menu

Film / Filmgames / Knock Out 2009 (Stemverplichting)

zoeken in:
Reinbo
Nog een vraag Napoleon: Is dat die film met die hond of die miniserie in 4 delen.... Ben tegen miniseries, dat moge duidelijk zijn... Het is immers niet miniseriemeter.nl

Reinbo
Legan schreef:
[Bezorgd om Bijitâ Q?
Maar wat mij betreft wel (heb 'm trouwens ook al gezien).

Kan er altijd wel op stemmen mocht het nodig zijn.

Reinbo schreef:
Nog een vraag Napoleon: Is dat die film met die hond of die miniserie in 4 delen....
Gezien het aantal stemmen, de miniserie.
Reinbo schreef:
Ben tegen miniseries, dat moge duidelijk zijn... Het is immers niet miniseriemeter.nl
Zolang het op MM staat, ben ik voor. Ik ben al blij dat Heimat te weinig stemmen heeft. Dat zou nog eens wat zijn .
Reinbo schreef:
Kan er altijd wel op stemmen mocht het nodig zijn.
Doe ik ook .

Reinbo schreef:
Nog een vraag Napoleon: Is dat die film met die hond of die miniserie in 4 delen....

Het is idd de miniserie van 357 min. En ook Colditz is een miniserie ja..

Reinbo
Nog 26 uur, wie o wie plaats de beslissende stem? (is er uberhaupt wel nog iemand die op beide heeft gestemd?)

Spannend.....

Ik zie anders nergens een 1-1 staan .

Reinbo
We zijn er bijna, we zijn er bijna....

en dan kunnen we weer 72 uur op stand by.

Je ziet het verkeerd! Ik heb al twee films bekeken uit de lijst, hadden er
20 kunnen zijn...

Reinbo
Ik heb er ook al twee gezien, maar die komen pas volgend jaar Maart aan bod, vrees ik.... En ga vanmiddag Battle for Haditha kijken, zodat ik daar over een week of drie op kan stemmen. Kortom ook met 24 uur heb je alle tijd om je gaten in te vullen.

Reinbo schreef:
Maar ik ga morgen maar eens 10 films huren uit deze lijst die ik nog niet ken.

Idem

Reinbo
Men zou bijna vergeten de volgende battle te plaatsen. Alsof het nog niet lang genoeg duurt. "t is maar goed dat we die extra 48 uur langer gewacht hebben, anders had het nog steeds 1-1- gestaan.

02- Andrey Rublyov- Ad Fundum

Anyone?

Kon Ad Fundum niet zo snel vinden, dus niets van mijn kant.

Anyone?

02- Andrey Rublyov- Ad Fundum

1-0

Ik zal morgen Andrey Rubylov gaan halen. Deze staat blijkbaar in m'n bib.

Andrey Rublyov verdween te snel weer uit de top 250, Ad Fundum komt uit een zwarte periode in de Vlaamse filmgeschiedenis. Nooit mijn interesse gehad.

Wat is nu eigenlijk de eindstand van de vorige battle?

Fox McCloud schreef:
Wat is nu eigenlijk de eindstand van de vorige battle?
1-1 maar niet definitief.

Terwijl de ronde gewoon verder gaat, is het wachten op een beslissende stem van iemand die ze allebei heeft gezien. Uiteindelijk kan er maar één winnaar zijn.

Reinbo
1-1 waarbij Aanrijding (meeste stemmen) door is.. Wachten heeft geen enkele zin in veel gevallen. Dan hou je straks 40 onbesliste battles over. Daarom is film met meeste stemmen door laten gaan wel zo handig, anders blijf je zitten met battles waar vrijwel niemand aan mee kan doen.

3-0

Jammer van de loting

Film Pegasus (moderator)
Heb enkel Ad Fundum gezien.

... dit gaat blijkbaar een zeer lange KO worden ...

Reinbo
Nee joh, geen nog 30 uur en we mogen weer.....

Da's niet zoveel tijd meer om de volgende twee films nog te kijken!

Reinbo
Heb ik al gezien. Beide geen hoogvliegers.

Nomak
Is het niet beter om die 72 uur te verlagen?

Reinbo
Mijn idee 24 uur is voor de eerste ronde zat. De laatste 48 uur gebeurd er toch niets....

Tja, dat krijg je als je het meeste al hebt gezien Reinbo. Ik vind het wel lekker zo .

Reinbo
De meningen blijven verdeeld. Ik zie niet in dat je er een jaar over moet doen, dan kan je er ook wel 96 uur of een hele week van maken. Vrees dat het op deze manier wel eens een vergeten k.o. kan worden en hij p een goed moment ook na 72 uur niet meer geupdate wordt. En met 24 uur heb je ook al bijna een half jaar om de titels uit de eerste ronde te zien....

Nomak
Inderdaad, wie de films allemaal wil bekijken hoeft toch niet te wachten tot de battle in kwestie aan de gang is.

Tot 5 is misschien ook teveel voor de eerste ronde.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:18 uur

geplaatst: vandaag om 13:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.