- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
The Bank Job is niet frans maar het zou hem wel kunnen zijn.
MoFeDu
-
- 2946 berichten
- 0 stemmen
nope, ook niet...
Op het einde komt het er op neer dat die ouwe vent helemaal hoestend aan de operatie begint en volgens mij vindt uiteindelijk de hele bankroof niet plaats.
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Ik ken die film ook alleen kan ik niet op die titel komen.
MoFeDu
-
- 2946 berichten
- 0 stemmen
Jup, dat is hem. Bedankt moviemafketel!
Komt officieel uit Canada zie ik nu...
domuslucis
-
- 49 berichten
- 169 stemmen
Wie kan mij helpen aan de titel van een italiaanse film die zich afspeelt in het begin van de vorige eeuw. De film gaat over een kinderloos echtpaar van middelbare leeftijd, dat in een villa aan zee woont. op een dag komt er een straatschoffie bij het echtpaar en tot hun grote verbazing blijkt het een wonderkind te zijn: het feilloos naspelen van pianostukken en het opnieuw bewijzen van de stelling van Pythagoras met een stok in het natte zand. Voordat ze het kind een opleiding/opvoeding kunnen geven komt de jongen om bij een dodelijk ongeval.
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek de titel van een film.
De film gaat over een groepje mariniers die naar een basis gaan waar ze een soort virtual reality project gaan voeren en daar worden ze achterna gezeten door een geest.
ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
Gamer (2009)? denk het niet, maar toch..
6360
-
- 1 berichten
- 95 stemmen
Hallo allemaal!
Ik zoek de titel van een film die ik zo'n 7/8 jaar geleden gezien heb, ik weet nog dat het toentertijd veel indruk op me wist te maken. Het was volgens mij een vampierenfilm en ik heb jammer genoeg alleen het eind kunnen zien. Het einde ging als volgt: een groep ouders bevonden zich in een grote kerk en hun kinderen waren als het ware 'gekidnapt' door een vampier (geloof ik) en je zag die kinderen in de lucht vliegen. De vampier stelde de ouders voor om alle kinderen vrij te laten als hij een kind mocht houden. Een vader was hierop tegen en wilde vechten voor alle kinderen, de rest van de ouders stemden met het voorstel van de vampier in en eenieder kreeg een soort parel (ik weet het niet helemaal zeker, het kan ook iets anders geweest zijn) in de hand en degene met de zwarte (in ieder geval een andere kleur dan die van de rest) parel (?) daarvan zou het kind bij de vampier blijven. Uiteindelijk bleek de vader die eigenlijk voor alle kinderen wilde vechten de zwarte parel te hebben en zijn zoon werd door de vampier meegenomen. Later zie je dat die vader op een dag zijn buurman en diens dochter ziet (zij was ook een van de kinderen die waren 'gekidnapt), waarop de buurman hem medelevend aankijkt. De film eindigt met de scene dat de vader op een gegeven moment zijn zoon ziet in een mensenmassa en achter hem aan probeert te gaan, waarop de zoon zich omdraait en zijn tanden laat zien (volgens mij) en waardoor duidelijk wordt dat hij ook in een vampier is veranderd. De vader kan de vampier en zijn zoon niet inhalen.
Zoiets was het ongeveer en ik zou het erg fijn vinden als iemand mij kan vertellen hoe deze film heet, want ik zoek er echt al jaren naar. Alvast bedankt allemaal!
marnickvl
-
- 4 berichten
- 1 stemmen
Hallo, ik heb al eerder een bericht hier geplaats maar helaas zonder succes!
Ik zoek een film waarin ze een nieuw programma bedenken omdat de kijkcijfers niet goed zijn. Het wordt een soort daging show waarin vrouwen met 1 man daten, ze zitten allemaal in een huis. De vrouw wie gaat winnen wordt verliefd op iemand in de organisatie van het programma. Het is een redelijk moderne film!
Weet iemand de titel van de film!? ben al een tijdje aan het zoeken..
groetjes,
marnick
Bubblez
-
- 2070 berichten
- 2536 stemmen
Hallo allemaal!
Ik zoek de titel van een film die ik zo'n 7/8 jaar geleden gezien heb, ik weet nog dat het toentertijd veel indruk op me wist te maken. Het was volgens mij een vampierenfilm en ik heb jammer genoeg alleen het eind kunnen zien. Het einde ging als volgt: een groep ouders bevonden zich in een grote kerk en hun kinderen waren als het ware 'gekidnapt' door een vampier (geloof ik) en je zag die kinderen in de lucht vliegen. De vampier stelde de ouders voor om alle kinderen vrij te laten als hij een kind mocht houden. Een vader was hierop tegen en wilde vechten voor alle kinderen, de rest van de ouders stemden met het voorstel van de vampier in en eenieder kreeg een soort parel (ik weet het niet helemaal zeker, het kan ook iets anders geweest zijn) in de hand en degene met de zwarte (in ieder geval een andere kleur dan die van de rest) parel (?) daarvan zou het kind bij de vampier blijven. Uiteindelijk bleek de vader die eigenlijk voor alle kinderen wilde vechten de zwarte parel te hebben en zijn zoon werd door de vampier meegenomen. Later zie je dat die vader op een dag zijn buurman en diens dochter ziet (zij was ook een van de kinderen die waren 'gekidnapt), waarop de buurman hem medelevend aankijkt. De film eindigt met de scene dat de vader op een gegeven moment zijn zoon ziet in een mensenmassa en achter hem aan probeert te gaan, waarop de zoon zich omdraait en zijn tanden laat zien (volgens mij) en waardoor duidelijk wordt dat hij ook in een vampier is veranderd. De vader kan de vampier en zijn zoon niet inhalen.
