menu

Film / Nieuws / Police Academy 8

zoeken in:
Ik denk ook dat het gewoon een remake wordt, en dat ze voor een reunie bij elkaar komen.
Helaas zonder David Graf die al is overleden.

kiriyama
Alsof de eerste 7 al niet erg genoeg waren. Stuk voor stuk k*t films eerste klas. (zelfs de eerste)

kiriyama schreef:
Alsof de eerste 7 al niet erg genoeg waren. Stuk voor stuk k*t films eerste klas. (zelfs de eerste)

Mwha, persoonlijke mening.
De 1e is toch meestal nog veruit de beste.
Ligt aan de smaak qua humor waar je van houd.

er komt geen deel 8....ze hebben het al een tijd lang verwijderd van IMDB

Besje schreef:
er komt geen deel 8....ze hebben het al een tijd lang verwijderd van IMDB

Ik zag het inderdaad.
Slimme actie.

kiriyama schreef:

Het is ook niet mijn ding.

Totaal overbodig een 8e deel.

lol, als ze nog een 8ste deel gaan maken geraakt die misschien op
de 1ste plaats van de flop100

Zo slecht is Police Academy bijlange niet.
Vele mensen vinden die triestige humor gewoon slecht, vooral de mensen van MovieMeter.nl , dat is net zoals ze op MusicMeter.nl Radiohead-fans ook talrijk aanwezig zijn.
Dat wil dus niet zeggen dat er geen mensen zijn die dit leuke films vinden . (Na de 4de was het inderdaad al zeker beduidend minder).
Maar de 1ste & 3de zijn 2 goeie films.

PS: Dit deel komt wel uit dacht ik, oftewel zag ik net een dvd-box staan ofzo in de bibliotheek.

kaydegreef
Er komt GEEN police academy 8,heb dit net gelezen op wikipedia.Ze hebben deze film in oktober 2006 geannuleerd!
check: http://en.wikipedia.org/wiki/Police_Academy_8

kaydegreef schreef:
Er komt GEEN police academy 8,heb dit net gelezen op wikipedia.Ze hebben deze film in oktober 2006 geannuleerd!
check: Police Academy (franchise) - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org

ik heb vandaag gelezen dat hij er nu wel gaat komen

Wie dit project gaat financiëren moet echt achterlijk zijn.

Commissaris Eric Lassard - George Gaynes 16-05-1917
Thaddeus Harris - G.W Bailey 27-08-1944
Assistent van Harris Proctor - Lance Kinsey 18-06-1959
Zed - Bobcat Goldthwait 26-05-1962
Carey Mahoney - Steve Guttenberg 24-08-1958
Moses Hightower - Bubba Smith 28-02-1945
Larvell Jones - Michael Winslow 06-09-1958
Debbie Callahan - Leslie Easterbrook 29-07-1949
Hooks - Marion Ramsey 10-05-1947

Dit is wanneer de orginele cast geboren is en ze leven nog allemaal zelfs de eerste zonder grapjes. Hopelijk komen ze allemaal nog terug voor een 8ste film. Maar ik denk dat ze een nieuwe cast gaan beginnen wat ik niet hoop. Want de orginele cast is veel beter luister maar naar deze feiten die ik nu ga opnoemen. Waar vind je een goede atleet en acteur van 2 meter 1 dat is er maar een en dat is Bubba Smith een lange donkere man. En waar vind je iemand ook een acteur die maar liefst 10.000 geluiden met zijn mond kan maken dat is niemand minder dan Michael Winslow die Larvell Jones speelde. Of waar je vind je een goeie vergelijking met acteur Bobcat Goldthwait die Zed speelde. Nee ze moeten blijven volhouden op de oude cast. Alleen jammer dat David Graf overleden is ja helaas kun je de tijd niet meer terugdraaien. En hij was ook pas 50 jaar toen hij stierf aan een hartstilstand.

yeyo schreef:
Wie dit project gaat financiëren moet echt achterlijk zijn.

Kan wellicht veel geld opbrengen en een blockbuster worden. In dat opzicht zijn ze toch niet achterlijk.

Movie Jim schreef:
Commissaris Eric Lassard - George Gaynes 16-05-1917

Dit is wanneer de orginele cast geboren is en ze leven nog allemaal zelfs de eerste zonder grapjes. Hopelijk komen ze allemaal nog terug voor een 8ste film.

De commissaris is momenteel 93 dus. Lijkt me niet dat hij nog terug zal keren.

Hij zou wel in het Guiness Book of Records komen, denk ik...

De film wordt geregisseerd door een van de spelers uit de vorige delen namelijk door Scott Zabielski (volgens IMDb)

Het rampzalige deel 7 was al een gigantische en commercieele ramp. Als het de bedoeling is om een remake te maken van het eerste deel, verdienen de makers de doodstraf.

Is dit het echte leven?

vreemd dat deze nog niet als film op mm staat? Zit hem nu op tv te kijken. Er schijnt deze week ook nr. 9 op tv te komen?

kappeuter (crew)
Tuckson schreef:
vreemd dat deze nog niet als film op mm staat? Zit hem nu op tv te kijken. Er schijnt deze week ook nr. 9 op tv te komen?

Police Academy (franchise) - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org

Zeker weten?

Police Academy: Next Generation (????) - imdb.com

"Announced"

lol... Ik zit hem NU te kijken op Veronica. En erna komt volgens de EPG Police Academy 9.

stinissen (crew)
Tuckson schreef:
lol... Ik zit hem NU te kijken op Veronica. En erna komt volgens de EPG Police Academy 9.

Dat is geen film maar de tv serie "Police Academy: The Series" (1997) - imdb.com zijn 26 delen van een uur.

Apart, je lijkt gelijk te hebben. Mag iemand Veronica wel eens uitleggen . Serie met aflveringen van anderhalf uur . maar goed at het geen film is dan. het is allemaal tenenkrommend slecht

stinissen (crew)
Ik heb altijd gelijk hahaha

Police Academy 18 is bezig... Nog steeds die serie?

Gast
geplaatst: vandaag om 02:24 uur

geplaatst: vandaag om 02:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.