• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.924 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 648.982 acteurs
  • 199.238 gebruikers
  • 9.387.391 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3923 stemmen

Beyond Borders

Denk ik.

Let me see it

• 87 berichten
  • 89 stemmen

In Film > Spoilers > kent iemand deze film?:

hallo allemaal...

ik ben er nu al een tijdje over aan t denken en ik word er gek van dat ik het niet weet hoe deze film heet!..vroeger...moet al gauw een jaartje of 10 geleden zijn...of zelfs nog langer...kwam er best vaak een komediefilm op tv, deze film ging over een echtpaar dat (volgens mij) ergens strandde met de auto bij een groot kasteel en daar woonde een ontzettend dikke blubber man, met 2 kleine blubber kindjes, zijn neefjes, om het kasteel heen lagen allemaal autobanden, en er zat ook een achtbaan in het kasteel. De blubberman (dik, vies en besmeurd met olie) was ook een soort rechter,( hij had ook een po) en er kwam ook een rapper in de film voor. op het laatst vloog het kasteel in brand en toen de man en de vrouw weer veilig thuis waren zag je de blubber man op tv een bericht voor de man inspreken dat hij hem gauw weer kwam opzoeken, toen werd de man gek en rende die dwars door de deur heen...

wie kan mij helpen?...hoe heet deze film en wie speelt er in?...volgens mij was het Tim Allen maar kan deze film niet vinden bij zijn films!..

ps. ik wist niet precies in welk gedeelte dit bericht thuishoorde dus hopelijk is dit de goede.

Let me see it

• 87 berichten
  • 89 stemmen

ik weet al welke film het is...nothing but trouble met chevy chase, demi moore, en dan akroyd..:D

Oliveri

• 454 berichten
  • 364 stemmen

Allison '85 schreef:

(quote)

Graag gedaan

Goede film trouwens! Hoe ver kan je gaan.........

Ja, zeker een goeie film. Gelukkig vond ik de dvd op Marktplaats en hoop ik hem snel in huis te hebben om nog eens te kijken.

J. Clouseau

• 976 berichten
  • 1078 stemmen

Ik weet niet of iemand dit nog zal weten, maar ik zal het toch maar vragen.

Ik ben op zoek naar een kortfilm die eind jaren '80 is uitgekomen (moet '87, '88 of '89 geweest zijn). Het verhaal gaat over een kind dat in een put belandt en er niet meer uitraakt. Een groep mensen probeert het te redden, maar dat zijn vergeefse pogingen. Wel blijven de mensen van die groep 'redders' altijd met het kind praten. Daarbij zou het kind het steeds over Winnie de Poeh hebben.

Op het einde zou het kind alsnog gered kunnen worden. Het verhaal zou gebaseerd zijn op feiten.

Iemand die mij kan verderhelpen?

Stephan

• 7894 berichten
  • 1388 stemmen

Dit ware verhaal?

Isabel Allende schreef er een boek over. "Of Clay We Are Created".

parkiet

• 42 berichten
  • 1491 stemmen

J. Clouseau schreef:

Ik weet niet of iemand dit nog zal weten, maar ik zal het toch maar vragen.

Ik ben op zoek naar een kortfilm die eind jaren '80 is uitgekomen (moet '87, '88 of '89 geweest zijn). Het verhaal gaat over een kind dat in een put belandt en er niet meer uitraakt. Een groep mensen probeert het te redden, maar dat zijn vergeefse pogingen. Wel blijven de mensen van die groep 'redders' altijd met het kind praten. Daarbij zou het kind het steeds over Winnie de Poeh hebben.

Op het einde zou het kind alsnog gered kunnen worden. Het verhaal zou gebaseerd zijn op feiten.

Iemand die mij kan verderhelpen?

the rescue of jessica mc clure 1989 denk dat het deze is

J. Clouseau

• 976 berichten
  • 1078 stemmen

parkiet schreef:

(quote)

the rescue of jessica mc clure 1989 denk dat het deze is

Hmm, die kan het best wel zijn. Zal het eens verder uitzoeken, maar de kans is zeer groot dat 't die is die ik zocht. Alvast bedankt!

anaheim

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Hey allemaal,

Wij zijn op zoek naar de titel van een film van eind jaren 60.

Het gaat over een monster (soort schildpad) op een eiland die mensen vermoord en daarna de botten opeet.

Wie o wie weet welke film dit is.

Aan het eind van de film zijn de acteurs blij dat deze monsters op een eiland zijn en niet in de bewoonde wereld.Maar daarna is er nog te zien dat er zo'n beest op het vasteland is.

BVD.

PoepMonkey

• 6 berichten
  • 16 stemmen

Ik zoek een film die gaat over een Duits gezin die volgens mij net ná de tweede wereld oorlog naar Amerika emigreert. Het verhaal gaat over de jongste zoon die graag wil gaan basketballen maar zwaar gediscrimineerd wordt door zijn afkomst.

Ik hoop dat jullie weten wat de titel is van deze film want ik heb hem een jaar of 5 geleden voor het eerst en laatst gezien in een vliegtuig waar ik hem niet helemaal goed kon volgen

kArIzMa_Movie

• 1290 berichten
  • 334 stemmen

narva77 schreef:

Is dat niet gewoon één uit de reeks Best of The Best films?

