menu

Film / Filmgames / Knock Out 2009 (Stemverplichting)

zoeken in:

Zit net even in het Algemene discussie topic te zoeken en wat ik vermoedde klopt: 2 van de 4 halve finalisten waren (een kleine 2 jaar geleden) toevoegingen van mij. Fijn dat ze zover zijn gekomen, had het van beide, en dan vooral van Last Seduction, niet verwacht.

Reinbo
0-4 zwakke laatste 4, slechts 1 meesterwerk maar ook een vrij zwakke film.

1-4

Nomak
Goldenskull schreef:
Zit net even in het Algemene discussie topic te zoeken en wat ik vermoedde klopt: 2 van de 4 halve finalisten waren (een kleine 2 jaar geleden) toevoegingen van mij.
De winnaar van deze KO komt van mij.

2-5

Ik heb alleen The Station Agent niet gezien. Erg opmerkelijk dat The Last Seduction zo ver gekomen is, zeker aangezien het een tv-film is. Fijn filmpje hoor, maar gezien wat er mee deed is halve finale wel wat al te veel eer als je het mij vraagt.

2-6

De eerste finalist is bekend..

2. The Last Seduction - Dolls

1-0

Reinbo
2-2

kos
4-3

2. The Last Seduction - Dolls

4-4 volgende stem beslist

4-5

Finale: 10 stemmen, 2 verschil

Perfect Blue - Dolls

0-1

0-2

Reinbo
0-4

0-6 wat cool

2-6 !!

3-6

Gast
geplaatst: vandaag om 11:46 uur

geplaatst: vandaag om 11:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.