- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
blijemama
-
- 27 berichten
- 0 stemmen
In Film > Algemeen > horror over een huis:
ik zoek de film meen ik van 2009
t lkijkt wel een beetje op de amityvillehorror maar is t niet
een man en vrouw gaan wonen in een huis, man wordt naarmate de dagen verstreken steeds agressiever
hij werkt met over een verhaal op zijn computer,
op t einde van de film zie je dat iemand hun komt helpen een man,
en ze proberen te snappen onder in de kelder waar tevens ook lijken zitten, dan worden ze geholpen door die man door een luikje omdat het huis aan t zakken is,,
welke film is dit?? help me aub
blijemama
-
- 27 berichten
- 0 stemmen
ik zoek de film meen ik van 2009
t lkijkt wel een beetje op de amityvillehorror maar is t niet
een man en vrouw gaan wonen in een huis, man wordt naarmate de dagen verstreken steeds agressiever
op t einde van de film zie je dat iemand hun komt helpen een man,
en ze proberen te snappen onder in de kelder waar tevens ook lijken zitten, dan worden ze geholpen door die man door een luikje omdat het huis aan t zakken is,,
welke film is dit?? help me aub
blijemama
-
- 27 berichten
- 0 stemmen
er komt ook een hond voor in die film een golder retriever die wordt afgeslacht door de man zelf,
die hond gaat dan steeds voor de kelderdeur staan,
er komen ook een keer vrienden van de hun binnen maar omdat hij zo raar doet vinden hun het ook apart en willen weer gaan
dat is t enigste wat ik nog allemaal van weet
kom aub snel met een film naam ik wordt er gek van als ik de titel niet weet haha
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
ja! bedankt!!
Graag gedaan steppingst...., Ohw, hij/zij heeft zich dezelfde dag alweer uitgeschreven. Nou ja, laat maar...
deG
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
In Film > Overige films > Hoe heet deze film??:
Allereerst de beste wensen voor 2010!!!
Ik heb een film in mijn hoofd, wat is de titel ook alweer?
Het gaat over een wetenschapster die met lichtsnelheid wil reizen.
Ze neemt plaats in een groot apparaat (versneller?)
Er gaan allerlei dingen rond haar draaien.
Op een gegeven moment raakt dat grote apparaat defect en knalt uit elkaar.
Er blijkt nog zo'n apparaat te zijn (op een of ander space center)
Hier nog een keer mee proberen.
Op een gegeven moment heeft ze de lichtsnelheid bereikt.
Ze reist langs allerlei planeten en sterren e.d.
Dat dacht ze, want even later wordt ze wakker.
Het experiment was mislukt, ze is misschien een minuut weg geweest.
Op het einde van de film staat ze in een zaal vol met verontwaardigde hoge heren. Waarom is het mislukt en waarom heeft het zoveel geld gekost ??
Zelf is ze er heilig van overtuigd dat ze een reis door de ruimte heeft gemaakt....
Hoe heet deze film ook alweer???
Gr.
Arjan
M1kee
-
- 64 berichten
- 348 stemmen
die film waarin een man wordt gedumpt door z'n vriendin, en wilt dan ontspanning, dus wilt naar hawaii. en op hawaii komt hij zijn ex weer tegen!
flebbie
-
- 32 berichten
- 46 stemmen
Misschien kan iemand me helpen hiermee. Ik heb ooit een hele gave horror-achtige film op tv gezien, ik denk begin jaren 90. Het ging erover dat er bleek een hele andere wereld achter spiegels te zitten. Een vrouw uit de gewone wereld had een soort relatie met een wezen achter zo'n spiegel, maar omdat die werelden zo van mekaar verschilden konden ze toch niet bij elkaar blijven. Of zoiets 
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3923 stemmen
die film waarin een man wordt gedumpt door z'n vriendin, en wilt dan ontspanning, dus wilt naar hawaii. en op hawaii komt hij zijn ex weer tegen!