Jaaaaaaa! Dat moet 'm zijn. Best of the Best. Je bent super!

Ik heb echt jaren zitten zoeken naar deze film. Super !

steppingstone

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben al een tijd op zoek naar de titel van een film.

Een vrouw gaat vreemd bij een man die ze, ik geloof, gewoon op straat/ in een winkel heeft ontmoet. Bij de man thuis zijn heel veel boeken. Steeds vaker spreekt ze met hem af en haar echtgenoot komt hier achter. Deze vermoord de man en dumpt hem ergens.

Het was een blonde vrouw en op de cover van het dvdhoesje zie je haar op de borst liggen van de man met wie ze vreemdgaat.

Volgens mij best een bekende film, maar ik kan me geen één naam oid herinneren.

narva77 (crew films)

• 12737 berichten
  • 6541 stemmen

narva77 (crew films)

• 12737 berichten
  • 6541 stemmen

kArIzMa_Movie schreef:

Jaaaaaaa! Dat moet 'm zijn. Best of the Best. Je bent super!

Ik heb echt jaren zitten zoeken naar deze film. Super !

Graag gedaan hoor! Waren die films óók maar zo super...

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Best of the best? met steenbreekscenes? Nou ja het is alweer lang geleden voor me. Ik zou toch zweren bij Bloodsport.

narva77 (crew films)

• 12737 berichten
  • 6541 stemmen

"Bloodsport" heb ik ook gezien. Die zou het óók eventueel kunnen zijn. Maar het is bij mij ook al érg lang geleden dat ik al die films heb gezien, toch zeker tien jaar terug ofzo!

Ikzelf dacht eerder aan één van de "Best of the Best"-films. Maar "Bloodsport" kan dus ook...

Als je het zeker wilt weten; "Bloodsport" komt a.s. maandag op TV.

nicoootje

• 1 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Overige films > Italiaanse film jaren 70:

In mijn familie wordt al jaren gesproken over een hilarische Italiaanse film die, naar ik schat, 25 jaar geleden door de VPRO op tv werd uitgezonden.

De film speelt zich af op het plattegrond en begint met een scene waarin een oudere man naar de wc moet (uiteraard bevindt de wc zich buiten). De wc is echter al bezet door een seksend koppel. Daarna volgen de krankzinnige scenes elkaar op, waarin de vader met diverse familieleden in bed beland.

Meer informatie heb ik helaas niet. Wie kan mij helpen?

gilbertnuijten

• 12 berichten
  • 368 stemmen

In Film > Overige films > Robert de Niro:

Ik ben opzoek naar de film waarin Robert de Niro (tenminste volgens mij is hij `t )

zegt dat hij orale sex heeft met iemand anders omdat zijn vrouw de kinderen kust.

Weet iemand over welke film ik het heb.

Alvast bedankt.

Baggerman

• 10840 berichten
  • 8286 stemmen

Volgens mij is dat: Brutti Sporchi e Cattivi

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Ik weet dat De Niro onhandelbaar is als wrede echtgenoot in This boy's life, met diCaprio. Hij wilde bijvoorbeeld alleen doggy style anders ziet hij haar gezicht.. misschien is dat hem??

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3923 stemmen

gilbertnuijten schreef:

In Film > Overige films > Robert de Niro:

Ik ben opzoek naar de film waarin Robert de Niro (tenminste volgens mij is hij `t )

zegt dat hij orale sex heeft met iemand anders omdat zijn vrouw de kinderen kust.

Weet iemand over welke film ik het heb.

Alvast bedankt.

Analize This

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

??????????????

Zit dat in die film??

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3923 stemmen

Ga hem maar kijken dan zie je het wel!

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Ik vind het dan nogal wazig om juist bij die film te denken aan orale sex ipv maffiabaas en psychiater.

kArIzMa_Movie

• 1290 berichten
  • 334 stemmen

mikey schreef:

Best of the best? met steenbreekscenes? Nou ja het is alweer lang geleden voor me. Ik zou toch zweren bij Bloodsport.

Klik. Minuut 1:12.

PoepMonkey

• 6 berichten
  • 16 stemmen

Ik zoek een film die gaat over een Duits gezin die volgens mij net ná de tweede wereld oorlog naar Amerika emigreert. Het verhaal gaat over de jongste zoon die graag wil gaan basketballen maar zwaar gediscrimineerd wordt door zijn afkomst.

Ik hoop dat jullie weten wat de titel is van deze film want ik heb hem een jaar of 5 geleden voor het eerst en laatst gezien in een vliegtuig waar ik hem niet helemaal goed kon volgen

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3923 stemmen

mikey schreef:

Ik vind het dan nogal wazig om juist bij die film te denken aan orale sex ipv maffiabaas en psychiater.

Het is gewoon een dialoog tussen De Niro en Crystal, waarom hij het nodig vindt er een vriendin (goomah) bij te houden.

steppingstone

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Hakunamatafaka

• 629 berichten
  • 1877 stemmen

Film waarin 2 boksers en vrienden van elkaar gaan vechten, en ze rijden samen naar de plaats waar het gevecht plaats vind?

B:V:D

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Play It to the Bone (1999)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.