Zoiets was het ongeveer en ik zou het erg fijn vinden als iemand mij kan vertellen hoe deze film heet, want ik zoek er echt al jaren naar. Alvast bedankt allemaal!
Wat je beschijft lijkt erg op Stephen King's Storm of the...!
newG
-
- 956 berichten
- 2356 stemmen
Ik zoek de titel van een film.
De film gaat over een groepje mariniers die naar een basis gaan waar ze een soort virtual reality project gaan voeren en daar worden ze achterna gezeten door een geest.
de beschrijving past bij deze film...
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
In de lijn van 'vroeger was alles beter' ben ik opzoek naar een sinterklaas film van toen ik klein was (begin '90). Deze film ging over een jongetje die stiekem op de boot van de Sint mee ging naar Spanje en werd opgeleid tot Zwarte Piet.
Weet iemand de titel van deze film?
Lalenamagic
-
- 2 berichten
- 6 stemmen
Hallo,
Ik zoek de titel van een film die in ruim tien jaar geleden heb gezien. Een vriend hield van films en heeft deze voor mij gehuurd op video (samen met Babette's Feast, Die blechtrommel en Heimat).
Het gaat om een stel dat een baby krijgt maar die is misvormd. Sterker nog, het kind lijkt meer op een worm of alien maar toch zorgen ze ervoor. Er wordt geloof ik niet tot weinig in gesproken en mijn herinnering zegt dat het ook zwartwit was.
Qua huis herinner ik me dat het zich voornamelijk in 1 kamer afspeelt.
Ik wil hem nog een keer zien maar weet echt niet meer wat de titel was.
Lalenamagic
-
- 2 berichten
- 6 stemmen
kappeuter, dat is hem! wat goed dat je dat weet zeg, niemand in mijn omgeving had gehoord van een film met de omschrijving die ik geef, al is die misschien wat vaag.
Er was me wel bijgebleven dat het tussen man en vrouw niet goed ging, heb niet onthouden dat ze hen ook in de steek liet.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zoek nog een film waar ik echt weinig nog van weet. Een meisje is bij een jongen op zijn appartement(huiskamer geloof ik) en dan krijgen ze ruzie en valt zij met dr hoofd tegen de tafel. Zou ook heelgoed kunnen dat zij tegen de hoek van de tafel valt terwijl die jongen er helemaal niet was. Pure pech. Hij schrikt zich een ongeluk bij thuiskomst en dan komt er nog een meisje op zijn appartement op het einde(of de moeder van het meisje) en die hoort de mobiel overgaan van dr dochter. Verder weet ik het niet zo goed meer. Zijn geloof ik iets van rond de 20 jaar of zo.
neo
-
- 15436 berichten
- 10054 stemmen
Berichten verplaatst naar Film > Algemeen > Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp)
Baggerman
-
- 10842 berichten
- 8299 stemmen
Zoek nog een film waar ik echt weinig nog van weet.
Het zou deze kunnen zijn: Dead Bodies
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Helemaal in 1 keer goed Baggerman. Trailer nog even bekeken en klopt met die hagedis en zo. Bedankt man! 
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Een film met 2 broertjes. Ze gaan stiekem weg, roken ergens een joint en komen dan een vent tegen in een auto die stilstaat en zelfmoord wil plegen. Een slang, bevestigd aan zijn uitlaat moet ervoor zorgen dat 'ie stikt. Dan beland één van de twee jongens in de auto en er volgen wat dreigingen...
Maikeru
-
- 1934 berichten
- 2388 stemmen
Ik ben op zoek naar een komedie/horror film die ik in mijn kindertijd heb gezien.
Het was een Amerikaanse film met een komische acteur, waarbij er allerlei trollen een stad terroriseren. Het enige wat ik nog weet is dat de trollen werden verslagen door melk op ze te spuiten. Dit deden de kinderen met supersoakers. 
Weet iemand waar ik het over heb?
newG
-
- 956 berichten
- 2356 stemmen
Ik ben op zoek naar een komedie/horror film die ik in mijn kindertijd heb gezien.
Het was een Amerikaanse film met een komische acteur, waarbij er allerlei trollen een stad terroriseren. Het enige wat ik nog weet is dat de trollen werden verslagen door melk op ze te spuiten. Dit deden de kinderen met supersoakers. 
Weet iemand waar ik het over heb?
Ernest Scared Stupid (1991) denk ik
newG
-
- 956 berichten
- 2356 stemmen
Ernest Scared Stupid - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
Following his lead, the rest of the children begin attacking the trolls with milk
Maikeru
-
- 1934 berichten
- 2388 stemmen
Top! Heel erg bedankt.
Flop 100 of niet, ik ga hem snel eens opzoeken.
newG
-
- 956 berichten
- 2356 stemmen
je kan hem helemaal op youtube bekijken (in 9 delen)
Maikeru
-
- 1934 berichten
- 2388 stemmen
je kan hem helemaal op youtube bekijken (in 9 delen)
Haha, bedankt, ik was er al aan begonnen... Echt een vreselijk film! 
Xeeby
-
- 21 berichten
- 31 stemmen
Ik zoek een film die ik een hele tijd geleden had gekeken.
Een SF film d8 ik. Het gaat over n stel, die hebben 1 of 2 kinderen. Maar ze mogen niet meer kinderen hebben dus werden ze in n gevangenis ofzo opgesloten? Iets in die richting.
Kent iemand dat?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.