• 16.333 nieuwsartikelen
  • 179.917 films
  • 12.384 series
  • 34.312 seizoenen
  • 651.271 acteurs
  • 199.638 gebruikers
  • 9.415.388 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

mutse_90

• 63 berichten
  • 1 stemmen

zou het choke kunnen zijn

Metalfist schreef:

Ik zie dat ze binnenkort weer wat vechtfilms op televisie komen en dat doet me denken aan een film die ik werkelijk al jaren zoek maar nog altijd niet heb gevonden. Ik heb een tweetal jaar hier ook al berichten gepost maar toen is er jammer genoeg geen uitsluitsel over gekomen dus hierbij nog eens een nieuwe oproep.

Het is een film à la Kickboxer waar er een toernooi wordt georganiseerd dat alle beste vechters van over de wereld bijeen brengt. Op zich een nogal redelijk standaard werkje ware het niet dat bij de climax van de film (het gevecht tussen de hoofdrolspeler en de bad guy) een scène kwam die me altijd is bijgebleven en die gaat als volgt:

de twee mannen zijn aan het vechten en delen allebei wat rake klappen uit in een soort van illegaal MMA tournament. Op een bepaald moment haalt de hoofdpersoon (de Amerikaan van de hoop) een balpen of potlood boven en ramt het in het oor van zijn tegenstander. Hierna geeft hij er een geweldige trap op waardoor het potlood/balpen helemaal in het oor verdwijnt...

Mocht er iemand zijn die dit herkent, ik zal u eeuwig dankbaar zijn

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

@Metalfist

Ik denk dat het Bloodsport 4: The Dark Kumite is die je zoekt.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Choke zal het niet zijn want die is veel te recent, ik ben nu een compilatie van vechtscènes uit Bloodsport IV aan het zien.

edit: dominion, je bent een held! Het is dus werkelijk deeltje 4, en dan te weten dat ik tot een paar minuten geleden zelfs niet wist dat er 4 delen van waren... In ieder geval erg bedankt want hier zoek ik al een eeuwigheid achter. Voor de geïnteresseerden die de scène willen zien:

Vanaf 2:22

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

Graag gedaan Metalfist .

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Het erge is dat ik die film gewoon al 3 keer heb gezien of zo in het verleden, maar kon die scene niet meer herinneren.

Glacius

• 4303 berichten
  • 3040 stemmen

Ik zoek een film die uit verschillende korte horror verhalen bestaat. De eerste is een stel die een lekke band krijgen door kraaienpootjes op weg, waarna ze naar één of andere spookachtig huis gaan, waar de man ernstig bang wordt gemaakt. Uiteindelijk is het een verrassingsfeestje voor zn verjaardag, waarbij hij het hoofd van zijn vrouw eraf kapt met een zwaard.

Tweede, volgens mij in dezelfde film (weet ik niet zeker).

Een klein groepje jongeren (of alleen dames) nemen ergens een verkeerde afslag en komen in één of andere achterbuurt zonder benzine te zitten (denk ik) en gaan op zoek naar hulp, waarbij ze één of andere psychopaat treffen met een aantal valse honden.

ErikvH

• 29 berichten
  • 147 stemmen

Ik zoek een redelijk oude film over een jongen die, volgens mij in Parijs, een relatie krijgt met een vrouw. Hij wordt in de film achterna gezeten, omdat die vrouw iets meesmokkelde. Iemand die weet waar ik het over heb?

stfuympos

• 13366 berichten
  • 731 stemmen

Waarschijnlijk Gotcha!

ErikvH

• 29 berichten
  • 147 stemmen

stfuympos schreef:

Waarschijnlijk Gotcha!

Jep, dat is hem. Bedankt

mutse_90

• 63 berichten
  • 1 stemmen

ik zoek een film den thiller of horror

gaat over paar mensen in dezelfde ruimte ze moeten erachter komen waarom ze er zitten

en om de bepaalde tijd gaat er iemand dood

kent iemand die

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

killing room

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Of Saw II?

stfuympos

• 13366 berichten
  • 731 stemmen

Of de Cube!

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

killing room, wedden?

Glacius

• 4303 berichten
  • 3040 stemmen

Glacius schreef:

Ik zoek een film die uit verschillende korte horror verhalen bestaat. De eerste is een stel die een lekke band krijgen door kraaienpootjes op weg, waarna ze naar één of andere spookachtig huis gaan, waar de man ernstig bang wordt gemaakt. Uiteindelijk is het een verrassingsfeestje voor zn verjaardag, waarbij hij het hoofd van zijn vrouw eraf kapt met een zwaard.

Tweede, volgens mij in dezelfde film (weet ik niet zeker).

Een klein groepje jongeren (of alleen dames) nemen ergens een verkeerde afslag en komen in één of andere achterbuurt zonder benzine te zitten (denk ik) en gaan op zoek naar hulp, waarbij ze één of andere psychopaat treffen met een aantal valse honden.

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

Volgens mij is die al eens eerder geweest in dit topic.. maar ik ken hem helaas niet.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

mikey schreef:

killing room, wedden?

Wat meer smaken aanbieden kan nooit geen kwaad. Kan hij die later nog eens gaan bekijken.

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

@mutse90

House of 9 kan het ook zijn

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3634 stemmen

Als ze met 'dezelfde ruimte' een heel huis bedoelde, dan wel.

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

Zou toch kunnen.

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3634 stemmen

Dan kan het ook Exam (2009) zijn.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

mutske moet maar uitsluitsel geven.

stfuympos

• 13366 berichten
  • 731 stemmen

Killing Room- Saw II- Cube- House of 9- Exam.

0-1-0-0-0

lol

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3634 stemmen

Vooruit muts, breng duidelijkheid!

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

mutse_90 schreef:
gaat over paar mensen in dezelfde ruimte ze moeten erachter komen waarom ze er zitten en om de bepaalde tijd gaat er iemand dood
Tja hoe heet het? Programmed cell death of zo iets en onderzoek ernaar.

mutse_90

• 63 berichten
  • 1 stemmen

en het iser geen van

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

stfuympos

• 13366 berichten
  • 731 stemmen

lol

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Mindhunters dan misschien?

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3634 stemmen

Grmbl.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.