- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
mutse_90
-
- 63 berichten
- 1 stemmen
ze hangen vast en elke keer ik denk om het uur word ieman neergeshoten
die mensen kennen mekaar ni maar zijn verbonden met elkaar
mikey
-
- 29001 berichten
- 5148 stemmen
Ook al kom ik erop dan zeg ik het nog niet 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
ze hangen vast en elke keer ik denk om het uur word ieman neergeshoten
die mensen kennen mekaar ni maar zijn verbonden met elkaar
Oude of nieuwe film?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Vast 1 uit de Saw-reeks, heb wel eens zo'n carrousel gezien in een voorstukje geloof ik.
mutse_90
-
- 63 berichten
- 1 stemmen
ik heb hem in een amerikaanse biosoop gezien maar weet ni meer hoe hij heet twas een goede film
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
redelijk recent lol. Nou mooi 
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3634 stemmen
Oh ja, tuurlijk. Die heb ik onlangs nog gezien ook. Stom.
Glacius
-
- 4303 berichten
- 3040 stemmen
Niemand weet welke ik bedoel?
[Edit] Volgens mij heb ik em al... After Midnight (1989)
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik heb gezocht voor je, maar ik weet hem echt niet Glacius. Oude film?
Knisper
-
- 13048 berichten
- 1282 stemmen
Berichten met spoilers verwijderd. Op het moment dat iemand een bepaalde titel oppert, is het natuurlijk niet de bedoeling daar het eind van weg te geven.
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Een film waarbij een meisje wordt gevonden. Ze is eerst heel erg bang voor mensen maar dan gaan ze tegen haar praten en in bad stoppen enzo, en dan komt het nog enigzins goed. Was maar een relatief kleine scene van de film
?
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Gracias. Had alleen iets anders verwacht, stemmen zit er niet in.
SSeagal
-
- 1866 berichten
- 659 stemmen
Ik weet niet of ik het al eens had gevraagd (kon het niet vinden iig) maar zoek al heel heel lang een film titel. Ik heb hem vroeger gezien, zo'n 15 jaar terug ongeveer. Het enige wat ik nog weet is dat het over robots ging, een woestijnachtig gebied kan ik me herinneren en een gast met een discman. Op een gegeven moment gebruikt hij zelfs zijn heavy metal cd om een robot op te blazen, dit door de disc in de robot te doen. Het was een hele foute film volgens mij, maar vanwege jeugdherinneringen graag nog eens zien. Wie weet welke het is? Nee, Hardware zeker niet iig 
Annm
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
vriend van me had me n keer verteld over een super leuke film - wist niet filmtitel-
Beschrijving als volgt.
Het is een oude film/
Man heeft een vriendin, wordt beschuldigd en gaat de gevangenis in.
De (valse?) beschuldiging is gedaan door een andere man, die graag die vriendin voor zich wil.
Eenmal in gevangenis leert de man een oudere man kennen die daar jaren zit (alle stenen van naam voorzien heeft en geteld heeft). De oude man leert de man wat skills aan.
De man ontsnapt als de oude man doodgaat. De man verstopt zich in de doodskist die in de zee gegooid wordt door gevangenisbewakers.
Eenmal terug op het land neemt hij wraak op die man die nu met zijn vriendin leeft.
Iemand een idee???
newG
-
- 956 berichten
- 2356 stemmen
Ik weet niet of ik het al eens had gevraagd (kon het niet vinden iig) maar zoek al heel heel lang een film titel. Ik heb hem vroeger gezien, zo'n 15 jaar terug ongeveer. Het enige wat ik nog weet is dat het over robots ging, een woestijnachtig gebied kan ik me herinneren en een gast met een discman. Op een gegeven moment gebruikt hij zelfs zijn heavy metal cd om een robot op te blazen, dit door de disc in de robot te doen. Het was een hele foute film volgens mij, maar vanwege jeugdherinneringen graag nog eens zien. Wie weet welke het is? Nee, Hardware zeker niet iig
op een paar jaar tijd is deze vraag er al 2x dat ik weet gesteld geweest, heb er al redelijk wat google gezoek op zitten en nooit wat gevonden maar ga het nog eens proberen
newG
-
- 956 berichten
- 2356 stemmen
newG
-
- 956 berichten
- 2356 stemmen
YouTube - Millitant Love Baby - Call me Master (master blaster) (from Cyborg 3: The Recycler (1994))
op 1.07 zie ik een man gitaarbewegingen te maken in een woestijn (en er is kabel te zien dat naar alle waarschijnlijkheid een discman zou kunnen zijn...) Als er beelden zijn die je bekend voorkomen...
Annm
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Count of Monte Cristo, The
wow, geniaal. zo snel en precies ook. Super. Heel erg bedankt.
BjornV
-
- 21 berichten
- 87 stemmen
In Overigen > Algemeen > Film Titel Gezocht:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een film die ik ooit eens heb gezien, maar ik kan me alleen nog een bepaalde scene herinneren;
Een 2 of 3 tal agenten doet een inval bij een computer hacker die nog net zijn harde schijf probeert te wissen met een magneet, integenstelling tot wat de hacker denkt, dat ze hem willen arresteren, roepen ze zijn hulp in bij het "tracen" van een virus of een andere groep hackers (weet niet meer zeker of het een virus of een andere groep hackers is/was en/of tegen de klok) en iets proberen onschadelijk te maken.
Later in de film hebben ze het appartement van de hacker "ingenomen" als een soort van war-room, en worden alle operaties vanuit daar geleid... Er gebeurden dingen met verkeerslichten, Powergrid van de stad dat (gedeeltelijk) uitviel, etc.
Het kan zijn dat ik dingen door elkaar haal, maar dat met die inval bij die mannelijke "hacker" die zijn computer nog net probeert te wissen met een magneet staat me het meest voor de geest.
Het is een film uit de jaren 90 of begin van de jaren '00 van deze eeuw, Ik kan me de titel en de rest van de gebeurtenissen niet meer herinneren, laat staan acteurs, maar ik wil deze film nog eens zien... Welke filmkenner kan mij helpen?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.