• 16.340 nieuwsartikelen
  • 179.970 films
  • 12.388 series
  • 34.317 seizoenen
  • 651.356 acteurs
  • 199.650 gebruikers
  • 9.416.805 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Treinneger

• 22 berichten
  • 122 stemmen

Nope heb net alle 3 opgezocht maarzijn niet de films die ik bedoel

anw thanks for responding

Allison '85

• 66 berichten
  • 0 stemmen

Treinneger schreef:

Ik zoek eigenlijk 2 films

1. een jongen ziet dat zijn stiefvader iemand vermoord, en hem daarna verbrand in een oven, en dan proberen hij en zijn echte vader hem te ontmaskeren zoiets, het is een thriller, en ik geloof een al wat oudere film

Domestic Disturbance?

Treinneger

• 22 berichten
  • 122 stemmen

je bent de beste

dankje dat was hem

Allison '85

• 66 berichten
  • 0 stemmen

Treinneger schreef:

je bent de beste

dankje dat was hem

Graag gedaan!

Die andere film is 'Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood'

YouTube - Don't Be A Menace Nuclear Weapon Scene

Q Jones

• 3527 berichten
  • 2894 stemmen

Ik zoek een film die ik al heel lang geleden samen met mijn oma heb gezien volgens mij was ik een jaar of 8.

Wat ik nog weet is dat er een aantal oude mensen in een flat wonen en dan moet die flat worden gesloopt om plaatst te maken voor een grote wolkenkrabber. Dan komen er opeens vliegende schotels en die komen de oude mensen volgens mij helpen. Op het einde zie dat het kleine flatje er nog staat en aan alle twee de kanten staan grote wolkenkrabbers.

Ik weet dat het een beetje vaag is maar kan iemand mij helpen

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8299 stemmen

*Batteries Not Included (met het sterretje!)

Q Jones

• 3527 berichten
  • 2894 stemmen

Ja thanks dat is hem

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

Ik zoek een film.

Het gaat over een jongen ( ongeveer 16 jaar ) die verdriet heeft om iets en daardoor steun vind bij een groep skinheads. Hij wordt in de groep opgenomen en daardoor voelt hij zich stoer en verandert zijn gedrag. Zijn vader had een wasgoedwinkeltje, en hij krijgt nog ruzie met zijn vader. Ook was er een scene waarin hij voor de spiegel staat: hij ziet er wanhopig en verdrietig uit, en plots gaat er een knop in zijn hoofd om en dan zie je een grijns ( dat is de soort woede waar hij op stuit, hij laat zich terugvallen op de groep skinheads )

Het zou ook best kunnen dat er geen engels wordt gesproken.

Iemand die dit herkent?

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Skin (2008) (I) die wellicht?

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3634 stemmen

Ja, daar dacht ik inderdaad ook aan.

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

Ja, thx!

En dan zoek ik er eigenlijk nog een.

Hier gaat het weer over wat jongeren. Ik herinner me nog dat ze een stukje gingen wandelen in een groot vallei, en toen raakte er iemand kwijt ( een van de hoofdrolspelers ). Die werd toen gezocht door de groepsleider, ze renden een grote afstand over de groene heuvels/bergen. Het was licht.

Het ging er volgens mij om dat de jongen erg depressief was en dat hij geen toekomst meer zag in het leven.

Vrij realistisch en goed geacteerd. Ook lange camerabeelden.

Ik dacht dat het ook een andere taal dan Engels was.

Veel meer herinner ik me helaas niet...

dyantha

• 25 berichten
  • 1 stemmen

In Film > Overige films > Help me ik zoek een film:

Ik zoek een film die ik laatst gekeken heb op televisie , ik weet alleen niet hoe die film heet of wie de acteurs zijn.

Het gaat over een meisje die weg rent van huis met hulp van een paar indianen, ze komt dan aan bij het huis van haar overleden oom(geloof ik).. Haar oom of vader hielp vroeger de indianen te schuilen in de kelder van zijn huis,,, ik hoop dat ik een beetj duidelijk ben geweest

alvast bedankt,

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

John Lee Hooker schreef:

Ja, thx!

En dan zoek ik er eigenlijk nog een.

Hier gaat het weer over wat jongeren. Ik herinner me nog dat ze een stukje gingen wandelen in een groot vallei, en toen raakte er iemand kwijt ( een van de hoofdrolspelers ). Die werd toen gezocht door de groepsleider, ze renden een grote afstand over de groene heuvels/bergen. Het was licht.

Het ging er volgens mij om dat de jongen erg depressief was en dat hij geen toekomst meer zag in het leven.

Vrij realistisch en goed geacteerd. Ook lange camerabeelden.

Ik dacht dat het ook een andere taal dan Engels was.

Veel meer herinner ik me helaas niet...

Heeft misschien iemand enig idee waar ik het over heb?

Het is een wat vage beschrijving misschien, maar ik hoop toch dat iemand het herkent?

Combustibility

• 1287 berichten
  • 345 stemmen

Ook ik zoek een film.. Ik heb deze film een aantal jaar geleden gezien dus het is al een oudere film. Denk ergens uit de jaren 90? Maar dit weet ik niet zeker. Beetje standaard horror/thriller film.

