- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Filmquizen
Filmquizen
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Verloren tegen FisherKing! De schande! 
Hoe kan dat nou 
rzasa
-
- 396 berichten
- 159 stemmen
Dat er soms dezelfde vragen voorbij komen kan kloppen, de quiz is net nieuw en er zijn gewoon nog niet voldoende vragen. Maar daar kunnen we wat aan doen, door de knop 'info' in het menu van de quiz aan te klikken. Daar zie je dan staan 'suggereer een vraag'. Als alle moviemeterleden een vraag of wat verzinnen, dan zul je nog zelden een zelfde vraag tegenkomen. Succes ermee.
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Ik weet het uiteindelijk heb ik 497 punten gehaald.
leuk spelletje dit!
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
hmz, net gruwelijk afgeslacht door macmanus en fisherking. had maar 17 punten, mijn slechtste score tot nu toe. 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
hmz, net gruwelijk afgeslacht door macmanus en fisherking. had maar 17 punten, mijn slechtste score tot nu toe. 
En Macmanus won nipt 
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
rzasa...beide evenveel punten... je was net iets sneller !
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3701 stemmen
OEIIIIIII verloren van Ramon maar deze was echt heel close, hij had maar 3 puntjes meer.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Ook al verloren van Ramon. Lache zeg die quiz! Wel veel dezelfde vragen.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ik sta inmiddels 145e.
Had wel een vraag fout waarmee ik het niet mee eens was. De eerste Dracula film was volgens de quiz van Tod Browning, maar ik vind dat de film van Murnau uit 1922 de eerste was, ook al heette hij Nosferatu.
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
Volgens mij is het Drakula Halála, al was die niet gebaseerd op het boek van Stoker.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
net nipt verloren van Ramon, al een keer gewonnen van Mr Frielink en macmanus. Steeds als gast, registreren lukt me niet (of het duurt gewoon lang).
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
In de vraag stond dat het ging om de eerste film die gebaseerd was op het bekende boek. En dan is het volgens mij wel Nosferatu. De film die jij noemt heb ik trouwens nog niet gezien. Zal ook wel onmogelijk aan te komen zijn?
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
Ah, maar dan valt Nosferatu ook af, die immers nooit beweerd heeft een verfilming te zijn van het boek van Stoker (technisch gezien was het dus plagiaat, maar dat terzijde). Drakula Halala is waarschijnlijk verloren gegaan, zoals 90% van alle stille films trouwens.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Hoe werkt dat met die registratie? Kregen jullie een mailtje? Ik heb het nou al 5 keer geprobeerd maar er gebeurt niks, ik kan niet spelen, krijg geen mailtje niks. Ik kan alleen als gast spelen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Hoe werkt dat met die registratie? Kregen jullie een mailtje? Ik heb het nou al 5 keer geprobeerd maar er gebeurt niks, ik kan niet spelen, krijg geen mailtje niks. Ik kan alleen als gast spelen.
Nee, je krijgt geen mailtje. Registreer je, en klik op 'spelen'...
Simpel he 
narva77 (crew films)
-
- 12722 berichten
- 6540 stemmen
He Fisherking, heb ik zojuist nou van jou gewonnen?
Van ene Ramon Krikke verloor ik btw...
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Ik doe ook lekker mee. (gebruikersnaam Mik was gewoon al bezet??? ) Anyway, ik ben nu MM-Mik..
andolini
-
- 256 berichten
- 1749 stemmen
Oh shit, ben nu al verslaafd, verloren van Jay
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Denk dat dit forum erg groot gaat worden..
Ramon en Kappeuter lieten mij al in ronde 1 achter 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
geweldig zeg, en errug verslavend
Kunnen we met z'n allen niet moviemeter.nl in onze namen zetten??? levert (leuke) bezoekers op denk ik
ik wordt Jordy|moviemeter.nl
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
hey het lukt niet 
nou even kapp verslaan
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Yeah, Fisherking en Ramon in 1 game verslagen
puh hehe
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
zo!
ff als gast 446 Agony's en Jordy's ass gew00pt!

ff registreren