menu

Film / Filmgames / Knock Out 2009 (Stemverplichting)

zoeken in:
combi
Reinbo schreef:
Wil aanrijding in Moskou nog wel zien, maar alles goed en wel, ik ga toch echt geen Bud Spencer en Terrence Hill film kijken.....
deze is leuk hoor.

combi
Erwinner schreef:
(misschien geen stemverplichting meer als uitzondering).
neuh, dan komt minimaal 1 film gezien aan de orde lijkt me zo.

pff, waar bemoei ik me mee eigenlijk!

Reinbo
Erwinner schreef:
Legan heeft er niet op gestemd Gaat ie natuurlijk nog doen...hoop ik voor hem.

Edit: Na 72 uur geen stem, is vast wel wat op te verzinnen (misschien geen stemverplichting meer als uitzondering).

Dan zou ik de film met het meest stemmen laten doorgaan. (Omdat dan de kans groter is dat het in de volgende ronde niet weer stil valt.)

Ik vraag me af of er uberhaupt 1 battle voor de gestelde 72 uur limiet wordt afgerond.....

Kan zelf 38 keer stemmen, wordt misschien 40-42 keer. Al vraag ik me af of ik deze topic on top of mind kan houden aangezien de eerste ronde al meer dan/bijna een jaar gaat duren...

Haastige spoed is?
We kunnen even afwachten hoe het er straks aan toe gaat, ik kan bij 3 en 4 iig stemmen als ik Arizona Dream heb bekeken.

stinissen (crew)
ik doe ook mee

Ohhh, dan komen we er wel
Misschien toch eerste ronde tot de 4 stemmen.. laat maar effe waaien.

01- Aanrijding in Moscou- ...Continuavano a Chiamarlo Trinità

0-0

Aanrijding ligt lichtje's op voorsprong (meer stemmen).

Reinbo
stinissen schreef:
ik doe ook mee

Maar waar stem je dan op?

Nog 65 uur....

Stinissen heeft wel op beide films gestemd, dus het zou moeten lukken binnen 72 uur

Ik mag in de eerste ronde 9 keer stemmen, en dan voornamelijk in de tweede helft. Gelukkig kan ik mijn favoriet van de knock-out, Annie Hall, al in de eerste ronde verdedigen.

1- Aanrijding in Moscou - ...Continuavano a Chiamarlo Trinità

0-1

Aanrijding in Moscou toevallig gisteren gezien (was bij de A begonnen ) en ...Continuavano a Chiamarlo Trinità is natuurlijk geen onbekende.

xgogax schreef:
Stemverplichting? Houdt dit in dat ik er niet aan mee mag doen?
Nah. Dat "stemmen" mag je met een korrel zout nemen. Doe gewoon net als ik.

Tenzij daar nu opeens fel bezwaar tegen wordt getekend. Maar dat zou op z'n minst 22 stemmen en dus flink wat vaart schelen.

Reinbo
Nou, hopelijk maakt iemand nog gelijk...

Nomak
Hopen dat stinissen nog stemt, hij heeft beide films gezien.

Zelf de film gaan kijken is ook nog een optie hoor...

Verder 115 films gezien en ik mag 23 keer stemmen. Schamel resultaat.

Reinbo
Zelf kijken is inderdaad een optie.....maar niet bij Bud Spencer en Terrence Hill. dat hoop ik nooit meer te zien.

stinissen (crew)
Aanrijding in Moscou - ...Continuavano a Chiamarlo Trinità

Ik stem voor Aanrijding in Moscou

Reinbo
Dan moet je even 1-1 plaatsen.

WhoKnowZ schreef:
Ik kan ook 1x stemmen

Same here!

starbright boy (moderator)
Kan toch nog ongeveer 20x stemmen. Valt niet tegen. Wel een paar erg moeilijke keuzes.

dragje
Ik ga binnenkort entry 112 bekijken: Tsubaki Sanjûrô, scheelt weer 1 extra deelname...

Ik heb van de lijst veel gezien, maar ook veel niet en bijna "alle" entries van films die ik heb gezien staan tegenover films die ik nog niet gezien heb hehe

Reinbo
Heb er zo'n 169 gezien (70%) , kan 38 keer (30%) stemmen, ga nog wel een paar zien, wordt het misschien iets meer, maar nog steeds ruim onder de helft. Hoop dat dat de tweede ronde iets beter wordt.

Ik kan 7 keer stemmen. Ik heb nog wel wat films klaar liggen uit de lijst dus ik zou nog meer kunnen stemmen. Maar dan zou ik echt tijd en zin moeten hebben om die bepaalde films te gaan zien. Hopen dat ik in de tweede ronde wat meer kan gaan stemmen.

dragje
snel zitten tellen stuk of 20 keer dat ik kan stemmen en ik ontdekte zowaar 2 films die ik al gezien had maar nog geen stem had gegeven.... Dat scheelt in 1 geval tot 1 complete stem

48 gezien, mag maar 4 keer stemmen.

57 gezien en mag ook maar 4 keer stemmen.

Reinbo
Nou nog 48 uur....

Film Pegasus (moderator)
Spannend

't Ging met die andere KO toch ook meestal zo Andere battles kunnen trouwens binnen één dag klaar zijn waar niemand rekening mee lijkt te houden...

Spanningsboog is kort hier

Reinbo
Als je ziet hoe vaak iedereen kan stemmen verwacht ik dat er slechts heeeeeeel weinig contest voor de 72 uur deadline zijn beslecht. ben je al met al een jaar verder voordat de tweede ronde begint waar het naar verwachting iets sneller zal gaan. Maar ik ga morgen maar eens 10 films huren uit deze lijst die ik nog niet ken. Maar zelfs met een 24 uurs regeling kan ik dan nog lang wachten voordat die aan de beurt komen....

Spanningsboog is een slappe dropveter hier.

Ondek net dat Colditz een mini serie is. Mogen die meedoen? Die ga ik namelijk zeker niet kijken...

Reinbo schreef:
Als je ziet hoe vaak iedereen kan stemmen verwacht ik dat er slechts heeeeeeel weinig contest voor de 72 uur deadline zijn beslecht. ben je al met al een jaar verder voordat de tweede ronde begint
Reinbo schreef:
Ondek net dat Colditz een mini serie is. Mogen die meedoen? Die ga ik namelijk zeker niet kijken...
Bezorgd om Bijitâ Q?
Maar wat mij betreft wel (heb 'm trouwens ook al gezien).

Gast
geplaatst: vandaag om 13:18 uur

geplaatst: vandaag om 13:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.