- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Mr.Mark
-
- 9 berichten
- 18 stemmen
Nee, die niet volgens mij..
Het was wel in kleur.
antonino
-
- 10 berichten
- 128 stemmen
He,
Ik zoek een film die in de toekomst speelt, waar alle mensen heel erg dom zijn, en waar mensen vanuit het heden terecht komen.
Het is overigens een komedie.
alvast bedankt
kos
-
- 46751 berichten
- 8898 stemmen
@ SelmaDuim
PS dank voor je reactie.
PSS heeft jou naam een buitenlandse origine?
.
Glacius
-
- 4303 berichten
- 3040 stemmen
Ik zoek een horror film, waarschijnlijk jaren 70 of 80. Het is heel lang geleden dat ik deze gezien heb, maar volgens mij ging het over een jongeman (tussen 16 en 20) die een nobody is en mogelijk gepest/gekleineerd werd, doordraait en bezeten wordt door een demoon. Ik geloof dat ie ook wraak nam, maar zoals ik al zei, het is zo verschrikkelijk lang geleden.
antonino
-
- 10 berichten
- 128 stemmen
Dat is Idiocracy (2006)
Ja dat is em!
Bedankt
Bubblez
-
- 2070 berichten
- 2536 stemmen
Ik zoek een horror film, waarschijnlijk jaren 70 of 80. Het is heel lang geleden dat ik deze gezien heb, maar volgens mij ging het over een jongeman (tussen 16 en 20) die een nobody is en mogelijk gepest/gekleineerd werd, doordraait en bezeten wordt door een demoon. Ik geloof dat ie ook wraak nam, maar zoals ik al zei, het is zo verschrikkelijk lang geleden.
Twisted Brain (1974)
Glacius
-
- 4303 berichten
- 3040 stemmen
Ik ben vrij zeker van dat het Evil Speak en Twisted Brain niet is. Volgens mij werden er vrij veel witte lichten gebruikt (bij de demoon) en schuddende decors (a la aardbeving-achtig).
muziek1602
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
ik ben op zoek naar een film dat gaat over joden
ik weet de titel niet maar in het kort gaat het hier over:
Een echtpaar met een baby moeten naar een concetratiekamp toe
toen ze eenmaal bij de trein waren hebben ze het kind op het peron gelaten en zijn met de trein naar het concertratiekamp gegaan
die man is daar overleden en de vrouw is weer terug gekomen
een maal op het peron is zij opzoek naar haar baby
maar die is gevonden door een gezin
zij bleef maar naar haar kind zoeken tot dat ze zo gek werd en naar een gesticht moest
het personeel van het gesticht hoorde dat haar zoon die al groot is, balet ging dansen op de notenkraker of was het de zwanenmeer ik weet het niet meer
zij hebben toen die vrouw meegenomen naar de voorstelling en zeiden dat dat haar zoon is die daar aan het dansen is
weet iemand de titel van deze 2 delige joodse film
Glacius
-
- 4303 berichten
- 3040 stemmen
Ik ben vrij zeker van dat het Evil Speak en Twisted Brain niet is. Volgens mij werden er vrij veel witte lichten gebruikt (bij de demoon) en schuddende decors (a la aardbeving-achtig).
Laat maar mensen, volgens mij heb ik em gevonden.
'976-EVIL' heet de film.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Die film heeft wel een totaal ander plot als wat jij zei zeg.
chrispie
-
- 36 berichten
- 56 stemmen
weet iemand hoe de film heet , die gaat over een meisje die door mensen heen kan kijken en zo ziet wat voor ziekte het is??? de film kwam als voorstukje in de film sint
Glacius
-
- 4303 berichten
- 3040 stemmen
Die film heeft wel een totaal ander plot als wat jij zei zeg.
Nou dat valt best mee. Het is een sukkel die wraak wil nemen en vervolgens demonische krachten krijgt 
Maar zoals ik al zei, het was lang geleden dat ik de film gezien had, minstens zo'n 12 jaar.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
weet iemand hoe de film heet , die gaat over een meisje die door mensen heen kan kijken en zo ziet wat voor ziekte het is??? de film kwam als voorstukje in de film sint
Dat was geen filmtrailer....(foei).
IDFA (staat voor International Documentary Festival Amsterdam dat morgen start) commercial. Meer informatie incl. de bewuste commercial + informatie over de echte documentaire.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zo, dat X-Ray Eyes ziet er erg goed uit zeg!
chrispie
-
- 36 berichten
- 56 stemmen
ja die is het X-ray eyes!!
dat ziet er zeker heel goed uit
chrispie
-
- 36 berichten
- 56 stemmen
Dat was geen filmtrailer....(foei).
IDFA (staat voor International Documentary Festival Amsterdam dat morgen start) commercial. Meer informatie incl. de bewuste commercial + informatie over de echte documentaire.
komt deze ook uit in de nederlandse bioscopen dat jij weet?
antonino
-
- 10 berichten
- 128 stemmen
Ik zoek nog een film met Gene Hackman in de hoofdrol.
Gene wordt in deze film verdacht verdacht van de moord op een jonge vrouw. De filmt speelt zich bijna in het geheel af in een politiebureau waar de ondervraging plaats vindt.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3085 stemmen
Iemand die zoveel van een film afweet, kan ook zelf even zoeken zonder dat wij alles moeten voorkauwen. Liever lui dan moe.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Maar het zou goed voor je imago op MM wezen, riesma. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
We hebben hier al wel vanalles voorbij zien komen. Libelle-lezeressen die 1 vraag hier stellen en dan nooit meer verder wat met mm doen etc.. En ik vind ook als je een acteur weet dat je zelf maar even eerst moet gaan zoeken. Doe ik ook en als ik er dan echt niet uitkom vraag ik het alsnog.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3085 stemmen
Maar het zou goed voor je imago op MM wezen, riesma.
kos
-
- 46751 berichten
- 8898 stemmen
Je hebt kennelijk wat goed te maken.
.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3085 stemmen
Jawel, Sinterklaas. Weer een taakstraf op de inpakafdeling dan maar?
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Ik zie dat ze binnenkort weer wat vechtfilms op televisie komen en dat doet me denken aan een film die ik werkelijk al jaren zoek maar nog altijd niet heb gevonden. Ik heb een tweetal jaar hier ook al berichten gepost maar toen is er jammer genoeg geen uitsluitsel over gekomen dus hierbij nog eens een nieuwe oproep.
Het is een film à la Kickboxer waar er een toernooi wordt georganiseerd dat alle beste vechters van over de wereld bijeen brengt. Op zich een nogal redelijk standaard werkje ware het niet dat bij de climax van de film (het gevecht tussen de hoofdrolspeler en de bad guy) een scène kwam die me altijd is bijgebleven en die gaat als volgt:
de twee mannen zijn aan het vechten en delen allebei wat rake klappen uit in een soort van illegaal MMA tournament. Op een bepaald moment haalt de hoofdpersoon (de Amerikaan van de hoop) een balpen of potlood boven en ramt het in het oor van zijn tegenstander. Hierna geeft hij er een geweldige trap op waardoor het potlood/balpen helemaal in het oor verdwijnt...
Mocht er iemand zijn die dit herkent, ik zal u eeuwig dankbaar zijn 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.