- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
wvemm
-
- 6 berichten
- 0 stemmen
OPGELOST> A taxing woman.
Enige jaren geleden heb ik een Japanse/Aziatische film gezien met als onderwerp een dierenwinkel/dierenfokker die een inspectrice van de belastingdienst op bezoek kreeg voor belastingcontrole. In de film probeert hij van alles uit om de controle zoveel mogelijk tegen te werken.
Maar de titel van deze film???
ikzoekdefilm
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
nee, sorry. iemand nog een idee
Allison '85
-
- 66 berichten
- 0 stemmen
nee, sorry. iemand nog een idee
Ik dacht echt dat het hem was; waargebeurd verhaal over een 15 jarig meisje die zwanger is en in de steek is gelaten door haar vriend......en een moeder met een heel treurig gezicht..... 
Geen idee verder, sorry.
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3634 stemmen
Via google kom ik ook alleen op die titel uit.. Weet je toevallig nog andere dingen er over?
jolliewollie
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
In Film > Overige films > Help!! Ik zoek een film over gijzeling:
Hallo, ik hoop dat iemand me hier kan helpen. Ik zoek namelijk een film, die is nu 1 of 2 jaar oud die gaat over een gijzeling.
Mensen worden wakker in een gebouw en ze weten nu niet meer wie de verdachten zijn en wie de slachtoffers. En in dat hele verhaal wordt het stukje voor beetje duidelijker wie wat achterhoudt. Hij is volgens mij niet in de bioscoop geweest maar ik ben gewoon de titel kwijt van deze film. Kan iemand me aub helpen?

Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3634 stemmen
Hmm.. dit zijn wel soortgelijke films.
Killing Room, The (2009) klopt qua jaar dan wel meer..
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3930 stemmen
In Film > Overige films > Help!! Ik zoek een film over gijzeling:
Hallo, ik hoop dat iemand me hier kan helpen. Ik zoek namelijk een film, die is nu 1 of 2 jaar oud die gaat over een gijzeling.
Mensen worden wakker in een gebouw en ze weten nu niet meer wie de verdachten zijn en wie de slachtoffers. En in dat hele verhaal wordt het stukje voor beetje duidelijker wie wat achterhoudt. Hij is volgens mij niet in de bioscoop geweest maar ik ben gewoon de titel kwijt van deze film. Kan iemand me aub helpen?
Klinkt ook een beetje als Identity maar dat is in een hotel.
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3634 stemmen
Ja, daar dacht ik ook net aan, toen ze verdachten en slachtoffers zei.
jolliewollie
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Het is Unknown! Echt super man dat jullie me zo snel geholpen hebben
heb me wel zo te zien zwaar vergist in het jaartijd dat die uitkwam haha
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3930 stemmen
Identity coole film trouwens
Unknown had ik weer nooit van gehoord maar wil die nu wel graag zien. Echt een leuk topic dit! 
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3634 stemmen
Graag gedaan! Ja, die jaartallen zijn krengen inderdaad...
mrwhite
-
- 1521 berichten
- 3499 stemmen
hallo ik ben opzoek naar een horror film ik denk ergens uit de jaren 80 of 90tig
wat ik me nog herinner is dat er via de mond een soort insect of zoiets wordt doorgegeven waardoor ze bezeten geraken of het lichaam erdoor wordt overgenomen.
ik dacht zelf even aan de the film the faculty maar ik denk zelf dat de film ouder is.
weet iemand iets meer????
mikey
-
- 29001 berichten
- 5148 stemmen
SLither of Night of thecreeps???
Valt in ieder geval onder het exacte concept 
mrwhite
-
- 1521 berichten
- 3499 stemmen
slither is het niet die heb ik gisteren gezien. the creeps is het ook niet maar waneer ik dat intikte kwam ik op Night of the Creeps (1986) en het zou wel eens die kunnen zijn.
alvast bedankt mikey voor de snelle reactie.
mikey
-
- 29001 berichten
- 5148 stemmen
Ja night of the creeps inderdaad. sorry 
wattunnurt
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
Opgelost : Andersonville
Hallo, ik zoek een film uit de jaren 70, 80 of 90.
Het is een western en het ging tussen het Noorden en Zuiden van Amerika (de burgeroorlog). Volgens mij deed Clint Eastwood ook mee.
Het gaat over een kamp vol met gevangen. In dat kamp zitten allemaal lui van het noorden gevangen. In dat kamp worden allemaal gangs opgericht die elkaar het leven zuur maken. Op een dag als de zoveelste nieuwkomers worden beroofd, pikken sommige mensen het niet meer en pakken ze die bendes aan. En worden ze berecht in dat kamp, maar omdat te doen moeten ze eerst toestemming vragen aan de kampleiding. Die vinden het raar, maar laten het toch toe. De schuldigen worden berecht en opgehangen. Weet verder niet hoe die afloopt.
Wie oh wie weet meer deze film!?
Alvast bedankt.
wattunnurt
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
Andersonville hier
Thanks! Gelijk kijken 
Brix
-
- 19722 berichten
- 5148 stemmen
Het beruchte gevangenenkamp met de 'Deadline'!
kos
-
- 46751 berichten
- 8898 stemmen
hallo ik ben opzoek naar een horror film ik denk ergens uit de jaren 80 of 90tig
wat ik me nog herinner is dat er via de mond een soort insect of zoiets wordt doorgegeven waardoor ze bezeten geraken of het lichaam erdoor wordt overgenomen.
ik dacht zelf even aan de the film the faculty maar ik denk zelf dat de film ouder is.
weet iemand iets meer????
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2332 stemmen
Ik zoek een volgens mij vrij bekende film waarin een boerenmeisje verliefd wordt op een prins. De prins moet het boerenmeisje verlaten voor zijn plichten, maar het boerenmeisje besluit de prins op te zoeken en ziet vervolgens de prins op zijn wit paard. De prins ziet haar ook, en neemt haar mee op het paard. Ik herinner me ook nog de volgende scène: de prins en het boerenmeisje zitten de kussen, en eigenlijk net iets meer dan dat in de bibliotheek en even later begint de pers dat allemaal te fotograferen. Moet genoeg informatie zijn lijkt me, en moest dat niet zo zijn, vraagt u het maar.
Brix
-
- 19722 berichten
- 5148 stemmen
Maandag 5/7 op RTL5 te zien, om 20:30 uur.
KB-013
-
- 33 berichten
- 21 stemmen
Een man beleeft keer op keer dezelfde dag. (meer weet ik niet)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.