menu

Film / Filmgames / Knock-Out Filmscores 2009

zoeken in:
Deze KO is zelfs in de finale een stille dood gestorven...

Ja wie wil nu dat de meest grijs gedraaide plaat van alle scores gaat winnen?

9 - 14

Querelle schreef:
Ja, wie wil nu dat de meest grijs gedraaide plaat van alle scores gaat winnen?

Amélie ligt er toch al uit??? Zelfs ik heb op Morricone gestemd.

Bijna drie dagen na de laatste stem en bijna vijf na de een-na-laatste. maar stilaan eens aan een winnaar gaan denken? Al lijkt de KO zoals eerder opgemerkt een zeer stille dood gestorven en dat nog wel tijdens de finale.

Bij deze:

(afbeelding)

Bedroevende winnaar, zeker omdat hij hier niet eens had mogen staan. Ook gewoon omdat het enorme kutmuziek is.

Erwinner wordt wat mij betreft uitgesloten van de volgende KO

Toch één van de betere scores van Morricone.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=LIgNCD3nzOg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=1Czd3z3CZmE

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Als kind redelijk vaak gehoord uit de cd-speler van vader en moeder. Bestaat bij mij ook nog altijd een verband tussen Morricone en lego.

Nog steeds wel prima muziek.

Observator schreef:
Bestaat bij mij ook nog altijd een verband tussen Morricone en lego.

Zoiets heb ik ook wel eens. Grappig is dat

1 van de beste scores van de beste filmcomponist allertijden : de Main Theme, Man With A Harmonica, Cheyenne's Theme... Overterechte winnaar.

10-15

speranza
11-15

neo (crew)
Observator schreef:
Als kind redelijk vaak gehoord uit de cd-speler van vader en moeder. Bestaat bij mij ook nog altijd een verband tussen Morricone en lego.

Hoe komt dat zo?

Onderhond schreef:
Ook gewoon omdat het enorme kutmuziek is.
Is er ook wel eens een 'normale' stem bij jou te bespeuren? Dat wil zeggen dat je mee gaat met het gemiddelde?

Een hoge top 250 notering is bij jou volgens mij bij voorbaat al een onvoldoende.

orbit
De scheidslijn ligt eerder bij 1985 ofzo.. alles voor die tijd is kut, daarna kan het aardig tot goed zijn, ook muziek

Ik geef toe dat de muziek van voor 1985 beter is dan wat erna komt, maar toch... Er is genoeg muziek om van te genieten .

Het probleem tegenwoordig is denk ik dat te weinig regisseurs hun eigen gang gaan en eerder kiezen voor veel inkomsten.
En de regisseurs met potentie, maar die eerst nog wat ruimte moeten krijgen, brengen niet genoeg binnen en worden weggebonjourd.

chevy93 schreef:
Is er ook wel eens een 'normale' stem bij jou te bespeuren? Dat wil zeggen dat je mee gaat met het gemiddelde?

Ja hoor.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:41 uur

geplaatst: vandaag om 09:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.