• 16.333 nieuwsartikelen
  • 179.954 films
  • 12.386 series
  • 34.314 seizoenen
  • 651.306 acteurs
  • 199.646 gebruikers
  • 9.416.343 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

wvemm

• 6 berichten
  • 0 stemmen

OPGELOST> A taxing woman.

Enige jaren geleden heb ik een Japanse/Aziatische film gezien met als onderwerp een dierenwinkel/dierenfokker die een inspectrice van de belastingdienst op bezoek kreeg voor belastingcontrole. In de film probeert hij van alles uit om de controle zoveel mogelijk tegen te werken.

Maar de titel van deze film???

ikzoekdefilm

• 3 berichten
  • 0 stemmen

nee, sorry. iemand nog een idee

Allison '85

• 66 berichten
  • 0 stemmen

ikzoekdefilm schreef:

(quote)

nee, sorry. iemand nog een idee

Ik dacht echt dat het hem was; waargebeurd verhaal over een 15 jarig meisje die zwanger is en in de steek is gelaten door haar vriend......en een moeder met een heel treurig gezicht.....

Geen idee verder, sorry.

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3634 stemmen

Via google kom ik ook alleen op die titel uit.. Weet je toevallig nog andere dingen er over?

jolliewollie

• 2 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Overige films > Help!! Ik zoek een film over gijzeling:

Hallo, ik hoop dat iemand me hier kan helpen. Ik zoek namelijk een film, die is nu 1 of 2 jaar oud die gaat over een gijzeling.

Mensen worden wakker in een gebouw en ze weten nu niet meer wie de verdachten zijn en wie de slachtoffers. En in dat hele verhaal wordt het stukje voor beetje duidelijker wie wat achterhoudt. Hij is volgens mij niet in de bioscoop geweest maar ik ben gewoon de titel kwijt van deze film. Kan iemand me aub helpen?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Niet gewoon Saw II of zo?

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3634 stemmen

Hmm.. dit zijn wel soortgelijke films.

Killing Room, The (2009) klopt qua jaar dan wel meer..

House of 9 (2005)

Unknown (2006)

yeyo

• 6360 berichten
  • 4645 stemmen

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3930 stemmen

jolliewollie schreef:

In Film > Overige films > Help!! Ik zoek een film over gijzeling:

Hallo, ik hoop dat iemand me hier kan helpen. Ik zoek namelijk een film, die is nu 1 of 2 jaar oud die gaat over een gijzeling.

Mensen worden wakker in een gebouw en ze weten nu niet meer wie de verdachten zijn en wie de slachtoffers. En in dat hele verhaal wordt het stukje voor beetje duidelijker wie wat achterhoudt. Hij is volgens mij niet in de bioscoop geweest maar ik ben gewoon de titel kwijt van deze film. Kan iemand me aub helpen?

Klinkt ook een beetje als Identity maar dat is in een hotel.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Identity coole film trouwens

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3634 stemmen

Ja, daar dacht ik ook net aan, toen ze verdachten en slachtoffers zei.

jolliewollie

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Het is Unknown! Echt super man dat jullie me zo snel geholpen hebben heb me wel zo te zien zwaar vergist in het jaartijd dat die uitkwam haha

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3930 stemmen

moviemafketel schreef:

Identity coole film trouwens

Unknown had ik weer nooit van gehoord maar wil die nu wel graag zien. Echt een leuk topic dit!

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3634 stemmen

Graag gedaan! Ja, die jaartallen zijn krengen inderdaad...

mrwhite

• 1521 berichten
  • 3499 stemmen

hallo ik ben opzoek naar een horror film ik denk ergens uit de jaren 80 of 90tig

wat ik me nog herinner is dat er via de mond een soort insect of zoiets wordt doorgegeven waardoor ze bezeten geraken of het lichaam erdoor wordt overgenomen.

ik dacht zelf even aan de the film the faculty maar ik denk zelf dat de film ouder is.

weet iemand iets meer????

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

SLither of Night of thecreeps???

Valt in ieder geval onder het exacte concept

mrwhite

• 1521 berichten
  • 3499 stemmen

slither is het niet die heb ik gisteren gezien. the creeps is het ook niet maar waneer ik dat intikte kwam ik op Night of the Creeps (1986) en het zou wel eens die kunnen zijn.

alvast bedankt mikey voor de snelle reactie.

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

Ja night of the creeps inderdaad. sorry

wattunnurt

• 4 berichten
  • 0 stemmen

Opgelost : Andersonville

Hallo, ik zoek een film uit de jaren 70, 80 of 90.

Het is een western en het ging tussen het Noorden en Zuiden van Amerika (de burgeroorlog). Volgens mij deed Clint Eastwood ook mee.

Het gaat over een kamp vol met gevangen. In dat kamp zitten allemaal lui van het noorden gevangen. In dat kamp worden allemaal gangs opgericht die elkaar het leven zuur maken. Op een dag als de zoveelste nieuwkomers worden beroofd, pikken sommige mensen het niet meer en pakken ze die bendes aan. En worden ze berecht in dat kamp, maar omdat te doen moeten ze eerst toestemming vragen aan de kampleiding. Die vinden het raar, maar laten het toch toe. De schuldigen worden berecht en opgehangen. Weet verder niet hoe die afloopt.

Wie oh wie weet meer deze film!?

Alvast bedankt.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Andersonville hier

wattunnurt

• 4 berichten
  • 0 stemmen

Thanks! Gelijk kijken

Brix

• 19722 berichten
  • 5148 stemmen

Het beruchte gevangenenkamp met de 'Deadline'!

kos

• 46751 berichten
  • 8898 stemmen

mrwhite schreef:

hallo ik ben opzoek naar een horror film ik denk ergens uit de jaren 80 of 90tig

wat ik me nog herinner is dat er via de mond een soort insect of zoiets wordt doorgegeven waardoor ze bezeten geraken of het lichaam erdoor wordt overgenomen.

ik dacht zelf even aan de the film the faculty maar ik denk zelf dat de film ouder is.

weet iemand iets meer????

Hidden, The (1987)

JDSsmetje

• 6568 berichten
  • 2332 stemmen

Ik zoek een volgens mij vrij bekende film waarin een boerenmeisje verliefd wordt op een prins. De prins moet het boerenmeisje verlaten voor zijn plichten, maar het boerenmeisje besluit de prins op te zoeken en ziet vervolgens de prins op zijn wit paard. De prins ziet haar ook, en neemt haar mee op het paard. Ik herinner me ook nog de volgende scène: de prins en het boerenmeisje zitten de kussen, en eigenlijk net iets meer dan dat in de bibliotheek en even later begint de pers dat allemaal te fotograferen. Moet genoeg informatie zijn lijkt me, en moest dat niet zo zijn, vraagt u het maar.

Allison '85

• 66 berichten
  • 0 stemmen

Deze?

JDSsmetje

• 6568 berichten
  • 2332 stemmen

Ja, bedankt !

Brix

• 19722 berichten
  • 5148 stemmen

Maandag 5/7 op RTL5 te zien, om 20:30 uur.

KB-013

• 33 berichten
  • 21 stemmen

Een man beleeft keer op keer dezelfde dag. (meer weet ik niet)

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8299 stemmen

Groundhog Day

JDSsmetje

• 6568 berichten
  • 2332 stemmen

Ofwel Portal ('08)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.