De film gaat als volgt:

Het gaat over een hotel, met enorm veel verdiepingen. Alleen in verband met "gelovigheid" wordt de 13e verdieping niet gebruikt. De lift slaat deze verdieping ook over. Echter, soms komt het voor dat de lift wel naar de 13e verdieping gaat en je komt dan terrecht in het hol van een moordenaar. De moordenaar moord met een bijl. Als ik het me goed herinner was de 13e verdieping ook rood van kleur en kreeg je elke keer een muziekje te horen voor het slachtoffer vermoord werd.

Iemand die dit wat zegt?

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

jawel: 13th floor achtige zaken!

deze? Nightmare on the 13th Floor (1990)

Combustibility

• 1287 berichten
  • 345 stemmen

Na het zien van de trailer kan ik zeggen -> Dat is hem!

Ik heb zo vaak gezocht op The 13th Floor en dan kreeg ik een science fiction film Helemaal verkeerd dus. Enorm bedankt!

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

graag gedaan hoor.

Danit

• 46 berichten
  • 3 stemmen

Namens iemand die het volgende zoekt ,ik ben heel benieuwd

"Ik zoek de titel van een Joegoeslavische film die zich afspeelt tijdens de Balkan-oorlog. Er wordt Servisch of in ieder geval `Joegoeslavisch' gesproken.

Het is GEEN oorlogsfilm die zich afspeelt aan het front, maar meer een misdaad/drama dat zich in de straten van een door oorlog geteisterde Joegoeslavische stad afspeelt. Kan Belgrado zijn maar dat weet ik niet precies.

Ik heb 'm eind jaren negentig op de VPRO gezien. Dus de film moet begin of midden jaren negentig gemaakt zijn.

Ik kan me herinneren dat een oudere man in zijn huis werd overvallen. Het geheel werd heel realistisch neergezet en dat het er vrij ruw aan toeging. Dat sprak me heel erg aan. En dat het een independent film was."

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3634 stemmen

Ik zoek een film over twee lesbische (jonge) meisjes die niet samen mogen zijn van hun ouders..... Is al een aantal jaren oud, maar ik kan me de naam niet meer herinneren.

Het ene meisje had eerst een vriend, maar die heeft ze verlaten toen ze dat andere meisje tegenkwam...

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Is het Fucking Amal?

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3634 stemmen

Nee, lijkt er inderdaad wel op, maar dat is hem niet.

broekpolder

• 1 berichten
  • 2 stemmen

Hallo filmkenners

lang geleden heb ik eens een film gezien waarin een sountrack zit die ik geweldig vond

Ik heb niet veel informatie maar misschien dat iemand weet welke film ik bedoel.

Het betreft 2 jonge mensen een jongen en een meisjes student die samen in een appartement wonen en op dezelfde conservatorium zitten

ze wonen boven en onder elkaar maar weten dat niet van elkaar.

Dan tijdens het oefenen, zij op de \cello en hij op zijn gitaar beginnen ze automatisch op elkaar in te spelen.

dan groeien ze langzaam naar elkaar toe

Ik ben er niet zeker van of het muziek stuk die ze spelen mozart of bach is.

het is een amerikaanse speelfim uit het het jaar 1980 to 85 ofz\o

Ik geef toe dat het weining info is

maar wie weet de titel van deze film

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8299 stemmen

Elineloves schreef:

Ik zoek een film over twee lesbische (jonge) meisjes die niet samen mogen zijn van hun ouders..... Is al een aantal jaren oud, maar ik kan me de naam niet meer herinneren.

Het ene meisje had eerst een vriend, maar die heeft ze verlaten toen ze dat andere meisje tegenkwam...

My Summer of Love?

Of: Heavenly Creatures?

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8299 stemmen

Danit schreef:

"Ik zoek de titel van een Joegoeslavische film die zich afspeelt tijdens de Balkan-oorlog. Er wordt Servisch of in ieder geval `Joegoeslavisch' gesproken.

Misschien The Perfect Circle?

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

Elineloves schreef:

''Lost and Delirious'' perhaps..? alhoewel me er niks bijstaat van eerst een vriend.

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3634 stemmen

Baggerman schreef:

(quote)

My Summer of Love?

Of: Heavenly Creatures?

Ja, volgens mij was het die laatste, dankje!

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3634 stemmen

DonOswaldo schreef:

[''Lost and Delirious'' perhaps..? alhoewel me er niks bijstaat van eerst een vriend.

Nee, maar die klinkt ook heel leuk!

Danit

• 46 berichten
  • 3 stemmen

Lost and delirious,niet een leuke film,maar heel ontroerend en zielig

@ Baggerman ik zal een vragen als hij de perfect circle bedoeld.

Ik laat het hier weten,alvast mijn dank

narva77 (crew films)

• 12743 berichten
  • 6545 stemmen

Elineloves schreef:

(quote)

Ja, volgens mij was het die laatste, dankje!

Het zou ook eventueel nog Better Than Chocolate kunnen zijn.

Óf de Franse film Water Lilies!

Dan heb je iig een paar titels die je nog kunt gaan kijken!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.