Ik denk de fillum die jij wilt is Forgetting Sarah Marshal
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Misschien kan iemand me helpen hiermee. Ik heb ooit een hele gave horror-achtige film op tv gezien, ik denk begin jaren 90. Het ging erover dat er bleek een hele andere wereld achter spiegels te zitten. Een vrouw uit de gewone wereld had een soort relatie met een wezen achter zo'n spiegel, maar omdat die werelden zo van mekaar verschilden konden ze toch niet bij elkaar blijven. Of zoiets
Misschien Poltergeist III?
matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5754 stemmen
FF nog een hele oude post van de enige film waar ik nog geen titel van heb gevonden:
Ik zoek zo'n RTL4 film waarin zo'n vrouw een geobsedeerde stalkerbuurman heeft die blijkt allemaal cameraatjes in haar huis te hebben gestopt. Er is ook een scène waarin ze heel goed piano speelt
citybird
-
- 4964 berichten
- 4139 stemmen
@ matthijs_013: Video Voyeur: The Susan Wilson Story
matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5754 stemmen
Bedankt! Al op gestemd zo te zien, dus had 'm al een keer gevonden
. Achja.
evanescence_rock
-
- 5 berichten
- 0 stemmen
ik zoek de titel van een film waar een jongen onschuldig wordt opgesloten voor de moord op zijn zus.
de film is gebaseerd op waargebeurde feiten.
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2319 stemmen
Ik zoek een film die gaat over een jeugdige bende die doen aan Xtreme Skying. Ik herinner me nog de scène in het openlucht bubbelbad met een 4tal personen. Men was een spelletje aan het spelen (waarheid, doen of durven?), wanneer opeens een meisje vroeg aan de jongen waar ze een oogje op had in zijn blote penis een eindje in de sneeuw te lopen of iets dergelijks. Eens hij dat gedaan heeft loopt hij naar binnen. Het meisje zit nog steeds in het bubbelbad met nog 2 andere personen en zegt dat ze even naar het toilet gaat.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Ik zoek volgens mij een behoorlijk recente en enigszins bekende film waarvan het plot mij zo intrigeerde dat ik het nu vergeten ben 
Het ging over een jongen die steeds in slaap valt door iets wat zich in zijn verleden heeft afgespeeld? Kan iemand hier iets mee?
BVD!
Toevallig vandaag in de updates tegengekomen 
goongumpa
-
- 3057 berichten
- 4083 stemmen
Een jongen die ik ken is voortdurend bezig over een film met Arnold Schwarzenegger. In die film zou Arnie een zwerver zijn die straatkinderen onderricht. Hij steelt vaak, en wanneer de politie hem betrapt, wordt hij naar Hawaii verbannen. Daar leert hij vechten en moet hij het onder andere tegen een supersnelle Hawaiiaanse vechtersbaas opnemen. Uiteindelijk moet hij de kampioen van Engeland ook verslaan.
Ik geloof niet dat de film bestaat, maar het zou wel grappig zijn. Waarschijnlijk is de acteur wel iemand anders dan Schwarzenegger.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Is inderdaad geen Schwarzenegger film.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Nee daar werkt 'ie niet op een computer 
sinterklaas
-
- 11819 berichten
- 3319 stemmen
Ik zoek een film over een terminaal ziek jongentje die soms King Arthur fantasieen heeft. Hij word dan ook bevriend met zo'n grotere jongen. En je ziet in die film ook tijdens een vechtpartij tussen die ene jongen en een ander groepje hoe dat terminale zieke jongentje fantaseert alsof ie King Arthur ziet vechten.
Wie oh wie?
giizu
-
- 4 berichten
- 28 stemmen
Ik zoek een film
Het begint met een speciaal opgeleid leger dat een missie moet uitvoeren in de bossen. en ze komen er achter dat er allemaal monsters(wolven) in dat boszitten.
ze komen dan een andere groep tegen die helemaal dood is.
ze gaan dan naar een huisje toe. waar die wolven dan allemaal op af komen. ze worden dan langzaam vermoord. op het laast overleefd 1 iemand het.
Iemand enig idee?
dimi303
-
- 3423 berichten
- 3706 stemmen
yep kan niet anders dan dog soldiers zijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.