish zijn.

& Folkie's film,laten we hem uit zijn leiden verlossen is reservoir dogs.

PepperMovies

• 12 berichten
  • 0 stemmen

Heej!

Ik ben op zoek naar een titel...

Het gaat over een man die elke dag op 'dezelfde dag' wakker word. De rest van de wereld staat als het were stil, terwijl het voor hem wel telkens een nieuwe dag is.

Iemand een idee?

Een beetje het tegenovergestelde van 50 first dates dus...

Ciau! Pep

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Groundhog Day

PepperMovies

• 12 berichten
  • 0 stemmen

Helemaal fantastisch!

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

Ik zag toenet Dying Breed, waar een smalle tunnel in voorkwam. Dat deed me denken aan een andere film, met ook zo'n tunnel (stukje door een berg, kunt er alleen in lopen).

Ik dacht dat die wereld aan de andere kant er anders uit zag. En er is iets met een huisje van een meneer. Die woont daar en op een gegeven moment komen ze hem eruit halen maar hij wil niet weg en maakt dan nog een bom ofzo.

Ik heb er al op gestemd volgens mij, maar heeft iemand 'n clue hoe die heet?

F33LG00d

• 33 berichten
  • 38 stemmen

Hoi, dit is mijn eerste keer op dit stukje forum.

Oke ik ben op zoek naar een thriller, deze dingen weet ik er nog van (een hele tijd geleden gezien )

- Een mevrouw heeft een stiekeme (?) relatie met een meneer

- Maar die meneer heeft een dochtertje en die heeft een konijn d8 ik. Die mevrouw die kookt dat konijn, of iniedergeval dood dat konijn.

- Die mevrouw is gestoord

- Op het eind wordt ze vermoord, ze word in bad doodgeschoten?

Meer weet ik niet, ik weet dat ik dat een goede film vond, en wil hem daarom weten

Oja volgens heeft die mevrouw iets weg van madonna, maar dat weet ik niet zeker meer :S

Bedankt !

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Fatal Attraction

F33LG00d

• 33 berichten
  • 38 stemmen

moviemafketel schreef:

Fatal Attraction

Heb net de trailer bekeken op ytube, geniaal dat is hem idd.

Bedankt (Y)

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

John Lee Hooker schreef:

Ik zag toenet Dying Breed, waar een smalle tunnel in voorkwam. Dat deed me denken aan een andere film, met ook zo'n tunnel (stukje door een berg, kunt er alleen in lopen).

Ik dacht dat die wereld aan de andere kant er anders uit zag. En er is iets met een huisje van een meneer. Die woont daar en op een gegeven moment komen ze hem eruit halen maar hij wil niet weg en maakt dan nog een bom ofzo.

Ik heb er al op gestemd volgens mij, maar heeft iemand 'n clue hoe die heet?

Iemand toevallig nog 'n idee hoe deze kan heten?

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

Missing in America (2005)

?

Alleen was dat geen fantasy.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.